Vaše příběhy

Opuštění těla

Astrální cestování nebo Sen? - (komentáře)

Engai
missi
20. 10. 2013 17:10

:D
mississippi
ač s podivem
26. 08. 2013 19:52

jsem nusen souhlasit s Přemkem.. Sám se tomu divím. Bejt mimoněm a vědět o tom, že Engai spí nahá. Tak jí unesu .... :-)
Adanom
No
19. 07. 2013 16:20

Jo kdyz jsou ty prazdniny tak to tady klidne necim vymyslnym zapln. :D
Engai
Adanom
19. 07. 2013 15:36

Ps:nebój,až zas něco vymyslím,nějaky ten nevyčerpatelný příběh,hned ho sem mrsknu,speciálně pro tebe,ať nestrádáš:p
Engai
Adanom
19. 07. 2013 15:21

Jsem ráda že tě to tak rajcuje:DDD
Engai
Adanom
19. 07. 2013 15:18

:DD
Adanom
Engai
19. 07. 2013 12:10

A jeste tohle. Jasne ze mnou nenech odradit od svych pristich nevycerpatelnych pribehu. :DD
Adanom
Engai
19. 07. 2013 12:10

A jeste tohle. Jasne ze mnou nenech odradit od svych pristich nevycerpatelnych pribehu. :DD
Adanom
Engai
19. 07. 2013 12:08

Jezis. No a co ze prave tohodle si vsimam a prave proto Ti to neverim. To je cele.
Na tom tve jezis nic nezmeni. :-)) myslela jsem ze muj nazor a pohled na vec beres, prijimas ale to tve jezis ted me presvedcilo o opaku.
Pripominas me jednu znamou ktera si sve pribehy prikresluje, protoze takova uz proste je.
Engai
Sylvie
19. 07. 2013 11:56

Jo,to mě taky napadli,co píšeš,dik za názor
Engai
Adanom
19. 07. 2013 11:55

Ježiši:D
Ty se chytáš za slovíčka:DD
Prostě voda v konvici byla uvařená,(vařit,bublat,horká)neměřila sem jí teplotu:D
Adanom
Sylvie
19. 07. 2013 10:41

Tvuj nazor by me zajimal na tu vetu ze ji cekal sok - varila se ji tam ta voda na to kafe.
Adanom
Engai
19. 07. 2013 10:40

" Adanom ma svuj nazor,ktery je,ze tomu neveri. "

Tuhle Tvoji vetu upresnim. Neverim primo a presne pouze tomu .... te pohadce o tom ze Ti tam varila ta voda na kafe jak jsi popisovala v zacarku Tveho pribehu pote co jsi se podle popisu podruhe probudila.

A vzhledem k Tvemu pozdejsimu sdeleni, premalovani faktu, cituji: "Nebudu tady vykladat nesmysly,ze voda varila a bublala ale pamatuji si ze byla horka"

Ti neverim.

Co se tyka toho ze jsi se dvakrat probudila a ze to prvni probuzeni bylo pocitovano jako naprosto realne a skutecne o takovych pribezich vubec nepochybuju, vim o nich.
A je uplne jedno jestli se to stalo i Tobe a nebo nikoli, protoze takovy pribeh neni prvni ani posledni.
fiero
sylvia
18. 07. 2013 22:09

lepsie by som to nenapisal.kde sa tu dava like??? :))
Sylvia
Engai
18. 07. 2013 21:39

ja stale myslim, ze to mohlo byt to polobredunie, ze si sa falosne zobudila. Ono je to tazke vysvetlit, ale aj sama si spominala, ze si byvala namesacna a tieto veci nikdy nezmiznu len tak, oni sa len transformuju do niecoho ineho. Ale s velkou pravdepodobnostou to asi bolo tak, ze si to urbila a nevedela si o tom, potom si sa falosne zobudila a preniesol sa Ti ten pohyb do sna, ktory si urobila nevedome predtym mozno aj tesne predtym, kedze pohar bol teply.Ci si vstala v noci nevies, ked si to nepamatas nemozes to vediet. Falosne prebudenie je velice realne a skutocne, ale su tam prave anomalie, ked nieco robis, ale v skutocnosti to nerobis, ked sa ludia idu po falosnom prebudeni osprchovat, tak je to tak skutocne, ze si myslia, ze su hore. Moze to byt nieco medzi AC ale mentalnym a prave tym spanim. Ale v sktuocnosti si hybala tou konvicou a poharom uz predtym, to si ale nepamatas, pamatas si az to falosne prebudenie, mozog si to proste spojil dohromady. Netvrdim ale, ze Tvoje mentalne telo nemohlo vstat, ale nemohlo ani nicim hybat, to sa Ti uz prenieslo do sna, nieco na sposob lucidneho sna ale s tym, ze podvedomie niekde drzi tu udalost, ktoru Ti pamat nevyplavi, zatial co si pamata ten posledny sen.

