Vaše příběhy

Zvláštní schopnosti

Průvodní jevy u Reiki (dotaz nejen na Ivetu) - (komentáře)

Adanom
Honzaj ;)
9. 10. 2012 9:47

Ne ,to neni neco jako to. Ale na druhou stranu to i takhlet muze svobodne pojmout kazdy. :D

Honza784512
Adanom
8. 10. 2012 23:22

:D aha, tak to jo, neni to něco jako "pane bože, zachran se kdo muzes pred takovyma kravinama."? :D :)
Adanom
Honza
8. 10. 2012 22:28

Ale ja nerekla ze si to myslim. Ja pisu...... Ze pisu moji prvni myslenku. To co me proleti jako prvni hlavou , to je to co si memyslim ale to je to co me z niceho nic napadlo. :D
Honza784512
Adanom
8. 10. 2012 19:30

Dík =)
O_o proc si myslíš ze první 3 cakry jsou neprocistene? Mne připada všechno stejně pročisté, krom pozadi :D :)
Adanom
Honza
8. 10. 2012 8:16

Krasne kresby :)

Ten strom je genialni ale zda se jakoby ukazoval ze prvni tri cakry jsou neprocisteny.
Pisu moji prvni myslenku ;)
iveta
Drany
7. 10. 2012 22:29

díky ozvu se a proberem to.
Drany
iveta
7. 10. 2012 22:04

Můj email je petr.hanak26@gmail.com. Je pro mě nové a zajímavé že jsem po takové době našel někoho kdo vidí to co já. Ano, ona ta plocha je hnědo-oranžová, ono je to podobné jako ta hnědo-bronzová. Takový světly bronz.
Dana P.
Honzo
7. 10. 2012 19:32

ale líbí se mi všecky, maluj dál :o))
Honza784512
Dana P
7. 10. 2012 19:30

OK, je pravda ze ta tmava barva mi uz par obrazku zkazila, potvora jedna :-/ :D
Dana P.
Honzo
7. 10. 2012 19:17

na mne ten obrázek nepůsobí negativně, spíše -jak to vyjádřit? - zastřeně
Adanom
Houba
7. 10. 2012 18:36

Libi se me Tvoje otevrenost a uprimnost. ;)

Neco bych k tomu i napsala z vlastni zkusenosti ale rikam si ted ....ze nebudu mluvit mimo tema. :)

Honza784512
Dana P
7. 10. 2012 18:36

Ten jako jediny je inspiraci z jedny automaticky kresby co jsem videl (ostatní je jenom z mi hlavy :) ), byl to strom, který vlastně symbolizoval cakry (barvami), už nevím přesně co bylo co, ale vím ze kořeny byli 1. Cakra jako ze odtud bere energii, to jsem nahradil zemi, ale pozadí to mělo bily... Myslím, ale ze to pozadi neni tmavý kvůli tomu, ze bych měl spatnou náladu (ikdyz možný to je, už si to moc nepamatuji) , ale aby ten strom byl jakoby světlejší :D nebo já nevím :) na mne ten obraz negativne nepůsobí, ikdyz je asi pravda, ze to tmavi z toho albumu trosku vyčnívá
Bigbiz
Možnost
7. 10. 2012 18:08

Napadlo mě to už včera, ale odvahu jsem dostal napsat to až dnes. Ty jiskřičky, které nejspíš Drany vidíš a není pro to žádné medicínské vysvětlení, by možná mohl být obraz jemnohmotného světa, protože ten, jak víme, je tvořen výhradně z energie. A to, co jsi dnes popsal ivetě, by tomu i odpovídalo. Jen nevím, jak toho využít, anebo co udělat pro to, aby jsi je už neviděl. Docela chápu, že když ty jiskřičky vidíš nepřetržitě, tak už to musí lézt na nervy. Já nic takového naštěstí nemám, ale musím říct, že kolikrát se mi stalo, že když jsem chtěl spát, tak jsem měl neustále pocit, že mám v pokoji rozsvíceno, což byl pochopitelně nesmysl. Takže jsem taky nejspíš viděl energii jemnohmotného světa, ale kdo ví, co to ve skutečnosti je.
Dana P.
Honzíku
7. 10. 2012 17:52

