Články

Videa

Mezi životem a smrtí - (komentáře)

iveta
sooulinka
2. 11. 2012 6:18

no přeji hodně krásných zážitků :-)
sooulinka
hh
1. 11. 2012 23:12

dobre skusim to jak pises... taky se mi to prave stavalo ze sem chtel co nejdriv videt ale otviral sem oci do reality takze sem si pak na to daval bacha a nechal to samovolne projevit..co se mi povedlo parkrat tak to sem zacal videt to co sem chtel a ono se mi to tvorilo ale jsou to kratky zazitky
iveta
sooulinka
1. 11. 2012 8:04

pokus si v tom stavu vědomě říct....chci vidět,otevřit oči.
Někdy se ale stane a mě se to několikrát stalo(teď už né ale v začátcích),že když ty oči otevřeš tak je v podstatě otevřeš do normální reality.Prostě a jednoduše procitneš.
Toto je velmi zajímavé,protože ty si lítáš někde ve vesmíru a chceš tu situaci vidět a v tu chvíli si vědomě řekneš otevřu oči bych si to tu mohl prohlédnout,tak najednou je vše pryč a ty jsi zpátky v těle,na postely.
sooulinka
hh
1. 11. 2012 6:20

mel sem par zazitku nemuzu rict jestli sem prozival AC ale umim si vyvolat takovej stav nekdy kdyz je moje telo hodne vycerpane a jdu spat brzo pocitim jak moje telo proste odpadne a zacnu mit takovy vibrace v hlave z prvnich zkusenosti to byla zvaltni bolest v hlave kdyz sem se snazil vytlacit ven mezitim mam halucinace slysim svoje podvedomy ale jen protoze citim strach kdyz zacnu citit radost je to v klidu, kdyz se mi to povede vim ze sem mimo fyzicke telo ale nemuzu nic spatrit jenom cejtim veci kolem az po kratsi dobe se mi zacne tvorit obraz , vzdycky si reknu ze poletim nekam citim jak letim ale nic nevidim pak se mi zacne tvorit to co chci a je to skvelej zazitek...naposled sem letel nahoru a byl sem ve vesmiru bylo to fakt zajimavy
Bigbiz
iveta
31. 10. 2012 19:36

Já vím, já jsem spíš narážel na tu psycholožku z videa. Jinak vím, že spousta vědců, hlavně lékařů už o tom nepochybuje, ale bere to jako fakt.
iveta
Bigbiz
31. 10. 2012 19:28

no vono to už asi těm pro někoho "šíleným" vědátorům došlo ale zřejmě nám to nechtějí říct :-))

Bigbiz
Přesně tak
31. 10. 2012 19:14

Jen by mě zajímalo, kdy tohle dojde těm našim slavným dochtorům a jiným větátorům.
iveta
lup
31. 10. 2012 18:58

já bych všechny tyto zážitky s NDE a AC charakterizovala asi takto:
duše,vědomí přesahuje rámec lidského těla,prostupuje celý vesmír, je vzájemně propojena prostřednicvím energie s hmotou(mozkem)ale není žádný softvér, je sama o sobě fyzikální,fyzickou realitou.
iveta
Bigbiz
31. 10. 2012 18:41

já myslím že ano..tu možnost jsem měla jednou.
Bigbiz
Jo jo
31. 10. 2012 17:57

Komentář od Adamon byl fakt super. Taky mě to pobavilo. A když tak čtu o té spánkové paralýze, tak mě napadlo, jestli takhle tělo nereaguje ze strachu před AC. Totiž duše se má oddělit od těla, ale to ji přidržuje, a proto SP může vznikat, ale fakt nevím. Já jsem to nikdy nezažil naštěstí. Ale teď možná hloupá otázka na ivetu. Zkoušel jsem před hodinou astrálně cestovat. Šlo to, jak po másle. Dostal jsem se ještě do vyšší sféry, než včera. Bylo tam bílo, ale v dáli byla taková zlatavá záře, jako když zapadá slunce. Pak přijel můj průvodce na koni, a když z něj sesedl, tak se ta bílá krajina rozplynula a my jsme stáli před obrovským hradem. Šli jsme do hradu, kde jsem se seznámil s nějakým mistrem, který byl nejspíš vládcem této sféry. Zavedl mě na nějaké místo, které vypadalo, jako aréna a já po chvíli měl bojovat s nějakým mužem, kterého jsem porazil. A on mi za vítězství předal nějakou schopnost, kterou měl. Ale řekl mi, že kdybych prohrál, tak by zase on si vzal dočasně nějakou moji schopnost. A proto se tě chci zeptat. Jsou souboje v astrálu normální, anebo ne? Někde jsem totiž slyšel, že ano, ale napadlo mě, že je to nejspíš individuální podle zaměření jedince. Dokážu se totiž bránit před útokem démonů a jiných nepřátelských bytostí.
iveta
Sylvia
31. 10. 2012 16:24

jojo je to možné jak říkáš ty,nejspíš to bude v rozporu s vědomím...jinak Adanom teď si mě rozesmála taky tím tvým komentářem :-)))
Adanom
Ja
31. 10. 2012 15:54

Jsem fakt prastena :D. Ted se tady rechtam az se za bricho popadam tomu jak jsem si ted predstavila cloveka co se vydal na AC a jeho telo ktere v ten okamzik ma normalne v naprostem klidu nekde lezet ( a ze tomu tak skutecme je ze lezi v klidu a nehybme) tak misto toho bude bez vedome behat po mistnosti jako "bezhlavy jezdec" :D. To néjde precí :D
Adanom
Sylvia
31. 10. 2012 15:44

Sice jsem nemela zkusenost se spankovou paralyzou ale dava me smysl ze paralyza odezni sama pokud ji jen pouze sledujes, nechas. Dava me to smysl proto ze to v zivote takhle fumguje se vsim. To s cim bojujeme se nam zaroven zakonite stavi na odpor( odpor jako ve smyslu protitlaku ) ale jakmile to zacneme pouze pozorovat ztraci to silu a ztraci se to uplne.
Podle meho vnimani vnimam SP jako mezistav do AC.