Ale to falosne prebudenie moze mat dost spolocne s mentalnym vycestovanim alebo lucidnym snom, nieco medzi. Neni to len obycajny sen, je tak skutocny jak hovoris, ze teraz niekde sedis.
Engai
Premek
18. 07. 2013 19:54

...jestli ty Premku nejsi nahodou jednim z nich..:p
vubec bych se nedivila;)
Engai
:)
18. 07. 2013 19:42

navic kdyz uvideli nahou me tak se jim vubec nevidim ze me unesli:DD
iveta
Přemek
18. 07. 2013 19:29

je klasa,to se musí nechat :-)
Dana P.
Engai
18. 07. 2013 19:15

:o)
Garfield
Engai,
18. 07. 2013 19:14

pro Přemka mám slabost, když to řekne, tak to tak bude.;-)
Engai
Vsem
18. 07. 2013 19:11

Ja nejsem vubec otravena a urcite sem jeste neco napisi,jak bude delsi chvilka:)
Adanom ma svuj nazor,ktery je,ze tomu neveri.Me to vubec nevadi,tak preci nemuzou vsichni vsemu verit,co by to byl za svet bez kritiku:)at uz nazor pozitivni ci negativnu,rada si vyslechnu vsechny,napr.Premek si mysli ze mimozemstani cekaj na striptyz;D
iveta
Danuš
18. 07. 2013 18:50

nejspíš se nedostává a nedostávalo.
Ale to je každého věc jak s tím naloží a jestli se poučí,zřejmě ne a proto se to snaží přenést na druhé,tím pádem ale nechápe že vše se jí zase vrací,je to začarovaný kruh toto.
Malou si nech a znovu opakuji nech mě na pokoji.
Pak se tu vyvrbí hromady urážek a nejsou komentáře k věci.
Ostatní to nezajímá,jestli mi chceš ještě něco říct tak to napiš na chat a né sem.
Dana P.
Adanom
18. 07. 2013 18:49

nevytvářím domněnky. Když si přečtu u příspěvku v 18:27 oslovení tak naprosto jistě VÍM, že před sebou nemám člověka na úrovni :o(
Adanom
Tak
18. 07. 2013 18:45

Prave na tuhle otazku se ptej nekde jinde tak by Ti mohlo byt zodpovezeno. :D
A co Ty clovece jak jsi na tom s uctou k druhym co? O to se muzes zajimat to ti jedine nalezi, nikoli to co se pouze domnivas o druhych.
Uz jsi nekdy slyslela o tom ze si clovek nema vytvaret domnenky?
Dana P.
Adanom
18. 07. 2013 18:41

proč myslíš ti chybí úcta k druhému člověku? Je to výchovou nebo nebylo vůbec dáno?
Adanom
Tajtrdliku jedna
18. 07. 2013 18:27

"Naprogramuj si do té hlavy to že když se o někoho otřeš tak zákonitě bude zpětná reakce."

K tehle veticce ti napisu svuj poznatek i bez tveho svoleni :D , ze jak jsi sama vyslala a zapocala tak se Ti i vraci. Takovy je uz proste univerzalni zakon.

Takze opet to pises ve skutecnosti sobe, protoze naivne se domnivas ze bych snad neco uz davno nevedela i bez tech tvych tehle " bublanit " :D
Maláá...

Nemysli si ze muzes ty nekomu kakat na hlavicku.
Nakonec co na tom ze pro nekoho mozna jsi zajimava pro nekoho uz ne. ;)
iveta
Adanom
18. 07. 2013 18:19

myslíš že jsou všichni tupci že s nimi takto mluvíš...představ si že né.
Naprogramuj si do té hlavy to že když se o někoho otřeš tak zákonitě bude zpětná reakce.
Nejsem typ člověka co si nechá kakat na hlavu....