to víš, že zajímá, prohlídla jsem si a kresby na mne působí velice pozitivně, až snad na 6. obrázek (jakoby strom), tam vidím ne přímo temnotu, ale "něco" jiného tam je? Pamatuješ si, když jsi to kreslil, jestli jsi byl v pohodě?
Honza784512
Kresby
7. 10. 2012 17:48

Kdyby to někoho zajímalo tak tady jich par mám http://honza784512.rajce.idnes.cz/me_kresby/
Honza784512
O_o
7. 10. 2012 17:47

To je zajimavé co se vam dvoum děje, mne se občas stava, ze v mziku uvidim "obraz" a ten potom nakreslim, vetsinou jsou to různé barvy - energie, ale je to pro mě velmi dulezite, protože dostanu inspiraci a ta je velmi dulezita...
iveta
drany
7. 10. 2012 17:35

to s těmi obličeji...čekala jsem co napíšeš,já je totiž vidím taky a to ještě v různých situacích(třeba se otočí,nebo něco dělají)jsou to opravdu okamžiky kdy je zahlédnu.
Ta plocha co o ní mluvíš,já ji vidím spíš do hnědooranžova a někdy ty hvězdičky se promění v černé tečky a různě se do sebe skládají(něco jako kaleidoskop).Můžeš mi dát prosím email?
Drany
iveta
7. 10. 2012 16:24

Děkuju za radu, určitě ještě jednou vyzkouším očního. Když se zaměřím na ty hvězdičky tak se to přes různé obrazce dostane do takové hnědo-bronzové pulzující plochy plné zlatých hvězdiček a je to pro mě neuvěřitelně rozlehlý prostor (pocitově), taky vídám různé obrazce, zrnění, buňky, buněčné hemžení, taky jako by se vzaly cestičky ve dřevě od larev bource morušového a mnohonásobně se zminiaturizovaly a pulzovaly. Když se zahledím na oblohu tak vidím takové hemžení, a taky velké i malé buňky které se pohybují. Taky si vzpomínám že když jsem se chystal spát, tak jsem někdy vídával obličeje mě neznámých lidí.
Dana P.
Houba 15:03
7. 10. 2012 16:15

tak jsi zareagoval... no, on ten příspěvek nebyl tak ani pro tebe, jako pro mne (smeč na to, co jsem napsala v 9:21) :o) :o) :o)
iveta
drany
7. 10. 2012 15:16

ještě by mě zajímalo,když se na ty hvězdičky zaměříš co vidíš?Mě se stává, že někdy vidím i duhově-zlaté a ty jen probliknou a jsou podstatně větší než ty ostatní.A u všech se okolo vytváří něco jako energetické vlnění.Zkoušel si zakoukat se na nebe?tam to energetické vlnění je vidět nejlépe.
A co se děje když oči zavřeš?míváš vize?jestli ano tak co vidíš?já vidím různé obrazce,znaky,symboly a vidím děje různých situací.

Houba
pro Adanom
7. 10. 2012 15:03

No pocit výjimečnosti jsem už někdy určitě měl. Myslel jsem si kdysi, že jsem velmi inteligentní a schopný, byl jsem úspěšný a připadal jsem si díky tomu hodně výjimečný. A vlastně po úspěchu jsem toužil převážně kvůli tomu pocitu.
Taky jsem občas měl pocity výjimečnosti opačného typu - jako že nejsem normální, nezapadám mezi ostatní lidi, jsem blbec, neschopný apod. obviňoval jsem se a zase jsem měl pocit výjimečnosti, ale tentokrát jsem si připadal výjimečně špatný.
Ale těch pocitů a myšlenek už bylo tolik... :-)
Spíš jsem ale narazil na to, že za mojí snahou o duchovní pokrok je touha po štěstí, ale z části i egoistická touha po tom být lepší - výjimečný. Je to prostě na obtíž.
iveta
bubaku
7. 10. 2012 14:49

