Vaše příběhy

Nevysvětlitelné jevy

Přízračná nemocnice - (komentáře)

Maxicek
Sen
12. 05. 2013 15:25

Já osobně si myslím že to byl sen nebo si byl námesíčný a celé sis to představoval a probral si se až na chodbě ....
Adanom
Vladimir
31. 07. 2012 21:41

Jo, chapu..... Proste zajem o tyhle jevy jako hobby.
vladimír
pro Adanom
31. 07. 2012 21:30

Neakceptuji, to jsem se velmi špatně vyjádřil. Resp. jsem napsal totální, s prominutím, sračku. Výstižněji řečeno to zlo neberu, NEUZNÁVÁM. Resp. se mi to zlo příčí. Mám doma i "zajímavé" knihy, z nichž by se dalo dost praktikovat. To ale nehrozí. Prostě primitivní a amatérský zájem. Hobby.
Adanom
To je
31. 07. 2012 21:16

Vladimire zajimavy ze se o to zlo zajimas a pritom ho neakceptujes.
Proste me to zni zajimave. :)

vladimír
pro Adanom
31. 07. 2012 21:13

Vždycky myslím na ty "neplechy". Nejsem negativní člověk (kdo mě zná, tak to i ví), ale zajímají mě - především - negativní a strašidelné jevy (trochu mé hobby). Jak někdo začne vyprávět, že astrálně cestoval po neskutečných světech a měl např. motýlí křídla, tak jdu prostě od toho...
Jsem jistě špatný křesťan i katolík. Hřeším slovem, myšlenkou i skutkem, ale pořád tím věřícím zůstávám. Akceptuji Ráj, Očistec, Peklo. Anděle a démony (muslimové jim říkají džinové). Prostě DOBRO a ZLO. No a já se zajímám o to ZLO. Sbírám knihy i zážitky lidí, aniž bych to ZLO ale jakkoliv akceptoval.
Adanom
Vladimir
31. 07. 2012 21:00

A ze Ty myslis hned na " neplechy " :D
vladimír
pro Adanom
31. 07. 2012 20:48

Tak nevím jak jinak, snad během nějaké meditace? O to jsem se ale opravdu nikdy příliš nezajímal. Že by někde naše astrální dvojče páchalo nějakou "neplechu" během našeho plného vědomí?
Adanom
Vladimir
31. 07. 2012 20:38

"Člověk snad opravdu může být fyzicky na jednom místě a jeho astrál někde úplně jinde. "

Nemam na mysli pouze behem spanku.
vladimír
pro Adanom
31. 07. 2012 20:22

Člověk snad opravdu může být fyzicky na jednom místě a jeho astrál někde úplně jinde. Například může fyzické tělo spát a astrál jiného oběžovat a čerpat z něj energii jako tzv. Můra neboli Mora. Ten dotyčný ani oběť o tom ani nemusejí vědět. A nepřipouštím samozřejmě pouze tento hrůzný extrém. Kde se člověk vyskytuje během spánku je otázka. Ale sny bývají často nesmyslné, nelogické. Resp. během snění si to člověk neuvědomuje, ale po probuzení - pokud si sen ovšem pamatuje - vše seznává jako chaotický nesmysl. Ne tedy pokaždé.
Můj zážitek byl reálný, nebyly tam žádné nelogické zvraty. Já SAMOZŘEJMĚ ve svém příběhu NEPSAL NIC o probuzení po otevření dveří na chodbu. Nebyl tam žádný přechod ze snu. Prostě realita v té "nemocniční" místnosti a realita po otevření dveří, kde už bylo vše normální. O to to bylo asi horší.
Adanom
Vladimir
30. 07. 2012 22:11

Necetla jsem doposud zadne pribehy kde by se clovek ztratil i na desitky let a pak se objevil ve stejnych vecech a nezestarly.
Osobne proste temhle vecem ktere se tvrdi neverim. Pro mne je to sci-fi. :-)

Verim ale naopak ze clovek muze byt fyzicky na jednom miste a pritom se zaroven vyskytovat i na jinem predevsim jako vedomi bez formy.
Jsou pry ale i pripady ze se clovek fyzicky vyskytoval na dvou mistech. Take dost zajimavy fenomen.

