Články

Zamyšlení

Obnova ducha mysli - (komentáře)

garias
Peter
7. 02. 2012 9:03

Matrix bol založený na klamaní mysle. Hmota sa týka reality. Ak niekto pokladá nebesia za domov bytosti, to sa volá MATRIX :DD
Jelitko
diky Petre
6. 02. 2012 20:02

musela jsem si otrit slzicky....aspon citim,ze mam pratele i kdyz touto cestou...diky!!
Peter
Zdravím
6. 02. 2012 18:55

I já přidám svou trošku do mlýna. Naprosto souhlasím s Danou P., chceme diskutovat s láskou, Alcyone má pravdu, každý nechť si svobodně vybere, v čem chce žít, jestli v negativitě, nebo lásce. I já tě mám rád, Jelitko, za ty tvé názory, jsou skvělé hlavně proto, že píšeš od srdce. Díky také p. Hálovi za moudrý článek, 7manovi za odhad situace, Adanom za prozíravé myšlenky a také Gariasovi, že nám připomíná, že žijeme stále lapeni jednou nohou v materiálním matrixu.

Díky všem, mám Vás rád všechny!!!
garias
Dana
6. 02. 2012 18:30

Ty si nikdy neodpustíš tárať do vetra :DD
Alcyone
-
6. 02. 2012 12:33

Vnímám to stejně, o tom ta láska je. A kdo se cítí být na druhé straně, vždy se snaží dobro rozbourat. Proto se hlavně nedejte!
Dana P.
gariasi
6. 02. 2012 11:42

i já vnímám, že jsme tu jako diskutující v přátelském souznění - bavíme se o tom, co je tajemné, nevysvětlené a zajímá nás to. Cítím ke všem lidem zde opravdu přátelství. Jestli to máš jinak, je to tvůj problém :o)
garias
Jelitko
6. 02. 2012 1:32

Áno, všetci hýrime láskou :DD Je to vidieť na prvý pohľad :)
Jelitko
ahoj
4. 02. 2012 20:55

a vite,co je na tom nejlepsi?Ze se mame vsichni radi a vubec nam nevadi kdo ma kolik roku a ani jak vypada...tady je dulezita souhra myslenek a proste,ze se uz tady nejakou tu dobu uz zname a chte-nechte,vznika uz nejake to pratelstvi na dalku.Aspon co se tyce me,ja jsem od vas vsech asi nejdal...tak jo,zdravim vsechny.
Adanom
:-)
4. 02. 2012 13:21

Ja Ti dam podvod :DDD
garias
Adanom
4. 02. 2012 13:17

To je ale podvod. Takto sa nikdy nedozvieš kto ťa mal a nemal rád :DD
Adanom
:) :)
4. 02. 2012 13:02

Gariho mam rada a Gari to vi. :). ( za to dam i hlavu ;) )

mississippi
Teda
4. 02. 2012 1:01

to jste se do sebe ale dali. Každý má tak trochu pravdu.
Co je zlo, co je dobro ? To jsou je suběktivní pocity. Co je pro jednoho dobré, nemusí být dobré pro druhého. A naopak.
Sám jsem se snažil dělat dobro, ale bylo to špatně pochopeno a jen mi to ublížilo.

Náboženství nemá asi moc smysl rozebírat, každý ať si na to udělá svůj názor.

Garias!! Nevěřím tomu, že Tě chtěla Adanom nějak urazit. Buď si to Ty špatně pochopil, nebo to ona špatně napsala. Ale rozhodně není zlý člověk !! A Ty také ne!! Nejspíš?? Nevím, takhle na dálku je těžké někoho odhadnout. Jelítko má pravdu. Taky.
garias
...
4. 02. 2012 0:22

No aspoň že ten koniec bol v dobrom duchu :D
Dana P.
no vida
3. 02. 2012 22:54

a máme tu happy end - úsměv prosím :-)
garias
Jelitko
3. 02. 2012 20:51

Máš naprostú pravdu. Je sranda ako sa ľudia vzájomné vytáčajú, ale keď príde vážna vec, držia spolu ako nikdy. A vôbec nezáleží na tom, čo si pred tým povedali.
To bolo v istom filme niečo podobné čo som už dávno videl a čo na toto poukázalo. Tam sa hádali kamoši o babu, ale keď jeden bol v nebezpečí, odrazu išlo všetko bokom a ten druhý mu zachránil život.
Tak nejako to bude aj s nami. Presne ako píšeš Jelitko. Hádame sa, ale v skutočnosti by sme neboli pri vážnej veci porti sebe. :D
Jelitko
decka
3. 02. 2012 20:21