nikomu neblbnu hlavy....to co jsem tu řekla je pravda a proč jsem to napsala?aby třeba někdo kdo to bude číst mi zároveň zdělil uspokojující odpověď.
Jo přesně jak jsem napsala na snímku byla vidět jen cca půlka lebky,možná to byla nějaká opakovaná porucha rentgenu? ale doktoři se s tím ještě nesetkali,proto se na ty snímky chodili koukat.
iveta
Houba
7. 10. 2012 14:41

vždyť se nezlobím,mám Vás ráda ikdyž říkáte názory,které někdy zabolí.:-)
bubaku
iveta
7. 10. 2012 14:20

taková perlička,která se mi stala na rentgenu hlavy byla ta že mě absolutně tu mojí lebku nemohli vyfotit...vždy se jim tam ukázalo jen půlka snímku,doktoři s toho byli celkem vedle:-))
no nakonec se to podařilo po několika pokusech.
Já už jsem si zvykla na takové různé situace :-)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Proč tady pořád lidem blbneš hlavy?
Adanom
Houba
7. 10. 2012 12:42

"Myslím, že za těmahle teoriema je spíš tvoje ego - pocit výjimečnosti. "

Tohle co jsi psal Ivete Houbo, to je posuzovani ze sveho hlediska a teda ze zkusenosti vlastni ? Tobe se uz stalo ze jsi mel pocit vyjimecnosti? ;) )

Nic ve zlem :)
Adanom
Drany
7. 10. 2012 12:33

Ja bych rekla ze to co se Ti deje a proc , to s jistotou nikdo z nas nevi. Muzeme se jen domnivat ve smyslu delat sve vlastni zavery a mit sva vlastni presvedceni vcetne Tebe samotneho.
Lekar a predevsim takovy ktery je zameren pouze ciste realisticky , vedecky , logicky, tak i ten stezi muze pomoci a najit odpoved na to proc to tak mas, nebo proc to tak maji i jini, nebo co je pricinou.
Zajimavy je ze to mas cely zivot a pises ze nepretrzite.
Nektere anomalie mam obcas taky , ale tak jak to nahle prislo tak nahle to zase za cas odezni.Je to pomijive povahy.
Zda se ze mas jednoduse neco jinak nez vetsina lidi a jen tezko se hleda pricina.

Nekdo je treba od detstvi barvoslepy a vedecky byla Napriklad tahle anomalie vysvetlena ale z jineho nez vedeckeho pohledu se na otazku co je pricinou tehle vrozene anomalie tezko hleda opoved.
To je jen priklad a stejne tak existuje mnoho jinych anomalii ktere nejsou ani zatim vedecky prozkoumany a vysvetlitelny.
Jsme lide a nase odpobedi budou to co jsem zminovala na zacatku. ;)
Houba
pro ivetu
7. 10. 2012 12:09

Nezlob se, nemyslel jsem to zle. Jenom jsem tě chtěl upozornit, že to tak někdy funguje.
Honza784512
Xxxx
7. 10. 2012 10:44

U nás taky prší O_o :D
iveta
Danuš
7. 10. 2012 10:15

máš pravdu...jsem citlivá ale né naivní, snažím se mít ve všem jasno,nemám ráda "nedodělané věci".Můj problém?je možná v tom ,že rozebírám věci do důsledku.
Mimochodem u nás taky chčije :-))
Dana P.
Jelitko
7. 10. 2012 9:54

a čeho ses lekla? Pěknou neděli ti přeju taky, u nás leje :o)
Jelitko
tak jo
7. 10. 2012 9:52

uz jsem se lekla!Preji peknou nedeli vsem z IL.AHOJ!
Dana P.
ivet
7. 10. 2012 9:51