:) nicmene i behem spanku se take vyskytuju jeste jinde nez jen ve sve posteli. :)

Jo Vladimire ja Ti verim ze Te to vydesilo a opravdu jsem Te cetla pozorne ze jsi nepsal nic o probuzeni na te chodbe.
Trochu me to pripomina to o cem je rec na novem video- clanku od Sylvie. (nezname sily ).
vladimír
pro Adanom
30. 07. 2012 19:14

No, nemusel bych nutně být v tom pokoji fyzicky přítomný, pokud by tam tedy náhodou někdo vstoupil. Fakt nevím, bylo by to asi zajímavé. Pokud bych náhodou nějak "prošel" do jiné dimenze, tak budu v tu chvíli tam a nikoliv zde. Ten přechod, pokud to nebylo něco docela jiného, byl sice bezprostředně po probuzení, ale při plném vědomí a smyslech. Přečti si ještě jedenkrát pozorně můj příběh. Já tam nijak nezaznamenal - po otevření dveří na chodbu (tam už bylo vše docela normální) - něco jako probouzení. Já byl celou dobu setsakramentsky bdělý. Právě proto mi z toho prožitku doteď mrazí...
Kdybych takto bloumal v rámci snu nebo polospánku, tak bych - ROZHODNĚ - ten rozdíl poznal. Jsou známé případy lidí - i z historie - kteří prostě zmizeli a po několika i desítkách (!) let se objevili. Nezestárlí, dezorientovaní, ve stejném oblečení jaké na sobě měli předtím než je např. jejich blízcí viděli naposledy. Mnohdy vyprávěli neuvěřitelné věci nebo si na druhou stranu nepamatovali vůbec nic. Já osobně nevím co se tehdy, v mém případě, přihodilo. Těch vysvětlení je mnoho.
Adanom
Vladimir
30. 07. 2012 8:49

Ano , to uz jen teoretizujes ze by jsi do jine dimenze mohl vstoupil i telesne- fyzicky.
Jak psala Sylvie. Pokud by nekdo vstoupil do toho pokoje tak Te tam fyzicky uvidi pritomneho, s tim ja plne souhlasim.
Ze to bylo realne to Ti bez vahani verim, ale to jeste neznamena ze jsi byl jinde i fyzicky. :)
vladimír
pro Adanom
29. 07. 2012 21:42

Ale (to už tady hodně teoretizuji o něčem co není v rámci fyziky nijak prokázáno) pokud do té teoretické paralelní dimenze vstoupím tělesně a ona se např. uzavře, tak tam zůstanu i já. V tomto případě jsem (v příběhu) neměl na mysli nějaký sen, astrální cestování nebo přechod vědomí "kamsi". Zde to bylo až neskutečně reálné. Nespal jsem, nebyl jsem v nějakém změněném stavu vědomí.
Adanom
Vladimir
29. 07. 2012 21:27

Ja to myslela tak ze I kdyz tve vedomi zmizi do jine dimenze tak telo zustane na miste. A teda v tom pokoji u tech znamych.
vladimír
pro Adanom
29. 07. 2012 18:11

Regauji opožděně. Komentář dorazil až s velkým odstupem od zveřejnění příběhu, tak jsem si ho prostě nevšiml. Omlouvám se.
Adanom, klidně bych mohl i zmizet někam "jinam" (čistě teoreticky) - pokud by se opravdu jednalo o jakýsi průnik do paralelní dimenze a ten průnik byl FYZICKÝ a ne jen v rámci pouhého snu. A já rozhodně neměl pocit, že se jednalo o sen.
Adanom
Vladimir
23. 07. 2012 11:57

"Pokud by se jednalo o průnik do nějaké paralelní dimenze, tak bys mohla - teoreticky - zmizet i Ty :)"

Vladimire muj osobni nazor je ze zmizet ne,ale zustat v komatu nebo umrit,to by bylo vlastne mozne.

