Články

Bytosti světla

Duchovní průvodci - (komentáře)

Andílková
pomocníci :-))
19. 04. 2013 12:27

nic proti tomu kdo to napsal( myslím jak článek tak knihu) ale vše je o síle víry v to, že to existuje. A pokud si o to požádáme tak své pomocníky a průvodce uvidíme klidně pořád.
iveta
jinak
19. 02. 2012 21:37

srdcem se samozřejmě nedá myslet ale cítit,takže ten sval nefunguje jenom tím ,že pumpuje.Kdybychom tady měli pokaždé zajít do důsledku,tak bychom museli probrat i ty jednotlivá písmenka.Každý ví, jak je to myšleno.
iveta
statistiky
19. 02. 2012 21:32

nejsou pro mě zárukou.Mohou být vždy nějakým způsobem ovlivněné.
garias
...
19. 02. 2012 17:31

Vysoká škola nieje zárukou, že to bude normálny človek. Veľa vysokoškolákov má psychické problémy. Ale ešte viac ich majú tí čo vysokú nemajú (podľa štatistík).

Inak myslieť srdcom sa nedá. Srdce je sval, pumpa.
iveta
o tom
19. 02. 2012 12:28

celou dobu mluvím.
iveta
ano
19. 02. 2012 12:25

paní Dana to trefila dokonale.Je totiž rozdíl mezi vzděláním a inteligencí.Člověk může být vzdělaný, ovšem nemusí být inteligentní.Znám mnoho takových lidí.
Dana P.
důkaz
19. 02. 2012 11:24

to je zaklínadlo naší takzvaně moderní doby. Je s podivem, kolik lidí odmítá myslet srdcem a myslet vůbec? Je také podivné, jak i vysokoškolsky vzdělaní lidé mají "vymyté" mozky
iveta
to ano
19. 02. 2012 10:32

chce to nějaký důkaz...já myslím, že už jich je celkem dost,jenom to jaksi nechceme akceptovat už ze zásady.
iveta
ano ale
19. 02. 2012 10:06

zrovna tak jiný mladý člověk v tento moment v tuto chvíli,může nějak psychicky strádat a může se uzdravit.Protože se mu to vědomí opět vrátí.U starých lidí,je ta pravděpodobnost nemožná,svůj život končí.To vědomí už v podstatě nepotřebují,protože se připravuje odejít jinam.I to je možná pravděpodobnost.Jenom připouštím, že by se tak mohlo dít.
garias
iveta
19. 02. 2012 9:52

Áno, viem čo myslíš. Ja si to nemyslím. Jednak preto, že to nepozorujeme priamo a jednak to môžeme povedať aj na rastliny, že sa nehýbu, lebo duša na chvíľu odišla z rastlín. Netvrdím že je to hneď lož, ale chcelo by to nejaký poriadny dôkaz. Pre istotu ako.
iveta
s tím
19. 02. 2012 9:51

já přeci souhlasím,jenom si myslím,že vědomí v mozku má jenom svůj"domov"může odcházet a zase se vracet.
garias
iveta
19. 02. 2012 9:49

Tretí dôkaz....starecká demencia starých ľudí dokazuje, že vedomie robí mozog a u starého človeka je mozog už natoľko opotrebovaný, že vykazuje "chyby". Ako je to možné, keď ten dedko má stále tú istú nehmotnú dušu? A ktomu ešte večnú?? Nemal by byť práveže stále rovnako pri vedomí?? Nemal, pretože jeho vedomie robí IBA MOZOG!!!
garias
iveta
19. 02. 2012 9:47

Najlepšie to ukazuje mentálne postihnutý človek. Aký je rozdiel medzi tvojou tou dušou a jeho? Žiadny. Napriek tomu jeho vedomie nieje schopné si zaviazať šnúrku, nehovoriac o rozjímaní čo je dobro a čo zlo. No je to preto, že vedomie robí mozog a nie tá duša, ktorá by mala byť rovnaká a teda by nemal existovať mentálne postihnutý človek.