Sylvia
Iveta
31. 10. 2012 15:32

No ze je to neziaduce, to je mozne, ze to takto nema byt, ja len myslim, ze telo takto reaguje, urcite to ale neni prirodzene, len ako keby telo nevedelo co s tym. Je pravda, ze Ta to tlaci dolu. Ja som to ale nejak ocakavala, ze to pride skor ci neskor. Nema to ale kazdy vzdy, telo ale nieco riesi a je to v rozpore s vedomim by som povedala.
iveta
Sylvia
31. 10. 2012 15:19

možná máš pravdu ale přesto si myslím že je nežádoucí a že k výstupu s těla ji nepotřebuješ.
SP tě tlačí dolů,je to něco jako jít proti velmi silnému větru a máš pocit že se s toho nedostaneš,že tě někdo nebo něco drží.
Při výstupu s těla to musí probíhat vše hladce,možná je ta SP následek jen toho že ještě se neumíš sama dostatečně uvolnit,tak ti k tomu pomáhá...no nevím.
Sylvia
Iveta
31. 10. 2012 15:04

Ja mam zas takyto pohlad na to. Myslim, ze je to vysledok neuspesneho AC. Vzdy to mavam vtedy, nemala som ani jednu, ked som AC neskusala (okrem prvykrat, ked sa mi stala). Takze ja myslim, ze je to tym, ze skusas AC a dajme tomu to nedokoncis alebo to zaspis, jak ja vcera. Zobudila som sa s malymi vibraciami, ale to som zase zaspala.

Potom som sa zobudila na SP. Myslim, ze telo aj mysel vedia moc dobre, ze mas naslapnute do AC a podla mna sa telo snzi Ti nieco povedat, ze Ti prave naopak chce to AC umoznit takto nejak, pretoze Ti uplne sparalyzuje telo, aby to jemnohmotne mohlo von. Ono prave v tychto paralyzach som najviac slychavala tie zvuky - lietadlo "upenie dusi", vzdy to bolo vtedy.

Mala som vtedy len krok do astralu, keby som chcela, ale vtedy som sa bala, teraz uz nie. Takze myslim, ze toto je odpoved Tvojho tela a mysle na AC, ktore skusas ale neuspesne, tak sa proste takto prejavi, zadrzi Ti fyzicke telo a mysel by mala pracovat bez toho.

To, ze sa Ti podarilo z toho dostat je len to, ze sa to uvolnilo samo, nie ze si to podla mna prekonala, taku silu asi nemas, iba si myslim, ze ludia, co sa snazia pohnut si zhorsuju ten pocit bezmoci a panikaria namiesto aby si to uvedomili a dajme tomu aj uzili.
iveta
ještě
31. 10. 2012 14:47

jsem zapoměla dodat,že pokud tomu necháš volný průběh,teda jako že samovolně odezní tak mám takový dojem a je to jen dojem že se bude dál a dál opakovat.
iveta
Sylvia
31. 10. 2012 14:43

já jsem jiného názoru...pokud se SP objeví a že se podle mého může objevit i před nebo po astr.cestování tak mi neustále něco říká že je nežádoucí.Prostě nevím jak to vysvětlit ale nesedí mi,je to velmi rušivý element který dokáže mnoho lidí odradit a fakt mě na ní něco neštymuje.
Sylvia
Iveta
31. 10. 2012 14:32

No u mna to nema vyznam to vytrhavat, lebo ono to prejde po minute samo. Len je proste zvlastne, ze to mam ked skusam AC, teraz ale som mala cas si to uvedomit, co sa so mnou deje, on totiz ten pocit bezmoci trva, pokial s tym bojujes, ked to nechas a uvedomujes si, co to je, tak teda aspon ja som zistila, ze je to vlastne ako keby pohyblive, nejak sila s Ta drzi prikovana a zaroven ta sila nejak pracuje. Takze som sa nesnazila pohnut so sebou, len som to tak pozorovala. Teda teraz, predtym som myslela, ze zomriem od hrozy.
iveta
no
31. 10. 2012 14:20

já jsem se s ní přímo poprala jestli mi rozumíš :-)
když tento stav nastal okamžitě jsem se vzbudila a vší silou jsem se s toho vytrhla,jde to.
iveta
Sylvia
31. 10. 2012 14:17

tuto paralýzu jsem měla dvakrát v životě...jednou když jsem byla v nemocnici,stalo se to v noci den před operací a druhou jsem měla těsně po operaci.
Adanom
:)
31. 10. 2012 13:37

V jednom videu zaznela otazka:

" jak je vubec mozne ze neco tak nevedomeho jako je hmota mozku, muze dat vzniknout necemu tak nehmatatelnemu jako je zkusenost "

http://www.esoterikweb.cz/clanky-nahled.php?id=2013

Ta otazka se me libi.