Jinak opravdu zajimava zkusenost. :)

Me se neprihodilo neco tak jako Tobe,ale jednou jsem se behem spanku dostala nekam kde se deli podivne veci.dostala jsem se nekam a dodnes nevim jestli takove misto,prostredi a lide skutecne existuji na teto zemi v soucastnosti a nebo to byl nejaky zaznam nasich predku. Byla jsem svedkem nejakeho ritualu v nejakem kmenu. Nebyl to obycejny sen. A strach me taky tak nejak paralizoval.

vladimír
pro Maruskamohony
31. 05. 2012 18:50

Však já si také myslel, že se zblázním strachy. Doznívající sen vnímaný jako realita ani žádný kabát :) to tedy rozhodně nebyl. Byl bych tedy na Tebe opravdu zvědav, zda bys tam byla tak dlouho "dokud by vše nezmizelo". Ten, snad pudový, pocit hrozícího nebezpečí byl příliš intenzivní. Pokud by se jednalo o průnik do nějaké paralelní dimenze, tak bys mohla - teoreticky - zmizet i Ty :).
Maruskamahony
-:)
31. 05. 2012 14:07

mě to přijde neuvěřitelné.. tohle kdyby se stalo mě tak se zblázním strachy-ale na druhou stranu by mě to moc zajímalo a asi bych se tam šla podívat víc.... byla bych tam tak dlouho dokud by vše nezmizelo.. ono je totiž možné že to byl nějaký sen a okamžitě po probuzení to můžete vnímat jako realitu.. já se takhle jednou probudila hrozným leknutím a u dveří stála postava která na mě zle koukala.. po pár vteřinách jsem si uvědomila-že jsem na dveře pověsila kabát a nikdo tam vlastně není.. prostě se občas takto leknu normálních věcí.. co se týká různých dimenzí-to by mě moc zajímalo jak to vlastně je.. určitě něco takového je-jen se to neukáže každému.. ale já bych se nezlobila probudit se na chvilku někde jinde.. na tyhle věci věřím-ale nikdy jsem nic takového neviděla.. ve snech dost..ale při představě že jsem vzhůru a vidím něco co tam prostě být teď nemůže..... nevím..
vladimír
pro rheia
24. 05. 2012 21:42

Omlouvám se za stručnou reakci. Možností pro vysvětlení "zjevení" onoho nemocničního pokoje je opravdu obrovské množství, jak už jsem opakovaně zmínil ve svých komentářích. Je pravdou, že ČAS jako takový je jen takovou naší "berličkou" pro chápání reality. Nemám pocit, že mi ten zážitek měl cíleně cokoliv sdělit, ať už se jednalo o paralelní dimenzi nebo to souviselo s Necronomiconem, případně minulostí toho místa.
rheia
Vladimíre
24. 05. 2012 14:03

Někteří fyzici říkají, že minulost, současnost i budoucnost existují zároveň. (Mně to dokonce řekla kdysi ve snu jedna vědkyně z budoucnosti :-). ) Pak by tvůj sen mohl být náhodným (?) vstupem do minulosti, která by byla současně paralelní realitou.
Bylo by fakt zajímavé zjistit, jestli na tom místě kdysi nebylo něco jako německá nemocnice. Nebo že by ta nemocnice nebyla svázána s tímhle místem, ale třeba s tvojí osobou, tvým předkem, s knihou, kterou jsi četl, nebo s někým z lidí v tom domě? Druhá otázka je, jestli tvůj "vstup do minulosti" byl náhoda, nebo jestli ti to mělo něco sdělit?
vladimír
pro Jelitko
22. 05. 2012 21:53

V muslimské komunitě je to samozřejmě něco úplně jiného, předpokládal jsem prostor střední Evropy, kde by z toho byl jistě skandál, ale zřejmě bez následků. Jinak, ačkoliv křesťan, tak si dokážu představit úděsný život Palestinců při židovské okupaci, ale to už sem asi nepatří...
Jelitko
Vladimire
22. 05. 2012 21:45

ja ziji u muslimu v Izraeli a tady i v teto dobe by s toho byla afera,kdyby pred svatbou neco mezi mladyma bylo,natos pred 150-ti lety,to uplne!
vladimír
Necronomicon
22. 05. 2012 21:32