šak víš...co nás nezabije, to nás posílí...jsi moc citlivá (to je v pořádku, nevytýkám) :o)
iveta
holky
7. 10. 2012 9:44

já se určitě nezlobím :-)
Vím ,že každý názor na věc je jiný,chápu to...možná to vyznělo vyčítavě ale není tomu tak.:-))
Jelitko
Iveto
7. 10. 2012 9:38

nemas se hned zlobit,to ma Dana pravdu,kdyz se tady neco "semele" a nekdo nekoho slovne napadne,ja si radeji toho nevsimam,takovy tu byl garias a ja si myslela,ze tu uz bude klid a mir ...no jo,je pravda,sem chodi lide,kteri si neceho vsimli co ostatni nevidi a nejzajimavejsi je,ze to NECO kazdy vidi po svem a proto je dulezite jeden druheho vyslechnout a brat ho vazne,ono kdyz to vezmeme ze vsech stran,vse je mozne...ja kolikrat vse ctu a nic nerikam,udelam si svuj zaver...Iveto,ja rada ctu tve zazitky jsou velice zajimave a i ostatni...neni treba se hned zlobit,treba ten dotycny to rikal s usmebem...a jak my to mame videt,ze?
Dana P.
Ivet
7. 10. 2012 9:21

všichni co sem chodíme máme EGO. A tak je to v pořádku. Každý si myslí, že je výjímečný, prosazuje svůj názor různě intenzivně. Občas se někdo někoho dotkne, ale to je myslím v diskusích docela normální, někdo si myslí, že už všecko ví a přesvědčuje o tom jiné a třebas i druhé snižuje, zpochybňuje aniž by si připustil, že tohle správné není. Nečekala bych to aspoň u duchovně založených lidí. A tak to ber s nadhledem, já se o to také snažím :o)
iveta
Honzí
7. 10. 2012 0:00

dík za radu...zkusím to:-)
Honza784512
Iveta
6. 10. 2012 23:57

Podle mne mas pravdu ;-) já jsem si všiml, ze je lepší se při léčeni nedotykat, ale mít dlaně tak 2 cm nad tělem (né, že by to vadilo, ale je to pak silnější), takže asi nejaka aura či elektromagneticke pole s tím spojeno bude. Jinak mám pro tebe jednu zajímavou radu na páteř, kdyz jsi nám to sem napsala ;-) , Naše učitelka ma hudebku (+ samozřejmě i na sbor) je taky docela přes esoteriku a děláme zvláštní dechový cvičeni, je jich hodně a neni to nic jako "momomomo" a jedno je podle mne velmi dobrý na páteř, protože kdyz jsem ho dělal poprvé tak jsem úplne tu pater cítil O_o je to tohle, dělej to velmi potichu, vyberes si tón a uděláš hang (to drž celou dobu = to "g" tam celou dobu zní) a do toho 3x "mong mong mong mong" jsem zvedav jestli to pochopíš :D PS: je dulezity se poradne nádechnout jinak to na jeden nádech nedáš ;-)
iveta
nebo
6. 10. 2012 23:38

to může zrovna tak být v DNA ale v té odpadové,kterou tak vědci donedávna přehlíželi.
iveta
Honzí
6. 10. 2012 23:33

budu se asi opakovat ale vše se to podle mého soudu točí kolem energie.
Někdo tomu říká Reiky jiný zase Kundaliny,čchi a já nevím jak ještě.Vše je jen napojení na univerzální energii.
Nikdo nemusí meditovat,být zasvěcen do těchto věcí,každý to má...důležité je umět to v sobě svým způsobem probudit.To je celá ta věda.
Je to nejspíš nějaké elektromagnetické? pole kolem člověka,které toto vše umožňuje a které z nás vyzařuje.
iveta
Honzí
6. 10. 2012 23:24

no vidíš a já taky...jenže vždy se to zvrhne na jinou rovinu.
Místo toho abychom tady řešili co nám chce říct autor, tak se tady řeší vždy jedno a to samé.
Tak o čem to je? kdo si tady hladí svoje ego?Proč nejsme všichni na jedné koleji,vždyť jsme všichni stejní...bez rozdílu,co se týká paranormálna,proč to asi autor napsal sem?nejspíš má taky v hlavě myšlenku jestli to náhodou není s tohoto soudku.
Omlouvám se za to ale už jsem to musela napsat,protože mě to vážně mrzí.
Honza784512
Iveta
6. 10. 2012 23:24

