Články

Zajímavosti

Evoluce - podvod století - (komentáře)

Marpefi
Grush
30. 10. 2009 23:51

konečně....konečně někdo s normálním názorem, i když z jiné strany:) Díky za to...napsal jsi to velmi hezky, to musím uznat...jenže je ve věcném zákadu docela mezera...pod tíhou dnešních důkazů (dinosauří fosílie - i živá tkáň!!! spolu s lidskými stopami, kostmi, náhlé živočišné expanze v jednotlivých vrstvách spolu apod..) zcela znemožňují i evoluci jako takovou - NEMÁ čas, který tolik potřebuje k údajným náhodným mutacím. Tvá argumentace by byla správná, kdyby nebyla narušena ona časová bublina, která dává evoluci prostor...pak bych i já uznal, že je sice dnešní pojetí evoluce v troskách, ale jen proto, že se nějaký vědec zmílil neznamená, že to jen nevzal za špatný konec...

Veškeré datování a házení stovkami miliony let je chybné...tudíž evoluce neměla čas...tady se to samozřejmě hodí vyznavačům UFOunů, kteří nás tu mohli "vysadit"..

Ale aby nedošlo k nedorozumění...chci, aby výzkum v této oblasti pokračoval, aby se jen nedohadovalo, ale aby vyšla najevo konečně pravda...jen ne tímto způsobem, kdy nejvíce uznávané kapacity evolucionistů falšují co mohou a házejí si s čísly jak se jim zachce, přičemž důkazy, které se jim nehodí do jejich pohádky hned zapřou a zesměšní ty, kteří s nima přijdou....

Grush
Třeba...
30. 10. 2009 21:59

to Marpefi: souhlas s mikroevolucí a nesouhlas s makroe je
problematický - jaké mechanismy vrací mikroevoluci zpět do jejích mantinelů aby se z ní dřív či později nestala makroevoluce? A ještě k té degeneraci: stačí se podívat na viry, jejich vývoj je akcelerovaný až příliš...
to Tommik15: mutace není vždy destruktivní jak píšeš. Z hlavy mně napadá mutace u lidí umožňující trávení mléčného cukru v dospělosti.
to Lup: tak jak píšeš, křížení mezi savci fakt asi fungovat nebude :-)) A proč? Představ si to třeba takhle: kdysi existovalo pár základních typů automobilů. Časem se z nich "vyvinuly" tisíce druhů. Dokážeš "přirozeně zkřížit" kterékoliv dva aby z toho bylo funkční auto - i když mají "společného předka"? :-) No a DNA je přece jen trošičku složitější než auto :-)
Co kdybychom na těchto dvou stanoviscích viděli úplně jinou otázku než nesmiřitelný duel stvoření/evoluce, a to otázku přístupu? Zatímco jedné straně stačí víra, druhá se vydává cestou plnou chyb, omylů, zakopnutí a slepých uliček... v naději (možná marné naději!) že jednoho dne to klopotné úsilí konečně vydá své výsledné svědectví. Na netu se to hemží články kde kreacionisté trhají názory evolucionistů na kusy. Kritika jim jde, to tedy ano. Ale opravdu
chceme srovnávat nesrovnatelné? Názor stvoření tu trůní nějaké dva tisíce let. Dejme evolucionistům a genetikům dvě tisícovky let a pak srovnejme jejich výsledky. Jinak je to stejné jako když se mudrc vysmívá malému děcku že je hloupé, ale přitom sám je ještě hloupější protože netuší co z toho děcka nakonec vyroste. Třeba nic, třeba naopak něco :-)
Marpefi
rolnro
29. 10. 2009 23:56

čauko, jak správně podotýkáš - degenerujeme....ona je totiž pozorována právě degradace, než-li nějaká akcelerace vývoje...

To, o čem se zmiňuješ je mikroevoluce, která zcela jistě existuje (přizpůsobování se okolním podmínkám)...ale právěže tento mechanismus s velkou důvěrou převádějí evolucionisté na tzv. makroevoluci - tedy vývoj mezidruhový. Pokud stále tápeš, opravdu doporučuji tu publikaci v článku..nejde tak ani o to, co říká autor...ale shromažďuje snad stovky citací a vědeckých argumentů (vč. pozorování) z čehož jasně plyne, že je dnešní evoluce vymyšlená a řízeně manipulovaná pohádka s mnohdy vymyšleným časováním, podvrhy a zatajovanými nepohodlnými důkazy, které do jejich základů absolutně nepatří...
rolnro
nevím nevím
29. 10. 2009 20:58

určitě nevěřím v evoluci, jak jsme se ji učili ve škole... Ale myslím že určitě k nějakému takovému postupnému vývoji dochází. Je teda trošku zvláštní že se nedochovaly ty tzv. "přechodné formy".... Podle mě žádné přechodné formy neexistují. Teda spíš všechny formy jsou jen přechodné.... A proč by lidé, kdyby pořád chodili po čtyřech nemohli za pár generací projít nějakým vývynem aby se nám chodilo lépe ? podívejte se na nás.... Jak pořád degenerujeme.... myslím že i tohle by mohl být vliv nějaké té evoluce...
Marpefi
pro Lup:
29. 10. 2009 14:20

takovýchto podobných příkladů je v té knize taky dost. Nejlepší je, když najdou v jantaře nějaké ty mušky a menší havěť a zjistí, že má být "x milionů" let staré, jenže k nerozeznání od dnešních - tedy bez známky evoluce...také nálezy pokud možno ani nezveřejňují:-D
lup
Zaujímavý
29. 10. 2009 12:53