Jak pise Lup,Bylo by Spis pochopitelny kdyz by ta hmota zvana mozek udelala proste jen cvak nebo lup :-) a zhasla konec a smitec. Uz zadne zkusenosti, prozitky, projekce, myslenky ,ale proste nic. :)
Adanom
Sylvia
31. 10. 2012 12:37

Jen jsem tim chtela sdelit ze jsem necetla to jak jsi ted psala ze jsi to uz psala dole. :)
Sylvia
Iveta
31. 10. 2012 12:26

Dnes v noci som sa zobudila (ale to som cakala, vzdy to tak je, ked skusam AC, sa dostavia SP) a citila som tu paralyzu na bruchu, ale az tak, ze som mala pocit, ze naozaj na mne niekto lezi a este sa na mene pohybuje, bolo to take zvlastne vlnenie, ktore Ta drzi prikovane pri posteli. Nejak som sa na to zobudila, ale uz som vedela, co je to, ale mavas to takto tiez? Mavas tie spankovej paralyzy?
Sylvia
Adanom
31. 10. 2012 12:23

Nejak mi usiel kontext Tvojho posledneho prispevku :-), ale to sa stane
Adanom
Sylvia
31. 10. 2012 12:06

Necetla jsem zadne komentare krome T eho predposledniho a Lupova posledniho. ;)
Sylvia
Adanom
31. 10. 2012 11:39

No s tou doktorkou je ten priklad presny, pretoze jak som uz pisala dolu, je rozdiel si nieco predstavovat - co mi zvuk pripomina a skutocne to vidiet a potvrdi sa Ti, ze to je ono. Pri predstave sa mozes trafit a nemusis, pri videni sa vacsinou trafis vzdy.
Adanom
Lup
31. 10. 2012 11:04

"Ale ako príroda vie a odkiaľ to vôbec vie, čo je pre nás uľahčenie umierania?? A prečo vyvinula takýto mechanizmus? "

Nadherna otazka. :)
Adanom
:)
31. 10. 2012 10:49

Ve 46. Minute ta skepticka me dosla :-) jeji tvrzeni o tom ze podle zvuku pozna - popise nastroje ktere pouzivali v dobe jdy byla polomrtva je pro mne legracni.
To me pripomnelo prikal ze bych ji se zavazanyma ocima privedla na podzim do sadu kde rostou hrusky a jablka, posadila bych ji tam a az by ze stromu spadlo bud jablko mebo hruska tak bych se ji zeptala jestli vi co to bylo a popsala me toodle zvuku. :DD
Dam krk za to ze by to nedala.
Nicmene tim ale netvrdim ze neni za jistych okolnosti mozne rozeznat neco podle zvuku a nebo to neco popsat.

Popsat krabici s nastroji podle zvuku ( pripad pacientky z videa) to neni zrovna me presvedceni ( a ta skepticka s jejim vysvetlenim u me nema sanci :D ) ,ale videt neco ( krabici s nastroji )i kdyz oci jsou nefunkcni ( nevidi ) to lze, to je me presvedceni. :)

Sylvia
Lup
31. 10. 2012 9:59

Ano, to su dobre otazky, preco by nam mal mozog ako hmota, sice s nejakymi impulzami, resp. priroda umoznovat nejake pocity, aby si sa vyrovnal z hrozou smrti. Ono totiz ide o to, ze samotna smrt neni to najhorsie, ale sposob akym zomries, ked niekto zomiera v akutnych bolestiach, tak je to ine. Lenze tie akutne bolesti mavaju pri roznych chorobach alebo nehodach tiez, neupadaju do komy a mozog Ti nic take jak NDE zazitok neumozni.

v tomto pripade dokazy su tazko predlozitelne, pretoze si ten zazitok nikto nemoze natocit na kameru alebo odfotit. Ale mne by stacilo, keby veda a hlavne lekari v tomto dokumente priznali, ze sa to vysvetlit neda a ze mame este cas, aby sme to pochopili. Ale tvrdit, ze nie alebo to vyvracat plochymi argumentami mi pride dost biedne od inteligentnych ludi.

Neni jediny dovod toto mat. Ani pre cloveka. Oni v podstate aj emocie cloveka uz su nejaka zahada, pretoze k zitiu a prezitiu okrem strachu ziadnu emociu nepotrebujes. Naco je clvoeku pocit stastia alebo zmysel pre humor v suvislosti s prezitim na Zemi. Vsetko so vsetkym suvisi a clovek ako mysliaci tvor s emociami je zaha srkz na skrz.
iveta
...
31. 10. 2012 8:23

jednou jsem tady vedla diskuzi s Jardou a na toto téma jsme zabrousili(mimochodem Jarda moc dobře ví o čem mluví,má zkušenosti)a povídali jsme si právě o tomto...jestli můžeš při plném vědomí cítit své tělo mimo fyzické,můžeš...již několikrát se mi stalo že v naprostém klidu(třeba při ležení na postely)jsem cítila že můžu pohybovat rukou a přitom moje fyzická ruka leží nehybně.Jsou to jen krátké okamžiky ale jde to.

Bigbiz o těch světélkách jsem se tu taky několikrát zmiňovala...ano tyto světélka nebo jiskřičky(to je ten správný výraz)jsou velice zajímavé,vidím je všude,některé jsou menší a některé ty větší jasně zářivě probliknou a mají jinou barvu(zlatou nebo duhovou).
Někdy je vidím tak jasně ,že to trvá delší dobu než pohasnou.
Z mé vl.zkušenosti vím ,že jsou všude okolo nás ale také v přímo v nás(prostupují vším,jak živým organismem tak i neživým).
Zjistila jsem to jednoduše...pokud se dívám třeba na oblohu tak je dokonale vidím a vím stoprocentně že poletují ve vzduchu a to s prostého a jediného důvodu,mám ve sklivci zákalky(takové ty tmavší čmouhy)a když se dívám na to nebe jsou jasně tyto zákalky vidět a tam kam se podíváš tak ty zákalky jakoby putují tím samým směrem,kdežto tyto jiskřičky mají úplně jinou rotaci a pohyb.
Takže mé pro zatím jediné vysvětlení je to že jsou ve vzduchu.
Ale pozoruji je i ve tmě a v samotných očích,když je mám zavřené...takže nejsou jen v prostoru ale také v nás samotných.