Jinak by mne zajímalo jestli umíš léčit reikama, nebo jestli tě to jenom zajímá kdyz znáš původní jevy reiki. Mne reiki docela zajímá, ale nerozumím jim, ikdyz léčit (nebo alespon sebelecit) umím. Ale to reiki se mi moc nezdá, protože to čím léčim já je řekl bych přirozené, nemusíš se nic učit. Já ani nevím jak jsem se to naučil, vázne to byl nápad z cistajasna, možna bude pravda ze jsem se rovzpomel z minulého zivota...
Honza784512
Iveta
6. 10. 2012 23:08

Souhlasím, někdy kdyz si třeba čtu tvoje příběhy, tak mne docela mrzí ze 50% příspěvku je jenom zpochybňování pribehu nebo hádání se, rad si přečtu normální nazory :) :D
iveta
jsem
6. 10. 2012 22:54

zklamaná z některých přispěvatelů tady(tím nemyslím tebe)ale ruku na srdce...kdo z vás tady na těchto stránkách necítí na sobě něco co se vymyká standardu??
Jinak by sem asi nechodil a nediskutoval a neptal se na podrobnosti.Škoda je, že někteří se tváří jako duchovní hledači a přitom se snaží o to aby jiného nějak zpochybnili.
Takto by to rozhodně nemělo fungovat.
Nemyslíte ,že by to mělo být obráceně?
iveta
houba
6. 10. 2012 22:33

ještě jedno....myslela jsem,že tento web je o toho abychom se dělili o své zážitky,nechápu proč mi tady někteří lidé píší o egu atd.
Možná nejsou schopni pobrat to ,že jsem vůči těmto věcem dost otevřená a říkám to co si myslím.
Je mi jedno jestli si někdo myslí to a to...vím co vidím a cítím.
Vždyť jste tady všichni stejní akorát s tím rozdílem,že neříkáte celou pravdu...jak to s Vámi doopravdy je a co si o sobě myslíte sami,protože pak bych nedostávala jen já odpovědi a názory o nějakém egu.
iveta
houba
6. 10. 2012 22:18

nechápu proč toto píšeš...jo nemeditovala,to máš pravdu,právě tou meditací se to začalo ještě víc projevovat.Jinak moje tělo rozhodně nejde do háje,naopak.
Ego...fakt nevím co tím chceš říct, mrzí mě,že si toto myslíš.Vždycky se snažím být upřímná a říct co si myslím....nejspíš je to tak ,že všechno co řeknu někdo chápe úplně jinak.
Proč píšeš o vyjímečnosti,vždy jsem tady uváděla že jsem jen obyčejná ženská.
Jestli nejsi v té pasti ty s tím egem.
Taky netvrdím, že to máš tak...jsou to jen doměnky.
Drany se mě tady na něco ptal,slušnost je mu odpovědět,fakt je ten ,že mě v podstatě vůbec neznáš :-)
Houba
hm...
6. 10. 2012 22:03

Iveto, pokud to máš od dětství, tak proč si myslíš, že to souvisí s meditacemi? Vždyť jsi nemeditovala od dětství. Nevidím žádnou souvislost. Navíc u meditace bych čekal spíš cestu směrem k harmonii i co se týče fyzična a ne, že tělo půjde ještě víc do háje.
Já bych se přikláněl spíš k nějaké fyzické anomálii nebo vadě. Doktoři prostě jsou jenom lidi a často mají hodně zjednodušený pohled na věc - nevidí souvislosti - nemusí všechno najít a pochopit. To samé s RTG.
Myslím, že za těmahle teoriema je spíš tvoje ego - pocit výjimečnosti.
Jeden z problémů u nás "hledačů pravdy" je ten, že se často snažíme zbavit ega, abychom byli lepší, osvícení. Někdy je v tom pocit "Chci umět to a to. Mít nějaké zvláštní schopnosti. Dotáhnout to na duchovní cestě daleko." apod. :-) (případně mám zvláštní schopnosti, jsem duchovně vyspělý...).

