Vaše příběhy

Kontakt se zemřelými

Hlasy z kostela - (komentáře)

Perchta
Sylvi
31. 01. 2013 14:09

Jj, přesně tak :D....
Sylvia
Perchta
31. 01. 2013 14:00

No to je jasne, tak to ani nekomentujem, som sa k tomu vyjadrila uz dole :-)). Ja sa potom skeptikom nedivim, ked je tu Andilkova a podobne individua.
Perchta
Sylvi
31. 01. 2013 13:28

Pochopitelným způsobem máš pravdu, ovšem najde se tu mnohem víc a ještě větších slátanin. Viz Zneužitý anděl, kdy se všichni dozvíme, že Amorek s křídélky a lukem plní pánečkova zákeřňácká přání ohledně pohlavního života pánečkové Ex, aby Amorek následně k této osobě přeběhl a šťastně koexistoval právě u své "oběti" :D :D.... Takže ve světle tohoto příběhu jsou "záhadné hlasy neurčitého původu přicházející o půlnoci z kaple" úplně v pohodě :D.
Sylvia
Dana
31. 01. 2013 12:27

No ale to stale nevysvetluje nic o tomto, niekde pocujes hlasy, rozbehnes sa prec, nic o tom nevies, ziadny naznak o nicom, ale je to duch. OK necham to tak, asi tomu proste nerozumiem a ze som mala nejake zazitky, to som teda mala. Ale uprimne toto ma nebavi, taketo blaboly, jak su v tom clanku a je to skor trapne a na smiech.

Ja ked pocujem v noci macku, tak ju od decka proste nerozoznam.
Dana P.
nemusíme všem
31. 01. 2013 12:16

všecko věřit, zpravidla do té chvíle než se podobné stane nám? Už jsem to tu zmínila - měla jsem několikavteřinový zážitek slyšení podivných hlasů, jakoby kvílení či pláč. Bylo to kolem půlnoci v lese u chaty u ohně, daleko od dalších chat (kde ani tehdy nikdo nebyl neb to nebylo o víkendu tuším), seděly jsme se sestřenkou samy dvě a povídaly si. V tu dobu byl les naprosto tichý, bezvětří, neozývali se ani noční zvířata a ptáci...slyšely jsme to obě a nemáme vysvětlení
Sylvia
Perchta
31. 01. 2013 12:05

Ono skor ide o to, ze ked bola nejaka pravdepodobnost, ze tam boli oni dvaja, jaka je pravdepodobnost, ze tam bol este niekto iny? Presne taka ista a aka je pravdepodobnost, ze poculi ducha, myslim, ovela mensia.

Ja viem, ze ludia by radi tieto pribehy a je to zaujimave, aj ked teda tento vobec, ale je to lakadlo. Verim na ine enrgie, ktore proste este nemame zazite a su nadprirodzene, mozno casove portaly, paralelne reality, ktore sa mozu pretnut s tou nasou. Ale treba hladat naozaj tu sudnost, myslim, ze v stave zmeneneho vedomia sme toho schopni. A to ani nekomentujem anjelov v tych druhych pribehoch, my si myslime, ze vsetko je nam prisposobene, nasmu svetu, ale aj napriklad amor s lukom a sipom....to si zo mna niekto robi srandu? To je predsa vymysel maliarov a z toho vznikli tie obrazky, musime pochopit, ze akekolve predmety z tohto sveta nemaju ziaden vyznam vo vesmire. Mozu byt vynimky tie, ktore boli stvorene za zvlastnych okolnosti, ale to musi mat nejaku extra vyvinutu energiu. Tych je malo. To si vazne niekto mysli, ze existuje amor, ktori tu chodi s lukom a sipom?

Ja niekedy nemam slov a mrzi ma, ze niektori nepremyslaju, potom tato stranka strati na atraktivite a stane sa z nej bajkarsky server. Tym samozrejme nemyslim Teba.

A k tym motlitbam, nevies jak by sa chovali trampovia, nemuseli mat ohen, mohli len sediet a rozpravat, preco by sa mali chovat podla nejakej schemy a kto povedal, ze sa tam niekto modlil, poculi tam sepot, ktory im tak znel. Ides na to zle, ktokolvek tam mohol sediet a zacat septat len kvoli tomu, ze tam prisli oni dvaja. Ja vidim paranormalny jav v tom, ze niekto paranormalny jav vidi vsade.
Dana P.
...a že
31. 01. 2013 12:04

slyšeli, tomu věřím. Je tu hodně podobných příběhů, podobné věci prožil i popsal tady missi...
Dana P.
Perchto
31. 01. 2013 12:02

říkáš, že hlavní trhlina je v tom, že se mladí nepokusili nic zjistit. No, zkouším se vžít do situace, kdy mladí milenci se v romantickém rozpoložení v noci octnou na odlehlém místě a najednou "něco" uslyší. Zřejmě se s ničím podobným dosud nesetkali, žádný příběh neslyšeli. Já bych tedy měla obrovský strach a vůbec ne odvahu zjišťovat, co nebo kdo to tam je. Chápu, že tatínek maminku raději odnesl a odjeli...
Perchta
Sylvi
31. 01. 2013 10:15