Honzí,tu tvoji techniku jsem zatím nezkoušela ale jak říkáš ty musí se to dělat správně a jelikož nemám o této technice žádné info,nebo žádného učitele je lepší to prozatím nedělat.
Psal si že si se pokusil o AC a psal si že se ti v jednom momentu zdálo že se točíš?jojo toto se taky stává.
Já se kolikrát v AC začnu otáčet ale to jen proto že chci,chci si to užít ten stav bez tíže.
Jinak teď zabrousím trošku do hloubky....chci říct jediné(nutí mě to již delší dobu)abych se svěřila s tím na co jsem při mých astrálních cestách nebo i při mé duchovní cestě přišla a vnitřně to cítím.
Svět,vesmír a vše co je za pomyslnou zdí je jeden velký organismus ale tím nikoho nepřekvapím ale možná ho překvapím tím když budu směle tvrdit ,že to není jen organismus ale také a teď lidé kterým není 18 prosím nečíst :-)jeden velký orgasmus.Jo čtete dobře jeden velký orgasmus...jak jsem na toto přišla?Zauvažujte se mnou...kdy se cítíte nejvíc uvolnění?vaše mysl je absolutně v klidu,jedině a to doslova při něm,pokud jste schopni navodit tento stav i mimo,dokážete neuvěřitelné věci.Zhrnu to vše do jedné věty...toto je moje poznání a smysl všeho.
Néé nejsem cvok...jen přirozeně uvažuji :-)
lup
Do diskusie
31. 10. 2012 7:41

Rád by som sa vrátil niekoľkými myšlienkami k zaujímavému a názorovo vyváženému filmu.

Pochopím, že väčšinu javov súvisiacich s umieraním, je možné vysvetliť činnosťou mozgu − tunel, zvukové vjemy, oddelenie od tela, krásna krajina, stretnutie so zosnulými predkami,... Ale existujú príbehy, kedy zosnulý v zážitku predpovedal človeku v klinickej smrti niektoré budúce udalosti v rodine, ktoré sa časom vyplnili. Čítal som príbeh, kedy žena v klinickej smrti „opustila“ záchranku a presunula sa do auta za manželom, ktorý išiel za sanitkou. Bola pri manželovi v okamžiku nehody, pri ktorej manžel zahynul. Ako mi skeptici alebo lekári vysvetlia tieto príbehy? Alebo budeme tvrdiť, že príbehy sú vymyslené? To je to najjednoduchšie.

Vo filme spomínali príjemné pocity ranených vojakov na bojisku. Rovnaké pocity zažívajú aj ostatní ľudia v klinickej smrti. Skeptici vysvetľujú tieto pocity elektrochemickými pochodmi v mozgu. Pochopím. Príčinu vysvetľujú nádhernou myšlienkou: „príroda nás vybavila mechanizmom, aby človeku uľahčila umieranie“. Nádherné, však? Ale ako príroda vie a odkiaľ to vôbec vie, čo je pre nás uľahčenie umierania?? A prečo vyvinula takýto mechanizmus? V takomto prípade by som musel pripustiť, že príroda má inteligenciu!!! Nebolo by jednoduchšie „cvak a je po myšlienkach, je po mne“? Ako zhasnutie svetla vypínačom.

Vo filme sa spomínajú len príjemné pocity. Pred pár dňami sme tu videli tendenčný film o nepríjemných zážitkoch, ktoré autori zážitkov nazvali peklom. Pokiaľ sú zážitky z tohto filmu pravdivé, kde je potom vysvetlenie skeptikov „príroda nás vybavila, aby sa nám ľahšie umieralo“?? Veď tí ľudia majú zo zážitku traumu do konca života. A podľa filmu, do zážitku nežili životom „slušného“ človeka.
Kde je pravda???
S pozdravom LuP
Sylvia
Honza
30. 10. 2012 22:42

hej, to si pamatam, to som videla aj ja toto video, na tu botu si spominam. Len neviem, ale ci tam ta bota naozaj bola. Ono sa moze nieco asi aj inak javit nez to je, Ty si to len pretranformujes potom do svojho vedomia a mozog Ti to rozozna podla toho, co pozna.
Sylvia
Honza
30. 10. 2012 22:40

Ano kazdy to ma inak, ja napriklad nemozem skusat smerom dolu, resp. si predstavovat pad, pretoze z toho sa mi toci hlava, obcas si predstavujem, ze letim nejakou dierou ciernou vo vesmirem prave smerom hore. Ale viem, ze to nepojde, skusavam to pred spanim, tak prestanem, ale zase dobre zaspim a mam tie sny take jasnejsie, pamatam si ich, ale su to len take hluposti. Az teda na tie myslienky, tie ma prekvapili.