Teď nechci rozhodně nikoho inspirovat, ale NECRONOMICON, který se mi nedávno dostal do ruky je oproti jiným magickým nebo rádobymagickým knihám nesmírně zajímavý a čtivý. Většinou jsou "magické" knihy - s prominutím - plné sraček, nesmyslů a vyložených hovadin. I otrlý čtenář se jimi dokáže sotva prokousat. Necronomicon u nás prý vyšel poprvé už někdy v devadesátých letech, ale to byla jiná verze - nečetl jsem ji, ani se nedá sehnat. Zřejmě padělek, stejně jako ten výtisk co zde v roce 2011 oficiálně vyšel a lze jej (snad) doposud objednat. Proč ale píši padělek? Ta kniha co jsem četl je zcela evidentně psána stylem H.P. Lovecrafta. Myslím, že jsem v otázce jeho díla docela fundovaný - geniální spisovatel, i když toho za svůj život napsal velice málo... Pokud není sám autorem, tak někdo, kdo věrně kopíroval jeho obraty, výrazy, styl a sloh. Kdoví, zda je nebo kdysi byl Necronomicon skutečně reálná kniha... Názorů je spousta, nevylučuji to.
vladimír
pro prokopios
22. 05. 2012 20:34

Zcela správně NECRONOMICON, ve svém komentáři jsem opakovaně název té knihy komolil. Místo "n" jsem tam psal "m". Váš názor je jistě zajímavý, opravdu těžko říci. Já osobně jsem křesťan, křťený katolík, ačkoliv nemnoho praktikující... Moje knihovna je ale, přiznávám, velmi obsáhlá a zajímavá... Jde ale pouze o zájem o paranormální jevy, takové hobby - nikdy by mě nenapadlo podobná SVINSTVA praktikovat. Takový hodně amatérský výzkum, řekl bych :). Tovaryšstvo Ježíšovo svého času rovněž shromažďovalo podobné knihy, vatikánská knihovna je jich ostatně plná... To se samozřejmě nechci srovnávat s někým kdo byl nebo je ve věci skutečně fundovaný. Vaše hypotéza je rozhodně zajímavá, ale můj názor je prostě jiný. Bůh zná lidské myšlenky, zná i jeho budoucí směřování - co dodat...
prokopios
A co když to bylo naopak?
22. 05. 2012 20:19

Vláďo, připouštíte, že jev mohl mít čistě" zlý", démonický původ. Možné to je, ale co když to bylo naopak? Nemohl Vás tím počastovat ten Spravedlivý a Milosrdný na druhé straně? Jako nějaké varování před něčím? Jako když otec plácne malého synka, aby si nehrál s odjištěným granátem, který našel na zahradě. Prostě se třeba Necronomicon skutečně nemá číst
vladimír
reakce
22. 05. 2012 18:47

pro iveta: Dost dobře nerozumím těm komentářům, přiznám se bez mučení :). Oči jsem měl samozřejmě otevřené.

pro Jelitko: No, nic ve zlém, cca. před 150 lety, tedy přibližně v polovině devatenáctého století, nebyl mimomanželský styk trestný. Takovéto jednání maximálně morálně odsoudila společnost, určitě za to v té době nikoho až k smrti nevěznili v nějaké jeskyni. No, ze Tvé strany mohlo dojít k chybnému určení doby. Je taky trošku rozdíl mezi prokletým a zlým místem, nepochybuji ale o tom, že takováto existují. Ten domek mých příbuzných není ale ani jedno a ani to druhé. Vládne tam ve dne i v noci pohodová, poklidná, vyloženě pozitivní atmosféra. Stejně jako v celé obci a okolí, jezdím tam moc rád. Ten noční přízračný pokoj byl o něčem docela jiném, nemá smysl znovu opakovat to co jsem podrobně popsal ve svém příběhu a i následných komentářích. Určitě zjistím co na místě nynějšího relativně moderního stavení dříve stálo (tedy ještě před tím fotbalovým hřištěm, které příbuzní pamatují). Určitě se tam zas zanedlouho podívám. Německé kroniky (pokud tedy ještě existují) budou tak trochu "oříšek", má znalost německého jazyka je nevalná. Ale doba, do které bych ten "nemocniční pokoj" zařadil je celkem nedávná (jak už jsem psal dvacátá nebo třicátá léta minulého století), tak by získat informace neměl být zas tak velký problém. Co zjistím to zde jistě zveřejním.
Jelitko
Iveto
22. 05. 2012 15:39