máš pravdu, mohlo to být cokoli. Ale na druhou stranu,S- Mousím zmiňovaní trampové by si o půlnoci udělali oheň a určitě by si u něho neopakovali modlitby,lovci Bobříků tzn. mrňaví skautíci taky vydávají úplně jiné zvuky než ty, kt. se podobají modlitbám. Dva milenci stresnutí "svým poprvé" taky shodně modlitby neslyšívají :D....
Takže ani skeptické pohledy (některých) mi příjdou dost ujetý.
Máš pravdu v tom, že hlavní trhlina je v tom, že ti dva ani nezkusili zjistit, co to bylo. Třeba já jsem nabídla řešení, kt. vysvětluje hodně podobné nevysvětlitelné příběhy, kt. opravdu racionální řešení nemají. A myslím, že se více - méně snažím od kokotin odstup udržet :D....
Perchta
Sylvi
31. 01. 2013 10:15

máš pravdu, mohlo to být cokoli. Ale na druhou stranu,S- Mousím zmiňovaní trampové by si o půlnoci udělali oheň a určitě by si u něho neopakovali modlitby,lovci Bobříků tzn. mrňaví skautíci taky vydávají úplně jiné zvuky než ty, kt. se podobají modlitbám. Dva milenci stresnutí "svým poprvé" taky shodně modlitby neslyšívají :D....
Takže ani skeptické pohledy (některých) mi příjdou dost ujetý.
Máš pravdu v tom, že hlavní trhlina je v tom, že ti dva ani nezkusili zjistit, co to bylo. Třeba já jsem nabídla řešení, kt. vysvětluje hodně podobné nevysvětlitelné příběhy, kt. opravdu racionální řešení nemají. A myslím, že se více - méně snažím od kokotin odstup udržet :D....
Sylvia
:-)
30. 01. 2013 20:10

Nehnevajte sa ale suhlasim teraz zo skeptikom, dvaja ludia pocuju hlasy, ani nezistia, o co ide, ale vsetci sa zhodnu na tom, ze su tam duchovia alebo hlasy zo zahrobia. Mne uz fakt pride, ze niektori niekedy nemate absolutne sudnost. Para javy ok, urcite to existuje, ale to neznamena, ze kazda hlupost, co sa kde mihne je z oblasti paranormalnych javov. Nato nemusi byt skeptik ani taky skeptik, ma len zdravy rozum.
iveta
Perchto
30. 01. 2013 17:16

já bych to ještě doplnila..ty brány jsou všude kolem nás,stačí se na ně naladit.
mississippi
markket20
30. 01. 2013 16:57

Napsal jsem příběh o tom, co jsem slyšel já. Tak si to přečti. Asi jsme slyšeli vzpomínky se to jmenuje.
Perchta
markett
30. 01. 2013 16:10

Na světě existují místa, kt. slouží jako "brány" do jiných dimenzí, "brány",kde se lze dostat do jiného místa či času, hodně příkladů se najde i na netu. Tyto místa bývají často na energeticky silných místech Země, kt. si tradičně vybírali už naši předci jako obětiště či pro jiné významné stavby...

Jsem přesvědčena, že modlitby, kt. rodiče slyšeli přišly z jiného času...
Perchta
isilme
30. 01. 2013 16:03

souhlasím
isilme
SkepticalMouse
30. 01. 2013 13:14

Snažíš se tak moc být skeptik, až ztrácíš objektivitu.
SkepticalMouse
ehm ...
30. 01. 2013 11:42

Takže ... vesnice, poutní místo, 23 let nazpátek. Hádám, že se jedná o venkov a rodiče se znají poměrně krátce, příp. jsou stále spíš v mileneckém období. S ohledem na výše řečené předpokládám, že tedy ještě bydlí u svých rodičů.

Jedou tedy za město, protože chtěli být o půlnoci "sami"; vyjeli ke kostelíku, kde pravděpodobně nikoho nečekali. Dojedou na místo, kde slyší hlasy. Zpanikaří a utečou.

Duchové? Opravdu? :-D Spíš bych tipoval jiný pár, skupinu lovců bobříka odvahy, pár trampů, ... A to ponechávám kompletně stranou věci jako je možné rodičovské "poprvé" (kdy je spousta z nás trochu vystrašená, co čekat), možný strach z prozrazení (hlavně na menších vesnicích), samotný akt speciálního zážitku, alkohol, ...

mississippi
markket20
29. 01. 2013 23:02

To bohužel je na místě. Dokud to slyšíš sama, fak přemýšlíš, jestli ti nezačíná hrabat.
markket20
mississippi
29. 01. 2013 22:40

také to chápu..už jsem se setkala s lidmi, kteří se tomu akorát zasmějí..já takový dar slyšet nebo něco vidět bohužel možná teda bohudík nemám..ale i tak vůči tomu skeptická nejsem a lidem, kterým se stane něco podobného věřím
mississippi
markket20
29. 01. 2013 20:22

Tomu rozumím. Mně to trvala rok, než jsem to lidičkám kolem sebe řekl. Jednak proto, že to bylo na dětském táboře a hlavně jsem nechtěl být za cvoka. Ale teď už si zvikli, že slyším to co ostatní neslyší a že vidím to co ostatním zůstává utajeno :-)
markket20
odpověď
29. 01. 2013 19:34

Na místo se vracíme často..v létě se tam pořádají různé zábavy. Je tam chata, která se dá pronajímat a často tam lidi spí, ale nevím o nikom komu by se stalo něco podobného. Možná, že ano, ale nechtějí o tom mluvit i rodiče to dlouho nikomu neřekli..
mississippi
markket20
29. 01. 2013 17:08

O halucinaci, nebo "slyšinu" se nejednalo. Slyšeli to oba. Mám podobné zážitky. A slyšelo to také víc lidí.
Vrátili se tam někdy? A slyšel to ještě někdo?