Vaše příběhy

Astrální bytosti

Strašidelná chalupa - (komentáře)

Asiel
Asiel
20. 06. 2011 14:03

Já tomu zážitku docela věřím, neboť moji známí taky mají chalupu, kde se dějí divné věci. Ale prý si na to už zvykli.
Engai
Jen na okraj-REALISTOVY
1. 10. 2010 23:07

Napsal si-co neni videt,neexistuje...Treba vzduch?neni videt a preci vime,ze tady je..jen chci rict,ze ne vzdycky potrebujes veci videt,abys vedel,ze existuji.
Bambi
chalupa
16. 05. 2010 10:14

bohužel tomu věřím narozdíl od ostatních,protože jsme si koupily starý barák a ten je skoro zrekonstruovaný,ze začátku to bylo,že třeba bouchly dveře(bez průvanu,okna zavřené,byla zima,zbytek rodiny byli zavřeni v obýváku u krbu)potom v létě schovávání věcí,a teď už kroky a viděla jsem i svoji mrtvou tetu v odrazu zrcadla!
vladimír
pro bajkas
27. 01. 2010 18:05

Máte pravdu, ?e s podobnými jevy není radno si zahrávat. Pokud se týká oné chalupy, tak jsem tam také jel jen jako pouhý pozorovatel či divák, nechtěl jsem si hrát na nějakého "vymítače zla", to by se nemuselo vyplatit... Myslím si ale, ?e i pouhá zvědavost či podnikání takovýchto výletů z nudy či pro zábavu mů?e být docela nebezpečné. Co se týká mých zá?itků, tak odkazuji na mnou zveřejněné příběhy na tomto webu. Jinak jsem podobné akce podnikl i v minulosti, např. jsem nocoval na hradu Houska, a to asi rok před jeho oficiálním zpřístupněním veřejnosti (tam jsem neza?il NIC), rovně? opakovaně v ruinách středověkého hradu Týřov. Ten Týřov je kapitola sama pro sebe, nic konkrétního (myslím znepokujícího) jsem tam neviděl ani nesly?el (ani v noci), ale atmosféra pozitivního poklidu se tam neustále střídá s pocity hrůzy, které by Vás donutily a? k překotnému úprku (i během dne).
bajkas
Zajímavé
25. 01. 2010 17:03

Dobrý den, popravdě z tohoto článku mi lehce běhá mráz po zádech. Záhady jsou pro mě obrovskou fascinací, ale jsem mírně řečeno vydě?en z čehokoli, co bych měla podnikat na vlastní ků?i. Jen by mě zajímalo jestli jste něco podobného podnikl je?tě jindy ne? jen na té chalupě. nedoká?u si představit, ?e bych dokázalo po tomhle zá?itku jet je?tě někam sama. Omlouvám, se jestli někoho pohor?ím svým názorem, ale mám pocit, ?e s něčím podobným není radno si zahrávat a docela obdivuji, ?e jste to vydr?el do rána já bych musela odejít i za cenu, kterou nabízí taxi slu?ba.
vladimír
pro lidarch
1. 09. 2009 18:00

Vyhledat by se jistě na mapy.cz dala, ale u? jsem v komentářích ní?e a opakovaně uvedl, proč nehodlám její polohu sdělovat.
lidarch
S.ch.
31. 08. 2009 17:21

Dobrý den mohl by jsem se Vás (autora) zeptat kde se přesně tato chalupa nachází? jestli by se dala vyhledat na mapy.cz? děkuji
realista
nejsem psycholog
12. 08. 2009 21:09

Já se stavím tak, ?e tomu prostě nevěřím.Dokud nevidím, nevěřím:-)
vladimír
reakce (realista)
12. 08. 2009 15:21