Engai piš dál jsem zvědavá na tvoje zážitky.
Adanom
Engai
18. 07. 2013 18:11

Tu reakci jsi zvladla vyborne. :)
Dana P.
Engai
18. 07. 2013 18:11

já ti věřím, i když nemám vysvětlení a nenech se prosím otrávit a napiš sem další příběhy. Jak jsi naznačila, ještě by nějaké byly? :o)
Adanom
Jestli
18. 07. 2013 18:10

Nerozumis co znamena neotravuj tak ti to muzu napsat jeste v jinych recich, chces? :D
No vida takze je to tak, ty si opravdu naivne myslis ze se kolem tebe toci svet, ale ono ne a né.

Jsem si dovolila vyslovit nazor ze jsi pro me legracni, co ti na tom vadi? To nechapu.
Engai
Adanom
18. 07. 2013 18:09

ok:)
iveta
Adanom
18. 07. 2013 18:07

no tak koukám že asi točí když se jedna otravná duše jako plyn neustále o mě zajímá. :-))
Nic jiného totiž neumíš,jen sekýrovat a otravovat těmi tvými poznámkami mimózními.
Adanom
18. 07. 2013 17:51

A svet se opravdu kolem Tebe netoci a nebude podle tebe a tvych nazoru.
Pises to vlastne sama sobe ale mozna ze si to ani neuvedomujes. Hi hi. :-))

Adanom
Ne ne ne
18. 07. 2013 17:47

Neotravuj. A zajímej se o to jak delas neustale posudky Ty sama.


iveta
Adanom
18. 07. 2013 17:39

nech si ty tvoje posudky,děláš to neustále.Legrační to připadá možná tobě,jen by mě zajímalo...pokud máš nějaké zážitky ty, tak pro někoho by možná byly taky legrační.Svět se netočí jen kolem tebe a nebude podle tebe a tvého názoru.
Nejspíš by se našel někdo a si piš že ano kdo by ten tvůj zážitek rozebral do šroubku. :-))a z toho ty máš strach co?tak proto nepíšeš raději nic.
Adanom
Engai
18. 07. 2013 16:53

"Nebudu tady vykladat nesmysly,ze voda varila a bublala ale pamatuji si ze byla horka"

Aha takze uz to zacinas menit. Dramaticky napises ze se Ti tam vatila voda na to kafe a ted zase tohle. :D

Uz jste tady dve legracni.
Proste Engai osobne Ti neverim a uz jsem to tu psala. Je to nepovedena pohadka.
Engai
Dodatek
18. 07. 2013 16:38

V té dobe jsem nestávala z budíkem,mohla jsem si vyspávat,starala jsem se tenkrat o díte a jeho matka jej ráno vodila do skoly,já ho pouze vyzvedávala,takze jsem spala az jsem se sama vzbudila,navic si vazne po deseti letech nepamatuji co byl za den a jestli bylo 8 ráno nebo 10:)vypsala jsem co ve mě zůstalo a co si z toho zažitku pamatuji,nic víc,nic míň
Engai
Iveta
18. 07. 2013 16:31

Napiši ti mail,jak budu mít chvilku
Engai
Adanom
18. 07. 2013 16:30

Samozrejme že se rano divam kolik je hodin,už sem ale psala,že si to nepamatuji jelikož je to 10 let zpátky,nevim co je na tom legračního?
iveta
někdo
18. 07. 2013 9:03

ovšem ten zákon okusil a jsou to ti o kterým jsem mluvila dole....každý má tu čest ho ochutnat,dřív nebo později.Napojíš se tím pádem na univerzální vědomí a máš možnost se ptát do nekonečna.
Ovšem ti kdo ho ochutnávají už teď jsou v očích jiných za blázny ale to je mi vskutku ouplně jedno. :-)
Adanom
:-)
18. 07. 2013 9:02

Jsi legracni
Adanom
Engai
18. 07. 2013 9:01

Ty kdyz rano vstavas se nedivas kolik je hodin?
iveta
nakonec
18. 07. 2013 8:58

všichni kdo hledají odpověď na otázku červích děr zjistí že jsme jimi prostoupeni všichni a všechno.Tento princip červích děr je v té nejmenší možné hypotetické částici a zárověň i největší,protože se s těch malých skládá do celku.
Jednou je naše planeta tam na druhé straně a jednou zase tady(trvá to ovšem dlouho dlouho)veškeré posuny ve vesmíru a tady na zemi a všude jsou výsledkem té červí díry...toho božského principu tedy boha.
Jenže u nás hraje nepředstavitelnou roli v tomto posunu čas,čas je jedinou překážkou toho aby člověk chápal veškeré souvislosti které jsou dokonale chaoticky nastavené.Tam na té druhé straně až se jednou ocitnem po smrti je to úžasné a tvůrčí.
Nebojím se smrti,nebojím se ničeho,strach je totiž absolutně nežádoucí.
Teď a v tuto chvíli každý a všechno na co se podíváš ty červí díry míjí,proklouzává kolem nich a vrací se daným zákonem zpět,zasekne se ve chvíli kdy by měl možnost se přes tu červí díru přenést ale tento pozemský zákon nám to nedovoluje.Ten pozemský zákon je pozemský ČAS.
iveta
Engai
18. 07. 2013 8:39

