Články

Videa

Záhadná planeta - Neznámé síly - (komentáře)

Adanom
Perchta
1. 08. 2012 20:45

Me Tvuj pribeh s hodinama prave pripomina, nebo pripada prave jako propojeni vas dvou, proste jako propojena vedomi. Jak jsem psala v 13:18 o propojenych kontaktech vedomi. Tezko se me vysvetluje slovy co tim chci rict. Vtim pojmem vedomi mam na mysli neohranicenou a nesmrtelnou podstatu bytí- bytostí.
Napadlo me kdyz jsem to s tema hodinama cetla ze mas s babickou nejaky hlubsi vztah- to je to vzajemne propojeni.
S takovym clovekem s kterym jsme propojeni lze napriklad i neverbalne komunikovat ( predat si neverbalni informace na dalku ).

Proste nekdy se ta vedomi propoji sama aniz bychom pro to neco vedome zamerne udelali ( podvedome jak pises) a nekdy se propoji naopak proto ze se na ten proces
primo soustredime.
Takhle to vnimam ja sama ale neznamena to ze to co pisu musi byt nejaka vseobecne platna pravda. ;)
Perchta
Ada
1. 08. 2012 18:28

Silouvůle to určitě někteří zvládnout, třeba i posmrti. Ale u mě se to v příhodě s kuchyňskýma hodinama stalo mimoděk, určitě jsem při pohledu na hodiny nemyslela na to, že je chci zastavit, ale je fakt, že jsem byla polomrtvá strachy, co se bude dít.... Takže třeba síla podvědomí? Něco jako volání o pozornost a pomoc na dálku....? Je fakt, že s babi jsme si velice blízké, ale to je na dlouhé psaní......
Perchta
brána
1. 08. 2012 18:24

myslím si, že se opravdu na chvíli prolnuli dvě reality a ten chlápek viděl něco, co k nám nepatří, osobně jsem přesvědčena, že kdyby jí otevřel a vstoupil do ní, tak už by o něm nikdy nikdo neslyšel.

Ten obličej v tom kalendáři....., může to být zachycená tvář toho, kdo jí tam "zlobí"? Být tou paní, tak z toho nadšená nejsem, příjde mi příznačné, že to vyfotili na Štědrý den, protože ten už naši předci považovali za magický....
Dana P.
a co si myslíte
1. 08. 2012 17:49

o té příhodě, kterou líčila ta mladá paní, co si o svátcích fotí kuchyň? A místo kalendáře na stěně se na fotce objevilo cosi jiného - snad tvář a ještě nějaká postavička?
A o té kamenné bráně, co tam byla a potom už ne - to už jsem četla více takových zážitků. Myslím, že se to stávalo i dříve, když se to pak dostalo i do pohádek... :o)
iveta
a to mě
1. 08. 2012 16:10

opět přivádí k myšlence, že se to vše vztahuje k té rovnici,jak jsem o ní mluvila.
Jenže tam bylo ještě písmenko.... u(na třetí).
Písmenko u je snad rychlost ale co má znamenat to další co následuje,to fakt nevím nejsem matematik ani fyzik.
Budu to muset zjistit,jestli se dá ta rovnice spočítat.
Adanom
Predsatvme si
1. 08. 2012 15:25

ze silou myslenky lze napriklad onemocnet. Nebo silou vule pohnout nejakym predmetem.
Jedna se podle mne o koncentrovanou energii.Soustredenim navodime energii k uskutecneni toho nebo onoho.
Stejne tak muze netelesna entita uskutecnit to,ze se rozezvoni budik. Nekdo to umi,nekdo ne. :)
iveta
Danuš
1. 08. 2012 15:17

myslím, že tyto věci mají velkou souvislost s elekromagnetismem,gravitací,zvukem,magnetickým polem země a sluncem a tou neznámou energii,která tady je.
Ale jestli chceš po mě nějaké bližší vysvětlení....tak nevím,vím jen to, že tyto věci jsou důležité. :-)
Adanom
Sylvia
1. 08. 2012 15:12

Sny jsou vubec bajecna vec plna ruznych odkazu,napovedi i ruznych poznani.
Take se me stava ze dostanu radu nebo nepovedu a v tom lepsim pripade ji chapu okamzite,tak jako ty popisujes ze vis o cem ten sen byl. :)




iveta
Perchto
1. 08. 2012 14:29

no já ani v podstatě nevím jestli mě chtěly škrtit....no vypadalo to tak ale jak jsem se vzbudila tak to přestalo.
Teď už vím proč tomu tak bylo,aspoň si to myslím.:-)
Jinak jak mluvíš o tom strácení věcí,tak to párkrát se taky stalo ale jak říkáš ty našlo se to jinde.Vono vlastně vždycky tak nějak šlo o maličkosti na kterých ti ale záleželo.
Sylvia
Danus
1. 08. 2012 14:28

Ja mam na to taku teoriu, ze nieco mozu byt zostatkovae informacie v etere, ktore sa v podobe tychto zvukov dostanu k Tebe, jak forma nejakej energie alebo "echo", ktore zostane, predstavujem si to, ze sila tej myslienky a to odhodlanie nechat este posledny odkaz niekomu blizkemu sa takto k tebe prenesie jak dozvuk.

S tym stracanim neviem, nemam skusenosti, len jednu, hladala som nieco na stole bol to taky priesvitny skleneny predmet, plochy, no a nemohla som ho najst, stol mam tiez skleneny tak som ho obzerala zo vsetkych stran a nebol tam. Rano som sa ale zobudila a na stole lezal. Ja mam na to vysvetlenie to, ze niekedy mas pred sebou veci tak bezne, ze ich mysel vedomie prehliada, oni tam su, ale ty si ich nevsimas, lebo su bezna sucast toho pohladu, mas ich pred nosom, ale hladas ich. Potom ked sa chvilu zabavis niecim inym alebo vyspis, tak je ten pohlad objektivne "novsi" a zbadas ich tam.

