Vaše příběhy

Opuštění těla

Podivné brnění - (komentáře)

iveta
jardo
7. 06. 2012 9:14

máš pravdu.....pokud si nejsem jistá,taky mrknu do literatury.
Spíš jen porovnávám,nehledám nějaký návod.
Jarda
re: iveta
6. 06. 2012 17:08

Občas v knihách jsou postřehy a zkušenosti lidí, kteří šli taky cestou sebepoznání a poznali toho opravdu hodně. To se někdy může hodit a ukázat člověku, čeho si všímat a na co si dát pozor. Může to být jakousi mapou k cestě. Sice má každý svojí cestu, ale některý části jsou si dost podobný. :-)
iveta
jardo
6. 06. 2012 16:19

přeji hodně úspěchu....jinak já se spíš nadále budu zaměřovat tak nějak do sebe.Budu naslouchat své intuici,svému srdci.Myslím,že poznání sebe sama nelze vyčíst v knihách :-)
Jarda
re: iveta
6. 06. 2012 13:47

Bránu od Bardona považuji za velmi kvalitní dílo. O kvalitě toho autora jsou trochu spory. Nicméně nehledě na autora se většina "studentů" magie napříč různým kruhy se shoduje že informace jako takové tam uvedené jsou velkým přínosem. O románu Frabato kolují zvěsti, že se mu nedá věřit a že ho nepsal Bardon. Zatím jsem se rozhodl, že podle toho zkusím praxi. Minimálně bych rád měl tak vytrénovanou mysl, jak by měla být na konci třetího stupně. A pak se uvidí co dál.
iveta
jardo
6. 06. 2012 13:14

takže čteš Bardona?
No mě ho můj známý taky doporučil ale já se spíš snažím o to abych nebyla moc ovlivněna.
Je to čistě můj názor :-)
Ikdyž přiznám se,taky občas hledám informace pro ověření.


Jarda
re: iveta
6. 06. 2012 12:53

U mě to s pokoji vypadá tak, že několik prvních vteřin, hlavně během oddělování vypadá ten pokoj reálně, ale to co vidím pak je zdá se vždy iluze. To bude potřeba trochu poladit.

Jinak Bardon radil, jak poznat jestli to je fyzická rovina nebo ne. Spočívá to v tom, že ty si něco představíš, co se děje s těmi fyzickými věcmi. Nebo s nimi nějak manipulovat. Když to nepůjde, tak s největší pravděpodobností je to skutečné. Když to půjde, je to iluze.
iveta
jardo
6. 06. 2012 10:48

hmhm...já tu ruku vidím podobně jako ty.Ten test reality jsem zkoušela taky ale nedokončila jsem ho,protože jsem procitla...zvonil mi telefon.
Jinak já už to svoje tělo tolik nevnímám,nedávám tomu už takový význam,nějak se nesnažím prohlížet.
Já se spíš teď věnuji tomu co se děje tam :-)
Jenom si ještě nenapsal jestli vidíš a vnímáš stejné pokoje (v tvém případě kuchyň).Jestli si nezaznamenal nějakou odchylku?
Já to mám úplně stejné jako v reálu.Zatím jsem na nic odlyšného nepřišla:-)
Mě se taky občas stane ,že se mi smísí LD s AC ale dá se říct, že se to dá poznat.
Jarda
AC?
6. 06. 2012 8:29

Tak dneska jsem to zase zkoušel to AC. Trochu mi to připomínalo LD i vše co jsem viděl byli iluze, ale měl jsem pocit, že v něčem, nevím v čem je to trochu jiný :-) Provedl jsem to tak, že jsem tělo nechal usnout a vědomí zůstalo vzhůru. Vnímalo pozici těla a vstalo z postele. Tentokráte bylo hodně falešných návratů. Měl jsem několikrát pocit, že jsem zpátky, ale připadal jsem si hrozně jinak, jakoby otupěle, taky jsem vnímal svoje tělo jako energii, brnění a musel jsem občas myslí udržovat tvar svýho těla, mizeli mi ruce nohy apod. a přece jen jsem si na ně zvykl.

Jednou jsem se probudil a na obloze byla noc, což by divný protože tak dlouho jsem snad nebyl mimo. Tak jsem provedl testy reality. Prostrčil jsem ruku skrze pevný předměty bez jakýhokoliv odporu. Při jednom testu jsem byl v kuchyni a viděl jsem skleničku, tak jsem ji zohýbal, zmačkal a pokroutil do koule.