umíš něco co málokdo...bohužel si to asi neuvědomuješ,proto jsem ti napsala aby si to rozvíjela.
Teď budu používat známé termíny protože jinak hrozí to že by si to špatně pochopila.
Pokud vědomě či nevědomě dokážeš ovládat princip červí díry(nerada píšu tento termín ale nedá se nic dělat,protože tak je to nastavený a osobně bych použila jiný) tak se ti otevře něco co se dalšímu zdá jako zázrak a nebo naopak jako blud.
Veškeré zázraky se právě odehrávají v tom momentě kdy přestoupíš(a né jen ty ale vše co se nám pak zdá jako neuvěřitelné či neidentifikovatelné) na tu druhou stranu té díry,dosvědčují to lidé co prožili klinickou smrt,ti co astrálně cestují a všichni duchovní lidé.
Takže pokud si to dáš do souvislosti tak není nic co by tě už mohlo překvapit.Nepřekvapí tě ani to že zrovna ty jsi byla opakovaně svědkem UFO neb vše co zde popisuji velmi krátce je reálné a pociťuje to každá tvoje buňka v těle.
Někteří mě asi už budou nenávidět ale ty jsi schopna astrálních cest,jsi schopna mnohem víc ale chce to mít trpělivost a hlavně klid na meditaci.
Pokud se tomu začneš více věnovat tak věř že meditace a intuice v ní ti otevře oči ještě víc.Otevřou se ti schopnosti nad kterými budeš valit bulvy a kroutit hlavou.
Přemýšlej nad tímto....když prstem ve vzduchu budeš opisovat číslo osm tak v bodě který se protíná tkví veškeré kouzlo,tam se nachází ta červí díra.
Jednou si na této straně a jednou na druhé.Ta druhá zázračná strana ti ukazuje co je tam všechno možné(tam nic není nemožné) a dokáže to každá buňka(nejmenší možná částice) ve tvém těle a né jen v tvém těle ale dokáže to veškerá hmota,která se v tu chvíli toho protnutí ocitá na druhé straně.
Přeji ti hodně meditačních hodin.

Garfield
Engai,
17. 07. 2013 23:10

jo budu ráda, mail:iva.sam@seznam.cz Zajímám se o to hodně a vím, že kdo viděl Ufo, natož opakovaně, může mít i jiné vzpomínky, o nichž neví, to bývá hodně časté. Kolikrát se vynoří až po letech, ani já nejsem výjimkou. Je mi dost fuk, co si kdo myslí, rozlišuji bezpečně realitu od snu a je nás víc.
Engai
Vsem
17. 07. 2013 22:55

