Vaše příběhy

Výklady snů

Vlastní smrt - (komentáře)

Kybernaut
Spomienky.
16. 06. 2014 2:12

Tak to som len potešený a aj večnému a najvyššiemu Bohu vďačný za to, že nič zlé sa nestalo. Ďakujeme ti llucyyy88 za vysvetlenie. Niečo na tom naozaj môže byť. Ak to cítiš ako tvoju dávnu minulosť, tak to možno aj skutočne bola tvoja minulosť. Aj mne sa už asi štyri krát v sne ukázali ako keby spomienky z predchádzajúcich alebo možno aj z budúcich životov ale ono sa to ako keby prelínalo, lebo minulosť a budúcnosť ako keby v skutočnosti ani neexistovala. Sú len iné dimenzie, iné časové skutočnosti. V jednom takom živom sne, ktorý si tak pamätám ako keby sa mi iba včera sníval, som mal na sebe oblečený taký moderný futuristicky vyzerajúci sci-fi oblek, niečo ako kombinézu, overal, pozorovaný mimozemšťania zvyknú mávať také jednodielne obleky. Pôsobilo to takým dojmom, ako keby to bola nejaká vojenská uniforma, neskôr som sa dovtípil, že to bola uniforma niečoho takého ako "kozmického vojenského letectva". Pekne pompézne to vyzeralo a pohodlne sa tie šaty nosili. V tej vojenskej uniforme som na pohodlnej stoličke sedel ako keby v nejakej škole, bola to niečo ako keby moderná akadémia, či univerzita a ja som tam bol ako keby nejaký študent alebo som tam bol na školení. To už presne neviem. Všetko to tam vyzeralo ako keby z inej planéty, podobne ako v nejakom vedecko fantastickom filme, ako keby z budúcnosti. Okolo mňa tam boli v rovnakých alebo v podobných uniformách niečo také ako moji vojenský kolegovia, či spolužiaci a spoločne sme čakali na začiatok hodiny, čakali sme na nejakého nadriadeného majstra, prednášateľa, profesora alebo učiteľa, či skôr najpravdepodobnejšie na veliteľa alebo generála. Ja som tam ako keby tak zrazu a nečakane precitol, tak ako keby som tam zrazu nečakane naozaj bol a čudoval som sa, že čo to má všetko akože znamenať a kde to vlastne som. Snažil som sa tam správať nenápadne, aby som nebudil rozruch, že niečo so mnou nie je v priadku a snažil som sa to svoje prekvapenie skrývať a nedával som to najavo. Iba som sa tam s takým vnútorným prekvapením nenápadne obzeral okolo seba. Také podobné prekvapenie to bolo ako keď ideš spať, zaspíš, všetko sa vypne, tma a zrazu sa nečakane ocitneš niekde inde (tak podobne ako vo filme Kocka), v úplne inej realite, všade je svetlo ako cez deň a si ako keby v nejakom sci-fi filme oblečený v nejakým moderných pohodlných šatách a sedíš v nejakej ako keby škole a čakáš na začiatok hodiny. Takže som tam ako keby nenápadne pozoroval okolie. Keď som tam zbadal niečo také ako digitálnu tabuľu, tak som v tom sne skoro odpadol, zdúpnel som a neveril som vlastným očiam. Na tej tabuli bolo niečo napísané a vedel som to dokonca aj prečítať! Bol to už dopredu pripravený názov učiva, látky, bol to názov témy, ktorá sa mala za chvíľu začať. Podobalo sa to na úvodnú stránku dopredu pripravenej a spustenej prezentácie v programe Power Point ale na o dosť technicky vyspelejšej úrovni to bolo. Hľa, takýto názov bol na tej elektronickej tabuli napísaný: "Taktické medzihviezdne lety". Oči som si musel pretrieť, že či vidím dobre. Úplne som ako keby skamenel od prekvapenia a asi aj ústa som mal pritom otvorené (spadla mi sánka). Až vtedy mi došlo, že tá uniforma patrí asi nejakému vesmírnemu letectvu spojených svetov alebo takého niečoho podobného. Povedal som si, že "no tak to som teda veľmi zvedavý, že o čom nám tu teraz budú prednášať, to si pozriem ... a na čom to akože lietame? To asi nebudú iba nejaké bežné stíhačky..." a v tom momente sa ten sen žiaľ skončil ako keby sa vypol televízor. Ako naschvál v tom najlepšom, "ksakru". Doteraz to cítim tak, ako keby to bola krátka ukážka z mojej dávnej minulosti, ešte pred narodením tohto môjho tela. Potom v roku 2005, keď som si spravil vodičský kurz a s autom som niekam bral môjho kamaráta, ktorý o tomto mojom sne ani len netušil, mi zrazu povedal takéto niečo podobné: "ty počúvaj, ty to auto riadiš ako keby to bola kozmická loď, ako nejaký lietajúci tanier". Ja som mu na to s úsmevom na tvári odpovedal, že "ja viem, len tento primitívny stroj má také iné riadítka" a myslel som na ten vyššie popísaný snový "flashback" zážitok.
llucyyy88
Díky díky :)
13. 06. 2014 17:46