Ked sa ale objavuju niekde napriklad historicke osoby, alebo bitva, krali atd....tak to si myslim, ze sa prelinaju dve reality z inych svetov a kazda ma iny cas alebo su to pozostatky energie, ktore sa obcas z vesmiru vracaju a pritahuje ich silna energia, ktora tu po nich zostala, energia alebo informacia. Ale to su len spekulacie. No a dalsia moznost su halucinacie sposobene danym prostredim.
Sylvia
Adanom
1. 08. 2012 14:05

Tiez som mala este jeden od maminky. Mali sme so sestrou potom nejaky problem, ktory je sukromny, ale z mojej strany to nebolo myslene nejak zle, len som si proste neuvedomila, ze sestra ma menej moznosti nez ja, resp. je iny charakter a nedovoli jej byt povedzme samostatnejsia, ale ja to vidim, resp. som videla skrz svoju povahu a moc som tomu nerozumela. Keby islo o cistu spravodlivost, tak som v prave, ale tu sa mi ukazalo, ze slabsim proste treba skor pomoct, aj ked oni sami preto moc nerobia alebo v ramci svojich aj povahovych moznosti, a hlavne nepozerat na minulost a nevycitat, co mohli a nemohli, proste brat ten fakt, jak to je teraz. No a preco som to pochopila :-).

Snivalo sa mi par tyzdnov po pohrebe, mozno aj mesiac, ze som zrazila autom cloveka. Toho cloveka som videla cez predne sklo, ale zo zvlastneho uhlu, uplne nemozneho, ze som videla tomu chodcovi len nohy. Vystupila som z auta a ten chodec lezal na zemi a bola to moja mama. No a otvorila oci a povedala mi "Sylvia to sa robi toto?" Len tieto slova, ja som sa ale zobudila a presne som vedela, kam je to mierene, neviem, ci to bolo nejake moje podvedomie alebo naozaj odkaz, ale je fakt, ze som ten problem nechala plavat. Ale pamatam si ten sen jak keby to bolo vcera. A musim povedat, ze sa ma to velmi dotklo a zaposobilo to na mna.
Dana P.
jaké pro to
1. 08. 2012 13:55

máte vysvětlení? Jaká neznámá síla zastaví hodiny, rozdrnčí budík, přiměje spadnout obraz, který na zdi visí roky...? A jaká síla to je, že lidem v tu chvíli sdělí, že se něco fatálního stalo? Někde se to dá čekat, třeba u těžce nemocných lidí, ale jsou i nečekaná náhlá úmrtí? A lidé to přijímají klidně, že to tak je? A často i ti, kteří dosud na takové příhody nevěřili. Děje se to někde na "úrovni" duše, či nevědomí?
A kdo mně pořád doma schovává knížky a brýle?
Adanom
Sylvie
1. 08. 2012 13:18

Tenkrat kdyz se to stalo, tak ti co budik slyseli take zvonit se k tomu nechteli vubec vyjadrovat. Byli vyplaseni a byl z nich citit strach z nezname a logicky nevysvetlitelne veci. Ja naopak prozivala Naprosty klid a pochopeni toho co se stalo.
Na to ze se bude rozezvanet budik jsem pripravena nebyla ( v tom slova smyslu ze by se to odehralo) ale vyplasena jsem nebyla. Souvisi to s tim jaka jsem od sveho detstvi. ;)

Po jeho smrti se odehrala jeste jedna zajimava prihoda ktera me Dost prekvapila protoze byla pro me nepochopitelna na rozdil od te prihody s budikem.
Byli jsme spolu dost propojeni a vzdycky kdyz jsem s nekym propojena dejou se zajimavy veci. :)

Ten vzkaz od Tve maminky Sylvo je taky uzasnej. Me se ruzne vzkazy behem spanku deli s mojim tatou kterej zije. Kdyz se mu neco stalo nebo kdyz onemocnel.
Prijimam s pokorou tyhle propojene kontakty vedomi.
Sylvia
Adanom
1. 08. 2012 12:47

No ja musim povedat, ze neviem ci je clovek vobec kedy na nieco take pripraveny, ze mu zvoni bez nicoho budik.....aj clovek veri alebo chce verit, ze kam duse odchadzaju ten priamy kontakt s tym cloveka aj tak vzdy dost vyplasi. Teda takto priamo.

Ja uz som tu raz spominala, ze sa mi mama prihovorila po smrti zo sna. Ale mi len povedala, ze sme jej zabudli vybrat zuby :-). Ale ono to tak aj bolo, pretoze pri kremacii by nemalo byt nic kovove. Jeezis to je morbidna tema :-)))
Adanom
Perchta
1. 08. 2012 12:25

To s tema hodinama od babicky je pekny propojeni. :)

Jeste k tomu memu budiku. Mozna Ze kdyz by jsi Perchto vedela ( vnitrne vedela ) stejne tak jako ja v tu chvili proc ten budik zacinal zvonit ( co se za tim skryva) tak by Te nekleplo. Me to vykouzlilo usmev na tvari a mir v srdci. Protoze ja k priteli promlouvala protoze jsem citila jeho pritomnost a potrebovala jsem vedet jestli to co rikam slysel. Pro mne to pak za par hodin pozdeji byla odpoved. :))
Perchta
a
1. 08. 2012 12:08

stalo se ti, že by se ti něco ztratilo o čem jsi si 100% jistá, že sis to dala právě "sem" a ono nic....? A třeba se to po měsíci najde úplně jinde anebo taky nenajde.... Chvíli mě to štvalo a myslela jsem si, že mám Alzheimera, teď už to neřeším a normálně nahlas řeknu: " tak až si s tím pohraješ, tak to prosím vrať. Dík." No dcera má ze mě srandu, že si povídám se "skřítky", ale většinou se to najde....
Perchta
ivet
1. 08. 2012 12:04

jo to je, člověku v tu chvíli nedojde, že je v místnosti sám a když se otočí, tak vůbec neví, co si o tom má myslet... Ty studený ruce tě škrtily nebo na tě prostě šáhly?
iveta
Perchto
1. 08. 2012 12:01

jojo....je to velmi zvláštní pocit, když na tebe někdo sáhne nebo tě pohladí...
Perchta
ruce
1. 08. 2012 11:53

u našich v knihovně jsem hledala zatoulanou knížku, jela jsem polici po polici, až jsem musela k těm nejnižším podřepnout, jak jsem si čupla, tak se mi odkryly záda - vylezlo mi triko nahoru a za chvíli cítím, jak mi někdo ty holý záda pohladil... Ruce měl taky studený.....
iveta
no co
1. 08. 2012 11:14

ale tohle je jen slabý odvar toho co se mi stalo v noci v postely.
Usnula jsem věčer jako dřevo a nevím sice po jaké to bylo době ale vzbudily mě studené ruce,které mi sáhly na krk....no holky nekecám,myslela jsem ,že na mě sáhla smrt.
Ty ruce byly tak studené a ten stisk byl tak reálný až mě to vzbudilo.Od té doby jsem několik let spala přikrytá až ke krku.
Jednou taky....ráda restauruji starožitný nábytek,no a jak tak venku opravuji starou skříň,někdo se o mě zezadu otřel...myslela jsem že to je náš pes tak na něj začnu mluvit,otočím se a pes nikde,ten spokojeně chrápal u hl.dveří z druhé strany.
Perchta
Ada
1. 08. 2012 11:00