článok na http://veda.sme.sk/c/5083888/v-pravekom-jantari-sa-nasiel-halloweensky-hmyz.html.
O muške, ktorá mala na hlave roh a na rohu tri oči. Pre istotu vývojom vyhynula. Skôr sa mi to javí ako experiment genetickej manipulácie :-))
Tommik15
...
29. 10. 2009 12:14

Je možné aby oko vzniklo bez znalostí optiky a ucho bez znalostí akustiky ?
Genetika právě vyloučila, že např. plácající se rybce na skoro vyslých tůňkách můžou vyvinou z ploutví nožky, díky tomu, že se jen plácala na skoro vyschlé tůňce. Rybka vždy bude jenom rybkou. To je jako kdyby se člověk začal chodit po čtyřech a za několik milionů let, aby nějakým způsobem zmutoval. Mutace je vždy destruktivní. Dělali se i pokusy na octomilce, tj. muška, která se létá nad ovocem, které máte doma, zkoušeli jí dostat na vyšší úroveň různým ozařováním a co já vím čím ještě, vždy ji např. chyběli křídla nebo měla víc tykadel, ale zůstala pořád jen muškou.
lup
ach tá evolúcia ...
29. 10. 2009 10:33

Na evolúcii nepochopím: dokážem pochopiť ako sa z medveďa hnedého vyvinie medveď polárny, z mačky sa vyvinie tiger (alebo naopak). Nedokážem však pochopiť ako sa z jedného druhu cicavcov stane iný druh cicavcov. Rovnako mi nie je jasné, keďže všetky cicavce majú nejakého spoločného genetického predka, prečo nemôže dnes existovať prirodzené medzidruhové kríženie (hádam s výnimkou koňa a somára – vzniká mul, ktorý sa však ďalej nedokáže rozmnožovať prirodzenou cestou). Prečo je v prírode „zabezpečené“, že sa napríklad neskríži žirafa a byvol (asi nie sú vzájomne sympatický). Ak by sme to urobili umelo, nie na úrovni genetiky, ale „umelo prirodzenou cestou“, podarilo by sa splodiť nejakú kreatúru? Podľa evolúcie sa ľudia vyvinuli z opíc. Genetika to údajne dokázala. Rečnícka otázka pre vedcov: je možné medzidruhové kríženie človek – opica? Ak nie, prečo, keď sme geneticky príbuzný? Ak nie, to sa tak radikálne zmenila genetická informácia? Nie som biológ, preto tak hlúpe otázky.
Marpefi
Grush
28. 10. 2009 1:27

o přechodných formách teda nic nevím...to jen bokem...(ale i kdyby, tak je tu tolik faktorů, které vylučují evoluci, že i to by bylo málo...). Nicméně máš možná pravdu v tom, že evoluce nepopírá stvoření...s tím souhlasím...i kdyby opravdu evoluce (makro) byla, pak by ji musel stejně někdo odstartovat.

Jenže asi sám dobře víš, že (snad většina) zarputilých evolucionistů jede do kreacionistů...není to tak, jak ty říkáš..."my" se jen bráníme a odpovídáme jim...
Grush
Lidičky prosímvás
27. 10. 2009 21:30

nedopouštějte se stejných chyb jako zaslepení evolucionisté :-) argumenty z roku 1976 už jsou dávno pasé... jen tak pro zajímavost přechodových forem počínaje tiktaalikem a konče kdoví čím se v současnosti v Číně i jinde na světě dolují ze země celá mračna... ale to by právě kreacionisté měli dobře vědět pokud ale vůbec sledují co se v archeologii děje...! Mně osobně se na tom celém nejvíc líbí to, že kreacionisté se cítí být natolik ohroženi evolucionosty, že už se s nimi snaží bojovat :-)) Nicméně - ani celá evoluce ve svém principu nepopírá teorii stvoření, to jen zabedněnci si to tak vykládají ;-)
Marpefi
jj
25. 10. 2009 20:02

tak nějak...velmi se mi třeba líbí u těchto argumentů, které tam jsou, že na ně nikdo de facto nedokáže odpovědět, ale valí do kreacionismu tam, kde je to nejzjevnější..např. teď jsem narazil na nějaké argumenty toho, že Biblická potopa určitě nastala...nějaký prof. tam dával postupně strukturovaně argumenty a důkazy (většinou se to týkalo geologických vrstev, fosilií mořských živočichů v Himalájích atd. atd.) v rámci diskuze jsem pak de facto nenašel žádnou protiargumentaci na to, jak by to bylo jinak možné...jen se zase naváželi do blbostí ostatních...pravda bolí...ale nás ne:)
Veinza
jj
25. 10. 2009 13:23

to je husty no proc to asi delali byli zli meli v sobe vic zla jak bozi lasky co je vlastne zlo? zlo je vysledek nepritomnosti v srdci cloveka bozi lasky
Tommik15
...
25. 10. 2009 11:45

Už se těším na různé názory, že je všechno kolem kreacionismu bláznovství. Ne nadarmo se říká, že pravda občas bolí. A kdo v Boha věřit nechce, nemusí. Každý jsme svobodní a máme právo se rozhodnout.