tak se uz nehadejte o prasecinach....
ja vam radeji reknu,jak jsem dopadla,kdyz dnes od rana jsem si dala zavazek,ze se budu usmivat na svet a ze se nebudu rozcilovat ani ze dcera vytocila cely hajzlpapir na jedno pouziti...a s takovym krasnym rozhodnutim v srdci jsem usedla ke stolu a manzel me hned nadal co se usmivam jak....a jestli me nepreskocilo,no a mela jsem po nalade.Tak jsem zase najela do starych kolejich,servala dceru,nadala psovi a pak i manzelovi a hned nastalo to spravny rano.To je proste sila zvyku a my,i kdyz to tak nemyslime se mame radi a tento den jsme pak kraasne zakoncili,nadhernou vychazkou a bylo to.
Chci tim rict,ze i kdyz nam nekdy trochu preskoci,tak to neznamena,ze nemame dobre srdce a ze jsme zly.Ja napriklad vrcim a nadavam,ale kdyz dojde na vec,tak pomuzu vzdycky a kazdymu a kdyz nekoho vidim brecet,tak brecim s nim,mam az moc citu s tom mim srdci....
Takze neverim,ze i vy,jak si tady nadavate,to myslite opravdu... :o)
garias
Sylvia
3. 02. 2012 18:24

Nie, ale tak chápeš, každý normálny človek vie, že keď dvaja ľudia vedú osobnú diskusiu a niečo si vyjasňujú, tak je neslušné sa do toho miešať. Iba niektorí tomu nerozumejú...
Sylvia
:-)
3. 02. 2012 17:48

Tak vidim, ze v tejto diskusii dobro zvitazilo nad zlom...skoro ako v rozpravke - to je teda obnova ducha mysli.
garias
Dana
3. 02. 2012 15:05

Nestrápňuj sa viac ako si sa už doteraz. To je všetko čo môžem dodať. Ak nemáš nič ku článku, píšeš mi zbytočne.
Dana P.
gariasi
3. 02. 2012 14:54

brzdi prosím a nechovej se jako křupan. Jestliže to Adanom napsala, pak u vědomí toho, jak jsi sám netolerantní. Byl to spíše povzdech rezignace (u nás tomu říkáme "házet hrách na zeď"). Tak jsem to pochopila já a jestli ty ne, tak mne to opravdu, ale opravdu nepřekvapuje :o)
Nezapomeň, že zde je diskuse a každý může napsat co si myslí tak, jako to děláš často velmi nevychovaně ty sám. Mimochodem, komu dojdou argumenty, napadá lidi. Potvrzuješ.
garias
...
3. 02. 2012 13:36

Ale, nauč sa s hálom písať a potom mi niečo napíšte.
Adanom
Gari :D
3. 02. 2012 13:35

Podle Tebe mozna. Ale s tim ja nic nedat nepotrebuju,to je Tva vec.
Jinak tohle nejsou zadne Tebou zminovane vykroucecky,jsou to skutecnosti. ;)
garias
Adanom
3. 02. 2012 13:32

Kľudne sa vykrúcaj. Podľa mňa si nevychovaný človek...
Adanom
Gari :D
3. 02. 2012 13:29

Znamena to tedy ze se citis mnou urazeny?

Rict nekomu ze vnimam ze neprijme ,ve smyslu ze odmitne ,ja osobne nepovazuju za neslusne ani za urazlive. Jde jen o to ze Ty se na to muzes divat jinak a neboli tak jak prave tvrdis. :D

Urazit Te muze jen ten koho mas rad a nebo ten kdo Te miluje. To jsi psal Ty.
Takze podle toho me vychazi ze mas rad no a co se tyka me ja Tebe urcite :)
:D
garias
Adanom
3. 02. 2012 13:17

Sry, ale ja by som si nikdy nedovolil povedať niekomu to čo ty. Je to veľmi neslušné a neľudské.

Zober si napríklad pán Hálu ako sa snažil písať svoj článok a na môj názor ma urazil 9timi urážkami v troch vetách :DD To len vypovedá presne o tom o čom píšem. Myslieť si že sa správam dobre nestačí. Aj zlý si to niekedy myslí.