Ono totiz clovek ma nechat ten pocit, co ma plynut a ja ho zastavim, ked mi to zacne byt neprijemne, lenze je to tym tlakom v hlave, tak skusim to dychove cvicenie s tou siestou a siedmou cakrou.
Honza784512
PSS :D
30. 10. 2012 22:37

Videl jsem jedno video o NDE, a tam jedna zena říkala, ze vystoupila z tela, potom vyletela vzhůru nad nemocnici a na strese uvidela botu, ta tam potom opravdu byla... Ta zena toho zažila víc, ale tohle je velmi zajimavy...
iveta
odpovím
30. 10. 2012 22:35

zítra na všechny otázky...jdu teď do hajan,dobrou noc všem :-)
Honza784512
PS
30. 10. 2012 22:27

Iveta: zkoušela jsi to dechový cvičeni jak jsem ti říkal? ;P (to hang, mong, mong, mong) Jestli ne, tak to nevadi, asi by jsi to nedělala úplne dobře, ono se to blbe vysvětluje psaním...
Honza784512
Xxxxx
30. 10. 2012 22:24

Sylvia: Ja jsem četl jeden příběh (ne tady) a tam bylo, ze se někdo snažil o AC, ale nepovedlo se mu to, a pak nekam sel a upadlo mu telo, ale on zůstal stát :D tak měl takový par sekundovy AC, a potom se probudil na zemi.

Jinak jsem jednou než jsem šel spát zkoušel AC (samozřejmě neúspěšně :) ), ale bylo to zajimavy, dělal jsem to podle techniky "pad do studny" (predstavujete si ze padate do studny, porad zrychlujete a potom narazite na dno a vyletite z tela) ale nebyl to pad do studny, ale představoval jsem si, ze jsem ve vesmíru a padám někam do galaxie a docela to fungovalo, a bylo to docela zvláštní, začal jsem rychle prestavat cítit telo, a trochu se mi zdalo, ze se jakoby točím. Ale pak jsem to po nejaky době zastavil, byl jsem na to moc unavenej a trosku mě do vyděsilo :D ale jinak kdyz zkousim AC, tak se nebojím :P.
Bigbiz
Iveta
30. 10. 2012 21:35

Před nějakou dobou jsem si vzpomněl na takový zážitek, který jsem měl zhruba před 14 dny. Šlo o to, že jsem se probudil a jasně jsem za hlavou v místě korunní čakry viděl zářit žluté světélko. A když se tak bavíme o AC, nemohlo se jednat o někoho, kdo ke mě astrálně vycestoval, anebo se spíše jednalo o jinou bytost? Podotýkám, že tou dobou jsem měl sen, kde jsem se bavil s nějakou mladou ženou a něco jsme řešili.
Sylvia
No
30. 10. 2012 21:35

U tej elektroniky, to asi kady ma na to vplyv, ja si pamatam, ze ked som sa dotykala radia, tak hralo hlasnejsie, to je ale normalne u kazdeho.

Ale to su podla mna take veci vsetko, co suvisia s energiou cloveka. Som myslela, ze ci nevidis nejake ine veci.

Ja som citala jednu diskusiu s chlapom, co casto astralne cestoval, on potom prestal, ale hovoril, ze napriklad sa mu uz stavalo, ze vypadaval z tela aj za chodze po ulici a ze len videl, jak jeho telo odpadlo, to neviem, ci je mozne, sa mi to zdalo uz trochu absurdne.
iveta
tak
30. 10. 2012 21:24

těch příkladů jsem myslím za tu dobu co tu na tomto webu funguji uvedla dost.
Jinak třeba také to ,že když se zahledíš na několik vteřin třeba na televizi a vzápětí uhneš zrakem na jiné místo,tak přesně vidíš naprosto identický obraz i s barvama co byl v telce ještě několik dalším vteřin.
Nebo tu televizi taky vnímám tak trošku jako ve 3D třeba tak že světelné efekty a obrysy vystupují z obrazovky a na konci(cca jeden metr) těch efektů vidím ucelený obraz.
To už ani nemluvím o elektronice,která mě už automaticky zlobí jen se k ní přiblížím,žárovky atd.
Zrovna včera jsme s přítelem seděli a kecali,na stolku jsem měla položený mobil,který se automaticky vypnul...na tom by nebylo nic divného ale zarazilo nás oba to ,že se po chvíli zase sám automaticky zapnul.
Sylvia
Iveta
30. 10. 2012 20:24

A mozes povedat nejaky priklad? No ja prave ked som to skusala predtym, tak som sa bala, ale teraz uz nie. Ale samozrejme nehovorim, ze som pripravena na vsetko. Ale napriklad sa mi pakrat stalo, ze napriklad ked pisem, tak sa mi na obrazovke zjavuju obcas nejake ciary, ale je to nieco jak ked praskne sklo, alebo skala, take praskliny a za chvilu to zmizne, ale neviem, ci to skor nesuvisi s unavenym zrakom nez s tymto. Mas nejaky preklad?

Inak jak som uz pisala v inej diskusii alebo k clanku komentar, jak tam opisoval ten chlapec, neviem, ci je to toto video, ze bral tu drogu ketamin a mal pocit, ze sa mu zvacsil mozog, tak toto presne som maval jak decko. Ked sme sa raz bavili, ze som mavala pocit, ze som ako keby zvacena v priestore, hlavne v oblasti hlavy, to bolo to iste.
Bigbiz
To chápu
30. 10. 2012 18:51

To by fakt chtělo probrat spíš v soukromí, ale dá se říct, že ti rozumím. Všechno chce svůj čas. Tak to AC budu trénovat a uvidíme, jak mi to půjde.
iveta
jojo
30. 10. 2012 18:49

ten vánek jsou pracující čakry.
iveta
Bigbiz
30. 10. 2012 18:48

ty si v podstatě můžeš jednotlivé fáze výstupu s těla (v pozdější době až budeš profík) zpomalit a múžeš si je v klidu zapamatovat krok po kroku.Je to zajímavé pozorovat a cítit jednotlivé děje a nemluvím jen o samotném výstupu...používáš něco jako zoom na foťáku.
Těžko se to popisuje :-)
Bigbiz
To jo
30. 10. 2012 18:42