Nepopieram, že ten čo chce dušu stále obhajovať bude vymýšľať niečo také, že "ale duša sa v tele inak reprezentuje u mentálne postihnutého". To sú iba výhovorky...
garias
iveta
19. 02. 2012 9:45

Vedomie nemôže existovať bez zdroja ktorý ho utvára. Pes má mozog, rozmýšľa, mačka ho má, tiež uvažuje, človek ho má najvyvinutejší, preto rozmýšľa najviac. Mozog vytvára vedomie. Tvory ho majú také, aké majú mozog. Tie ktoré mozog nemajú tie sú najprimitívnejšie - červy, hmyz, rastliny.

Myslím si, že toto je dostatočný dôkaz, že MOZOG vytvára vedomie.
iveta
tím jsem
19. 02. 2012 9:23

chtěla říct,že to vědomí může existovat nezávisle na mozku(hmotě).Vědomí neustále pracuje...a mozek přitom spí.A když je možné oddělit vědomí(ducha)od mozku...je tedy možná pravděpodobnost oddělit celé astrální tělo.
iveta
protože
19. 02. 2012 9:02

pak ten NERV je zcela zbytečný ať děláš co děláš.
iveta
vieš garias
19. 02. 2012 8:41

to je jako s tím nervem(který tě probudí)...jenže někdy se stává,že ta informace do mozku(vědomí)
NEDOJDE.
Pak ten mozek(vědomí)tuto informaci nenávratně ztratí.Takže... chce to opravdu aby ty impulzy fungovaly tak jak mají.
iveta
věřím
19. 02. 2012 8:10

že budeme mnohem LEPŠÍ,čas a doba tomu nahrává.
iveta
garias
19. 02. 2012 8:06

myslím ,že snad nemusím zdůrazňovat jak jsem to myslela.Ty vieš ako som to myslela.Jenom zbytečně zacházíš do detailů,je mi jasné, že se lidé zdokonalují....přeci jenom máme NA VÍC.
Ano poznáváme věci, které jsme nikdy nepoznali!
Jen tak dál!!!
garias
..
18. 02. 2012 23:33

Iveta napísala /..že už od prvopočátku zrození člověka mu byly dány do vínku schopnosti,vlastnosti...bohužel je zapoměl.//

Asi pred dvoma mesiacmi som čítal knihu, kde bola zaujímavá poznámka. Bola reč o tom, ako ľudia časom vykazujú stále menej a menej fyzickej námahy. Že je doba kancelárii a športu sa venuje stále menej ľudí.
A NAPRIEK TOMU, čo je zaujímavé, neustále sa zlepšujú svetové rekordy vo všetkých športoch a teda aj výkony športovcov všeobecne, aby ich prekonali.

Proste ja si nemyslím, že ľudia zabudli niečo čo poznali. Podľa mňa je tomu práve naopak - spoznávame stále nové veci, ktoré sme nikdy nepoznali.
Adanom
Neberu
18. 02. 2012 20:16

Si veci osobme,proc bych take mela?! :D

Nemam nic proti Tobe , jen si zrejme nepochila co jsem tim chtela rict.
iveta
neber to osobně
18. 02. 2012 19:15

nemám nic proti tobě,zřejmě si jenom nepochopila co jsem tím chtěla říct.
iveta
to jsou tvoje slova-
18. 02. 2012 19:06

Aj ja znam ze muzu umet jen neco a neco zase naopak ne. Chce to pokoru :)
iveta
člověku
18. 02. 2012 18:53

není vlastní lítat...takovou schopnost jsme nedostali.
Schopnost...zapomínat ano.
Ale to jsi si z části odpověděla sama...a co budeš dělat proto abys nezapoměla?
Adanom
Iveta
18. 02. 2012 17:37

Proc padas k zemi kdyz napriklad spadnes na kole, kdyz je Ti vlastni schopnost litat?
Vim ze umim litat ale at delam co delam tak se s tim tezkopadnym telem nevznesu kdyz padam na hubu. :D
Nepamatuju se ani co jsem delala napriklad 17. kvetna 1977. Nevis cim to asi bude?
iveta
protože
18. 02. 2012 17:35