neco jineho by bylo,kdyby se to Vladimirovi stalo jeste jednou vzdy v tom stejnym miste,to uz pak by bylo tutovka ze se jedna o to misto.Ale precejenom bych uvazovala spis ze se to stalo tam,ono prostredi ve kterem clovek spi hraje velkou roli.
Reknu ti jeden priklad.Tady jak ziji ja v IL je jeden dum,zhodou okolnosti ho koupil manzeluv bratr ted si ho zmodernizoval jeho syn a bydli tam rok.Kdysi se stalo na tom miste neco otresnyho,byvala tam jeskynka,je to asi 150 let v te jeskynce se stykala holka s mladikem a meli se radi,to vis jejich spolecnost neco takovyho odsuzovala,tak je tam uveznili a oni tam zemreli.Na tomto miste pak asi pred 50-ti lety postavil jeden zamozny pan dum,bylo to proklety misto,on nemel nikdy deti i kdyz si vzal druhou zenu,ted tam bydli mazeluv synovec a po roce jeste nemaji deti ani v dohledu,rikam,ze to misto je proklety a kdyz budou tady bydlet deti se nedockaji,nikdo me neveri.Ale zatim to tak je.Takze,Vladimire,zjisti,co tam puvodne bylo,stoji to za to,bylo ti to "uvedomeno".
Jelitko
Vladimire
22. 05. 2012 15:28

v kazdem pripade,jak cokoliv zjistis az tam pojedes,tak nam to sem zdel,me to taky zajima a verim ze i ostatni taky, je to zajimavy zazitek.
Jinak ja ty pises ze neveris v drivejsi zivoty,tak v tom s tebou souhlasim,ja taky tomu necerim,nemelo by to smysl se sem vracet,jedine snad nekdo za trest,ale to neni pravdepodobny,trest se odkrouti jinde a jinak.
Lide,kdyz si neco uvedomuji z drivejska,tak je jim spis dano,ze sly " v krocich" svych pribuznych,kteri meli zajem aby videli do jejich zivota.Me se to stalo s jednou znamou,ktera chtela abycj ja videla co se ji stalo,sla jsem v jejich krocich,takze jsem videla to co ona.Zdarvim vsechny..
iveta
ono to totiž
22. 05. 2012 13:16

ani nemusí mít souvislost s prostředím ve kterém si se nacházel.Takže místo asi není podstatné,podstatné je v jakém že to stavu si se nacházel.Jak říkám a myslím...oči nám umožňují spoustu věcí aniž to v dnešní době víme a uvědomujem si to.
Omlouvám se ,že je to takto rozkouskovaně napsané ale někdy se stává, že komentář se nenávratně stratí....proto je pro mě jednodušší to takto kouskovat.
iveta
vysvětlovalo
22. 05. 2012 12:47

by to i to, že si nemohl najít dveře,protože si v podstatě měl oči zavřené a jelikož ti probíhal obraz z jiné doby,tak sis neuvědomil, že je máš zavřené.
iveta
22. 05. 2012 12:45

se toto děje při zavřených očích.....stává se mi, že ikdyž mám oči zavřené tak vidím(jako normální obraz,tedy realitu) a proběhne mě jako kdyby byly otevřené.Těžko se to vysvětluje...někdy skočím taky do jiného obrazu,který mi též něco ukazuje.Myslím, že tvoje zkušenost je velmi podobná.Možná sis ani neuvědomil že je máš zavřené,protože já zezačátku taky né.Teď už to vím.
iveta
že
22. 05. 2012 12:18

třeba existuje nějaký spouštěč,který ti tento film přehraje v realitě.Vysvětlovalo by to spoustu věcí....
iveta
vladimire
22. 05. 2012 12:16

teď mě napadla taková myšlenka...co když oči fungují jako taková samostatná jednotka?něco jako vzpomínka,která se ti zrodí v hlavě při pomyšlení na něco co si konal v minulosti.Chápeš...něco jako 3D film,který za určitých okolností ti vstoupí do zorného pole.Zrovna tak to může probíhat i s obyčejnými sny(ikdyž jsou kolikrát nesmyslné).Myslím,že to má souvislosti i minulými životy na zemi i s životy po životě(někde v jiné dimenzi)proto třeba ty nesmyslné sny,které se nám zdají.Chápeš jak to myslím?
vladimír
reakce
21. 05. 2012 18:55