Vzpomínám si, že ještě když jsem aktivně meditoval, tak jsem časem cítil takový vánek. Bylo to moc příjemné.
iveta
Bigbiz
30. 10. 2012 18:39

máš v podstatě pravdu,každý to má trochu jinak,jak říkám je to individuální,to šumění a bzučení můžeš v pohodě slyšet(já ho slyším taky)je to opravdu na dlouhé večerní povídání :-)
iveta
jinak
30. 10. 2012 18:36

Sylvie je vidět že jsi na dobré cestě...brzo podle mého zažiješ to pravé ořechové po kterém toužíš.
Musím tě však upozornit že pokud budeš dál "experimentovat" budeš vidět a cítit další a další věci...nediv se tomu a nepřikládej tomu moc velkou váhu,jinak hrozí psychické problémy,víš co tím mám na mysli doufám.
Bigbiz
iveta
30. 10. 2012 18:36

Rozumím ti a díky za odpověď. Já jsem vždy myslel, že u AC musíš zažívat něco bombastického, sledovat své tělo z výšky, vidět různé barvy, slyšet šum, atd. Tak to budu zkoušet dál a uvidím, jak to bude probíhat. Ještě jednou moc děkuji.
iveta
Sylvia
30. 10. 2012 18:30

ano když se soustředěně koukáš do prostoru se zavřenýma očima...tak to jsou ty myšlenky,které vidíš.Rozumíš mi?
Mě tedy hlava nebolí,spíš cítím jen jakési brnění nebo jak to popsat ale není to nic co by bolelo :-)řekla bych že je to i příjemné.
iveta
Bigbiz
30. 10. 2012 18:26

já nevím...ale pro mě je důležité spíš o tom mluvit osobně než takto,ono se vše blbě popisuje tímto stylem.Není to o pár větách...musí se to vše rozebrat do morku kostí,jestli mi rozumíš.
Pokud si se vznesl...vždy se podle mého jedná o AC.
Ono u každého člověka to může být individuální,jedině ty musíš najít tu správnou polohu ale jestli medituješ neměl by to být problém,já totiž astrálně cestuji jedině v meditaci.Nikdy jsem astrálně nevycestovala v noci,vždy je to přes den,kdy se to maximálně soustředím,ikdyž už jsem nejspíš po tak dlouhé době v jiné fázi kdy už se natolik uvolňovat a soustředit nemusím.
Sylvia
Iveta
30. 10. 2012 18:12

Ano, viem, co asi myslis, zatial mam len take zablesky, ale nedokazem to udrzat. Je fakt, ze najprv musim uvolnit tu hlavu. Ja som premyslala, ci to neni aj tym, ze moc sa snazim pozerat do priestoru cez zavrete oci. A to sa snazim odstranit a nechat ten zrak "volne plynut" to sa mi uz dari. Ale je pravda, ze to je presne tak, ze ako keby ta energia vsetka zostala v tej hlave.

Inak s tym zrakom este. Dost co som citala diskusie, tak astralnych cestovatelov boli hlava, a ja si prave myslim, ze to je tym, ze namahaju ten zrak. Ze pozeraju do preistoru s ostrym videnim, ale cez zatvorene oci, ale oni by mali pozerat tkzv. "do blba", jak ked mas rozostrene videnie, pretoze potom z toho boli hlava.

No s tym uvolnovanim je to sranda, je to ale prijemne, ja totiz teraz uz nemam ten strach co som mavala, takze uz mozem zase skusat.
Bigbiz
iveta
30. 10. 2012 18:12

Řekl bych, že máš pravdu. Odolný celkem jsem, jen mám strach zkoušet něco nového. A zase je tady jiný extrém a to ten, že moc spěchám. A nejspíš jsem přišel na to, jak se AC naučit. Mě pomáhá si představit třeba vodopád, do kterého se dívám a po čase se ta voda začíná měnit na duhové bublinky, či jak to mám popsat. A já najednou cítím silný tlak, jak mi stoupá po celém těle, ale najednou se to někde zastaví a už to nepokračuje. Řekl bych, že je to před tím finálním koncem, po jehož překonání AC skutečně nastane. Rád bych se přes to dostal, ale nevím, jak. Před chvílí jsem to právě zkoušel. Viděl jsem vodopád, pak duhové bublinky a zase cítil tlak. Pak jsem se jakoby vznesl a viděl jsem bílý prostor, ve kterém byl nejspíš můj průvodce, se kterým jsem se kdysi setkal při meditaci. Chvíli jsme v tom bílém prostoru stáli a pak jsem to přerušil. Co to tedy bylo? Bylo to AC, anebo jen představa?
iveta
to nic
30. 10. 2012 18:07

Sylvia na to si zvykneš,je to zase ta energie,která se v tobě a okolo tebe vlní.
Až uvolníš tu hlavu..tak budeš pociťovat jak ti v hlavě přímo srší energie v podobě jako když ti projede po těle husí kůže.Nevím jak přesně to popsat.
iveta
Bigbiz
30. 10. 2012 18:01

strach je absolutně nežádoucí...s tím se nikam nedostaneš,vždy tě to vtáhne zpátky.Respekt musí být ale zas né takový aby sis nechal líbit všechno.Záleží na tvé síle a odhodlání.
Kdybych ti měla popisovat některý zážitek opravdu do písmene asi bys tomu opravdu nevěřil,je to někdy velice intimní záležitost.
Nikdy se mi nestalo že bych potkala nějaké víly,nebo astrální larvy a nějaké příšery,myslím že toto je jen výmysl lidí.
Vždy se jedná no jak bych to řekla...naprostou realitu ve které máš jiné možnosti a schopnosti.