POvedať, že "viem že nezoberieš nech poviem čokoľvek" je väčšia urážka ako ma urážal Hála.
Adanom
Gari
3. 02. 2012 13:04

To ze nekdo neprijima ,neznamena nutne preci to co jsi si tam dosadil Ty sam a tedy ze je netolerantni. Blik! :D

Kdyz si moje chemicka reakce v mozku :D usmysli myslet si ze Ty jsi zly,urcite nepujdu cestou " krvaveho boje " :D
garias
ADANOM
3. 02. 2012 12:46

Inak tu máš skvelý príklad...//Vnimala jsem to spravne ze neprijmes cokoli napisu. // Toto je hrubá urážka inak. Inými slovami si povedala že som vyslovene netolerantný človek, čo sa človeka určite dotkne. Prečo si taká a napísala si takúto ve,c, ktorú píšu zlý ľudia? Lebo taká si. Uvažoval autor nad tým čo píše? Nie.
Tak isto jednajú zlí ľudia. Neuvažujú, iba jednajú.
Máš skvelý príklad toho, čo píšem.
garias
Adanom
3. 02. 2012 12:43

Ale môže byť taký človek a skutočne aj je. Tak ako je dobrý človek a nič ho ktomu nevedie, tak je aj zlý bezdôvodne.
Tak ako je niekto štedrý a druhý lakomý. Alebo je niekto panovačný a iný milý. Či trebárs hlúpy a múdry, príjemný a hundroš. Tak je aj dobrý a zlý a nemajú na to dôvod.

//Vnimala jsem to spravne ze neprijmes cokoli napisu. // To si nechaj pre niekoho iného :D
Adanom
Gari
3. 02. 2012 12:29

Vnimala jsem to spravne ze neprijmes cokoli napisu.

Clovek nikdy neni takovy jaky je ( napriklad zly) jen proto ze takovy jakoze proste je.
Jak by mohl byt clovek takovy nebo takovy jen tak preci. Neco ho k tomu vede,ma to duvod. On sam sebe vede k tomu byt takovy z nejakeho duvodu.
Neni mozne veci od sebe oddelovat. Psychika saha hluboko a neda se od cloveka oddelit preci. :)

Dalo by se s Tebou souhlasit v tom ze clovek se zlymi umysli ( ten kdo skodi umyslnne) nema opravdu srdce a mysleni jako clovek ktery se uprimne snazi co muze umyslne neskodit) :D
garias
...
3. 02. 2012 11:53

Jediná cesta ako spraviť aby zlý začal uvažovať, je urobiť mu "krvavý boj". Zlo MUSÍ prejsť ťažkým bojom, aby si uvedomil, akú cenu má dobro a mier.
garias
Adanom
3. 02. 2012 11:50

Keď odpustíč skutočne zlému človeku, VôBEC NIČ sa tým nezmení. Využije toho a zrazí ťa na zem po druhý krát. A možno ešte silnejšie.
garias
Adanom
3. 02. 2012 11:48

Lenže tu nejde o nejakú príčinu. Skutočne zlý človek nemá príčinu aby ti škodil. Škodí ti, lebo ho to proste teší. Nenájdeš dôvod. Závisť, nenávisť? To je iba vedľajšia vetva skutočne zlých ľudí.
Tí najhorší ľudia nemusia mať proti tebe vôbec NIČ, aby ti ublížili.

Skús si predstaviť seba. Ty niekomu pomôžeš. Prečo to robíš? Máš na to nejaký zvláštny dôvod? Pomohla ti tá osoba a ty jej splácaš niečo? Alebo sa ti veľmi páči tak preto? A iná, ktorá sa ti menej páči, tej nepomôžeš? Isteže áno, takže v kráse to nebude. Prečo si teda dobrý človek? No odpovedať môžeš typu: "Mám rada dobro, príjemné vzťahy a všetko možné..." Ale tým nepovieš nič iné ako to, že ty taká dobrá proste si.

No a zlý je proste taký zlý zasa. Tak isto nevie prečo je zlým. On nerozmýšľa ako my, že robím zlo a tarz budem duchaplne vnímať realitu, prijmem božiu lásku a budem dobrý. Takto to nefunguje :D
Zlý je zlým pretože proste takým je. Tak mu funguje mozog a jeho chem. reakcie.