pro Jelitko: Vůbec si nevybavuji co měli ty ženské na sobě, bohužel. Většina na postelích ležela, snad dvě nebo tři na postelích seděli. Ty kovové postele co tam byly se snad už ve dnešních nemocnicích nevyskytují. Zajímavé bylo to okno, na které jsem ve svém příběhu zapomněl, ale zmínil ho v komentáři pro Perchtu. To odpovídalo první polovině dvacátého století. Respektive bych to odhadnul tak na dvacátá nebo třicátá léta. Takže rozhodně spíše minulost nežli budoucnost. I když nevíme, až dojde k celosvětovému ekonomickému kolapsu, tak možná zase začnou lidi "léčit" v cimrách po 20-ti "kusech" na starých rozvrzaných postelích :). Ten strach mi tam ale moc nesedí. Mohla to být paralelní dimenze, ani ten čistě démonický, vyloženě ZLÝ původ bych určitě nevylučoval.

pro Anna Kargerová: Klášter asi ne. O minulost té obce jsem se nikdy zas tak moc nezajímal - snad mě zaujal jen místní kostelík, hřbitov, malý zámeček. Klášter tam ale téměř jistě nikdy nebyl. Jak už jsem se výše zmínil v reakci na komentář Jelitka, tak dle obrovského okna v jedné ze zdí místnosti to šacuji na dvacátá nebo třicátá léta minulého století. Kláštery takováto okna samozřejmě neměly, i když samozřejmě nelze vyloučit, na tu dobu moderní, ubikaci pro jeptišky. Ale nemám pocit, že by se jednalo o klášter.

pro Dana P.: Nevěřím v nějaké minulé životy, nevěřím v žádnou reinkarnaci. Žijeme jen jednou, nic nelze změnit nebo napravit v rámci nějaké příští existence. Následky za naše činy i myšlenky si neseme po smrti a ty následky jsou definitivní.

pro Sylvia a Engai: Mohla to být paralelní dimenze. V tom případě bych tu hrůzu přisoudil podvědomému pudu sebezáchovy. On kdyby to tam člověk začal nějak "zkoumat", prostě se tam poflakovat, tak by se brána do té jiné reality mohla klidně i zavřít... Spousta lidí takto zmizela a pak se objevila za nějakých dvacet let (bez známek zestárnutí) nebo případně vůbec... Je možný ale i ten démonický původ, který jsem v komentářích opakovaně zmínil. V příběhu jsem zmínil, že jsem do noci četl knihu, neuvedl jsem ale jakou. Četl jsem NECROMONICON podle Murahawy též zvaný al-Azif (nakladatelství Spiral Energy 2011). Těch Necromoniconů bylo vydáno spousta, většinou eveidentní padělky, pokud tedy Necromonicon vůbec existoval a nevymyslel si ho H.P. Lovecraft... I v tomto případě se zřejmě jedná o padělek, je to ostatně i zmíněno v předmluvě. Je ovšem pravda, že pravý Necromonicon se údajně nemá číst o samotě a rozhodně ne v noci. Samozřejmě bych podle té knihy nepraktikoval, ani to dost dobře nejde (šíleně složité) a kdyby šlo, tak by mě nikdy nic tak nebezpečného nenapadlo. Ale prý i četba stačí...Ta místnost byla plná negativní a vyloženě zlé energie, celou noc jsem se vyloženě děsil toho, že se to vrátí. Těžko říci. Jinak, na internetu je historie té obce velmi stručná. Je tam uvedeno, kdy jsou o ní první zmíňky, pod jakou vrchnost postupem času patřila a od devatenáctého století je tam prostě díra, pak už se píše jen o odsunu Němců a populačním vývoji. Až tam zas vyrazím, tak zkusím zjistit něco více. Starousedlíci nejsou, ale na příslušném obecním úřadě se pravděpodobně dochovala kronika, územní plány apod. Uvidíme.
Sylvia
Vladimir
21. 05. 2012 14:13

Konecne pribeh, ktory ma zaujal a verim Ti to. Ten strach, co hovoris som zazila asi dvakrat a je to fakt des. Nic hrozne tam nevidis, ale aj tak Ta opanuje hroza ani clovek nevie z coho. Tiez neviem, cim je tento strach vyvolany, ale asi tym, ze nevies co bude nasledovat a citis ho skor fyzicky, nez ze by si mal nejaky dovod.