Ale v podstatě tohle je past. Zbavuješ se jednoho ega a vytváříš si nové, které se tváří duchovně, ale je to to samé.

Netvrdím, že to tak máš.
iveta
ještě
6. 10. 2012 21:00

ráda bych vám dala odkazy na stránky ale bylo jich mnoho a už přesně nevím kde.
Zadejte do vyhledávače... průvodní jevy Reiky,snad to najdete.
iveta
jedna
6. 10. 2012 20:32

taková perlička,která se mi stala na rentgenu hlavy byla ta že mě absolutně tu mojí lebku nemohli vyfotit...vždy se jim tam ukázalo jen půlka snímku,doktoři s toho byli celkem vedle:-))
no nakonec se to podařilo po několika pokusech.
Já už jsem si zvykla na takové různé situace :-)
iveta
Drany
6. 10. 2012 20:28

vše co jsem napsala se děje mě,jsme na tom stejně,už od dětství toto pozoruji a né jen to.
Abych to osvětlila...několikrát jsem byla u očního lékaře,byla jsem u nás,byla jsem na pražské oční klinice.Nikde mi ovšem nedokázali říct proč tomu tak je,odkázali mě tedy na neurologii.
Jelikož na neurologii docházím již několik desítek let(kvůli nemocné páteři)tak pana doktora důvěrně znám,ten mě několikrát poslal na MRI,CT,rentgen hlavy a všeho možného okolo,co by mohlo způsobovat všechny tyto jevy.Vysvětlila jsem mu dopodrobna co mě trápí,ptala jsem se ho jestli to nemůže být díky nemocné páteři,prostě ptala jsem se ho na vše,společně jsme to řešili několikrát.
Všechny lékařské závěry zněli NEVÍME.
No a teď se dostávám k tomu proč si myslím, že by to mohlo býti tak jak píši...když jsem nedostala uspokojující odpověď z lékařského hlediska,hledala jsem info jinde.
Můj závěr je ten, že se to s největší pravděpodobností bude týkat mé energie,totiž již několik let provozuji meditaci,je toho víc ale nemyslím si ,že by to bylo teď důležité vše vypisovat.
Jde o to...jestliže jste duchovně založený a věříte, že existuje něco mezi nebem a zemí,tak je to nejspíš stejná příčina jako u mě.
Doporučuji zajít znovu na oční,neurologii a podstoupit veškerá vyšetření jako jsem absolvovala já,pokud lékaři nic nezjistí,pak nic jiného nezbývá než všechny tyto jevy zařadit mezi něco co je opravdu mezi nebem a zemí.
Honza784512
Dráhy
6. 10. 2012 18:27

Napadlo mne ze by za to mohli tzv Tyčinky −" asi 130 milionů buněk, které rozlišují pouze odstíny šedi. Jsou citlivější na světlo, čímž umožňují vidění za šera." Kdyz jich mas málo vidíš špatně kdyz je šero, jinak vidíš dobře... To by docela sedelo, ale nemel bys vidět světlo, ale tmu :D
Drany
doktor
6. 10. 2012 16:37