My tu môžeme písať neviem aké teórie a super dobré filozofické myšlienky. Pointa je v tom, že zlý neuvažuje ako my a teda nemajú tieto dobré vety pre neho taký význam ako pre nás. Musíte to pochopiť.

Zoberme si Ježišovo učenie. To je preeeeeeeesne tá istá naivita, o ktorej tu píšem už roky.
V európe bolo kresťanstvo, je a aj dlho zrejme bude a všetci vidíme tie lúpeže, vraždy, korupcie, vládne machinácie a nakoniec vojny, kde Európa mala najviac a najkrvavejšie vojny v dejinách. Prvá, druhá svetová, kde umierali milióny ľudí a to som nerátal kolónie, kde európania vyvraždili milióny domorodcov v iných krajinách.

A NAPRIEK TOMU, že je tu ježišovo učenie a kresťanstvo. NAPRIEK tomu, že sa pvoažujeme za dobrých ľudí.

Myslím si, že sa fatálne mýlime a všetci sa mýlia tí, ktorí si myslia, že svojimi myšlienkami dobra môžu zmeniť zlo. NEMôŽU!!!
garias
Sylvia
3. 02. 2012 11:41

Ja som nepísal o druhých čo vidia nevidia, ja som písal o sebe iba.
Adanom
..
3. 02. 2012 10:39

Kdyz clovek plne nepochopi co se za tim zlem skryva nebude mu prirozene byt schopen odpustit.

Vezmeme si naprikla nenavist ktera zpusobuje zlobu - negativni myslenky a vzapeti i ciny ktere nekomu ublizuji. Jejich nenavist ma vzdy nejake sve duvody ( priciny) .
Uvedu jednu z mnoha pricin a tou je casto napriklad neschopnost cloveka odpustit zlo, nejaky zly cin ( vnimany jako zly) provedeny zase nekym jinym,spachany primo na dotycnem nebo na pribuznych atd.

Bez hlubsiho pochopeni souvislosti,bez hlubsiho pochopeni podstaty a pricin zla ,neni prirozene ani mozne zlo odpustit.




Sylvia
Garias
3. 02. 2012 9:53

Myslim, ze pleties jablka s hruskami. Ujasni si, o com chces pisat. O ludoch, ktori nevidia podla Teba realitu - hlavne ked Ty sam nevies, co je pravda alebo o zle, ktore zas len Ty povazujes za zlo. Je to vymyslena terminologia ludmi a klisovite reci o zle to neobjasnuju. Identifikovat sa daju iba extremy, ostatne je na zvazenie a co je zle pre Teba nemusi byt pre inych.
garias
Adanom
3. 02. 2012 9:13

Ja odpustím druhému všetko na svete a trebárs keď to urobil aj mne. Ale odpustiť zlo, po ktorom ťažko trpia iní nevinní ľudia, to nedokážem vôbec.
garias
Hála
3. 02. 2012 9:10

Pán Hála. Mňa nemôžete uraziť. Stretol som tak zlých ľudí, že sa vám o tom ani nesníva. A čítal tisíce ďaleko horších slov ako sú vaše. Prepáčte, ale strácate tým čas.
Ak má niekto pocit, že pôsobím arogantne, možno má pravdu, ale nieje to z mojej strany úmyselné. Snažím sa písať ostro. IBA PRAVDU. Nechcem nikomu klamať len preto, aby som ho ukľudnil.
Chcem aby ľudia stavali svejo srdcia na skutočných hodnotách a nie iba na vymyslených a zaslepených. Iba reálny svet a skutočná pravda nás môžu pozdvihnúť. Preto píšem možno trocha tvrdšie.
Jan Hála
Gari
3. 02. 2012 7:20

Akýže Ty, ako vravíš najmladší, si čudesný zadubenec, veď Ty dobro nespoznáš, ani keby bežalo kolem Ťeba a nakopalo Ti do rici. Veď toto už je duševná odchylka a ani nie postoj dospelého človeka. Z uvedeného je pozrieť, že si článok ani nečítal, tobuož chápal jedneho slova, ktoré tam bolo napísané. Veď Ty nevieš bez chýb písať ani hovoriť rodnou materčinou puovabného Hviezdoslava. Ja som sa narodil ako Čechoslovák a aj bohvie ako Čechoslovák zomriem. Si skvrna na dobrom meně svojej vlasti a pokial Ti muožem poradit neser sa do vecí o ktorých nemáš ani ánunk. Božiatko !!!
garias
Adanom
3. 02. 2012 0:00

Záleží čo povieš.

mississippi
Toho istého sa držím aj ja. Odpustiť? Nemám čo. Mne nikto neublížil. Zabudnúť? Nikdy. Zlo človeka si pamätám do smrti.
mississippi
garias
2. 02. 2012 23:11

Je tu jedno řešení a mně se to osvědšilo.