tím ....právě narušuje tu rovnováhu
iveta
a to
18. 02. 2012 17:32

je obrovská škoda!
Adanom
.
18. 02. 2012 17:25

A presto mu i tohle v tomhle svete vlastni je.
iveta
to by
18. 02. 2012 17:22

nemělo být člověku vlastní.
iveta
ano
18. 02. 2012 17:19

jiné zákony...nečinnost,neochota,nezájem...
Adanom
Iveta
18. 02. 2012 16:57

Asi proto ze tady plati jine zakony . :D
iveta
nesmí
18. 02. 2012 16:41

existovat nic mezi tím konání a nekonáním.
iveta
když
18. 02. 2012 16:31

něco vím..snažím se konat.
když nevím...tak mě ani nenapadne konat.
V tom je ten rozdíl.
iveta
to
18. 02. 2012 16:24

je snad jasné...nerozumím a nechápu proč si na ty vlastnosti...NEVZPOMENE.
Jaký je člověk v dnešní době?Co je pro něho nejdůležitější?Jak se chová,jaké má priority?víc jak polovina lidstva vyznává peníze, materiální hodnoty.Nezajímá ho jeho rodina,soused,příroda...co potřebují,jak se cítí,jestli je má někdo rád atd.
Adanom
Iveta
18. 02. 2012 16:12

A čemu teda stále nedokážeš porozumět? Kdyz víš že si jen stěží vzpomíná .
iveta
nechci
18. 02. 2012 16:03

nikoho kopírovat,souhlasím s ní,jenom s tím rozdílem, že si myslím, že to člověk NEVÍ.A ještě bych k tomu dodala... že už od prvopočátku zrození člověka mu byly dány do vínku schopnosti,vlastnosti...bohužel je zapoměl.Jde o to aby si opět vzpoměl.Dokud mu tyto vlastnosti,schopnosti..budou cizí..nepozná pravdu.
Sylvia
Iveta
18. 02. 2012 12:11

Preco kopirujes DanuP?
iveta
člověk
18. 02. 2012 10:22

není nejdůležitějším tvorem ve vesmíru. Má jenom dáno, jak se má chovat, aby rovnováhu nenarušil.BOHUŽEL TO NEVÍ a nečiní tak.To je to,čemu stále nedokážu porozumět.
Dana P.
Člověk
17. 02. 2012 11:10

není nejdůležitějším tvorem ve vesmíru. Má jenom dáno, jak se má chovat, aby rovnováhu nenarušil. Bohužel i když to ví, nečiní tak. To je to,čemu stále nedokážu porozumět
garias
Danka
16. 02. 2012 19:34

Chápem ako to myslíš. Ja uvažujem trochu inak. Pre mňa je tým tvorom čo prekonáva prekážky práve človek. V tomto vidím v človeku veľkú silu, veľké odhodlanie prekonávať životné prekážky.
A som práveže mienky, že nikto mu po celú históriu nepomáhal. Nikto mu nič nedaroval, ani ruku pomocnú z druhého sveta nepodal. Človek sa predieral životom sám, bojoval za svoj život a dokázal všetky tie veľké veci, ktorých sme svedkami.

Aj keď niekto nevytvoril niečo výnimočné, a ani nebol známy, aj tak mohol byť veľmi cenným človekom. Ale pre mňa to všetko dokázal sám

V TOM VIDÍM tú veľkú cenu ľudí. Veľkú silu, česť a odvahu. Podľa mňa v tom tkvie cena človeka - že všetko dokázal sám. Ale je to iba môj osobný názor. Pochopiteľne tým nevyvraciam nejakú pomoc z druhého sveta.
Danka
..
16. 02. 2012 19:06

Myslím, že duchovním průvodcům je úplně jedno, jestli na ně člověk věří nebo ne...

Jejich přítomnost lze zachytit až při zjemnění smyslů, nejspíš tam směřuje vývoj člověka, hrubé myšlení nahradit jemnějším vnímáním - srdcem.

Nicméně, nikdo ničemu nevěřte, vyzkoušejte si to sami a pokud se vám to nedaří, nechte to tak, ještě nenadešel čas.
garias
okolojdouci
16. 02. 2012 18:20

OKOLOIDUCI: Naprosto zdieľam tvoj názor. Z dvoch dôvodov. V prvom si veľmi dobre popísal paradoxy, ktoré sa vyskytujú v článku a v druhom prípade je to článok, ktorý mi strašne pripomína tvorbu spisovateľa fantasy, alebo science fiction.

Máme jedného ochráncu? Máme ich desať? Máme ich sto, alebo tisíc? Sú dokonalí, alebo sú z inej planéty. Sú viacdimenzovaní, alebo zcela neznámi?
Chcú nám pomáhať vo všetkom, alebo majú iný úkol.