Diky Vam vsem za vase nazory,opravdu si jich vazim.
Pokusim se tak nejak postupne odpoved na Vase komentare.Takze:)
Nepamatuji si kolik bylo hodin,ani si nepamatuji jestli jsem se na hodinky divala nebo ne,jak uz jsem psala,je to asi 10 let nazpet,takze tohle opravdu nevim.V me mysli jsem projela tolik moznych verzi,co tohle mohlo byt,ale ani jedna z nich mi proste nejak nesedi.Jako mala jsem byvala velmi casto namesicna a prenasela jsem ruzne veci z mistnosti na misto,ale,jak uz to u namesicnosti byva,nic z toho co jsem v noci provadela jsem si nepamatovala.tuhle verzi jsem tedy vypustila.Mivam velmi zive a velmi casto spise neprijemne sny ale tohle mi jako sen proste nesedi a nesedi.Byl to tak zvlastni zazitek,ze kdyby to byl pouze sen,zarazi me na tom to, proc se mi to tak vrylo do pameti a po deseti letech si to vybavuji jako vcera(az na nejake detaily,viz.kolik bylo presne hodin).Urcite jsem to neudelala ve spanku v noci jelikoz si uplne ciste vybavuji,ze to bylo ve dne.Nedala jsem varit vodu na sporak ale do varne konvice.Nebudu tady vykladat nesmysly,ze voda varila a bublala ale pamatuji si ze byla horka a pamatuji si uplne presne na ten hrnek a tu otevrenou policku.Samozrejme,ze lide nekdy ve spani delaji opravdu zvlastni veci,muj manzel napriklad 3 x po sobe vysrouboval zarovku s lampicky na nocnim stolku a ja ji vzdy rano nasla na zemi.po treti jsem ho pristihla:)taky si nic nepamatoval.Tohle bylo ale jine.Bylo to tak realne jak treba ted kdyz sedim u stolu a pisi tohle.
Chtela bych se konkretne zeptat Ivety,co jsi presne myslela tim 'ty vis co bych ti rekla'.No,prave ze nevim:)Vychazi z tebe moudrost a rada bych si vyslechla i tvuj nazor:)
A ted jeste k tomu co napsala Garfield:O ufo a unosy se take velmi zajimam,precetla jsem na tohle tema hodne literatury.V realu jsem videla ufo 3x,jednou to bylo s moji kamaradkou,ale to je dlouhy pribeh,kdybys mela zajem,muzu ti jej napsat ci vypsat vsechny 3) osobne:)docela casto mivam sny o ufo,ale treba to bude v souvislosti s tim co jsem cetla?nevim.a ne nebyla jsem obracena ci v jine poloze kdyz jsem se vzbudila.
Adanom
No
17. 07. 2013 10:35

A nebo tak. :-))
Přemek.Slavík
Já myslím, že
16. 07. 2013 18:25

je to jasné. Byli to mimozemšťani. Lítají nad městem a jak vidí nahatou ženskou, tak ji hned unesou. Někteří jsou ale gentlemani, takže jí před tím vaří kafe. Příště nespěte nahatá a nic se vám nestane.
iveta
jenže vtip
16. 07. 2013 15:26

je v tom že vy tady rozebíráte věc která se Engai nestala...ona si přesně a do poslední chvíle pamatuje co dělala,takže žádné falešné probuzení a tak podobně a žádné nepamatování si na danou situaci.
nemůže to být stav něco jako náměsícnost nebo polospánek a tak podobně...logicky s toho vyplívá že by si nic s toho a nebo aspoň jedno probuzení nepamatovala.
Adanom
Dano
16. 07. 2013 15:19

To devce si nech na koledy ok?
Zajimej se zajimej to je v poradku, ja se zase zsjimam o to jestli vedela pokazde kolik bylo hodin.
Vysvetleni ceka na odpoved. Hihi hi...
Adanom
Sylvia. Fiero
16. 07. 2013 15:15

Jo to je jako kdyz me segra v noci hodila klice z okna a rano o zom nevedela.
To jen k tomu jak pises ze lide delaji v noci normalni veci a rano o tom nevedi.

Jinak Vase hypotezy se me naopak paci. ;)
Dana P.
:o) Adanom
16. 07. 2013 15:14

bav se děvče, mně zas zajímá cože se to Engai vlastně stalo, já vysvětlení nemám, ale ráda si počtu názory jiných - máš vysvětlení? Jediný tvůj příspěvek k věci byl v 8:53 ...
Adanom
Dana
16. 07. 2013 15:06

"ano anebo také něco, co se vnímavým lidem děje a my k tomu zatím nemáme logické (anebo vědecké chceš-li) vysvětlení :o)"

Clovece obavam se ze logicke vysvetleni Za hranici logiky je jaksi nedosazitelny.
Ale jeste neco k Tvym slovum........ Lidem se deji ruzne opravdu ruzne veci avsak ne vzdy se jim rika vnimavy. :DD. Vis jak to myslim? Ja se bavim. :-)))

Sylvia
Fiero
16. 07. 2013 15:06

Ano, aj to bublanie sa Ti nejakym sposobom moze preniest do sna, naozaj existuju stavy, kedy ludia robia normalne veci v noci, take ako cez den, ale potom o tom nevedia, najdu uz len rozlozene veci. Jak tento pohar. Vacsinou sa stane to, ze pri polospanku alebo prebudzani clovek pocuje nejaky zvuk a prenesie si ho do sna a tam sa mu s tym zvukom nieco sniva, mozog si ho priradi ten zvuk k nejakej cinnosti. Toto sa mi zda ale trochu nieco ine, jej sa to hucanie uz zdalo pri tom falosnom prebudeni, podla mna bola v spankovej paralyze a pohar tam uz bol z noci, ked si to nepamatala.
Sylvia
Hahahah
16. 07. 2013 15:03