Z realistova komentáře soudím, ?e se jedná jistě o "znamenitého psychologa", kdy? doká?e popsat jak by se zřejmě logicky měl zachovat majitel oné nemovitosti nebo já jako pouhý nocle?ník. Nicméně onu chalupu stávající majitel neprodal a prodat, pokud tedy vím, nehodlá a i já se oné noci zachoval tak jak jsem popsal, ačkoliv to autoru komentáře přijde nelogické, nesmyslné, nepravdivé. Dle autora komentáře jsem zřejmě měl z nemovitosti, ve zcela neznámé lokalitě, za temné noci vydě?ený prchnout někam do lesů nebo nevím jak by si moji reakce na uvedené jevy představoval, aby mi pak laskavě uvěřil. Rovně? majitel ji cca. po roce, kdy zjistil k čemu zde dochází měl okam?itě prodat atd. Jinak je to prostě nedůvěryhodné a basta..!Chalupa existuje a k jevům v ní stále dochází, by? vět?inou zdaleka ne v takové intenzitě jakou jsem za?il já, a? se to realistovi, mandy w. či jiným líbí nebo nelíbí. Podělil jsem se pouze o svůj zá?itek, je u? ka?dého věcí jak se k němu postaví.
mandy.w
jsem nad?ená
12. 08. 2009 11:40

jakou diskuzi vzbudil tento článek i kdy? názory pro jsou v převaze,a děkuji realistovi za názor.Dovedl přesně pojmenovat to co mi na celém příběhu asi nejvíc vadí.Nic proti gustu,ale mě by stra?livá babizna v prvním patře asi předci jen dokázála naru?it představu o poklidném trávení dovolené na chalupě a osobně neznám ?ádného člověka,který by to bral prostě jako fakt a s ním i celá jeho rodina a vyře?il v?e přesunem do přízemí.To mi přijde jako největ?í blbost co jsem kdy sly?ela to se na mě prosím nezlobte.
realista
no nevím...
11. 08. 2009 0:22

Kvůli tomuhle článku, jsem si tady musel zalo?it profil. Jak je patrné, můj nick si zakládá na reálu.Co není vidět, neexistuje.Co je sly?et, existuje-mo?ná:-) Abych přispěl svou tro?kou do mlýna, tak tomuhle článku nevěřím. Je tam dost sporných bodů...Příběh má tak katastrofální koncepci, ?e nevěřím, ?e by tam dotyčný vůbec zůstal... Dále: chalupu, ve které stra?í, si ?ádný majitel dobrovolně neponechává-sna?í se jí okam?itě prodat.V tomto příběhu jsem se setkal s obvlá?tě silným majitelem.Nad hlavou mu chodí baba, jemu to nevadí, proto?e do podkroví nechodí a dále vrá?í peníze do nemovitosti. Přitom si lze jednodu?e ověřit u zku?eného realitního makléře, za jakých okolností a jak rychle se lidé zbavují nemovitostí, kdy? jim tam stra?í:-D Dal?í věc...Moje činnost, je činnost historická, hradologická apod.Podobných pověstím a totálně "zaručených" pověstí, jsem sly?el u? tolik, ?e to nemá cenu ani psát. Spousta "záhad" se dá velmi logicky odvodit... Podezřelých míst, kde stra?í si rovně? v?ímám.Ale né tím, ?e lezu s kamerou na noční vidění a GPS a nevyslýchám místní opilce, ale třeba zajdu do archívu a zjistím, ?e se tam kdysi něco stalo a lidovej folklór si takové ?havé události předává třeba i dvěstě, třista i víc let... Proto autorovi článku doporučuji-ač (ne)lhal, zjistit o konkrétním místě co nejvíce informací, v?ímat si detailů a klidně jít do archívu a hledat, hledat... Ka?dá akce má i svou reakci.V záhadách to platí dvojnásob.Pokud máte konrétní místo, u kterého se traduje, ?e tam sta?í u? dlouhou dobu a poblí? najdete smírčí kří?, tak je skoro vyhráno.Něco se tam stalo a lidé si to ústně předávají z generace na generace.Nakonec ta legenda je úplně jiná, ale kdy? víme kde hledat, zjistíme pravou příčinu právě vtom archívu(podle toho, ?e tam byl třeba smírčí kří?) ---- Toto byl pouze příklad toho, jak já pracuji.Vím moc dobře, ?e mne zde hodně odsoudíte.jen?e narozdíl od drtivé vět?iny u?ivatelů, jsem SCHOPEN dodat hmatatelné důkazivo. děkuji za pozornost
Kamikaze
muj názor
26. 07. 2009 14:21