Toto je pole totálnej voľnosti fantázie. Môžete tu napísať absolútne čokoľvek. Totálne, absolútne, čo vám len napadne a bude to rovnako zaujímavé ako hociktorý iný výmysel fantasy spisovateľa.

Ako píšem. Je pekné, že sú predstavy, že nás niekto chráni. Ale otázkou je, odkiaľ vieme, že to tak naozaj je? Pretože tu nejde iba o blažený pocit, ktorý z takej ochrany anjelom určite vychádza. Ide tu aj o to, či ten pocit ochrany je oprávnený, alebo máme najviac veriť sami sebe?
garias
...
16. 02. 2012 18:12

/Neviditeľní a nepočuteľní sprievodcovia, ktorí nám radia/

Nemyslím si, že by sme mali učiť ľudí byť schizofrenikmi a mech si predstavujú, že sa s nimi niekto v ich vnútri rozpráva.
Chápem ako je článoček myslený a je to v poriadku. Ale nemám dobrý pocit z toho vytvárať nejaké neviditeľné postavy, ktoré nám akože radia.
Skôr by som to riadenie, tú pomoc, dal napríklad na srdce človeka.
Perchta
ad iveta
16. 02. 2012 16:35

každá civilizace má své zákony, i ty nejprimitivnější kmeny mají svá tabu (pravidla). Já jsem jen řekla, že nevím o tom, že by byl někde nalezen "zákoník" starých Atlant´anů (ani nikoho jiného z "kosmu"), ve kterém by byl popsán tvůj Vyšší zákon. Nehledě na to, že nenašli ani samotnou Atlantidu.
iveta
kdo nebo co
16. 02. 2012 16:18

stvořil Atlantidu?
zřejmě nějaký univerzální zákon chcete-li kosmická energie.Tak mi prosím Perchto netvrď, že atlanťané nežili podle zákona.
iveta
ježíš,
16. 02. 2012 16:10

průvodci,duše, všichni chtěli nebo chtějí po nás lidech abychom se vrátili do starých kolejí.
Jelitko
duchovni pruvodci
16. 02. 2012 15:49

ja si myslim,ze taky mame jen jednoho ochrance.Dokonce podle muslimu mame dva,ze pry jeden nas nabada na spatne veci a ten druhy na dobre a ze je jen na nas na koho dame.No ja myslim,ze to tak neni,mame jen jednoho a ten staci na vsechno.Ja jsem si vsimla jeho pritomnosti az kdyz jsem zacala verit v posmrtny zivot a taky jsem si vsimla,ze moji pribuzni na druhem brehu mi pomahaji a radi.Myslim si,ze se nikam znova nereinkarnovali a i deda ktery je tam 40 let se mi porat ozyva.Mam nekdy podezreni,ze muj ochrance je prave tento deda,ale nejsem si jista.Takze souhlasim s timto clankem,je jiste,ze nam nasi pribuzni z druheho brehu urcite pomahaji a myslim si,ze jim nejsme tak moc nezajimavy,ba naopak dost je zajimame a snazi se nam pomahat,je na nas jestli mame v sobe ten (rekla bych)dar je slyset.
S timto mam velke zkusenosti a je pravda,ze kdyz mame uslyset sveho ochrance a vubec ho vnimat,napred musime tomu verit.Toto je muj nazor a myslim,ze to tak bude.
iveta
Perchta
16. 02. 2012 15:38

tady psala o Mojžíšovi....tak třeba Ježíš klidně mohl být potomek dávné civilizace,která mohla katastrofu přežít.
iveta
a to
16. 02. 2012 15:33

je právě ono,na to ten člověk musí přijít sám.To není úplně o tom slově "donutit".Donutit se musí člověk sám a proto má průvodce aby ho k tomu nabádal.
Tu Atlanditu jsem vzpoměla proto,že tam lidé moc dobře věděli jak se mají chovat,ten zákon znali,proto žili v harmonii se zákonem,ovšem našli se takový, kteří už tak žít nechtěli a proto na ně přišla pohroma.....ale my tu pohromu přeci nechceme.Průvodci se snaží o to aby ta "pohroma" nenastala.
Perchta
*
16. 02. 2012 14:12