Ja sa musim smiat, niekto prisudzuje varenie kavy a falosne prebudenie unosu mimzemstanov, ale ostatni o tom nic nevedia, jedina Garfield vie, ze to bolo urcite toto. Ty prave nic nevies o priznakoch falosneho prebudenia, inak by si tu toto nemohla prezentovat jak serioznu vec, jedine jak bulvarunu kacicu, ktora stoji za zlamanu greslu a nema ziadnu hodnotu a par videi a knih urobilo z Teba len to, ze to vidis a aplikujes na vsetko, ja tomu ani nemozem uverit,ze Ta toto mohlo napadnut....Pleteis dohromady mimozemske unosy, astralne svety, dimenzie. Ked tu bol dokument faza tak si sa rozculovala, ze popieral skutocne unosy a teraz pleties jedno cez druhe, ze ludia vidia nevidia svety, ktore existuju. Kto to kde popiera alebo nepopiera?

V noci ludia snivaju mozno tak par minut, napriek tomu si nepamataju celu noc jak spali, vsetkych unasaju mimozemstania? Takze niekto tu napise, ze sa mu nic nesnivalo a unesu ho mimozemstania? Len preto, ze si to nepamata? Jednu logicku vazbu a nadvaznost na toto mi povedz a mozno to bude mat nejaku vahu...
Garfield
Fiero,
16. 07. 2013 14:58

dík.:-) Jo kdysi se taky tvrdilo, že země je placatá... Jsem ráda, žes pochopil, že se nechci dohadovat, že mi šlo jen o to, že vnímám vše živé jako přirozené a je mi fuk, jestli je to člověk, brouk nebo mimozemšťan. Chápu, že je moc lidí nevidělo naživo, nicméně jsou doložená i mnohá svědectví lidí, kteří s nimi dnes a denně pracovali a pracují na základnách (i když většinou platí čas minulý, z obav o svou existenci). Ti lidé se už tolik nebojí promluvit a je to velmi zajímavé je poslouchat..
fiero
garfield
16. 07. 2013 14:50

suhlasim s tebou.. pockajme si par rokov a mozno tento web sa zmeni na uznavany a seriozny aj v ociah ostatnych a nielen nas co sem chodime. vsetko je otazka uhlu pohladu.
Adanom
?
16. 07. 2013 14:49

S udivem sleduju proc se Fiera ptas Garfe na tyhle dalsi otazky.
Svyma otazkama a svoji reakci to stacis uz jinam.
Nevim jestli to vnimam jenom ja ale Fiero mel na mysli mimozemstany a Tvoji hypotezu tusim, nikoli nehmotne svety.

fiero
Dana P. + Adanom
16. 07. 2013 14:48

ano.. ak sa nieco udeje, co si nevieme vyvetlit, je to pre nas nadprirodzene. Tento pribeh sa vysvetlit myslim da ale aj tak sem jednoznacne patri, pretoze je v nom viac otaznikov ako odpovedi.Takze aj moja domnienka ako to bolo je len hypoteza... rovnako ako aj ostatnych. Mozno taka skryta kamera v dome by dala jednoznacnu odpoved...Zial asi neda.
Garfield
Fiero,
16. 07. 2013 14:40

a co je to jiný svět? Náš Vesmír je taky náš a ne jiný, v něm jsou i nehmotné světy a ani ty nejsou nadpřirozené, natož ty hmatatelné a viditelné, ty které vidíš, cítíš... Slovo nadpřirozeno je zavádějící a nepřesné, tak asi proto ho vnímáme každý jinak.:-)
Dana P.
fiero
16. 07. 2013 14:32

ano anebo také něco, co se vnímavým lidem děje a my k tomu zatím nemáme logické (anebo vědecké chceš-li) vysvětlení :o)
Adanom
Fiero :)
16. 07. 2013 14:31

No ano, proste by jsi v tom nehledal unos UFOunama,Tve sdeleni je jasne i bez otazek ktere mela Garfi nutkani polozit.
fiero
garfield
16. 07. 2013 14:06

nadprirodzene je nieco, o com si clovek mysli ze prislo z ineho sveta.
Adanom
Garf
16. 07. 2013 14:01