Ahojte, všem moc děkuju za odpovědi :) Nejvíce se ztotožňuji s tím, co napsala DanaP - připouští se už, že ve snu nám duše dává možnost nahlídnout do svých minulých životů, když jsem nad tím přemýšlela, byl to pro mě pocit, jako bych už to zažila, takový ten hodně známý pocit...ale těžko říct :)
Pro: Kybernaut: Sen žádnou dohru naštěstí neměl a doufám, že ani mít nebude, protože to nebyl zrovna pěkný sen... :D
A ještě bych chtěla dodat s tím přítelem... on to není přímo můj přítel, jen se mi nechtělo v tom příběhu rozepisovat, jak to mezi námi je... :)
Takže ještě jednou všem moc děkuji
bass
Sny
12. 06. 2014 17:57

Já nudu nezažívám:) proto nemám potřebu všechno co se mi stane/zdá přisuzovat hned něčemu nadpřirozenému. Existuje třeba jen souhra náhod co někdy může vypadat jako nadpřirozené možná. A sny jsou jen sny. Sny reagují na naše podvědomí, takže dokážu pochopit, že například, když jsem před spaním rozrušený, tak mám třeba noční můry atd. Ale určitě to nenaznačuje nic co se stane v budoucnu. Já si zase myslím, že začíná být čím dál tím víc lidí co přestává věřit ... Stejně jako u bible nebo jako ve středověku. Byla bouřka a všichni si mysleli, že se bůh zlobí atd. Postupně se všechno vyvrátí, ale lidi si stále budou hledat další a další nadpřirozené věci. Dokážu pochopit proč lidé v něco takového věří ...
Kybernaut
Ako sa to skončilo?
9. 06. 2014 19:56

No čo, llucyyy88, ako to dopadlo? Prosím ťa, informuj nás na tomto mieste v komentároch, že akú mal dohru tento tvoj sen, že ako sa to rozuzlilo a čo vôbec znamenal.
missi
no
6. 06. 2014 22:27

A pak tu jsou sny co tak docela sny nejsou..nebo ne ?
Jelitko
Bigbiz
5. 06. 2014 12:25

jasne....uz jsme nekolikrat byli svedky toho,ze I veda se mylila,takze o co jde...nemame dukazy?nevadi,kazdy sve dukazy ma v sobe,ale za to nemuzeme,ze se nedaji druhym predate,no ne?
Bigbiz
Jelitko
4. 06. 2014 12:56

Přesně tak. Holt někteří si pořád myslí, že věda je nade vším a to, co není vědecky prokázáno, to neexistuje. Naštěstí už začíná takových lidí být čím dál tím míň, což je dobře.
Jelitko
..sen
4. 06. 2014 11:38

ano...dost casto je sen jen nejaky blabol,ale nekdy ve spani se prijme telepaticka zprava a to pak je neco jineho. A tomu ja verim.
Peklíčko
Sny o smrti
3. 06. 2014 22:53

zažili mnozí, nejde na ně zapomenout,ale časem, když odezní úlek a strach z toho, že se nutně něco musí stát, je nezbytné k tomu snu zvolit odstup a říci si, jsem a budu opatrná/ý,ale úplně se žádnému nebezpečí stejně nedá vyhnout. A naopak krásné lákavé sny třeba o lásce,nesplní se z nich třeba vůbec nic,nikdy, ani v náznaku a být z toho smutný??? Byl to přeci jen sen.Sny, stejně jako ostatní prožitky citové i rozumové nás hlavně v každém ohledu obohacují,ale sny mají i vyšší savci, třeba pejkové a kočičky, je to patrně z největší části projev našeho podvědomí.
iveta
jo a ještě něco
2. 06. 2014 6:50