No, tak to je síla. To by mě trefilo. To já jsem budík zamáčkla a raději odnesla z místnosti, ale myslím, že pak už nezvonil.

Dám ještě jednu příhodu. Když jsem jela do porodnice s první dcerou, tak, když jsem se oblíkla, naposledy jsem koukla na hodiny v kuchyni, které jsme dostali od babičky. Bylo 17:30. Když jsem pak této babičce volala, že má první pravnučku, měla jsem od ní zmeškáno spoustu hovorů. Ona mi pak řekla, že věděla, že se mnou něco je, protože se jí zastavily (taky v kuchyni) hodiny právě v 17:30.......
Adanom
Budik
1. 08. 2012 10:50

Kdyz me zemrel pritel tak v den jeho pohrbu me prisel navstivit. Nenarizeny budik zvonil i po dvou zamacknutich i do tretice.
Perchta
jo hodiny
1. 08. 2012 10:33

s nima mám zážitků víc než dost. Např. jednou jsem málem dostala infarkt, když se rozdrnčel takový ten starý, poctivý, plechový budík, co řve jak kr*va uprostřed noci. Přitom nebyl natažený a léta nefungoval (- měla jsem ho doma jenom na památku). A zvonil jindy, než jak ukazovala ručička. Babi mi pak druhý den říkala, že jí bylo tak zle, že si myslela, že umírá.....
iveta
holky
1. 08. 2012 10:00

noo tak to já taky přidám něco do krámu.....dostala jsem od matky nedodělané hodiny(byly to hodiny,které nestačil dodělat můj strýc,protože zemřel,chyběly tam jenom nějaké okrasné kravinky ale fungovali)no a první co bylo,tak jsem se mámy zeptala odkud je vzala?no když mi odpověděla že jsou po strejdovi,hned mi bylo jasné že ty hodiny nemůžu dát dovnitř do baráku.
Pověsila jsem je ven do altánku na zahradu,koupila do nich nové baterky a milé hodiny fungovali za každého počasí, no prostě celé tři roky.Až jednoho dne se zastavily na třetí hodině....myslela jsem ,že nejspíš došla baterka a tak jsem ji vyměnila za novou.Nojo ale hodiny začaly stávkovat a pokaždé(každý den) se zastavily na té třetí hodině.Trvalo to cca několik měsíců než mě to přestalo bavit a štelovat je věčně správně.
No a na hodiny jsem se vyprdla a nechala je být....až jednoho dne se hodiny opět rozběhly sami od sebe,zvláštní na tom je ,že to bylo přesně na vánoce,kdy strejda zemřel.Šlapaly přesně týden v té zimě venku a pak se opět zastavily na třetí hodině.A teď už nefungují vůbec ať dělám co dělám...tak mi tam jen tak visí a nemám to srdce abych je vyhodila.
Dana P.
Sylvi
1. 08. 2012 0:28

je hodina duchů, takže radši dobrou noc, ať už se nic nepřihodí...
Sylvia
--
1. 08. 2012 0:19

Ano ja viem, ze to bolo ono. Nikdy sa mi nestavali zvlastne veci, ale toto som vedela, vtedy som sa az tak nezaoberala tymito vecami, ale aj tak viem, ze to bolo znamenie a vedela som to aj vtedy.
Dana P.
Sylvi
1. 08. 2012 0:16

tak to ano, bylo to znamení. Věřím tomu. Někde padají obrazy nebo se v tom okamžiku zastavují hodiny...
Sylvia
--
1. 08. 2012 0:12

Ano mala, dozvedela som sa to v stredu, ale viem, ze zomrel v pondelok. Zobudila ma strasna rana do okna, jak keby niekto hodil kamen do neho, ale velky suter, uplne som sa zlakla a mama spala so mnou v izbe, tak som sa pytala, ci to pocula, ona ze nie. Tak som myslela, ze je hlucha. No ale ked som sa to dozvedela a potom pribliznu dobu smrti, tak som si to dala dohromady.
Dana P.
..
1. 08. 2012 0:10

takže při smrti otce jsi měla nějaké znamení jestli tomu dobře rozumím?
Sylvia
Danus
1. 08. 2012 0:03

Ono to bolo s dvojhodinovym odstupom asi. Ja som tu uz tri roky a nikdy sa nic nestalo, ale zacala som zase skusat AC haha. Ked som ho skusala pred pol rokom, tak som sa tu docela bala po tych par spankovych paralyzach. Ale uz ma to preslo a vcera som sa vobec ale nezlakla toho, nebala som sa. Urcite som nemyslela na niekoho zosnuleho, len ma napadlo, ci sa niekomu nieco nestalo :-)). Ale zatial nemam ziadne spravy.

Ale ked mi zomrel otec, tak zomrel sam v byte a nasli ho az po par dnoch. Ale ja Ti poviem len to, ze viem uplne presne kedy zomrel :-). Dokonca by som typla skoro aj hodinu.
Dana P.
Sylvi
31. 07. 2012 23:58

sice nový půdní byt, ale jak je ten dům starý? Co všecko ta půda asi "zažila"? Já bych v tom spíše viděla to "para". Asi si nevzpomeneš cos v té chvíli dělala anebo spíše - na co nebo koho jsi myslela?
Sylvia
Danus
31. 07. 2012 23:55

Pozrela prave a nic tam nebolo, on totiz tiez dava niekedy za svoje dvere odpadky, tak som myslela, ci mi to nebuchlo do dveri, ale vies co, ja tie zvuky uz rozoznam, co je od susedov, ale toto bolo niekde u mna a neviem kde. Ale ok, ten prvy to mohlo byt, keby som privrela obidve oci, ale ta taska, to uz bolo u mna, to by som tento zvuk nezacula, ale hovorim na druhu stranu nieco to muselo byt, duch asi nie. Ale bol to len priklad, keby sa take nieco stalo, tak by mi dost trvalo nez by som si to vysvetlila jak nieco para.