Sylvia
Iveta
30. 10. 2012 17:57

A s tou siestou a siedmou cakrou, na to sa tiez snazim sustredit, hlavne na tie dve, tak to vyskusam poriadne.
Sylvia
Iveta
30. 10. 2012 17:53

No, s tym lietadlom, to je presne jeden z tych zvukov, co som mala asi pred rokom v tych spankovych paralyzach. Presne, jak keby pristavalo lietadlo.

Ale inak ked lezim a skusam to, tak zacinam citit este jednu vec. Je to fyzicke, jak keby mi po perine niekto chodil, ale je lahucky jak pierko, citim, jak sa mi oblecenie co mam na sebe pohybuje alebo sa mi proste uvolnuju svaly, ale citim tie dotyky tej latky, jak sa na mne pohybuju. Je to zvlastne pretoze som to predtym nikdy nemala. S tou hlavou mas asi pravdu, pretoze vsetku tu energiu - teda tak mi to pride - mam ako keby nahromadenu v hlave, hrozny tlak. Telo mam uplne uvolnene, ze o nom ani neviem, ale ta hlava je v strasnom tlaku. S tymi cakrami to asi tiez tak bude, pretoze asi pred dvoma tyzdnami som si harmonizovala cakry, teda tak jak som to vedela, ale ked som prestala tak mi prislo zle, ale odvtedy sa mi to uz nestalo a zda sa mi, ze to ide lepsie.

No uvidim, ked sa nieco podari, tak dam vediet, s tym vydychom to vyskusam.
Bigbiz
iveta
30. 10. 2012 17:48

O pravdivosti tvých zážitků nepochybuji a fakt bych chrtěl něco takového taky zažít. Ale to, že by nějaký můj průvodce, nebo bytost odešla, to jsem ještě nezažil. A můžeš mi poradit i nějaké techniky, jak se dá astrálně cestovat, případně mi něco říct o multidimenzionálním AC? Dost by mě to zajímalo, ale na druhou stranu mám před tím respekt a trochu i strach.
iveta
Sylvia
30. 10. 2012 17:47

ty bublinky cítíš v celém těle,když prodýcháváš a jemně tlačíš tu energii dolů,já tomu říkám uzemnění.Ty se v podstatě uzemníš a zároveň vypustíš "hada" ven do prostoru,nutnost je ale vypustit ho i z hlavy,prodýchávej všechny čakry.Já se v tuto chvíli soustředím jen na šestou a sedmou čakru...tu vždy prodýchám než začnu astrálně cestovat.
Cítím jak zesilují obě dvě čakry,jak nabírají na obrátkách,jak se vlní a točí a chladí.
iveta
Bigbiz
30. 10. 2012 17:34

jsou fascinující a nejvíc mě fascinuje to že když jsem si jen tak lítala ve vzduchu...tak jsem po nějaké chvíli uslyšela strašný hukot,jako kdyby snad letělo letadlo a doslova mě ten proud vzduchu odmrštil dál do prostoru.
Jinak je velice zvláštní že osoba se kterou se v poslední době setkávám,tak mě dnes nechala čekat,chápeš jen tak si odešla s tím ,že se za chvíli vrátí,nechápu,toto se mi ještě nestalo.
Vše co píši je naprostá pravda...dnes jsem opravdu nechápala co vše jsem prožila,dnes to bylo ze všech pohledů vyjímečné.
iveta
Sylvia
30. 10. 2012 17:27

ten blok jak ty říkáš je zatím ještě v hlavě....musíš tu energii to vlnění jak ty říkáš vypustit hlavou ven.Zkus to udělat tak že se nadechneš a lehkým tlakem vydechni přes hlavu ven.Myslím že ještě nemáš tu energii uvolněnou,musí lehce procházet celým tělem.
Jinak to co popisuješ to vlnění je právě ta energie(aktivovala si čakry,probudila si v sobě hadí sílu)musíš je naprosto uvolnit všechny,zkus se prodýchat celým tělem...pokud to budeš dělat správně,ucítíš jak ti jakoby ze střev odchází veškeré bublinky,směrem dolů.
Ty myšlenky co vidíš,vím o čem mluvíš
Bigbiz
Sylvia
30. 10. 2012 16:22

Máš pravdu. Ta reakce psycholožky v tom videu mě taky dost rozesmála. Nikdy s tím neměla zkušenost, ale přesto jistojistě ví, že to neexistuje. A teď k Ivetě. Musím říct, že ty tvé zážitky z AC jsou velmi fascinující. Já jsem astrálně cestoval jen v meditaci, ale daleko jsem se nedostal. Taky bych to chtěl pořádně umět.
Sylvia
Iveta
30. 10. 2012 15:36

No to je moc zaujimave, pretoze to moze trochu suvisiet s tymi minulymi zivotmi, co myslela Jelitko, ked spominala, ze to nebudes Ty ale niekto iny.

Ale aj tak si myslim, ze ten tunel, alebo neviem, moze byt jedinecny pre kazdeho? Takze tie odbocky kam Ty zachadzas maju s Tebou nejaky suvis? Ale toto je inak prave dolezite, pri minulych zivotoch mas byt stotoznena s tou osobu co vidis, keby si to nebola Ty a vidis ocami niekoho ineho, len sa do jeho myslenia dostanes, tak jak hovoris, musis to vediet, uvedomis si to. Takze toto je podla mna len o dalsej schopnosti, alebo alternative, jak je vsetko v astrale daleko nez tu na Zemi.

