Vaše příběhy

Vyvolávání duchů

Proč vyvoláváme duchy? - (komentáře)

Vojteska
JAAA
23. 06. 2012 17:52

Každý má svůj názor, ten tvůj nebudu vyvracet, ale spíše si myslím, že duch samotný nás zabít nemůže, spíš jde o strach a psychickou újmu.
Tonny
Toony
24. 10. 2010 12:53

Jedním slovem Zvědavost.
diane666
pro JAAA :D
20. 08. 2010 13:57

jaký první potvrzený případ zabití DUCHA myslíš??
JAAA
přesně tak!
2. 02. 2010 19:19

Ja jsem absolutně stejného názoru. Proč si takhle dobrovolně dělat problémy? Ano! Jasne ?e kdy? je člověk mladý, tak experimentuje a takova duchařina..hmmmňam:-)...nicméně si neuvědomujete následky. Je tu u? 1 potvrzeny případ zabití duchem..POTVRZENY..těch neobjasněnych je cela řada
Oxide
Proč? To je přece jasný
13. 01. 2010 19:09

U? od pradávna přitahovalo člověka dosud nepoznané, záhadné a tajmené... Tím vyvolávaní duchů je. ;-)
vladimír
pro Jurisus
13. 09. 2009 16:29

v klídku :)
Jurius
pro vladimír
13. 09. 2009 14:49

zato ?e ty si zatiaž ABSOLUTNĚ mimo dosah z duchmi zosnulých to neznamená ?e iní nemô?u a není tu pouze ta ZLÁ síla ktorá ma čo dočinenia s nami.A bohu?ial aj takí "HLUPÁK" ako ja si to uvedomuje tak?e tvoja skepsa a pesimizmus nie je na mieste nič "zlé" som tu nepropagoval (keď tak si moje príspevky prečítaj znova) -ZDAR....
vladimír
pro Jurius
13. 09. 2009 12:25

Du?e zesnulých jsou ABSOLUTNĚ mimo ná? dosah. Je zde pouze ta ZLÁ síla, která se za ně vydává a bohu?el i HLUPÁCI, kteří ji (mnohdy v dobře víře) napomáhají a její evokace popularizují a propagují.
Jurius
pro vladimír
13. 09. 2009 11:09

Čau Vladi. Napí?em to inak- pre človeka z povolaním robotník ktorému dá? na zodpovednos? aby odstránil bombu alebo mínu by mohol nepríjemne dopadnú? tak?e logicky to platí aj o žuďoch ktorí majú záujem vyvoláva? duchov a nevedia do čoho sa pú??ajú.Tak?e netreba si plies? u?itočné varovanie z nebezpečnou silou ktorá zavádza od pravdy
vladimír
pro Jurius
13. 09. 2009 8:45

Pí?ete, cituji: "pre neinformovaného a nečistého človeka je neu?itočné vyvolava? duchov". To prý máte z "tlsté knihy", v ní? jsou odpovědi "vyspelých duchov". K tomuto podotýkám, ?e pouze neu?itečná, nečistá a nebezpečná síla mů?e podobným způsobem kohokoliv svádět k takovýmto nebezpečným evokacím.
Jurius
Dôvodov je viac
12. 09. 2009 20:59

Dôvodov je viac prečo žudia vyvolávajú duchov niekto sa chce zabavi? alebo za?i? vzru?enie niekto sa chce presvedči? o existencii duchov niekto zas vyvolá ducha/ov za účelom poznania a seriózneho bádania.Ten posledný dôvod je pre nás žudí najvhodnej?í.Niektorí žudia označovaní médium majú schopnos? z duchmi priamo komunikova?.Mám doma tlstú knihu ktorá je postavená na otázkach medií a odpovediach vyspelých duchov je tam mnoho pre nás žudí prospe?ných informácii aj napr ?e pre neinformovaného a nečistého človeka je neu?itočné vyvoláva? duchov prečo? lebo rovnaké pri?ahuje rovnaké.
Grush
Třeba to není tak jednodu
11. 09. 2009 19:50