Ja tu mam totiz docela pozitivnu energiu v mojom byte a to doslova, kazdy kto ku mne pride sa tu citi moc dobre, hovorila mi to aj kamaratka, ktora je trochu vnimavejsia. Je to pudni byt, novy, nikto tu predtym nebol, tak to bude asi tym.
Dana P.
Sylvia
31. 07. 2012 23:48

k tomu buchotu - nepodívala ses ven na chodbu, jestli tam někdo třeba nespadl? Anebo ti nějaký soused ze sympatií kope do dveří? :o)
Dana P.
nějak se
31. 07. 2012 23:42

stává pravidlem, že je diskuse k tématu a najednou je tu xx příspěvků o tom, co kdo jak myslel a že si to nemyslí správně, pokud to ta druhá strana neodsouhlasí, což ta ale nikdy přece nemůže udělat, že, protože ta má totiž potřebu manipulovat...ach jo... :o)
iveta
jasně
31. 07. 2012 20:14

máš pravdu,pravdu pravdoucí....já zapoměla :-))
Adanom
Neni
31. 07. 2012 20:11

Me tajemstvym ze neco takoveho posuzujes podle sebe. :D
iveta
jasně rozumím
31. 07. 2012 20:07

ty různé okolnosti určitě dobře tuším
iveta
krom
31. 07. 2012 20:05

sebe samotné
iveta
to
31. 07. 2012 20:04

já vím že u tebe není nic důležity :-))
Adanom
.
31. 07. 2012 20:00

Nepristupna pouze za ruznych okolnosti a pouze pro nekoho. Nemam s tim problem. :)

Sice nevim jaky pisecek a tedy co tim chtel basnik rict ale tusim ze to neni dulezity :D

iveta
Adanom
31. 07. 2012 19:30

ok jak chceš.tvůj problém né můj,jen jsem říkala co si myslím,je vidět,že jsem se zmýlila,no budiž...jedeš si na svém písečku no prosím nikdo ti ho nehodlá rozsypávat :-))
tušila jsem že si nepřístupná...jak říkám tvůj problém a tvůj život.
Adanom
Iveto
31. 07. 2012 17:07

Mej si o me smysleni jake chces. A nemusis me o nem ani informovat.
Adanom
:)
31. 07. 2012 17:05



To ty jsi tvrdila ze nekdo neco napise ( ty) a mysli to ve sve podstate tak jako ja.
Myslet si to sice muzes. Ale jestli to tak opravdu je je vec dalsi. Tvrdis to ale ukazat me to nechces.

iveta
Adanom
31. 07. 2012 16:48

zrovna tak to může být i obráceně:-)

Adanom
...
31. 07. 2012 16:32

" jde jen o to jak to pochopíš,totiž když někdo něco napíše,znamená to pro mě o tom přemýšlet "ze všech možných stran"to znamená že já jsem schopná si tam vždy něco najít."

"že někdo něco napíše a myslí to ve své podstatě tak jako ty"

Muze se ti krasne stat jedna dva, ze kdyz me ctes ze se na ma slova nedivas ze vsech moznych uhlu.
Muze se ti stat i to,ze se muzes krasne mylit a namlouvat si ze neco co jsi psala je totez co myslim a pisu ja.


Adanom
Iveto
31. 07. 2012 16:28

Jestlize tvrdis ze jsi to co pisu ja zminovala na zacatku , bylo by dost na miste me to ukazat. Ty ale namisto toho napises to co delavas casto- ze to nechame plavat.

Ty si Iveto neco vymyslis a pak to nechces ukazat, takze ja si o tom uz myslim sve.
iveta
Adanom
31. 07. 2012 16:12

nenuť nás k věcem, které obě nechceme prosím.
věř ,že o tobě(v celku) rozhodně nemám špatné smýšlení....naopak a to budu tvrdit stále i v případě nedorozumění.:-)
Věř, že bych tě ráda poznala osobně.
Tak to prosím nech plavat.
Adanom
Iveto
31. 07. 2012 15:59

Prosim naved me na to. Kde na zacatku pises to co ja pisu pozdeji ?
Co mas na mysli?

To co ja mam na mysli to vim , ale co mas na mysli ty to nevim a proto se ptam.
Ty tvrdis ze to co pisu jsi zminovala na zacatku. Ja to ze sveho pohledu vnimam uplne jinak. Ja nevidim a ani nevnimam ze by jsi neco co pisu ja zminovala na zacatku.
Proto se ptam aby jsi me navedla, protoze ja mohla neco myslet ( psat) jineho nez ty.

"Snad možná aby to vyznělo tak že se snažíš někoho přinutit aby v podstatě uznal tvoji verzi a tu svou jaksi pozapoměl."

Proc vubec uvazujes o me timhle zpusobem? Ja nemam potrebu delat to co Ty tady zminujes.
Prosim naved me. Vytvareni domnenek je na prd.


iveta
pak
31. 07. 2012 15:43

teprve vzniká na tvé straně k nepochopení,tedy k nedorozumění.Je to všechno zbytečné,vznikají tím rozebíráním slovíček(co snad dokonce i písmenek) opravdu jen problémy a nesrovnalosti.
Už mi rozumíš?Tak to jsem ráda :-)
iveta
Adanom
31. 07. 2012 15:39

ano psala jsem to přeci už na začátku to o tom vnímáníjak lidí tak zvířat,jde jen o to jak to pochopíš,totiž když někdo něco napíše,znamená to pro mě o tom přemýšlet "ze všech možných stran"to znamená že já jsem schopná si tam vždy něco najít.Ale ty to jaksi vždy řešíš tak ,že někdo něco napíše a myslí to ve své podstatě tak jako ty ale ty se v tom ještě neustále hrabeš a hledáš něco co už bylo dávno řečeno.Snad možná aby to vyznělo tak že se snažíš někoho přinutit aby v podstatě uznal tvoji verzi a tu svou jaksi pozapoměl.
Sylvia
Ivet
31. 07. 2012 15:16

Ano, ci tam nieco nebolo, skor ale bola dolezita ta fotka, ci to nieje kolaz, alebo nejaky podvrh.
Adanom
Iveta
31. 07. 2012 15:10

Urcite to mevadi ale me by zajimalo co ten komentar vlastne tvrdil.
Prosim naved me , kde-v jakem komentari od tebe je tohle co jsi psala - "co říkáš teď ty jsem vzpomínala na začátku, že jde o vnímámí jak lidí tak zvířat."