Tak jinak Garf ...... Protoze nejsi v obraze a pretocila jsi to jinak. Neposuzujes me ale to jestli neco vim nebo nevim, v tom je pro me osobme rozdil.
No a protoze se na zaklade svych domnenek snazis posuzovat a ve skutecnosti vis houno co ja vim a nevim je potom zase moji volbou napsat Ti, ze by jsi nemela posuzovat to o cem vis houno.
No a to je cela poinat, jak snadny.
Garfield
Fiero,
16. 07. 2013 13:38

nadpřirozené je co? Čerti a bubáci nebo jiné rasy z jiných planet?
SouCZech
?
16. 07. 2013 13:24

Já si myslim že to není důležitý, nějak jsme žili, žijeme a budeme žít... To co se má stát se stane. Já bych to nějak neřešil.
fiero
hmm
16. 07. 2013 13:16

MOj nazor je podobny tomu,co pise Sylvia... prebudenie niekedy v noci v polospanku, dala si varit vodu,polozila pohar a ked si zacula to bublanie, bolo to vrenie vody na sporaku.Namiesto toho,aby si ten caj zaliala, sla si naspat do postele,zaspala si a znova sa o chvilu prebudila, tentoraz uz poriadne.Medzitym obliekanie/vyzliekanie. Ked trebars opity clovek pride domov,tiez urobi vela ukonov na ktore si po prebudeni nepamata ale vidi vysledok svojej prace :) toto je nieco podobne... polospanok. Nehladal by som tam vela nadprirodzeneho.
Garfield
Ivet,
16. 07. 2013 12:54

ale to já si dávno všimla, že Adanom je velmi citlivá, když ji někdo posuzuje, zatímco o:-)na to dělá zcela běžně a pořád a je to o.k. Nicméně já se řídím heslem, že když o něčem málo vím, tak používám slova, že si "myslím,že.." Nevynáším kategické soudy. To dělám, jen když mám jistotu podpořenou věděním. Stejně tak jako lékař pozná, že se nebaví s lékřem, právník s právníkem, autoopravář s kolegou, tak i já poznám v problematice, o níž už něco vím (zdaleka ne vše), že dotyčný ví míň nebo skoro nic. Je to tak normální a logické, že se to pozná.. Já třeba musím šoupat nohama-teda nemusím, jak bys ty podotkla :-), ale dobrovolně šoupu nohama,když vyprávíte o AC, protože nemám žádný vědomý prožitek (leda možná ve snu), tak nemachruju.
iveta
garfí
16. 07. 2013 12:41

a proč bys neměla posuzovat? vůbec nechápu a hlava mi to nebere.
Vždyť každý má svobodnou volbu myslet a analyzovat co chce a kdy chce,vždyť se tomu říká neomezená mysl!
Ten kdo ji chce omezovat,řídit,dirigovat tak je to u mě manipulátor.
Garfield
Adanom,
16. 07. 2013 12:24

kdo o tom něco ví, tak by nepsal, cos psala ty, jak prosté...
Adanom
Gart
16. 07. 2013 12:22

Nemela by jsi posuzovati co ja vim nebo nevim. Tak asi tak ve zkratce.


Adanom
Dana
16. 07. 2013 12:14

:DD
Garfield
Adanom,
16. 07. 2013 12:12

je vidět, že o tom fakt nic nevíš. Vymazává se pouze zážitek s UFO samotný, někdy ani ne celý. Nikdy ne to, co se dělo, než se objevili. To na vysvětlenou, jak to chodí.:-)
Dana P.
Adanom
16. 07. 2013 12:11

nic netvrdím, byla to otázka. A, ehm, dost možná prostě jenom mimozemšťané neumějí lidi oblíkat.... :o)
Adanom
:-)
16. 07. 2013 12:07

A kdo tady muze vzhledem k cele te hypoteze vubec tvrdit co je a co neni dulezite pro mimozemstana pri mazani pamei? :-). Je po me. :D
Adanom
Garf
16. 07. 2013 12:03

Soustred se prosim Te. Pisu ze pokud by Tva hypoteza vzhledem k Tvemu zamereni o vymazani pameti mela mit smysl, tak by si nepamatovala ani to ze " uz byla vzhuru " a ze delala to co delala nez se probudila znovu.