stavíš se do role materialisty,nikdo ti to nevyčítá..každého věc a svobodné rozhodnutí ale!....sám se podvědomě odvoláváš na pána boha??
Kde se to v tobě bere?přemýšlel si nad tím?máš to nastudované jako ty sny?tím nastudované ovšem nemyslím vzít do ruky napsané informace,tedy třeba například knihu.
Z knížky můžeš nastudovat cokoliv ale o svém vnitřním JÁ nenajdeš nikde jinde informaci než jedině tak že budeš studovat sám sebe.
Jak ta chemická reakce tedy funguje ve snu?
iveta
bass
2. 06. 2014 6:33

ty zažíváš nudu na světě?...tak to je špatný.
Jinak souhlasím s tím že to jsou emoce ale každá emoce má své ztvárnění a nemusí to být jen chemická reakce,kde máš tu jistotu?
Sen co se nám zdá může souviset s mnoha příčinami,každopádně jedině samotná osoba co ten sen sní by měla vědět jak si ten sen vyložit.
Svět jako takový je jeden velký sen.Nehledej v tom lidskou logiku,neb ji nenajdeš...vše je dokonalý chaos,řád,kdy příroda požírá přírodu.
Psichyka jako taková je o vědomí a vědomí neumírá!takže říkat že je to jen obyčejný sen(chemická reakce) je krávovina.
Jestliže by nic nebylo jak tvrdíš,tak by svět jako takový byl ochuzen o to nejkrásnější a tím je právě to tajemno a to je právě to nejzajímavější.Tajemno jako takové je neodhalené a neodolatelné to ty lidičky přitahuje jako magnet,tebe né?asi ano,jinak by si tu asi nepsal žádný komentář.
bass
Jen sen
1. 06. 2014 21:54

Pane bože ... Prosím všechny aby si nejdřív nastudovali jak vůbec fungují a co jsou to sny. Než tu začnete říkat něco o nadpřirozených věcech...
Někdy lidé zažívají během snění silné emoce. Jsou to jen chemické reakce mozku.
A to co zažíváte celý den je něco na způsob panické ataky. Je to jen psychické vše. určitě to nic neznamená. Nemusíte mít strach... Lidé rádi všechno přisuzují nadpřirozenu buď aby byli zajímavý a nebo si nedokážou přiznat, že nic není a že je tu opravdu taková nuda na světě:)
Jelitko
ahoj
31. 05. 2014 13:59

podle me je to upozorneni na to co se ma stat,muze to ale byt az za delsi dobu.Myslim,ze do predu tesne pred tim bys uz musela mit uz v hlave ze se to blizi a s tim by prislo i urcite smireni se smrti a ty ho jeste nemas...
A jses si jista ze se to tyka tebe?Jeste je jedna moznost,ze jsi dostala do podvedomi zpravu,ze se to stane nekomu kdo vypada jako vy dva.Prober si ten sen a zamysli se nad tim jestli to opravdu byl ten tvuj kamarad a ty,nekdy je to tezke a jak rika Sylvie se to pochopi az se to stane.
Takze tomu varovani se clovek vetsinou nevyhne....
Kybernaut
Tají ti niečo nepríjemné.
31. 05. 2014 0:42

llucyyy88, je mi to ľúto, ale z tohto popisu tvojho sna som vycítil to, že tvoj priateľ má v živote pravdepodobne niekoho iného, alebo inú, ktorá by ťa mohla nahradiť. Bodaj by som sa mýlil. Je pravdepodobne zaľúbený do inej ženy alebo také niečo podobné. Napríklad aj to, že si v aute sedela vzadu kvôli tomu, že vpredu mal nejaké veci, ti pravdepodobne tak ako keby podvedome alebo možno aj vedome a nepriamo dával najavo to, že v živote má inú ženu. Bojí sa ti to povedať a dať najavo, lebo by ťa to mohlo psychologicky raniť. Z toho tvojho sna cítim to, že on pred tebou tají niečo závažné a dôležité (možno je to aj niečo iné), čo by ti mohlo vážne ublížiť, čo by sa mohlo podobať smrti. Dosť sa to podobá aj na to, čo 27. 05. 2014 o 10:19 vo svojom komentári popísala Dana P.. Aj Zbyněk P. to v komentári z 27. 05. 2014 o 10:34 tak podobne vysvetlil tou bežnou metódou. Neboj sa ničoho, ani tej nepríjemnej pravdy. Budeme sa za teba modliť, aby to dopadlo čo najlepšie, nech by to už bolo čokoľvek.
Dana P.
...
27. 05. 2014 16:26