Zdarec Registroval jsem se jen z toho duvodu,pač mě tent očlánek a komenty dost zaujali heheh. 4Mandy.w .... Ano mu?e se jednat o vsugeraci,nebo-li jen ,, zmatene " podvědomí.. Jestli jsi četla knihu pd doktora Murphyho , tak by ses tam o tom dost dočetla...Zatim ti nic nevyčítám :-) Ale vytknu ti tohle : zkus se v?ít do situace,kdy jse? o půl noci sama na chalupě ( opu?těnem statku ), někdo ti dupe,pi?tí,skřebotá a ja nevím co je?tě v podkroví..Docela bych se i podíval jak bere? foták,kameru,magnetofon a jde? nahoru at má? dukaz.Nebo by jsi utekla ven? Tam kde nikdo není?! Promin,ale ja bych zustal v chalupě dole při ro?nutem světle ( bylo zmíněno , ?e po rozsvícení vět?ina zvuku ztichlo ) Navíc se řídím mottem ,, Raděj umřít jako hrdině,ne? jako zbabělec " :-) Sám autor ví o čem pí?.... a je?tě o zdokumentování těch fenomenu a podobných jevů.... z vlastní zku?enosti vím,?e kdy? jdu za těmito jevy a vím ?e tam jsou ( z povídek známých ) tak jsem zklamany,ale jestli tam jdu jen na relax a někdo mi mluví o těchto přízracích a podobně ( v tomto případě tomu nevěřím ), tak sa mi zjeví :-) Snad si to pochopila :-)
Alef
Názor ...
26. 07. 2009 12:10

Znám mnoho lidí, kteří milují stra?idelné a? hororové filmy, případně povídky. Valná vět?ina z nich by v?ak na ?ádnou výpravu nikdy ne?la. Je proto dobře, ?e se najdou lidé , které toto bádání láká. Pro průzkum jsou vhodné v?echny lokality, ideální málo nebo vůbec nav?těvovaná místa. Za největ?í ryziko pova?uji automobilovou dopravu k těmto místům. Pokud pře?ijete cestu, pře?ijete v?echno... :-)
Gustaf
:-/
21. 07. 2009 22:09

jj, jedno je si něco vsugerovat a jedno je si zase něco za?ít...pisatel asi ví, o čem pí?e...
majdalena78
souhlasím
21. 07. 2009 16:42

s mandy.w v tom,?e si myslím,?e kdyby se tato jakási zatím nepojmenovaná energie,nebo duch nebo cokoliv,dala takto jednodu?e pozorovat a zaznamenávat a opravdu by jí pocítil na určitém místě ka?dý přítomný tak by asi u? dneska nepatřila do oblasti tajemna,ale byla by asi odborně pojmenovaná a uznávaná.Neříkám přímo jestli je to pravda nebo ne,já si myslím ?e je to na osobnosti jednotlivce co doká?e pro?ít a vidět.Kdo tomu věří a chce vidět tak asi vidí a cítí.o tom to asi je.A taky si myslím,?e kdy? komukoli citlivěj?ímu řeknete ?e v místě kde je stra?í,tak se tam bude večer potmě bát a potvrzovat co mu bylo dopředu řečeno a nedá se to pova?ovat přímo za le?,proto?e si to ten dotyčný prostě vsugeruje a vytvoří v sobě.
anonymka007
mm
20. 07. 2009 14:48

verim tomu podla mna je tam nejaka zla energia ktoru treba dat nejako prec
vladimír
dodatek
20. 07. 2009 10:02

Jo, a určitě si nemyslím, ?e se tam jednalo o "duchařskou zále?itost". Nevěřím tomu, ?e se zemřelí mohou vracet na tento svět, co? vyplývá z mých minulých příběhů a hlavně komentářů. Spí?e se domnívám, ?e se za ně mnohdy vydávají bytosti, které čerpají energii ze strachu a negativních emocí.
vladimír
reakce
20. 07. 2009 9:57