Ja by som sa priklonila k tomu, ze si naozaj mohol vstupit do paralelnej reality, pokial si si isty, ze si bol hore, bdel si a naozaj si tie dvere potom otvoril a bol si na normalnej chodbe, tak je to fakt zaujimave. Nemusi to mat nic z minulostou, moze to byt alternativa k tejto realite a Ty si sa tam nejak dostal aj vdaka tomu, ze si sa zrovna prebudil a mohol si mat vedomie este nastavene na tuto alternativu. Skoda len toho strachu, ten prave brzdi cloveka, aby potom to prostredie preskumal viac. Mozno keby si nepanikaril, tak by si sa nieco dozvedel.
Dana P.
Co když
21. 05. 2012 13:59

to byl záblesk z vlastního minulého života? A nemusí se vůbec vázat na to místo kde se ti to přihodilo...?
Anna Kargerová
klášter?
21. 05. 2012 13:16

Taky to mohl být dormitář starého kláštera. Tam spávaly jeptišky společně, jen oddělené zástěnou jako v nemocnici.
Jelitko
Vladimire
21. 05. 2012 9:11

proste jsi se dostal do jine doby,myslim,ze kdyz si na to vzpomenes,tak urcite poznas,jestli ty zenske meli obleceni i poslete,proste okoli jestli odpovidalo dobe do minulosti nebo do budoucnosti,je myslim spis jak to popisujes ty ze jsi byl v nemecke nemocnici,ktera tam kdysi byla. Opravdu by stalo za to podivat se do tamejsi kroniky co tam vlastne bylo...a to ze to na tebe tak strasne pusobilo,ber taky v uvahu ze to pochopili tvoje smysli,ktere to prevzali s tveho druheho ja,(ktere by to treba ani tak nebralo)a proto ses bal.Ja jsem si vsimla,kdyz se dostanu nekam mimo telo,tak me smysli to berou podle sveho a ve skutecnosti to treba bylo jinak.Prenos z naseho druheho ja do naseho vedomi je nekdy problem. V kazdem pripade je to urcite pro tebe zazitek ktery ti bude porat vrtat v hleve.
Engai
Strach
20. 05. 2012 22:30

Kdyz mluvis o tom strachu,vim uplne presne,co mas na mysli.Jednou jsem taky prozila neco,co na me zapusobilo tak strasnou hruzou,ze se to normalnimi slovy neda popsat.Napsala jsem tady na tyhle stranky o tom pribeh s nazvem ZLO V POKOJI.Ten strach byl nepozemsky,nijak jinak to popsat neumim.Dodnes v tom pokoji,kde se mi to stalo nemuzu spat.
vladimír
pro Perchta
20. 05. 2012 19:08