Mozno by si to vsetko uplne pochopila, keby si tam uz patrila, takto si stale jak astralny cestovatel, ktory tam vsetko pozoruje. Ale inak Ti to zavidim. Ja uz skusam, ale zatial som sa dostala len do urcitej fazy, kde citim take vnutorne vlnenie, jak keby sa mi vlnilo telo ale niekde vnutri a citim v hlave hrozny tlak. Myslim, ze mam nejaky blok este, ale myslim aj, ze to pojde, nechcem to ale nasilu urychlovat. Ale uz mam intenzivnejsie jasnejsie sny odvtedy a prvykrat sa mi snivali myslienky. Neviem jak to popisat, ale snivali sa mi myslienky, proste nejak vyzerali a ja som vedela, co to je, ked som sa ale zobudila, tak uz som to vobec nechapala. :-)
Sylvia
Inak
30. 10. 2012 15:27

S tou doktorkou som sa tiez musela zasmiat, povie, ze nic neni, ale nema na to argument, absolutne nebola schopna vysvetlit ten vystup z tela, sa mi to zdalo alibisticke, ze za kazdu cenu chce byt skepticka. Ja netvrdim, ze to tak je, ale ona vobec nevysvetlila, preco by pacientka mala vidiet nejaky nastroj v ruke lekara, ked ho predtym nevidela a pouziva sa malo.


A hlavne velky rozdiel je, ked nieco doslova vidis, mas to pred ocami a nejakymi predstavami na zaklade sluchovy vjemov, to su predsa dve uplne rozdielne veci. Aj ked teraz budem na nieco mysliet, nikdy to nebude mat taku podobu v tej myslienke jak to, ked to bude naozaj vidiet. Ona pletie predstavy a to, co vidis do jedneho. Nech su skeptici, je to dobre, ale toto nemam rada, nemam argument, tak placnem cokolvek.
iveta
ještě
30. 10. 2012 13:57

jsem zapoměla dodat ,že když jsem v tom tunelu zpomalila a viděla tu jednu odbočku (do které jsem později vplula) tak vidíš u ní přímo ty konkrétní lidi,jejich tváře.Viděla jsem tvář muže,ženy a dítěte.
Jak jsem psala o tom napojení na to cizí lidské vědomí,tak vidíš,jseš součástí těch daných obrazů a dějů,které vidíš ale zároveň si silně uvědomuješ že toto není tvoje,že tam nemáš být.Jen si prostě nahlédla někam,kde nejsi doma.
Dnes jsem také viděla zvláštní obraz jakoby do sebe propleteného systému,velice zvláštní...až budu znovu astr.cestovat pokusím se to zjistit.V tu chvíli mě to velmi zajímalo.
iveta
Sylvia
30. 10. 2012 13:34

dnes si mě navnadila tímto dokumentem abych se pokusila zapátrat po "pravdě"
Toto je velmi čerstvá informace stará několik minut....v tunelu existují jakési odbočky a u těch odboček je něco jako autografie lidí ,který se v té dané odbočce nacházejí.
Já jsem do jedné odbočky zaplula a objevily se přede mnou děje,které absolutně neznám,bylo to naprosto cizí vše co jsem tam viděla mi vnitřně říkalo,že toto není moje "dimenze".
Dnes jsem měla ještě další zvláštní vnímání a to se týkalo toho,že se můžeš napojit na jakékoliv lidské vědomí a přesně cítíš ,že to není tvoje.
Mimochodem existují v tunelu stupně rychlosti,každý stupeň má svoji specifickou barvu.
Dnes jsem si ty rychlosti vyzkoušela a pomalejší stupeň má světle modrou barvu a rychlý má tmavě modrou a vždy vidíš na konci to jasné světlo.
Mimochodem dnes jsem také viděla zemi z ptačí perspektivy,létala jsem mezi mraky a dostatečně jsem si to užívala,padala jsem volným pádem,vzápětí jsem se nesmírnou rychlostí dostala až na samý začátek vesmíru.
Super...díky za to ,že mohu astrálně cestovat ani nevíš jak si to užívám ikdyž můj cíl je trošku jiný(snažit se hledat pravdu)
iveta
jojo
30. 10. 2012 10:05

Perchto těch vědců je prozatím jako kapka v moři v těch nezpochybytelných milionech důkazů....zkušenost je nade vše :-)
Perchta
Prostě nechápu,
30. 10. 2012 9:48

téměř miliarda lidí věří v reinkarnaci, tisíce a tisíce příběhů a indícií a vědci/lékaři budou NDE stále svalovat na chemii. Chápu, že tu je obrovský prostor pro pochybnosti, ale proto se tomu říká VÍRA. V jednom dokumentu (buď tady nebo na "jůtůbku") jsem slyšela zajímavý názor: věřit v definitivnost smrti je jednoduché, pokud je člověk zdravý, mladý, úspěšný.... Dokud člověka nepostihne ztráta (smrt) nejbližšího je jednoduchý hlásat: "nic než popel.....", protože nad tím prostě NEPŘEMÝŠLÍ....
iveta
mimochodem
30. 10. 2012 8:51

už někdo z vědců přišel na to kde je centrum vědomí?
Kde se opravdově nachází?
Tak ať zkoumají nejdříve toto,pak se jim vyjasní i ten zbytek.:-)
iveta
no ta paní
30. 10. 2012 8:44

skeptička,tak tý bych přála aby poznala co to je vystoupit s těla aby pochopila o čem je řeč :-)
pak nebude tak vehementně tvrdit, že nic po smrti není.
A dřív nebo později ten nápis co tam ke stropu uložila ta zdravotní sestra někdo opravdu přečte.