ODPOUŠTĚJ , ALE NEZAPOMÍNEJ !!!!

Můžu odpustit vpodatatě všechno, ale nikdy nezaponenu, co mi jiní udělali, čím mi ukřivdili. Ne proto, abych jim to mohl připomenout při vhodné příležitosti, ale proto, abych věděl, že ztratili moji důvěru a já se k nim podle toho choval. Ne ze msty, ale proto, že si to zaslouží!!

A jestli si budeš nosit zlo, nebo smutek v sobě ?
Třeba budeš mít v životě štěstí a potkáš někoho, kdo Tě té zlobi a smutku zbaví. Ale neznamená to, že budeš špatný a zlý. Ale určitě budeš smutný.
A nepomáhá na to nic.

Buď v poho. Jednou to zkončí:-)
Adanom
Gari
2. 02. 2012 23:01

Vnimam ze at uz bych ted rekla dal cokoli vic,neprijmes to.

garias
PetrS
2. 02. 2012 22:26

Trošku nechápem. Vo všeobecnosti ako dobrý človek.
PetrS
re
2. 02. 2012 22:22

jaký dobro? to co si myslím já?
garias
Adanom
2. 02. 2012 22:13

Ja neodpustím nikdy. To by som sa stal zlým človekom, keby som si nevážil dobro. A dobro nikdy zlu neodpustí.
Adanom
Garias
2. 02. 2012 21:57

Opravdu uplne souhlasim s Daiterrem Gari.
Schopnost odpusteni je nejvyssi svobodou.

Bez odpusteni si clovek nosi vlastni zlo v sobe.
To zlo ma mnoho jmen jako zast,nenavist,nelaskavosta jine.
garias
daiterr
2. 02. 2012 21:38

Máš naprostú pravdu. Ja nie som človek, ktorý by si nechával zlosť so sebou životom. Zabudnem a nemyslím na to, ale odpustiť? To nikdy. Na to si ctím dobro príliš, aby som nad zlom len tak mávol rukou.
daiterr
Gariasi
2. 02. 2012 21:29

To, co píšeš, je hodně drsné. Uznávám. Ale HLAVNĚ neudělej i ty takovou chybu, že bys všechny ty níže popsané aktéry zla nenáviděl..

Snaž se jim odpustit a přej jim vše dobré. Vím, že se ti nožík musí vo vrecku obracať, ale fakt jiná cesta není.. A zbytek nech v klidu osudu. Ti z nich, co žijí, si ještě své sklidí na sklonku života. A ti, co už jsou na druhé straně, si to stejně vyžerou příště.

Pokud ale budeš nenávidět tyto lidi dál, pak k nim zůstaneš "karmicky přivázán", takže je opravdu mnohem lepší se s tím smířit a dotyčným se vyhýbat.
garias
...
2. 02. 2012 20:51

Som rád, že tu takto píšete. Je vidieť že ste dobrí ľudia. Ale keby ste spoznali skutočne zlého človeka, museli by ste svoje názory prehodnotiť. To mi verte.
garias
7man
2. 02. 2012 20:45

Nemyslím si to celkom. Ak niekto nemá v srdci lásku, sotva ju tam nájde neskôr. To je ako môj ujo v rodine, čo keď sme obli so sestrou malí a hrali sa na pieskovisku, tak prišiel ku nám (boli to susedia dom vedľa) a otvoril studňu vedľa pieskoviska našikmo tak, že keď niekto stúpi na kraj otvoru, tak padne 20 metrov do studne.
Môj otec si to všimol, že sa tam poneviere (studňa bola 2 metre od peiskoviska) a išiel sa podívať na nás ako sa hráme a čo tam ujo robil. Tam si všimol že studňa nieje dobre zavretá a je tak akurát na pád toho, čo stúpi na kraj.
Keď som bol starší, hovoril mi, že ujo preňho v tom momente prestal existovať. Stal sa jeho nepriateľom.

Ujo nebol dobrý človek celý život. Nenávidel moju rodinu, od dedka babky, po môjho otca (ich zaťka). A studňu tak nechal určite úmyselne, aby somtam ja alebo sestra padli a zabili sa.
Ako chcete takémuto človeku naliať lásku do srdca?

