Články

Videa

Lorna Byrne - Andělé v mých vlasech - (komentáře)

Mahalik
Uriel
29. 05. 2012 13:45

Moje osobní zkušenost s anděly je naprosto skvělá a děkuji bohu a Urielovi co nejčastěji za to že ho mám a že mi pomáhá v každodením životě a i ve snech, v každém snu je semnou stejně jako kdykoliv jindy, měl jsem tu čest sním lehce komunikovat takže mi sdělil jméno. Byl jsem silně skeptický vůči tomuto tématu ale jsem otevřený novým věcem a zkusil jsem naslouchat a uslyšel jsem, modlete se a budete vyslyšeni, hledejte a najdete. Andělé vám pomáhají v rozhodování a intuitivním myšlení dávají vám vedení a milují vás. Je mi líto těch kteří si to neuvědomují nebo tuhle skutečnost nechtějí vidět, a jsem rád za ty kteří si to uvědomují a využívájí pomoci která jim je dána když o ni požádají.
Dana P.
možná mám
16. 05. 2012 10:39

o andělích mylnou představu, ale já myslím, že jsou nám "přiděleni" na jakousi osobní ochranu a zasahují, aniž bychom si toho byli vědomi. Jenom prostě nemají neomezené pravomoce a tedy nemohou zasáhnout proti karmě člověka?
Perchta
*
16. 05. 2012 10:07

pokud andělé jsou, tak min. 3/4 z nich by měly dostat padáka, protože na svoji práci dost pečou, stačí se podívat do novin.... Pokud tedy někde není psáno, že i anděl má nárok být pěkná ***.
Dana P.
garias anděla jsi
15. 05. 2012 18:34

neviděl,takže neexistuje... A věříš, že existuje atom? Já ho nikdy neviděla - můžeš mi popsat jak vypadá...?
garias
...
15. 05. 2012 12:30

môžete veriť v anjelov, Boha, karmu koľko chcete. Ja viem jednu vec, ktorá sa NEDAAAAA vyvrátiť:

Pol litra vody vám môže zachrániť na púšti život. ALE TEN ISTÝ POL LITRA vody vám môže zabrániť v dýchaní keď padnete do rieky a utopíte sa.

Tu fungujú iba zákony prírody. Zhoda okolností, šťastie a nešťastie. Žiadni anjeli neexistujú !!!
Stormm
pozor!
15. 05. 2012 10:07

Nemá smysl obracet se k andělům, když vše kolem co mají tito andělé ochraňovat dál umírá! Takže může nadále sedět a pasivně věřit, že někdo tam nahoře nás má rád a blažit se tímto pomyšlením nebo se na ty nesmysli už konečně můžeme vykašlat a začít se dívat na reality syrovým nezastřeným pohledem člověka, kterému není jeho okolí lhostejné! V knihách o andělích nejsou znázorněny zaručené postupy jak zastavit války, teror, ničení přírody! A tyto věci se dále dějí ať už andělé jsou či ne! Možná by bylo někdy záhodno odložit knihy o andělích, cestách k Bohu nebo o vizích pekelných a přečíst si něco o tom koliky plynných exhalací každý den vypouští do ovzduší doprava, kolik sloučenin na bázi kyselin se dostane ročně do půdy a vodních zdrojů, kolik živočišných druhů nadobro vymizí nenávratně z Naší planety nebo proč se bez ustání miliony lidí po celém světě zabíjejí! Stačí jen projevit trochu obyčeného "lidského" zájmu a nezdrožovat se úvahami o vyšších mocnostech! Ve finále jsme na to stejně sami, nemyslíte?
Jelitko
...
12. 05. 2012 12:58

lide jsou nestastni v tomto spatnym svete a tak se obraci na viru,ktera jim poskytne utechu.Nejhorsi je,kdyz lide k sobe jsou spatni a i v rodinach se zesnasi.Na druhe strane se ale tezko druhym veri,ze neco vidi nebo videli.Obzvlastne kdyz na to nelze podat dukazy.
Adanom
Gari
12. 05. 2012 11:20