Donutit člověka, aby konal to v co nevěří, co nechce, to co nechápe a podle něj nepotřebuje.... je to nejtěžší.
Perchta
Donuti
16. 02. 2012 14:09

Vidíš DONUTIT a pak, že se nejedná o dozorce!
Adanom
...
16. 02. 2012 14:07

Donutit? Zertujes?
Perchta
zákon
16. 02. 2012 14:07

Těžko se plní podmínky zákona, který v podstatě nikdo nezná. I Mojžíš přinesl Židům desetero pěkně sepsané, aby na to nikdo nezapomněl a hlavně, aby se časem nepřekroutilo. O Vyšším zákoně, podle kterého se žilo v Atlantidě jsem neslyšela, natož, abych ho četla.
iveta
no tak to je
16. 02. 2012 14:04

typický příklad toho o čem mluvím....nejsme schopni splnit podmínky tohoto zákona....je to pořád dokola a přitom je to tak jednoduchý! donutit člověka k tomu aby se nad sebou zamyslel a konal.
Perchta
Ad Adanom
16. 02. 2012 14:02

Za sebe si myslím, že máš pravdu. Matka může dítě naučit, jen to co zná. A určitě ho nenaučí jen "super"věci, ale děti od ní odkoukají i spoustu zlozvyků...
Adanom
Iveta
16. 02. 2012 13:55

"Matka vás vede taky ke správné cestě životem,nebo se o to snaží.Nemám pravdu?"

Matky delaji co muzouu,to co nejlepsi co umi,ale delaji i chyby,tak jako my vsichni :-)

Nemam pravdu?
iveta
a co
16. 02. 2012 13:40

bude potom....?
zřejmě pochopíme podstatu celého univerzálního světa....viz.Atlantida(pokud tedy existovala)
iveta
tak
16. 02. 2012 13:37

od začátku...proč máme duchovní průvodce?
jen z jednoho jediného důvodu,tím důvodem je jedna jediná věc...a to je aby nás vrátili na začátek toho vyššího zákona,kde je daná absolutní láska,porozumění....atd.Pokud k tomu lidstvo nedospěje...budou se k nám vracet stále a stále.A jestli se někdy zadaří a lidstvo k tomu dospěje,pak už není důvod aby se sem vraceli.
iveta
toto
16. 02. 2012 13:16

bylo pouze přirovnání...Chci říct ,že duchovní průvodci se nám snaží pomáhat,chtějí nás navést na tu správnou cestu.Matka vás vede taky ke správné cestě životem,nebo se o to snaží.Nemám pravdu?

Dana P.
já jsem si
16. 02. 2012 12:13

myslela, že anděla strážného/průvodce máme jen jednoho :o))
iveta
jestli
16. 02. 2012 11:05

vás chce učit materiálním hodnotám...pak nemáme šanci se do toho koloběhu vyššího zákona vrátit.
A pokud duchovním hodnotám...pak tu šanci máme,vrátit se zpět.
iveta
tady
16. 02. 2012 10:59

hlavně jde o to co vás chce naučit...
iveta
různost rolí
16. 02. 2012 10:56

nemůžeme považovat duchovního průvodce za "dozorce",vaše matka taky není dozorce ale milující průvodce životem,který se vás už od začátku snaží naučit...
Perchta
průvodci nebo dozorci?
16. 02. 2012 10:50

Protože kdyby na nás měli dohlížet kvůli dodržování byt´nějakého vyššího zákona, nemělo by se jim tedy spíš říkat dozorci :)? Ale tím vůbec nechci nic zpochybňovat ani znevažovat......, jen chci poukázat na různost rolí "průvodce" a někoho, kdo hlídá "dodržování zákonu".
iveta
dodatek
16. 02. 2012 9:54

a proto kdo jsou naši průvodci já nepokládám až za tak důležitou věc,ikdyž netvrdím, že mě to nenapadlo a nezajímá.
iveta
můj názor
16. 02. 2012 9:52

průvodci by nás hlavně měli upozorňovat a dohlížet na nás s toho důvodu,že lidstvo jako takové vybočilo z daného univerzálního zákona.Neustále děláme chyby ,které se neslučují s tímto zákonem.Až se srovnáme do tohoto zákona,zřejmě jich nebude zapotřebí.
Perchta
ad názor okolojdoucího
16. 02. 2012 7:41