ché aby si duch prostě jen tak někoho kontaktoval kdy? se mu zachce, to bychom asi z duchařských zá?itků v?ichni nevy?li. Představ si situaci jako přístavní molo a z vody kolem něj ční les rukou. Ale dokud se nesehne? a nějaké té ruce nepodá? ruku svojí, tě?ko se jejich majitelé nějak dostanou na tu hráz. Čili: vyvolávání poskytuje bránu, a? u? vědomou nebo nevědomou... i tak se na to dá nazírat :-) Jen bych dodal starou esoterickou moudrost: ne v?echno co se dá otevřít, dá se taky zas zavřít.
Pojedač
Proč
8. 09. 2009 11:30

Zamyslite sa nad tim ?e raz zomrete,du?a vyjde z tela a budete večne ?it a je naozaj du?a nesmrtelna?mo?no za niaku dobu "umre"ako pred tim telo a pačil by sa vam večny ?ivot na zemi?to by bolo velmi stresujuce a do?lo by to k tomu ?e by ste chceli umret a kam vlastne du?e odchadzaju ked u? v dne?nej dobe vieme ?e sa nachadzame v obrovskom priestore vesmir
zilog
pro vladimira
7. 09. 2009 17:11

No, ja s vami vcelku souhlasim, ze za celym jevem muze byt klidne nejaky uplne jiny fenomen. Ale na druhou stranu, v mnoha pripadech zemrely clovek sdelil z onoho sveta informaci, kterou znal jen on sam. Mozna je treba odlisit vyvolavani duchu ala ouija stolky a dalsi ritualy, od prostych projevu existence po smrti. A souhlasim i v tom, ze je to ponekud zvrhla zabava - smrti se dockame tak jako tak.
vladimír
pro sabinne a zilog
7. 09. 2009 14:03

A u? ti "duchové", během jejich vyvolávání, na na?e otázky cokoliv hodnotného odpověděli? Nemám ten pocit. Reaguje a odpovídá "cosi" jiného a právě před tímto je třeba se mít na pozoru a o ?ádné evokace se prostě nepokou?et. Přiná?í to jen ne?těstí.
zilog
proc?
7. 09. 2009 1:59

Mam za to, ze - ze strachu. Motivace je to uplne stejna, jako nakouknuti do notysku tridniho, co bude zitra v pisemce. Zkratka vedet, co se chysta, a co nas nemine, a jake to bude. A duchove jsou ti, co uz tim prosli, a informace z jejich brehu je proto cenena. Jde o hledani odpovedi na otazku, starou jako lidstvo samo.
sabinne
Proč?
5. 09. 2009 19:34

Proč? Proč bych chtěla třeba jednou vyvolávat duchy (čistě teoreticky, proto?e ve skutečnosti se příli? bojím si s tímhle zahrávat)? Zřejmě třeba proto, ?e pro lidstvo je smrt jedna velká neznámá - koneckonců lidé se zpět nevrací, aby nám řekli, jaké to je - minimálně ne v hmotné podobě, v jaké jsme je znali... Třeba bych se tak chtěla přesvědčit, jestli ti blízcí, které jsem měla ráda, nejsou úplně pryč.. pro mě představa, ?e jsou na "jiném" místě, kde se třeba jednou shledáme, je mnohem příjemněj?í, ne? ta, ?e u? jsou nav?dycky pryč. Nebo dal?ím důvodem by třeba bylo to, ?e bych měla něco, co bych cítila, ?e jsem nestihla za jejich ?ivota urovnat - třeba vlastní omluvu za něco, apod.. to by asi byly mé důvody..
Jarda
re:
5. 09. 2009 8:53

lidí(hlavně ti mlad?í) jsou zvědaví a chtějí nějakou senzaci ;-)