" A najviac ma vedia VYTOČIT´ takí ľudia, ktorí zneužívajú nevdomosť iných ľudí, ľudí, ktorí si nevedia porátať 1+1=2, trápia sa, nemajú nádej na lepší život a jediné čo im ostáva je sa utešovať anjelmi. "

No jo Gari to je uplne citelny ze Te to vytaci, ale myslis si ze Ty-Gari tim zmenis svet? Podle mne, muj nazor je ze i kdyz se budes vytacet jakoli,i kdyz se pokusis jakkoli proti tomu nebo s tim bojovat, svet se tim nezmeni. Lide budou porad tim cim byt chteji a nesou si za to svoji zodpovednost.
Dana P.
knihu si půjčím, jestli
11. 05. 2012 21:12

ji v knihovně mají. Už jsem na zmínku o ní a autorce narazila dříve a jsem docela zvědavá, jak to téma zpracovala. V tom všem, co nás denně obklopuje není pozitivního nikdy dost :o)
Perchta
*
11. 05. 2012 20:33

Nevím, knihu jsem nečetla a po pravdě asi nikdy nebudu. Paní má prima čuch na "in" téma.
Dana P.
?
11. 05. 2012 18:42

a kterou myslíš?
garias
oprava
11. 05. 2012 18:18

že nepoznáme pravdu...
garias
Jelitko
11. 05. 2012 18:17

Keby som už písal nejaké knihy, tak určite nie pre klamanie ľudí a ztoho finančné profitovanie.
Čo sa týka viery v anjelov - erópania veria tisíce rokov v Boha a aj tak tu boli najväčšie vojny práve v Európe. Viera v nejakých anjelov, bohov, ani nadprirodzené psotavičky neurobia človeka dobrým.

VIERA neurobí vôbec nič. Veriť znamená pripustiť, že nemáme pravdu. Tu začína aj končí pointa viery.
Jelitko
Grias
11. 05. 2012 15:56

kdyby lide verili v andeli,tak by lidstvo nebylo v prdeli.
A jinac.je videt,ze ani ona nevedela jaky ohlas jeji kniha udela.
A jestli ji zavidis,tak napis taky knihu,treba o tom co uznavas ty a pak uvidis jestli si nekdo tve nazory koupi....
iveta
...
11. 05. 2012 15:16

myslím ,že autorce nejde o to aby lidé, kteří nechtějí věřit,věřili.
Myslím ,že ji šlo hlavně o to aby přiměla lidi pozastavit se,zvolnit a začíst se do něčeho co je odreaguje od všedních prací a chaosu.Tak já to aspoň vidím....oslovuje lidi, kteří by to tak chtěli.Jinak je mě fuk kolik si vydělá...důležité je co čtenářům ta kniha dá.Pokud nad tím po přečtení mávnou rukou,tak to už je věc druhá.
Jinak knihu jsem též nečetla,ovšem jedna věc je jistá....neodsuzovat něco co jsem nečetl(a)
garias
Sylvia
11. 05. 2012 12:46

Toto sa mi ľúbilo čo si povedala: //je rozdiel, ked niekto to vydava za skutocnost a bol by to podvod, pretoze, keby pisala, ze je to rozpravka, tak si to nikto nekupi.//...presne tak.

Ale ja to vnímam tak, že ona by nemusela napísať knihu a tvrdiť že je to rozprávka. Proste by to napsíala, avšak s tým, že to dobro tu proste je. Nedávala by tam anjelov.

Vtip je v tom, že ona tam anjelov dáva práve preto, že veľa ľudí je veriacich a tí anjeli jej proste zaručia viacej čitateľov. To je jediný dôvod prečo tam sú anjeli.
Keby tam boli Pinokiovia, tak si to nikto nekúpi, presne ako píšeš.
garias
Sylvia
11. 05. 2012 12:43

No o tom to práve je. Ľudia sú klamaní všade a ja som rázne proti tomuto ohlupovaniu a okrádaniu. A najviac ma vedia vytočiť takí ľudia, ktorí zneužívajú nevdomosť iných ľudí, ľudí, ktorí si nevedia porátať 1+1=2, trápia sa, nemajú nádej na lepší život a jediné čo im ostáva je sa utešovať anjelmi. A TOTO tí biznismani zneužívajú.
Využívajú ľudskú nepohodu, nedostatočné poznanie a schopnosť myslieť a zarábajú na nich.
Deje sa to úplne všade.