Těžko říci co to vlastně bylo. Mohl to být jakýsi náhled do minulosti, do budoucnosti (?), náhodný průnik do paralelní dimenze nebo záležitost démonického původu... Možností je nepřeberné množství. Každopádně podobné události v tom domě běžné prostě nejsou. Nevím tedy jak v okolních domcích. Já osobně se o paranormální jevy dost zajímám. Dalo by se řící, že je aktivně VYHLEDÁVÁM (viz. mé předcházející příběhy na tomto webu). Tento jev, nebo jak to vlastně nazvat, si ale vyhledal mě :). Dost zajímavé byly ale mé pocity, z nichž jednoznačně vyplývalo, že ten prožitek byl JEDNOZNAČNĚ NEGATIVNÍ. Už jsem něco zažil, člověk se vždycky bojí, pokaždé má strach a pokaždé má pocit, že ta hrůza je prostě fatální, ale tohle se nedalo vůbec s ničím z mé minulosti ani vzdáleně srovnat. Přitom jsem viděl jen několik řad postelí a na nich ležící ženské. Jo, zapomněl jsem, že na nejvzdálenější straně toho ohromného "nemocničního pokoje" bylo ohromné okno, které sahalo prakticky od podlahy až ke stropu. Nebylo tam ale nic co by dokázalo člověka, který je schopen přespat v lese nebo v odlehlé hradní zřícenině a lecos už zažil, nějak znepokojit. Ale ono mě to znepokojilo. Já doslova ŠÍLEL strachy, tedy hlavně po tom zážitku. Bál jsem se zhasnout lampičku, abych to znovu neviděl (ačkoliv jsem si uvědomoval, že je to absolutně nepravděpodobné). Normálně jsem si myslel, že musím nutně do rána hrůzou zešedivět (ne obrazně, doslova). Dokonce jsem uvažoval, že z toho baráku vypadnu a do rána se raději budu flákat po vesnici. Od toho jsem ale upustil, protože bylo zamčeno a já neměl klíče - nechtěl jsem všechny vzbudit a udělat zbytečný rozruch... Do rána jsem vlastně oka nezamhouřil. Bylo to prostě negativní, zlé, i když ne očividně, nýbrž pocitově. Dnes bych tam ale klidně znovu přespal, ten děs je pryč a takové věci se zpravidla hned tak neopakují. Možná jsem byl jen v nesprávnou dobu na nesprávném místě. Také je pravda, že jsem na podobné "záležitosti" docela dost citlivý...
Perchta
vladimír
20. 05. 2012 18:10

Vůbec se nedivím, že tě to šíleně vylekalo....., ko by ne. Třeba to nebyl obraz nemocnice z "minulosti", třeba tě to hodilo do nějaké "paralelní-alternativní" současnosti, možná v tom místě je nějaká "díra", kterou se dá takto putovat. To by vysvětlovalo synkovo setkání s "ufonem"....
vladimír
pro Honza784512
20. 05. 2012 10:22

Já nejsem úplný jazykový analfabet, ačkoliv musím připustit, že má znalost německého jazyka je spíše podprůměrná. Ta žena promluvila opravdu hodně tiše, i když ne zrovna přímo šeptem, a vůbec jsem jí nerozuměl ani slovo. Jen jsem poznal, že hovoří německy. Jinak, obyvatelé domu opravdu nikdy nic takového nezažili, ráno jsem o všem "referoval" a samozřejmě jsem se ptal. Reakcí bylo jen kroucení hlavou. Já jsem tam taky nespal zdaleka poprvé a něco takového jsem tam prožil až před týdnem. Z minula si vybavuji jen jednu možná zvláštní věc. Mému synovi je nyní 11 let a před dvěma lety tam se mnou přespával. Asi v šest hodin ráno (už bylo venku jasné světlo a oba jsme byli tak půl hodiny vzhůru a povídali si) začal najednou přímo hystericky vřískat, že v okně viděl nějaký hnusný obličej. Konkrétně se vyjádřil, že tam bylo něco jako "mimozemšťan" (prostě ho to tomu dítěti připomínalo, mohlo to být ale něco docela jiného). Celé dopoledne byl úplně na prahu zhroucení a nemohl se utišit. Nikdy dříve a ni potom se mi to s ním nestalo. Těžko říci, děti mají jistě velkou fantasii, na druhou stranu jsou k některým věcem o poznánání vnímavější nežli my dospělí...
Honza784512
O_o
20. 05. 2012 9:59

To je divny, nevzpomínás si co přesně řekla ta zena, my bychom ti to přeložili =D =P
Jinak my pripada zvláštní, že obyvatelům domu se nikdy nic takového nestalo a tobe jo... :-)
vladimír
pro Engai
20. 05. 2012 5:45

Ne, nemám rozhodně pocit, že by to byl nějaký sen nebo pokračování snu apod. Byl jsem úplně bdělý a při smyslech.
Engai
Velmi zajimave...
20. 05. 2012 1:54

..neni treba mozne,ze jsi se vzbudil jen na pul a vse co jsi videl bylo jen pokracovani nejakeho snu?Nebo ti vsechno prislo uplne realne?