připouští se už, že ve snu nám duše dává možnost nahlídnout do svých minulých životů...
Adanom
Ilu 88
27. 05. 2014 16:22

Jaka emoce nebo pocit ve snu prevladala?

Nase Sny stejne tak jako Tvuj sen muze mit nespocet vysvetleni. :)

Sny jsou ruznych druhu.....jak podvedome, nevedome obrazy mysli propojene se soucastnou situaci zazivajici behem dnu, tak lecive- uzdravujici, nebo vestecke, nebo
proste neco oznamuji.
Svuj sen muze rozlustit nejlepe sam snici. Drive ci pozdeji muzes svuj sen sama pochopit.


Zbyněk P.
Pro Sylvii
27. 05. 2014 11:18

Sylvi, bylo to trochu jinak. Věděl jsem z toho snu, že se něco bude díti s tou mou bývalou přítelkyní, ale přesně jsem nevěděl co, rosp. netušil jsem, že uvažuje v zaječích stopách......
Nicméně, vše je krásné..... Pěkný den. Zbyněk P.
Sylvia
Zbynek
27. 05. 2014 11:11

no a to je prave ono, niesu bezzube, ale neprisiel si na to skor, nez sa to stalo. A pracuje hlavne podvedomie, mozno niekde v hlbsom podvedomi si ju uz podozrieval a sen Ti to ukazal cierne na bielom. Ci to padlo z cista jasna?
Zbyněk P.
Pro Sylvii
27. 05. 2014 11:07

Zdravím Tě Sylvi! Přesto, že dozajista máš pravdu, tak přesto se nebojím tvrdit, že sny nejsou až tak bezzubé.....nebo to vím ze své zkušenosti. Příklad: měl jsem dvě auta. Jedním jsem jezdil já, a druhým má bývalá přítelkyně. Jednoho dne se mi zdálo, že jsem jaksi nemohl ve snu nalézt to auto mé přítelkyně na místě, kde bylo zaparkováno, ač jsem prochodil okolí.... Pak, za pár dní mi došlo, že přítelkyně si našla jiného borce..... Chci tím jen naznačit, že sny vskutku mají svou vypovídací a informativní sílu... Pěkný den. Zbyněk P.
Sylvia
Aura
27. 05. 2014 11:01

Inak smrt by som povedala, ze ma svoju auru. Uz davno predtym, nez clovek zomrie je okolo neho nieco, co to naznacuje a niekto to moze zachytit, su urcite udalosti, ktore sa v mysli toho, kto tu auru u druheho cloveka zachyti, interpretuje roznym sposobom.

A paradoxne, nemusi sa to stat vobec ludom citlivym na tieto paranormalne javy. Niekedy sa to zjavi skeptikom, ale oni si to nejak nepripustia. Stalo sa to mojmu svagrovi, ktory par mesiacov pred smrtou mojej mamy prechadzal okolo nej a dostal zvlastny pocit, nejake mrazenie a potom ked prechadzal dalej, videl v kupelni obesenca, uz som to tu mozno raz pisala. Pritom on tieto javy nema rad, neveri na to, ale z tohto bol uplne vystraseny a pochopil to, az ked zomrela. A zomrela presne na tom mieste, kde on tych par mesiacov predtym okolo nej prechadzal. Takze okolo cloveka uz nieco je davno dopredu.
Sylvia
-
27. 05. 2014 10:51

U tychto snov je treba hladat, co clovek zrovna zaziva v skutocnosti, vedomie si to potom prebera a nejak filtruje a je dokazane, ze vacsina snov u vacsiny ludi su negativne. Moze to byt obava, ze nieco spadne, krachne, nevydari sa. Vedome to clovek asi tak nepreziva, ale v sne sa to vsetko vyplavuje. Podla mna sa nejak vysporiadava mozog zo zatazou tymto sposobom.