Nicméně je to pravda. Ja tam nejel se záměrem něco zdokumentovat ani něčemu "přijít na kloub" -jen hlupáci si myslí, ?e se takovým věcem dá snadno porozumět.Já to tam prostě jel ze zědavosti pro?ít. Kdybych si chtěl vymý?let, tak určitě by nebyl problém nechat nějakého známého mlátit věcmi, dupat a dělat rámus - v?e nahrát k záběrům do prázdné místnosti a o v?e se následně "podělit"... Hrůzou jsem neutekl ani nevyhledal něčí společnost, bylo u? prostě dost pozdě a já v lokalitě nikoho neznám, jediné co jsem udělal, ?e jsem zavolal přítelkyni a v?e jí vylíčil (to jsem v příběhu zapomněl uvést). Místa, v nich? jsem se cítil obzvlá?tě zle (to podkroví)jsem dávno opustil a dole se to vydr?et jak? tak? dalo. Po rozsvícení světel jsem, jak jsem ji? uvedl v příběhu, u? mnoho zvlá?tních zvuků nesly?el, aspoň jsem si tím nebyl jistý.
mandy.w
názor
20. 07. 2009 9:15

Nepsala jsem ?e je to psané podle předlohy Kinga jen ?e mi to líčení tu povídku připomíná.Domnívám se pouze ?e reakce autora mi přijde nevěrohodná.Pokud se někdo schválně vydá na podobně proslulé místo tak bych předpokládala,?e bude chtít dění zdokumentovat,nebo mu přijít na kloub,nebo hrůzou uteče,či vyhledá něčí společnost.Rozhodně bych si nepustila televizi a neposlouchala jak někdo chodí po chalupě.Dal?í věc která mi nesedí je ta,?e miliony lidí po světě se honí za zdokumentováním přítomnosti duchů nebo nadpřirozených jevů a jsou ochotni za to vydat nemalý peníz,zde se duch producíruje před nosy náv?těvníků,dokonce se zhmotňuje přímo v pohádkové ukázce staré ,,je?ibaby"a nikoho ani nenapadne konečně pořídit záznam a vnést tak světlo do celé duchařské zále?itosti.Ostatně jako téměř v 90%případů účastník jaksi zapoměl,?e má fo´ták v mobilu,či neodklopil víčko kamery,či se mu roztřásla ruka tak ?e nemohl fotit ap.Nepříjde mi to věrohodné.A poslední věc.Nevím jak vy ale líčení typu kamarád bratrance povídal mi dost zavání městskou legendou.A kdy? se zamyslím do podrobností,rozhodně v dne?ní době obdivuji člověka který půjčuje luxusní chalupu na víkendy kamarádům svých bratranců,tedy lidem pro něj neznámým.Já bych to tedy neudělala.Mrzí mě ?e jsem se musela znovu vyjádřit,nemám proti autorovi absolutně nic osobního a shrnuji tedy jen pár postřehů proč tomu prostě nevěřím.
Gustaf
věřím
19. 07. 2009 14:47

já tomuto příběhu věřím a při čtení článku mě vůbec nenapala souvislost s filmem 1408...proto se je?tě jednou přimlouvám o pou?ití kamery, mobilu nebo magnetofonu v oné místnosti. Třeba by to pak zavřelo ústa těm, kteří si myslí, ?e příběh je vymy?lený dle ji? zmiňované předlohy.
johnnie
zajímavé
14. 07. 2009 20:15

Tomuto příběhu věřím z jednoho důvodu - sly?el jsem toti? od kamaráda story velmi, velmi podobnou. Co víc, sedí i ty Západní Čechy a statek (který patří nějakému známému mého kamaráda). ?e by nakonec ?lo o úplně stejný stra?idelný dům? Ad Kingova povídka 1408 - tam to není tak, ?e by byli do rána v?ichni na prkně (film jsem neviděl). Nicméně mi ji tento příběh příli? nepřipomíná. Myslím ?e mandy w. napsala takový komentář proto, ?e se zde s autorem příběhu u? jednou neshodla :-)
Deepblue
.
11. 07. 2009 8:39

Já vám mů?u natočit takovou jednu pekelnou bábu:DDD Bydlí nademnou a od rána do noci nepředstavitelně dupe, naschvál do v?eho mlátí, nenechá nikoho vyspat, udává lidi na policii, na město, zakazuje lidem v baráku naáv?těvy, smát se, mluvit, na vánoce večer pravidelně pere a tluče do v?eho kladivem /nebo čím/, v pravidelných intervalech mlátí do topení, pomlouvá, vymý?lí urá?livé a po?kozující l?i, před úřady ze sebe dělá tichou uplakanou babičku, nejlep?í její kámo? v nesnázích je bývalý prokurátor z padesátých let, hází nám na terásku bordel, je ?eredná, zlá a odporná. A je denodenně bohu?el k vidění. Myslím ?e je to ta pravá adeptka na to, aby se z ní po smrti stala stejná můra jako na zmiňované chalupě:))))
Lia
Nazor
10. 07. 2009 14:39