Ja nevim o cem mluvis. Muze to byt opet nedorozumeni.
iveta
Adanom
31. 07. 2012 15:04

nevadí...jedeme dál :-)
Adanom
13:22
31. 07. 2012 14:59

Nevim co ten komentar vyjadruje nebo sdeluje.
iveta
Sylvia
31. 07. 2012 14:46

souhlasím....naprosto přesně.
ty brýle jak zmiňuje Danuš tak ty měli být také podrobeny nějaké analýze.Zřejmě to nepovažovali za nutné,protože mám pocit že policajt v tom dokumentu řekl že je sám prozkoumal očima a nic tam neviděl.
Sylvia
---
31. 07. 2012 14:33

No pretoze je lahke povedat, ze to je vymyslene, ale ja si myslim, ze kazdy clovek najprv vzdy hlada logicke vysvetlenie a paranormalne javy si nechce pripustit, vzdy su az na poslednom mieste az na par fanatikov, ale to su extremy. Ale ludska mysel pracuje najprv smerom k logike.

Napriklad ja vcera. Bola som doma a za dvermi mi nieco spadlo s velkym buchotom. Nemala som v tej chodbe nic, ale bolo to jak ked sa to odrazilo odo dveri a spadlo na zem, nejaka kartonova krabica alebo nieco podobne. Otvorila som dvere nic, vliezla som do kuchynskej linky, ci sa nieco nepohlo, nebolo tam nic, co by tam bolo s takymto rachotom. Ale, som si hovorila, ze asi ta linka. A zabudla som na to. Asi za dve hodiny som pocula mikrotenovu igelitku, jak ze do nej niekto kopol, alebo spadla pod nejakou tarchou, zase za tymi dverami. Mam tam polozeny niekedy mech s odpadkami na vyhodenie. Takze najprv ma hned napadlo to, ze niekedy spadne, ked sa v nom nieco pohne. Lenze teraz som ho tam nemala, bola tam mala taska, ale nemalo tam co spadnut tazsie, nic v nej nebolo len par papierov, ale toto bol rachot.

No lenze smerujem k tomu, ze po dlhom hladani, co ine to mohlo spadnut, lebo ja vzdy hladam pricinu, som nic nenasla, ani v skrini, nikde, tak som si povedala, ze to bolo od suseda. Ze to bolo takto pocut, Pritom vlastne ani sama neverim, ze to tak bolo. Ale nez by mal clovek pripustit paranormalny jav, a ja si myslim na druhej strane, ze tam ziadny nebol, tak si to prisposobi comukolvek a ten jav je az posledna varianta. Takze neni tak jednoduche si vymyslat a jednoducho to povedat.

Zvlast taky policajt, ktory hlada vzdy materialne dokazy a urcite sa nezaobera volovinami. Skor si myslim, ze dost toho ludia prehliadaju pretoze to tak chcu a v ziadnom pripade, ked im to nezapada do logiky, ktora je dost obmedzujuca, tak radsej povedia, ze to je vymyslene.

Ja samozrejme ten vcerajsok beriem jak blbost, v tomto pripade to asi boli dve nahody, prva sused, druha neviem, mozno naozaj v tom sacku nieco - dufam, ze tam nemam mys. Ale pointa je, ze keby naozaj to bol para jav, pisem presne toto iste. A par ludi by sa zaradovalo, ze neverim na bludy menom duchovia. Ale tento dokument tvrdi nieco ine a ja nemam pocit, ze to je vyplod 15 rocnych individui, ktore sa chcu pobavit.
Dana P.
Sylvia, ivet
31. 07. 2012 14:13

s těmi brýlemi mně to napadlo taky, že tam ležely i po měsíci, ale vysvětlení bude takové, jak říká iveta, byly tam majitelem rutinně odkládané. Přehrála jsem si tu epizodku znovu, nebylo tam však řečeno nic o tom, kde byly ty brýle v okamžiku, kdy pořad točili? (Focení po vloupání bylo v 1991, pořad vznikl v 1998) Leda by je vyhodili jako rozbité? Protože taky ten kapitán mluvil jen o fotografiích, nějak se nezmínil, že by byly brýle zkoumané a jestli se pouhým okem na nich něco vidělo...
iveta
Adanom
31. 07. 2012 13:22

já jsem mluvila všeobecně o těch zvířatech ale to je jedno.
já jen aby si věděla ,že to co říkáš teď ty jsem vzpomínala na začátku, že jde o vnímámí jak lidí tak zvířat.
Jinak vše ok,souhlasím.
iveta
Sylvia
31. 07. 2012 13:17

tam to není řečeno proč tam znovu ty brýle ležely.
Jinak možná si je jako vždy pán domu odkládal na stůl.
Sylvia
Ivet
31. 07. 2012 12:51

Tiez sa mi nezda, ze by si policajt takto vymyslal, ale zas mi vrta v hlave, co tam tie okuliare stale robili. Na tom istom mieste, co to tam fotil, mozno mi ieco uslo, ale boli tam aj po mesiaci. Musim sa asi na to pozriet este raz.
Adanom
Jo
31. 07. 2012 12:42

Na paranormalni jev pes steka tak jako tak jak pominutej. Nema vnimani v pojmech, proste jen reaguje, vnima. Ta zena v tom videu reagovala na vnimani psa ale sama to zrejme nevnimala.