Iný prípad.
Bola oslava. Moji starí rodičia boli na nej v dedine u kamarátky susedy. Tá pred všetkými neponúkla moju matku a povedala jej, že nedostane nič lebo je tučná (bola trochu pri sebe). Mojej matke vyšli slzy, ale rodičia sa jej zastali.

Ďalší..
Moji starí rodičia z otcovej strany nenávideli zasa moju matku. Otca chceli oženiť za bohatšiu, ale on ľúbil mamu, ktorá bola chudobnejšia. nenávideli nás tak, že keď sme ku nim prišli na návštevu, nedali nám jesť. Cestovali sme 150 kilometrov, aby nám hladným uzimením povedali, že pre nás nič nemajú. Mal som vtedy 4 roky a sestra 7. Moji rodičia tam chvíľu sedeli a neverili vlastným ušiam. Po tichu sa zodvihli a odišli s nami. Najedli sme sa v reštaurácii a nikdy sme tam už neprišli.

Sestra môjho otca...
Môj otec šiel navštíviť po rokoch svojho otca, ktorý bol dosť chorý. Otcova sestra ho zastavila a požiadala ho, aby odovzdal 200 korún čo bola otcovi dlžná. Otec, somár s prepáčením, to prijal a otcovi dal tých 200 korún. Otec mu povedal, že on jej požičal 400 korún a vypadalo to, že si otec tých 200 nechal. Otec tých 200 nakoniec dal zo svojich a sestra pre neho prestala existovať :D.

Priatelia. Vy čo tu rozprávate o láske a o tom, ako urobiť ľudí lepšími, musím vám povedať, že VY MOC ľudí teda nepoznáte.
Zlí ľudia uvažujú INAK AKO VY. Nemajú city, sú prehnití do kosti. Závidia, nenávidia a sú ochotní pre to urobiť čokoľvek. NEMAJÚ SVEDOMIE.

Som tu asi najmladší, ale myslím si, že poznám najlepšie čo je to skutočné ZLO!!! To nezmeníte rečičkami o dobru a láske. Nemáte šancu !!!!
garias
daiterr
2. 02. 2012 20:34

Ale nám by malo byť fuk, či bude niekto dobrý v trinástom živote po tomto :D Mňa zaujíma súčasný svet a súčasní ľudia a nie že čo bol hen ten a tam ten v 50tom živote dozadu. Akože karma je zaujímavá myšlienka, ale vonkoncom ma nezaujíma. Myslím, nezaujíma z hľadiska posudzovania ľudí. Zaujíma ma, aký je človek (ľudstvo) teraz!!
7man
-
2. 02. 2012 18:14

Láska (Bůh), o které se hovoří v článku, tu si člověk v prvé řadě musí do srdce pustit a připustit, že existuje, jinak to nebude fungovat. Je to všechno o vyšších energiích, které jsou tu pro nás všechny.
To naštěstí dochází stále více a více lidem, kteří chtějí pravdu objevovat.
daiterr
Gariasi
2. 02. 2012 17:55

Pokud je člověk "zlý", pak si to stejně jednou se sebou musí sám vyřešit. Karmické závazky nejdou obejít "o)
garias
Jelitko
2. 02. 2012 17:51

Konečne to ľuďom dochádza, že tieto bláhové reči o neskonalej láske a pretváraní ľudí sú iba sny, nič viac. Pokým človek skutočne dobrý nieje, moc dobra z neho nedostanete. Ony tie chemické reakcie v mozgu sa nedajú zmeniť len tak nejakými filozofickými úvahami o božskom dobru.
Tento článok je síce pekný a autor to myslí dobre, ale je to poriadne naivná úvaha.
Jelitko
no jo
2. 02. 2012 16:28

keez by to tak slo!Problem je,ze nemame trpelivost a ani pevnou vuli.Myslim,ze se clovek jen tak obratem neda zmenit,to jsou proste povahove vlastnosti a vryte zvyky,kterych se jen tak nezbavime.A kdybych si to rikala na hlas?No,radeji bych byla radsi,aby me nikdo neslysel....to bych urcite moc na cene nestoupla,ani pred temy co mi nerozumi cesky... :o)
Ale myslenka je to dobra,proc ne.Treba nekdo je na tom lip nez ja...