Je celkom mozne, ze sa to stalo. A je mozne aj to, ze dovody autora su skutocne. Ako je to naozaj nevieme nikto, kazdy mame svoje zazitky a len my vieme, co je na nich pravdive. Len som sa pri citani komentarov pozastavila nad tym, ze preco je tak vela pribehov o straseni v budovach, zamkoch, domoch, ale tak malicko zaznamov? Ked niekde strasi 50 rokov a pridetam "vyzkumny tym" preco sa zrazu celu noc nepohne ani listok? Inak v nadprirodzeno verim a sama prezivam dost neprijemne prihody, nie som skeptik a reakcia nebola na tuto konkretnu budovu.
vladimír
pro ziloga
9. 07. 2009 15:54

No, tak nevím - upřímně řečeno jsem nikdy nečetl ani nesly?el o případu, kdy by nějaké zvlá?tní jevy "utnulo" umístění kamery nebo jiného záznamového zařízení. Majitel nemovitosti, pokud byho tyto jevy více obtě?ovaly či dokonce ohro?ovaly by si jistě poradil sám, a to jak jsem říkal, nejlépe přivoláním nějakého fundovaného duchovního.
zilog
chapu...
8. 07. 2009 22:46

vladimira, nicmene - nejake zkoumani, nebo zasah, by situaci prospel. znam dost pripadu, kdy prave umisteni kamery projevy podobneho razu jednou provzdy utnulo. takze at se neco zjisti, nebo ne, oboji je lepsi nez soucasny stav.
vladimír
reakce
8. 07. 2009 17:08

Zá?itek je opravdu skutečný. Stal se navíc nedávno, a tak jsem se ho pokusil popsat se v?emi podrobnostmi, jak to jen nejlépe a nejpřesněji ?lo. Připomínám, ?e jsem jej nepro?il na hradní zřícenině, v lese nebo na nějakém hřbitově - tedy na místech veřejně přístupných, nýbr? na soukromém majetku. Majiteli jsem za jeho vstřícnost a pohostinnost, myslím, tak trochu povinnován jistou mírou diskrétností. Pokud si tento nepřeje, abych zveřejňoval by? třeba jen název obce, ve které se nemovitost nalézá, tak to neučiním. Jistě je Vám zde v?em známo jaká procesí "badatelů" putovala a stále putují na jistý hřbitov poblí? hradu Okoře... Pokud by se mu někdo dobýval do chalupy s otázkami, zde to není právě ta ve které stra?í a stejně tak činil jejich sousedům (prostě ka?dému, jeho? stavení by třeba jen trochu připomínalo statek střední velikosti), asi bych se před ním propadl hanbou. Jinak zdůrazňuji, ?e jsem svůj zá?itek umístil na tyto stránky s úmyslel jej sdílet s ostatními, ne abych sděloval samozvaným badatelům podrobnosti, které by mohli mít pro majitele nemovitosti a jeho blízké ne?ádoucí následky - obtě?ování, ztráta soukromí, pozdvi?ení v obci, mo?nost pozornosti ze strany bulvárního tisku apod. Jinak, poměrně kvalitní bezdrátové kamery s nočním viděním a vlastním zdrojem energie k dispozici mám (výplývá to trochu z mé profese), nevím zda by majitel s jejich chvilkovým umístěním souhlasil (mo?ná bych ho ukecal), ale sám mám z těchto věcí tro?ku strach. Uvidíme...
sladidlo
????????????
8. 07. 2009 15:07