Jina situace je jak pristupuje pes k zijicim lidem ktere taky nejak vnima. Nemam na mysli psa a jeho pama ale psa a meznameho cloveka.
iveta
??
31. 07. 2012 12:35

nedorozumění se děje a dít bude....záleží však jak to kdo pojme a stává se,že neudrží nervy na uzdě a vystartuje dřív.
toto je konstatování a nic tím nezamýšlím :-)
iveta
Adanom
31. 07. 2012 12:31

jestli je zvíře,třeba pes schopný vycítit z paranormálního jevu(entity,ducha) negativitu nebo pozitivitu(jako že jestli je ten duch,hodný nebo zlý :-)))....protože tak i tak štěká jako blázen.
Adanom
Dana
31. 07. 2012 12:29

Nepsala jsem to Tobe o tech zaverech, zaveru z jedne me vety. Zase nedorozumeni.

K tomu dalsimu co pises, mam jine zkusenosti , vlastni poznatky a z nich vychzejici me osobni nazory. :)
Adanom
?
31. 07. 2012 12:25

"ivetamě by spíš zajímalo jestli je zvíře schopné vycítit s nějaké entity pozitivitu nebo negativitu....tak i tak štěká jak blázen.:-) "

Co prosim?
Dana P.
Adanom 11:49
31. 07. 2012 12:23

z tvé věty jsem nedělala závěry, jen jsem vyjádřila pochybnost, zda to platí vždy, že si tím nejsem jistá. Další diskutující téma rozvinuli a s jejich názory se ztotožňuji. Uvádět jako příklad roční dítě není zrovna šťastné, protože malé dítě prochází různými fázemi tak, jak rychle poznává svět a začíná si uvědomovat i sebe a okolí. CCa do půl roku se směje na každého, pak přijde období, kdy je nedůvěřivé a nechce k nikomu téměř kromě matky a otce. Proč? Nevím, ale výzkumy to potvrzují. Tahle období otevřenosti a nedůvěry k cizím se až do tří let zhruba střídají, pak už nastupuje chování dle vrozené povahy a získaných zkušeností
Adanom
Samby
31. 07. 2012 12:23

Jo ...to je opravdu naprosty Absurdum. :-)

Ja vim o co Ti slo. Poznamenala jsem ale ze ja nemluvila o pojmech zlo a dobro ale o vnimani deti a zvirat v kterych tyto pojmy jsou absurdni. :D
iveta
samby
31. 07. 2012 12:23

nemyslím že by si to zrovna tento kriminalista vymýšlel,mám příbuznou ,která je jeho kolegyně a zná ho....
iveta
mě by spíš zajímalo
31. 07. 2012 12:08

jestli je zvíře schopné vycítit s nějaké entity pozitivitu nebo negativitu....tak i tak štěká jak blázen.:-)
samby
dodatek
31. 07. 2012 12:08

zapomněl jsem dodat že příklad v posledním příspěvku je ad absurdum.
samby
Adanom
31. 07. 2012 12:04

Jsem muž:-)
Mě šlo o to že zvířata/děti/lidé nepoznají jaký jsi člověk celkově, ale poznají to pouze ve vztahu k nim, né obecně, např. pes že ho máte rádi atp., v šírším měřítku, třeba, že jste militantní ochránce přírody v Africe, který zabíjí pytláky, zvířáta pak možná poznají, jaký pro ně člověk je tedy dobrý, ovšem nepoznají již motivaci pytláka, který to dělá aby uživil osm hladových krků, které by bez jeho "práce" nepřežily a jeho motivace je pro něj subjektivně dobrá.

Sylvia
Adanom
31. 07. 2012 12:03

Samby je muz.
Adanom
Sylvie
31. 07. 2012 11:55

Ano. Mele dite vnima jinak nez ovlivneny dospelak.
Adanom
A
31. 07. 2012 11:52

Ani jsem netvrdila ze rocni dite zna nebo poznava pojmy deleni na dobry- zly clovek.
Sylvia
Ja
31. 07. 2012 11:50

som ale skor myslela, ze keby ten majitel toho psa rad nemal a neznasal ho, tak ten pes citi tie vibracie negativne.Aj keby ho pritom hladil. Vie to, kolkokrat sa male decko bez priciny rozplace, ked ho vezme na ruky zenska, ktora zrovna neni spokojna so zivotom a je nasrata na cely svet. Naopak prestane, ked ho vezme niekto iny. Nieco na tom bude.
Adanom
Samby
31. 07. 2012 11:49

"ale nepoznají jaký jste člověk a rozhodně ne dobro/zlo jak bylo řečeno"

A takhle vz ikaji ta nedorozumeni.

Kde bylo podle Tebe receno to co tady vyse pises a teda to co jsi si sam/a ( jeste nevim jestli jsi zena nebo muz :D ) interpretoval/a po svem. ?

Kdyz pisu ze zvire a dite citi kdo je jaky clovek, tak z tehle kratke vety neni podle mne moudre delat hned zavery ze je tim receno ze citi nejake rozdeleni na dobroho ci zleho cloveka. Uz bych chtela videt psa ktery by premyslel v tehle pojmech. :DD
Sylvia
Samby
31. 07. 2012 11:44

S tym ja suhlasim, ze je to subjektivna vec, ale vzdy je to o tom, ze subjektivna je dovtedy dokedy sa nedotkne Teba. Ked niekto pacha zlo (povedzme podla dnesnych vseobecnych pravidiel a nebudem sa tvarit, ze neviem, co to je), tak je to mozno posudzovat subjektivne, takze pripadne zlo moze byt pre niekoho dobro a naopak. Ale v momente jak Ta to zasiahne a niekto to spacha na Tebe, uz to neni mimo Teba a je to zlo vzdy. Takze to vseobecne dane dobro a zlo, neni uplne zle, len potom pokrytecky je subjektivne posudzovane, lebo sa Ta netyka. Takze ano. Som za slobodnu volu, mne sa tiez javia pozitivne niektore veci vseobecne povazovane za negativne. Ale vies jak je to: nesiahaj mi na moj Mercedes, ked sa rozzlobime budeme zli.