Nejsem expert na minulé životy, ale četla jsem, že každá duše má jiné "prostoje" mezi tím než se znova narodí, nejkratší popsaná doba je prý 11 měsíců od úmrtí. To jsou ty děti, které jakmile se naučí mluvit, tak přesvědčují rodiče, že mají bydlet jinde a že jinde mají jinou maminku a tatínka. Samozřejmě někteří si na znovuzrození počkají klidně 60, 100, 600 let.... Tak proč by nad námi nemohli zemřelí držet ochrannou ruku, alespoń ten čas, kdy to podle nich potřebujeme?
Pokud věříme na posmrtný život, neměla by nám být cizí ani myšlenka toho, že duše mohou cestovat časem i prostorem, protože pro ně jednoduše fyzikální zákony neplatí. Odtud by mohly pocházet informace o našich minulých životech.
Mně se článek líbil :). Díky.
daiterr
-
16. 02. 2012 7:14

Pokud se dá vycházet z předpokladu, že člověk je "multidimenzionální" bytost, tak průvodcem můžeme být taky my sami sobě, to znamená - může to být jedna část našeho "Já", která už vývojově došla dále a tak se tímto způsobem rozhodla nám pomáhat - vlastně pomáhat sobě.

Kdo mohou být průvodci? No asi hlavně někdo, kdo je nám nějak "frekvenčně" blízký a který nám třebas tenhle momentální život pomáhal plánovat.

Předci, co informují o minulosti, ale sami mají ukončený cyklus? Určitě to není vyloučeno, ale myslím, že takových ještě moc nebude. Navíc ti, co mají ukončen svůj cyklus, už mají většinou důležitější starosti, než se věnovat nám tady na Zemi.
okolojdouci
nazor
16. 02. 2012 5:30

je s podivem ze si tak kratkej clanek dokaze sam sobe odporovat...
pro ctenare ktery nepostrehl rozpor
duchovni pruvodce ziveho je osoba ktera zemrela drive (patrne jeste pred narozenim) nez ten nad jehoz zivotem ma dohled - v textu - "Duchovními průvodci bývají obvykle zesnulí příbuzní, ale není to pravidlo. Může to být kdokoliv, kdo má tajný zájem o vaše blaho a spokojenost, a nemusí být jen jeden." az sem si to neodporuje ale dale uz to je horsi...
vira v reinkarnaci je teologicky smer ktery predpoklada ze aktualni zivot je dusledek ziti predchozich zivotu v rade jednou duchovni jednotkou tedy dusi a tento soucasny zivot je po jeho ukonceni nasledovan dalsim retezem zivoru na sebe navazujicich az do dosazeni jiste formy dokonalosti duse a oprosteni se od pozemskeho deni vstupem do nebe ci nirvany coz vede k ukonceni cyklu znovuzrozeni pro tuto dusi
avsak text rika ze nasi predkove nas informuji o predchozich zivotech - tedy jinak receno duse nasich predku nejsou reinkarnovany do noveho zivota a tudis mohou pomaht nam zivim - coz lze chapat tak ze duse nasich predku dosahla dokonalosti a ukoncila reinkarnacni cyklus ale proto ze pri nasem zrozeni byvaji nazivu rodice nasich rodicu lze usuzovat ze napriklad nas praded byl vlastne dokonala bytost tedy svetec protoze jeho duse uz se nereinkarnuje ale pomaha nam... - v textu - "Hlavní starostí těchto průvodců je váš duchovní růst, proto jsou připraveni pomoci vám odhalovat vaše minulé životy, a pokud si to budete přát, dokonce vás celým tímto procesem provedou."
a to se ani nezabejvam jistym informacnim paradoxem tedy odkud berou duse nasich predku informace o predchozich zivotech tech prave zijicich nebot v dobe kdy soucasne zijici duse zila svuj predchozi zivot byl patrne prave nazivu ten jemuz v dalsim zivote bude rikat predek...
omlouvam se ze to je trochu zamotane ale clanek vlastne vede k otazce zda "bylo drive vejce nebo slepice?" tedy pokud na moji dusi dohlizi muj predek je to fajn ale kdo dohlizel na ty "prvni lidi"???