Nevím, rozhodně nejsem skeptik, ale nechápu proč kdy? se tyhle věci dějou tak proč se o tom jen mluví a neudělá se konečně nějaký důkaz. Kamerou v podkroví se určitě nic nestane. Zajímavé
zilog
ale notak...
7. 07. 2009 22:49

nac ty osobni animozity? vladimirovi bych mozna doporucil trosku konkretizovat, alespon lokalitu. tak, aby kdo ma opravdovy zajem o vec, ziskal voditko, ale nekonala se tam zadna zahadologicka procesi.
mandy.w
pro čtenáře
7. 07. 2009 22:26

na vysvětlení z mé strany,autor pouze neunese negativní kritiku.Hluchá místa tohoto příběhu a? si najde ka?dý sám.Samozřejmě je pointa jiná,ale líčení hodně podobné i kdy? laciněj?í a reakce účastníka naprosto nevěrohodná.Je to můj názor na který mám právo a nikomu ho nevnucuji.Je to le? jako vě?!!!!!
vladimír
ke kretenismu
7. 07. 2009 22:07

Mstivý kretenismus autorky komentáře netřeba komentovat. Je dán na?í vzájemnou polemikou k příspěvku "Výpravy po záhadách". Pokud vím, tak v románu S. Kinga (ten jsem vlastně nečetl, viděl jsem jen filmové zpracování) byli v?ichni nocle?níci do rána "na prkně". Moc společného se statkem to nemá.
mandy.w
nedá mi to
7. 07. 2009 21:54

ale musím přidat názor ?e nevěřím ani písmenku napsaném v tomto příběhu.Celé mi to hodně připomíná Kingovu povídku o stra?idelném hotelovém pokoji a pokud jsem pouze pochybovala tak po přečtení kometáře autora jsem u? přesvědčená ?e je tento příběh pouze zdařile vybájený pro pobavení čtenářů těchto stránek.Bohu?el.
zilog
zaznam
7. 07. 2009 2:43

zdar, za pakatel jde poridit toto: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461 ... autonomni kamera velikosti tuzky, schopna poridit nekolik 6 hodin zaznamu (2GB) ve VGA kvalite. maji ji napr. i v GM Electronic, trosku drazsi, pravda: http://www.gme.cz/cz/index.php?product=755-185 ale jinak souhlasim s vladimirem, asi bych mel na danem miste jine "starosti", nez premyslet, jak neco natocit. Alef: o jakou obec jde? delal jste tam nejaky vyzkum, resp. zkousel v miste pobyvat?
Grush
V pohodě
6. 07. 2009 20:12

to alababi2: jasně, ?ádné ovce ani vlci v rou?e beránčím ;-) To Vladimír: nic se neděje, nemám důvod se vnucovat :-) majiteli přeji hodně ?těstí, případně zábavy.
vladimír
reakce od autora
6. 07. 2009 18:55