Takze v podstate vznika paradox. Preotze subjektivne posudzovane dobro a zlo je subjektivne vtedy, ked sa Ta subjektivne nedotkne. Ale ked ano, tak je to zlo, podla tych vseobecnych pravidiel. Boli sme proste zrodeni s pokrytectvom v krvi. Takze nech si kazdy vratane mna povazuje zlo a dobro jak uzna za vhodne, ale nech neotravuje ostatnych. Asi tak. Takze ten, co chce prdiet fialky, nech ich prdi, neni to nic zle, pokia nenuti ich prdiet aj Teba alebo mna.
Adanom
.
31. 07. 2012 11:38

Pokud by v tech brylich byl odraz krasnych zarivych usmevavych oci, vyzaroval by ten vyraz oci za tehle zahadnych okolnosti naopak jinou energii.
To ze clovek citi z neznama jakesi mrazeni nebo treba i strach vsak vubec neznamena ze kazda zahada bude vzdy videna jako neco negativniho ( mluvim ted v tomhle pripade o prikladu s ocima v brylich)
Byla by videna i pozitivne pokud by ty oci naopak byli takove jak popisuju vyse za doprovodu mrazeni z neznama nebo i pripadneho strachu.

samby
Sylvia
31. 07. 2012 11:35

Tak samozřejmě, že zvíře i dítě a nakonec i dospělí vycítí jestli je máte rádi, ale nepoznají jaký jste člověk a rozhodně ne dobro/zlo jak bylo řečeno, což je imho dost relativní/subjektivní pojem, takže je v podstatě i nemožné vědět jestli je někdo dobrý/zlý, co je pro jednoho dobro je pro jiného zlo a naopak. Například pro mě dobro nepředstavuje systém jaký je prezentovaný u speakrů k změně vědomí, kdy na sebe budeme všichni hodní, mílí, nikdo nedokáže být zlý a vůbec všichni budou prdět fialky, pro mě naopak představuje zlo(já chci mít možnost páchat v případě potřeby zlo, s vědomím že za to budu potrestán), jelikož omezuje svobodnou vůli(v podstatě je to takový orwellovský newspeak), no a pro někoho je to naopak dobro. Ale ultimátní rozlišení podle mne nikdy existovat nebude, kvůli tomu, že každý má jiné hodnoty, pro někoho je to svobodná vůle jednolivce, pro jiného subjektivní dobro pro všechny které, ale poškodí první skupinu, atp.
Adanom
Ze
31. 07. 2012 11:24

By zidovske deti mely v oblibe Adolfa?! Ja u toho nebyla. Ale chtela bych videt na vlastni oci treba reakci rocniho ditete kdyz by si ho Adolf chtel vzit do rukou.
Zalezi podle mne prave i na tom jestli by to bylo zidovske dite nebo naopak to dite ci deti ktere Adolf sam ocenoval.
Adanom
Dana
31. 07. 2012 11:18

" mám o tom jisté pochybnosti."

Dano a jakou mas osobni zkusenost ?
iveta
samby
31. 07. 2012 11:16

děkuji za vysvětlení...ale já mám jinou zkušenost.
jsou to prostě jiné světy,které tady jsou a těch indicii je víc než dost.
Sylvia
;-)
31. 07. 2012 11:13

Ale Adolf a Josif mohli mat svojich domacich mazlickov naozaj radi :-) a ten pes to vedel. Pes je to najvernejsie, co moze clovek a mat a to tito dvaja stryckovia vedeli nalezite ocenit. Takze pes sa mylit nemusel, nikto neni dokonale zly tak, ze nedokaze prejavit naklonnost aj ked je to k psovi alebo detom. Nemusia vysielat ziadne signaly. Ale myslim, ze pes vyciti jak strach, tak negativitu a je to potom na tom psovi vidno, ze mu nieco nesedi u toho cloveka.
iveta
Danuš
31. 07. 2012 11:09

tvoje pochybnosti jsou správné,přikláním se k nim.
iveta
Adanom
31. 07. 2012 11:08

jasně rozumím ale vem si že každý kdo se setkal s něčím nadpřirozeným tak mu běhá mráz po zádech a to doslova a do písmene řekne každý.
Neslyšela jsem nikdy vyprávět někoho že by se těchto věcí nebál,každý má v sobě zakořeněný ten strach,tak to myslám já.
Jinak netvrdím že zlo neexistuje,jen si nejsem jistá jestli to může někdo(senzibil) tak jasně tvrdit.
Adanom
Samby
31. 07. 2012 11:03

stýčkové Adolf a Josif, byli u dětí oblíbení a měli věrné domací mazlíčky.""

A Ty jsi u toho byl/a ze vis jestli je to opravdu tak ze byli u deti oblibeny? Kdo vi jak to skutecne bylo, je. :D
samby
...
31. 07. 2012 10:43

Dana P.:Přesně tak i stýčkové Adolf a Josif, byli u dětí oblíbení a měli věrné domací mazlíčky.

iveta:"pro mě je to jasné,jsou to návštěvníci s jiných dimenzí" No z jiných dimenzí asi těžko, žijeme ve 4D a vše se objevuje ve všech dimenzích zároveň, spousta záhadologů zneužívá vědecké teorie, které tvrdí, že dimenzí je 11, jenže těch 7 je "squeezed"-zmáčknuto a přesto že jsme v nich všichni, zkrátka se neprojevují(projevují se až pod planckovou velikostí), rozhodně to není tak, že, když se podíváte do 5D najdete jiný svět, návštěvník z jiné dimenze zkrátka nemá co navštěvovat, už to je a projevuje se stejně jako vy, ve všech jedenácti dimenzích. Ti lidé si to podle mne vymysleli, ale když už tak by ty bytosti byly z paralelního vesmíru.
Sylvia
---
31. 07. 2012 10:40

Ja teda musim povedat, ze na mna to tiez neposobilo nejak dobre a nebolo to preto, ze je to paranormalny jav. Rozhodne to ale malo nieco znamenat a nieco ukazat. Pretoze sa objavili na dvoch fotkach, ktore boli od seba fotene s mesacnym odstupom. Pokial to neni podvrh a je to paranormalny jav, tak je to informacia pre niekoho, nieco to ma znamenat, voditko, preto som sa priklanala k tomu zlodejovi, informacia sa zachytila v casopriestore a ukazala takto a mala niekoho niekam naviest, hlavne toho policajta, co tu fotku robil. Je ale fakt, ze sa vyjadroval sensibil o tej negativite, nieze by sa toho niekto bal len preto, ze to tam je a nevieme jak sa to tam dostalo.