Děkuji všem za rady, ale v tomhle mi žádný doktor bohužel nepomůže. U očního jsem byl asi před deseti lety a pouze půl dioptrie. Asi sem se ale zapomenul zmínit že toto vidění mám od doby co jsem byl malé dítě co si nejranněji pamatuju. Nezdá se mi tedy že by to byla nějaká oční nemoc. to by se muselo za těch spoustu let zhoršit. Jo a je mi 26 let takže s tím žiju snad oněch 26 let. Když to tedy není nemoc tak co by to mohlo být?
Jelitko
ahoj
6. 10. 2012 14:53

nez jsem si precetla od pratel tyto nazory,tak jsem taky PRO,abys sel k lekari,myslim,ze je to vazne!Tady v tom nehledej zadne duchovno!Nenech to plavat!
Honza784512
Jinak
6. 10. 2012 10:55

Jinak taky za to muže moct stres, popremyslej o tom jak jsi na tom byl než ta vada zacala. Taky by mne zajímalo, jestli to začalo jakoby přes noc.
Honza784512
Xxxx
6. 10. 2012 10:53

Ano to je také mozné, když se třeba někdo preceni, tak muže třeba nachvilku vidět černobíle... To se stalo dvou lidem co znám. Ale nevím, oční jsou v tělhlech věcech na nic, oni ví jak léčit par nemocí oči (zelený zakal, šedý zakal...), u ostatního tě vetsinou nekonečně posílají na různý vyšetření, kde stejně nic nezjistí... (Spousta lidi na forech to říká, když jsem z těch oči byl na dne tak jsem toho o očních vadách zjistil spoustu). Věř mi, ze důležity je byt v klidu.
Dana P.
Drany
6. 10. 2012 10:25

nejsi aktivní sportovec? Vidění hvězdiček je například průvodním jevem při tzv. komoci mozku - zjednodušeně se jedná o porušení neurologické funkce mozku. Pokud je to dlouhodobé, pak už to není legrace a je určitě namístě vyhledat odborné vyšetření. Strašit nechci, jen upozorňuji na tuto možnost
Honza784512
PS
6. 10. 2012 10:16

Také mi moc pomohl tzv Alaje z Plejád, díky jeho videjím jsem zacal intuitivně kreslit, a pročistil jsem si cakry (Ted už si je moc čistit nepotrebuji), a bez nej bych asi ani nevěděl jak objevit své lecitelske schopnosti (ikdyz to léčeni neni jen díky jemu, to bylo celkem složitý) admin sem neschválí nic od Alajeho, moc se mu nedivím xD protože 80% chanelingu = Plejadanu je podvrh, celkem každy zvládne chaneling, ale nedokážou poznat kdo to je, a pak tu je spoustu datumů příletu Plejadanu, a lidi potom jenom čekají až přijedou, ale nikdo nepřijede a byla to jen neuvěřitelná ztráta času... No nic kdyztak tady http://youtube.com/watch?v=U_HwdmAGnC8 Nemusíte se na to nikdo koukat, dal jsem to sem protože já jsem vždycky chtěl pochopit jak se někdo něco naučil, ať to bylo léčeni, AC, intuitivní kresba (AC porad neumím xD) tak ať víte kdo mi v tom pomohl... ;-)
Honza784512
No
6. 10. 2012 9:55

zkuste jít za očním, ale ten vám nemusi moc pomoci... Jinak já měl na očích par zakalků. Proste se jedno rano objevil zákalek a postupne pribyvali, neuvěřitelně mne to stvalo, ale doktor říkal, ze tam nic nemám, a ze to se u lidi s dioptriema někdy normálně stava, to se mi ale nezdálo, no a mne pomohlo asi to, ze jsem se zklidnil, zakalky pomalu mizeli, ale ještě tam asi jeden mám, ale nijak mi nevadí, takže bych vám doporučoval byt v klidu :D
PS: je taky mozny, ze mi pomohli me lecitelske (sebelecitelske) schopnosti, ale nejsou to zádný reiki, myslím, ze to je léčeni světlem nebo se dá říci láskou, protože čím víc jsem na ni naladěn tím lip mi to jde (tím víc potom na postiženém míste cítím teplo)
Přemek Slavík
pomoc
6. 10. 2012 8:36

Vážený pane, s tímto vám nepomůže žádná iveta, ale pouze oční lékař.