Zdravím Vás, krátce se pokusím vyjádřit k některým z Va?ich komentářů, resp. dotazů. K antarovu dotazu na bli??í historii usedlosti. I o ní jsem se drobátko zajímal. Jak jsem uvedl ve svém příběhu, tak ji stávající majitel zakoupil od dvojice sourozenců (dva postar?í bratři, prý podivíni). Ti ji dostali po roce 1989 zpět od místního zemědělského dru?stva, které ji v dobách kolektivizace uzmulo jejich rodičům. Chalupa, resp. statek byl z dob "hospodaření" dru?stva v dost dezolátním stavu a oba sourozenci, myslím, neměli při svém věku dost sil a energie, nato?pak finančních prostředků na nějakou rekonstrukci, tak?e dům dále chátral. Nyněj?í majitel tedy nemovitost po několika letech zakoupil za poměrně nízký obnos, mnohonásobek ale musel investovat do rekonstrukce. Nevím, zda má na bývalé majitele nějaké spojení nebo zda je?tě vůbec ?ijí. O ?ádném "stra?ení" se mu v době prodeje pochopitelně nezmínili. Krom pár známých a své rodiny a o oněch jevech hovořil i s několika usedlíky (decentně, aby nebyl za blázna - např. o ?ádné bábě se nezmiňoval), ale nikdo nic o podobném dění na statku prý nikdy dříve nesly?el. Ke Gustafovu nápadu o kameře či magnetofonu. Přiznám, ?e mě podobné jevy jaké jsem popsal ve svém příběhu dost zajímají, ale v?dy za nimi jezdím jako pouhý DIVÁK, o ?ádné "vědecké" zkoumání se nepokou?ím. Myslím, ?e snaha o přivolání domnělých původců těchto jevů by byla ?ílenstvím a nikomu ji nedoporučuji, rovně? rádobyvědecké zkoumání - EVP apod. Bě?ný magnetofon či digitální kamera nebo jen pokus v?e nahrát na mobilní telefon - i to snad mů?e být trochu nebezpečné. Člověk přestává být pouhým zvědavým divákem a vyvíjí aktivitu, která se určitým entitám prostě nemusí líbit, ka?dopádně na sebe mů?e přitáhnout jejich ne?ádoucí pozornost. Pokud mohu mluvit sám za sebe, tak i kdy? jsem byl v nočních hodinách na statku dost vydě?ený, tak bych přeci jenom - pokud bych byl k tomu vybavený - nějaký pokus o záznam mo?ná i riskl... Vybavený jsem nebyl a ten zpropadený mobilní telfon mě napadl a? teď, kdy? čtu komentáře. Je?tě k nabídce Grushe, ?e by v?e omrkl. Ta chalupa není bohu?el (nebo mo?ná bohudík) moje. To, ?e jsem svůj zá?itek umístil na tyto poměrně frekventované stránky jsem pak ihned sdělil jejímu majiteli a ten byl s prominutím dost nasraný a uklidnil se a? kdy? jsem mu řekl, ?e jsem neuvedl ani název obce, ve které se tato nalézá a dokonce ani okres. ?e jsem se prostě omezil na konstatování, ?e se jedná o středně velkou obec v západočeském kraji. Nemá toti? z pochopitelných důvodů zájem, aby ho během prázdninové siesty neustále kontaktovali různí lovci záhad a loudili o mo?nost přenocování nebo podrobněj?ího zkoumání. Majitel si myslí, ?e pokud by se staly podivné jevy na jeho chalupě zvlá?? obtě?ující nebo dokonce pro něj a jeho rodinu nebezpečné, tak by bylo nejlépe kontaktovat fundovaného kněze a já se s ním v tomto plně ztoto?ňuji.
alababi2
to gruch
6. 07. 2009 18:01

No jasná věc.A myslím ?e tentokrát bychom se obe?li i bez té mrtvé ovce ?e Gruchi?
Liban
To je něco!
6. 07. 2009 14:19

Určitě nechci nikoho do něčeho nutit, ale určitě by stálo za to nějak to "zdokumentovat" a přímo tady se o výsledky je?tě podělit (to je přece hlavní význam této stránky, objasnovat paranormální jevy), jak napsal Gustaf. Doká?u se vcítit do ků?e majitelů, sám bych to podkroví nejspí? nedokázal jakkoli "pokou?et":) Kdyby se tak na?el náký nebojácný "Martin Kabát" s kamerou místo hole a tu babiznu by srovnal co? Mo?ná by stačilo jen nahrát ty kroky a bu?ení z "bezpečí" přízemí...
Grush
Grush
5. 07. 2009 18:14

rád bych se na to případně podíval. BTW mám dojem ?e tu nedávno někdo dával dohromady partu lidí co by pásli po záhadách (viď alababi2)... tak tady je mo?nost... ale tohle je moje nabídka bo nemám ve zvyku mluvit za jiné čili spí?e bych se na to mrknul jen o samotě... ?lo-li by třeba někdy. Mo?no písnout na grush@seznam.cz
Gustaf
:-O
5. 07. 2009 15:09

mo?ná by stálo za to ten jev nějak natočit..dát tam kameru, magnetofon či jiné záznamové medium a pak se o to podělit na těhto stránkách. Sám bych byl zvědavý, zda by se něco povedlo zachytit
Alef
Stra?idelná chalupa
5. 07. 2009 12:34

Podobná stra?idelná chalupa je i na mělnicku. Majitelé tam strávili pouze jednu noc. Nikdy víc se o přespání nepokusili. Pokud se před paní majitelkou někdo o těchto projevech by? jen zmíní , dostane záchvat.
antares
re:
4. 07. 2009 21:42

Stálo by za pokus zjistit něco bli??ího o historii oné usedlosti, jeho předchozích majitelích a zda v něm nedo?lo k tragické nebo násilné smrti. Je pravděpodobné, ?e stra?ení s minulostí domu souvisí.