Reknu to jinak . Osobne nepochybuju o falesnem probuzeni ale pochybuju zde v tomhle pribehu o tom ze by se varila voda na kafe.
Dana P.
Adanom
16. 07. 2013 12:00

a jestli se to stalo, proč by jí vymazali z paměti tak nedůležitou věc, že už byla jednou vzhůru, věděla, že se oblékla a chystala si kávu, hmmm?
Garfield
Adanom,
16. 07. 2013 11:58

nemyslím, že něco pokulhává. Pokud by si šla znovu lehnout, znovu se svlékla a znovu usnula, pak by si pamatovala, že už vzhůru byla. To je totiž normální, pamatovat si, že jsem byla vzhůru, ale pak se zas svlékla a šla si znovu lehnout. Že byla totálně vzbuzená, dokazuje ten hrnek připravený na kafe...
Adanom
Garf
16. 07. 2013 11:50

Jsi tim fenomenem UFO tak zaujata ze jej vidis pak vsude.
Tvoje hypoteze s vymazanim pameti trochu pokulhava prave v tom ze v pribehu ktery Engai popisuje ji jaksi zapomneli vymazat i pametet toho ze uz " jednou byla vzhuru ".

Garfield
to Sylvia
16. 07. 2013 11:27

Nikdo tě nenutí věřit, ale urážet nemusíš. Pokud bys problematik UFO sledovala, četla, poslouchala, dívala se, nenapsala bys takovou hloupost zase ty. Klidně si buď slepá dál..:-)
iveta
Engai
16. 07. 2013 10:45

četla jsem si tvoje příběhy a zaujal mě příběh, který si psala už dříve.
Jmenoval se opuštění těla a cituji z něho.....najednou neco vplulo (nevim, jak jinak to popsat) mymy chodidly a prochazelo to celym mym telem, tak zvlastne se to vlnilo a vyplulo to ven mou hlavou,
Jen bych dodala že už kdysi jsi v sobě probudila tu tajemnou sílu a projevila se právě tak jak si psala.
iveta
Engai
16. 07. 2013 10:27

ty víš co bych ti řekla ale budu mlčet,možná to tak bude lepší.
Snad jen jedno ti můžui doporučit...věnuj se tomu a rozvíjej to.
Sylvia
Ja
16. 07. 2013 10:26

som toto presne uz niekde citala, nepisala si uz ten pribeh Engai? Aj s tou varnou konvicou alebo nieco podobne. Ale jak niekoho mohlo napadnut, ze to je unos mimozemstanmi to mi fakt hlava neberie, ja sa uz nicomu tusim nedivim, co za sprostosti a somariny su schopni ludia napisat, len aby si potvrdili nejake svoje bludy.

Ale v tomto pripade by to mohlo byt falosne prebudenie, to sa stava docela casto, ludia vstanu, idu si umyt zuby alebo nieco a zrazu vstanu znovu. Ja si dokazem predstavit toto. Ty si sa mohla v noci zobudit a vytiahnut ten pohar a vobec si to nepamatat, ale urobila si ukon, ktory robis normalne kazdy den rano po prebudeni. Potom si mala falosne prebudenie, kde sa Ti ta situacia odohrala znovu, ale uz v polosne a mozno aj v paralyze, pretoze si pocula to hucanie, ale je aj mozne, ze si aj vycestovala a fyzicky to videla a az potom si sa zobudila. Ale to falosne prebudenie ma vela ludi. Ziadny mimozemstania Ta neuniesli, neboj sa.
Garfield
A
16. 07. 2013 9:22

bylo vše po druhém vstanutí na svých místech přesně tak, jak sis to tam dala? Konkrétně oblečení, zda jsi třeba nespala na posteli obráceně nebo něco jiného nebylo prostě JINAK?
Adanom
A
16. 07. 2013 8:53

Kdyz jsi vstavala poprve i podruhe vedela jsi kolik je hodin?
Garfield
Engai,
16. 07. 2013 0:29

určitě napiš další zážitky, jak jsi zmínila. Píšeš velmi dobře. Je tu mini-chat a právě jsme se shodli, že je to únos jako vyšitý. možná si časem na něco vzpomeneš, nebo i náhle. Někdy až při hypnóze, když o ni člověk stojí.
Garfield
Ahoj,
16. 07. 2013 0:08

nejdřív mě napadlo, že ses naladila, napojila na jinou dimenzi, jiný svět, ale pak, jak jsem četla dál, tak jediné, co mi sedí, je blízký kontakt s UFO, asi únos s vymazáním paměti. Jelikož se touto problematikou zabývám, nemám ani pochybnosti, ať si každý myslí, co chce. Pokud bys byla někde z okolí Prahy nebo přímo z ní nebo si chtěla zajet, tak za cca deset dní je setkání exopolitiky, na které můžeš přijít, chodí tam i lidé s podobnými zážitky.