Autori, ktorí vymýšľajú takéto nezmysli vedome klamú ľudí, pretože tá žena nikdy žiadneho anjela nevidela - možno tak na obrázku čo ukazovala 5 ročnému dieťaťu. Klamú a priživujú sa na týchto klamstvách.
Keď je taká dobrá a KEĎ TAK VEĽMI chce odkázať ľuďom o anjeloch niečo, peniaze ktoré zarobí dá ľuďom? Dá tieto peniaze na nejaké dobro pre ľudí? Veď sú to peniaze ľudí. TO nie sú jej peniaze. Ona napísala knihu, ale ak ju napísala len kvôli peniazom, potom nestojí ako autor za nič.

Autor píše v prvom rade knihu aby odovzdal múdrosť ľuďom. Každýýýýýýýýýýýýý svetový spisovateľ preto knihy písal a aj budú písať. Preto sa rozprávky berú za rozprávky a nie za pravdu, aby deti nežili v lžiach, ale zobrali si myšlienku z príbehu.

Autori ako táto žena takto ale nepíše. Peniaze ktoré zarobí, peniaze ľudí si bude užívať v drahom dome, v peknom aute. Svoje rozprávky bude podávať za pravdu. Ľudia budú klamaní, nebudú spoznávať pravdu, ICH NáDEJE BUDú falošné a čo je najpodstatnejšie...jej knihy budú učiť ľudí sebauspokojovaniu!!! A nie múdrosti!!!
Sylvia
Garias
11. 05. 2012 12:32

Takto, samozrejme niesom zastanca podvodnickej literatury, pretoze ked Rowlingova napisala Pottera, tak vsetci vedeli, ze je to rozpravka a s tym to aj predavala. Mas pravdu, ze je rozdiel, ked niekto to vydava za skutocnost a bol by to podvod, pretoze, keby pisala, ze je to rozpravka, tak si to nikto nekupi.

Nedokazem sa vyjadrit k obsahu, neviem, co to je a necitala som to, vidim to prvykrat. Ale je fakt, ze napisat, ze to je bestseller a ze to pomohlo milionom ludi mi pride trochu fanaticke, jak im to pomohlo? Ale este raz neposudzujem, lebo neviem o com to je. Ale vseobecne suhlasim, ze ked niekto pise a klame, ze je to skutocnost, je podvodnik - vid Blair Witch.
garias
...
11. 05. 2012 12:26

Kukni video...TOTO je náš problém. TOTO sa musí riešiť. A nie nezmysly, bludy, cirkusové predstavenie o nejakých anjeloch, ktorí nám údajne neuveriteľne pomáhajú...INAK NEVIEM AKO A KDE, keď celý svet je už skoro úplne v prdeli.

http://www.mojevideo.sk/video/1453a/dievca_ktore_umlcalo_svet_na_sest_minut.html
garias
Sylvia
11. 05. 2012 12:22

Sylvia, KTOKOĽVEK si môže povymýšľať to čo ona, aj TY!!!! A som presvedčený, že keby si na to mala dosť času, vymyslíš omnoho krajších, príjemnejších a zaujímavejších anjelov :D
garias
..
11. 05. 2012 12:21

Ani na ceny za prdú a vodu sa nesťažuj. Nemusíš poberať :DD To sú úžasné argumenty.

Podobní autori sú presne ako reklamy alebo bohaté monopoly. Proste si spraviť reklamu, utešiť ľudí že to čo ponúknu je proste super, je úúúúúúúúúúúúplne jedno či to bude pokazené mäso, ale pokazená kniha.

Osobne si myslím, že dávať falošné nádeje ľuďom a kŕmiť ich nezmyslami o anjeloch je skrátka nemorálne a nemá so skutočnými autormi vôbec nič spoločného.

Už len to video v článku, kde hovorila že všade vidí anjelov, hovorí samo za seba. Podľa mňa je to podvodník ako sú napríklad jehovisti. Ibaže ona zvolila mierlivejší výstup - len utešovanie ľudí.