Varovne sny by mali mat vyznam vtedy, ked clovek pochopi, co to znamena, inak to neni varovanie pre neho. Skoda, ze prave u vacsiny tychto varovnych snov clovek zisti, co to znamena, az ked sa to stane. Na druhu stranu, ked sen varuje pol roka dopredu pred niekoho smrtou a clovek by si bol tym isty, tak jak by ten jeho pol rok zivota vyzeral? Nemyslel by na nic ine a stale cakal...co mi pride tiez nedobre, staci, ze sa clovek s tym vyrovnava po smrti niekoho. Keby sen dodal niekomu odvahu a smrt potom bral jak nejaku zmenu, tak mu ulahci, ale vacsinou su luda len vystraseni.
Zbyněk P.
Ještě dodatek
27. 05. 2014 10:41

Závory , kolem kterých jste je-li představují v reálu zákaz vstupu. Takže přeneseně to znamená, že nějakým svým "nevhodným" chováním zapříčiníte, že porušíte nějaký zákaz, nějaké tabu, což se bude jevit, jako pro Vás nepřijatelné..... Pěkný den. Zbyněk P.
Garfi
Měla jsem
27. 05. 2014 10:39

sen, kde se mi zdálo, že stojím na louce u lesa a z toho lesa vyšel táta s tetou, byli na houbách. Jenže teta je dlouhé roky po smrti. Později jsem se dozvěděla,že v té době, co se mi sen zdál, bylo tátovi zdravotně hodně zle. Sice se z toho dostal, ale za půl roku zemřel. Někdy mohou sny i docela něco oznámit či varovat.
Zbyněk P.
Pro lucyyy88
27. 05. 2014 10:34

Kolegyňko, Váš sen není až tak zlým, jak se na prvý pohled zdá. Pouze upozorňuje.
Než-li budu pokračovat, tak jest zapotřebí sdělit, že tento sen se dá vysvětlit dvěma cestami, a to cestou prof. Junga, a nebo cestou běžnou. Cestou Junga by to znamenalo, že ve Vaší sexuální oblasti překročíte hranice, a budete v brzku těhotná........
Při analýze běžnou cestou by to vypadalo na to, že v brzké době budete v situaci (tipnul bych si to na nějaké důvěrné osobní jednání, ať už s Vašim milým, či s někým pro Vás důležitým), kdy budete do Vaší koncentrace intenzivně vkládat a vyžadovat nějakou Vaši sobeckou pozornost a důvěrnost (závory okolo silnice, po které jste jeli a jejich proražení), což bude míti za následek Vaše velké zklamání a "pád" z Vašeho vybojovaného postu. To zklamání bude natolik velké, že to budete srovnávat jako s koncem života...... Co mohu poradit? Zůstav v takovém postupu, jako doposud....tedy, nestrkat všude své ego, své ne-dobré sobectví (myšleno obecně to slovo sobectví). Pěkný den. Zbyněk P.
Dana P.
llucyyy88
27. 05. 2014 10:19

"Sny o smrti nás varují před nebezpečím, mohou také poukazovat na přeměnu či velkou životní změnu. Vidíte-li ve snu smrtku s kosou, zbavíte se problému. Jestli se vám zdá o vlastní smrti, znamená to, že něco starého končí a něco nového začíná. Když vidíte někoho zemřít, věštit to může dlouhý život onoho člověka."
(Vyňato z článku o nejčastějších snech na www.extra.cz)
Zbyněk P.
Iv,
27. 05. 2014 10:09

už na tom pracuji....... Já, filištín pátý, tohoto času před hrobem.....
iveta
prosím
27. 05. 2014 9:59

Zbyněčku...vylož ten sen tady autorce...:-))
Garfi
Ahoj,
27. 05. 2014 9:32

nebyla bych na tom jinak. Člověk si samozřejmě vždycky může říct ono:"Je to jen sen", ale asi bych na tvém místě měla obavy s přítelem jezdit. Což ti ovšem nic neulehčí, spíš naopak...:-(