Mna zaujala aj ta brana v lese. Ten pan tiez nevyzeral, ze by bol nejaky populista, co sa nahana za 15 minutami slavy a vymyslel by si to. To bude mat nieco spolocne s prelinanim dvoch paralelnych realit. Potom ale clovek vyzera jak blazon, ked tam nenajde to, co pred tym.

Neviem aj preco poriadne neprskumaju ten Polsky zamok, co tam je a nechaju to zasypane.

Adanom
.
31. 07. 2012 10:33

Ani ja nepisu nic o tom ze to plati vzdy jako ze bez vyjimky.

Ja osobne mam Zajimave zkusenosti s tim co pisu.
Dana P.
Adanom
31. 07. 2012 10:17

" Zvire i male dite citi kdo je jaky clovek."
Nejsem si jistá, zda to platí opravdu vždy, mám o tom jisté pochybnosti.
Adanom
.
31. 07. 2012 9:56

"Jasně někdo v těch očích může vidět negativitu,uznávám vypadají strašidelně ale je to jen o tom, že každá taková záhada bude vždy viděna jako něco negativního"

To bych si netroufla tvrdit ze kazda tamova zahada bude VZDY videna jako neco negativniho.
A kdyz pises ze NEKDO v tech ocich muze videt negativitu ( nekdo teda naopak ne ) tak podle mne nejde zaroven i napsat ze vzdy bude takova vec videne jako neco negativniho. :-). (Muj nazor a ke mysleni.)

Je tam rec o senzibilech pokud si to pamatuju dobre. A to oni rekli ze tam vidi negativitu. Kdyz je senzibil skutecne dobrej tak je jako pes ktery citi to co bezny clovek nikoliv. Jako v tom videu ten pes. Vnima neco ale zena to nevnimala.

Zvirata a deti jsou na tohle opravdu dobri.
Zvire i male dite citi kdo je jaky clovek. To je dobrej barometr. :) ( to jen tak na okraj)
iveta
takové díry
31. 07. 2012 8:33

do jiných světů si dokážeme vytvořit sami a to tím,že (a zase se budu opakovat)zaktivujem v našem těle čakry,právě ony jsou vstupem do jiných dimenzí,to je ten vír té univerzální energie(se kterou se dají dělat nepředstavitelné věci)ta brána,vstup tam do jiných světů.
Takové čakry má odjakživa aktivované i naše planeta,protože je živá,všichni je máme... fauna a flora.
iveta
...
31. 07. 2012 8:17

tam do těch světů odchází i lidé, kteří zemřou....prostě odejdem tam jednou všichni,nějakou dobu tam pobudem a zase se vrátíme sem.Vždyť to jasně naznačuje i vysvětlení minulých životů.
iveta
Perchto
31. 07. 2012 8:09

dík za odkaz,ano mohou nás vidět,už jsem to tady jednou zmiňovala....dokonce si na nás občas i sáhnou.
Kdo z vás má zkušenosti s nevysvětlitelnými doteky a hlazením po těle? :-)
iveta
...
31. 07. 2012 7:42

tak jsem koukla na ten dokument....pro mě je to jasné,jsou to návštěvníci s jiných dimenzí.
Jak ta žena tak ten policajt vyfotili někoho kdo byl přímo před nimi.
Jasně někdo v těch očích může vidět negativitu,uznávám vypadají strašidelně ale je to jen o tom, že každá taková záhada bude vždy viděna jako něco negativního.Tyto strašidelné pocity a vnímání takových fotek a jevů jsou prostě zakořeněné v nás lidech.
iveta
ahoj lidičkové
30. 07. 2012 22:52

tak jsem se dnes sešla s mississipi a musím říct, že je to velmi příjemný človíček.:-)
Mimo jiné jsme také mluvili o případněm srazu po prázdninách...dohodli jsme se ,že vás všechny musíme nějakým způsobem donutit aby jste přijeli.:-))
Perchta
Ada
30. 07. 2012 18:37

Jo. To by bylo vysvětlení dfc všech těch 3 jevů....
Adanom
:)
30. 07. 2012 18:33

Rekla bych ze za nejakych okolnosti se do bezne vnimane reality prolnou jine reality,nebo jeji casti ktere existuji zaroven, soucastne s tou bezne vnimatelnou.
Perchta
Sylvia
30. 07. 2012 17:34

To mě nenapadlo. No proč ne, ale neumím si vysvětlit, jak by bylo možné, že by se tak věrný obraz očí "vryl" těm brýlím spíše než oči majitele.... Fakt nevím....
Sylvia
Perchta
30. 07. 2012 16:48

Mna totiz napadlo, ze povedzme, ze je to paranormalny jav, ci to nebude v tych okuliaroch ten zlodej, pretoze tam boli dvakrat, po mesiaci zas, ci to neni nejake voditko. Oni mu ten dom parkrat vykradli.
Perchta
Brána a zvuk honu
30. 07. 2012 15:52

Já si opravdu myslím, že šlo o náhled do paralelního světa. V tom odkazu, co jsem dala níže, to dost lidí zažilo, příjde to z ničeho nic, ale vždy se pozná "že je něco jinak".

Ty brýle....mě by zajímalo komu patřily, divím se, že to v dokumentu nezaznělo. Jestli je majitel živý (či v době pořizování fotek byl) atp. Možná, že někdo umí jakékoli vypouklé sklo používat např. jako křišťálovou kouli a proto energie se tam zachytila jako upřený pohled....? Nevím, nic jiného mě nenapadlo.
Sylvia
--
30. 07. 2012 12:48

Pokial si niekto pozriete tento dokument, tak napiste, co si myslite o tom zvuku honu a o tych okuliaroch a o zmiznutej brane. Zaujimali by ma nazory hlavne na tie posledne dve sekvencie.
Perchta
vkládala jsem
30. 07. 2012 10:07

se velice! zajímavé, prý pravdivé, příběhy o paralelních světech (původně z tainy.net), ale asi se nesmí kopírovat nebo co...., tak tady je alespoň na něj odkaz
http://procproto.cz/zahady/pootevrene-dvere-do-druheho-sveta-se-za-vami-mohou-navzdy-zavrit/