Mňa by zaujímalo čo by povedala na otázku, kde bol strážny anjel tej dievčiny v Rakúzsku, ktorú tam vlastný otec držal v pivnici 25 rokov. Znásilňoval ju, spravil jej deti ,mučil a neviem čo všetko ešte vypovedala.
Keď sa pozriete na realitu, rýchlo zistíte, že aj táto autorka je skrátka podvodník, že vás chce len uteľiť a samozrejme PREDAŤ svoje knihy. To že sa tam píšu zcela lži, naprosté nezmysly, to že nimi klmae mnoho ľudí, ktorí inak vnímajú tento svet, to jej zrejme vôbec neprekáža.

Zdá sa, že biznis a ľudská nemorálnosť už proste nemá medze. Ľudia špekulujú, vymýšľajú ako zarobiť a sú schopní obrať a oklamať absolútne kohokoľvek, kedykoľvek a akokoľvek.

Kúpte si teda jej knihu a choďte touto cestou. Ja osobne ísť tadeto nemienim :D
Sylvia
Garias
11. 05. 2012 11:54

To je ale trh. Aj keby to bol hned nezmysel, ona stale riskuje, ze si to nikto nekupi, to, ze si to niekto kupi, ups, no tak to je prave zakon ponuky a dopytu. Zaraba miliony? Ked ich neukradla, tak ich ma normalne legalne zarobene. Nikto si tu knihu kupit nemusel. Podla mna toto je jeden z najtvrdsich a najspravodlivejsich biznysov, ja by som sa do toho nepustila. Pokial existuju fanusikovia tychto veci a tvrdia, ze knihy su napisane dobre, tak upozornovanie na to, ze zaraba miliony na hluposti je irelevantne. Navyse nie je to nic, cim by niekomu skodila na zdravi alebo psychicky, ziadne nasilie, kazdy sa moze rozhodnut. Ja mozem povedat len tolko, ze je sikovna a ma bod, rozhodne jej nebudem zavidiet, mohla som tie knihy napisat ja, ale nemam na to. Hm :-( . K obsahu ale neviem, necitala som.
Gretchen
Knihy
11. 05. 2012 11:15

Četla jsem obě knihy, kdomě Andělů v mých vlasech napsala L. B. ještě Schody do nebe, ale ta první kniha je podle mě lepší. A je opravdu dobrá, dobře napsaná, a krásně se to čte, člověk to zhltne za dva večery :-)
A IMHO - házet anděly do jednoho pytle s vesmírnými lidmi je, mírně řečeno, nevědomost.
Dana P.
garias
11. 05. 2012 8:42

být spisovatelem je legální způsob obživy, je to práce. Tedy pokud má to štěstí, že se ty knihy budou prodávat :o)
garias
...
11. 05. 2012 1:11

Nenechajte sa oklamať nejakými utešujúcimi podivnosťami. Je to presne ako pán Aštar Benda, ktorý spieva o vesmírnych ľuďoch s tisícami korábov, čo nás milujú a chcú nám pomôcť.

Potom sa ho Pán Kraus v istej realácii opýtal kde je zamestnaný. Pán Benda povedal, že nepracuje. Ďalšia otázka znela "a ako sa teda živíte?". Benda: "Predávam knihy" - o vesmírnych ľuďoch, POCHOPITEĽNE :DDDDD
garias
...
11. 05. 2012 1:07

Áno, odkedy začal vidieť anjelov a vyadli jej prvé knihy, zarába odrazu milióny dolárov na predaji svojich kníh :D Hej, ale určite vidí anjelov :D

Tento proces sa tiahne od kedy vznikla kníhtlač. Vymyslieť niečo, čokoľvek !!!!, čo s abude ľuďom páčiť a potom samozrejme predávať svoje knihy. To že sú tam popísané nezmysli, ktoré dávajú nádej ľuďom, čo si nevedia inak pomôcť, len čítaním rozprávok o iných svetoch, je už druhá vec.
Jelitko
diky
10. 05. 2012 22:03

hned jak prijedu o prazdninach do CR,moje kroky pujdou do knihkupectvi a jeji knihu si koupim.