Zase se mi stala ta věc s rukou. Hýbal jsem jí, ale neviděl jsem jí. Mozek to nedokázal pochopit a tak v jednu chvíli mi tam vyrobil cosi jako šmouhu nebo šedý obrys. Pak jsem zase zavřel oči a využil toho k dalšímu vymístění. :-)
iveta
honziku
5. 06. 2012 21:46

ok :-))
Honza784512
Iveta
5. 06. 2012 21:46

Jo tak to dělám ;-) =D
iveta
jinak
5. 06. 2012 21:42

trefa,podle dechu poznáš jak pracují čakry.
iveta
honziku
5. 06. 2012 21:40

opravdu je důležité naučit se správně dýchat :-)
Nadechni se hluboce a vydechni pomalu do břicha,měl bys ten dech na chvíli zadržet v břichu.
Jakoby ten dech pomalu tlač do břiha a chvíli ho tam podrž.
Honza784512
Dík
5. 06. 2012 21:36

Ok, dík za odpovědi =) jinak jsem nikdy nechapal proc se ma při meditaci hluboce dýchat, ted už to vím, včera jsem "meditoval" pred usnutim - lehl jsem si a poslouchal jednu písničku (takova uklidňující hudba, moc hezka) a já zkusil vázne hluboce dýchat a jakoby se mi tím dechem otevirala srdeční čakra a kdyz jsem dýchal normálně tak se uz dal neotevirala, a kdyz jsem zase dýchal hluboce tak to zase zintenzivelo...
mississippi
Iveta
5. 06. 2012 21:33

Je to pokaždé jiné a pamatuji si jen ten poslední zážitek. Ale i to je spíš jen pocit.

A to s to rukou je zajímavý. Jen bych to nechtěl zažít nad pulitrem piva :-))
iveta
honziku
5. 06. 2012 21:25

řekla bych,že jsi byl na začátku všeho co by se dělo potom.
Pokračuj a dostaneš se dál.
Ono se to těžko popisuje ale napsala bych to asi tak....zeptej se někoho (kdo nemá nohu nebo ruku) aby ti popsal jak je možné ,že tu amputovanou ruku nebo nohu cítí?
Jarda
re: ruka
5. 06. 2012 21:22

je to víceméně stejný pocit jako máš v normální ruce, jenom tu ruku nevidíš :-D :-D a ta skutečná leží někde stranou jako by byla někoho cizího
Jarda
re: Honza784512
5. 06. 2012 21:18

hmm vyloženě nic negativního si nepamatuju. Občas když jsem lezl ven z těla tak na mě někdo mluvil. Jako kdyby mi fandila. Nevěděl jsem, ale jestli jí můžu věřit, nikoho jsem neviděl, tak jsem toho raději nechal. Jindy jsem slyšel nějaké pazvuky, ale to bylo proto, že jsem asi na něco takovýho myslel.
Jednou ve snu nebo polospánku jsem cítil cosi jako démona nebo něco takovýho. Nedělalo to na mě dobrý dojem. Nevím jestli jsem si tu potvůrku vysnil. Tak jako tak jsem mu popřál dobro a pak jsem ho ignoroval a pokračoval ve spánku :-)

Občas dovede zmást falešný návrat. Představíte si že se vracíte, ale jste stále pouze v té představě.
Jednou když jsem v astrálu usnul tak to bylo taky takové podivné.

Zatím asi jeden z nejhorších zážitků co jsem četl je zde: http://multidenik.cz/astralni/156-ac-uz-nikdy-viac.html
iveta
missi
5. 06. 2012 21:15

je to pořád stejné a nebo jsou i jiné vize.Jako, že objeví se i někdo nebo něco jiného?
iveta
honziku :-))))
5. 06. 2012 21:11

je to někdy sranda ale bavím se o tom s člověkem o kterým si myslím že rozumí tomu co mu říkám,protože jsem četla jeho zážitky.:-)
Jinak jestli mohu mluvit za sebe tak vyloženě negativní nemám.
mississippi
Iveta
5. 06. 2012 21:09

Jo mohlo by být.Ale jak dlouho to trvá, nedokážu odhadnout.
Ze začátku se to motá kolem něčeho, co mám normálně v hlavě. Ale potom se to zvrtne a změní se i prostředí a někdo mi něco NALÉHAVĚ vysvětluje, ale bohužel je to v cizí řeči. Nevím, ani jaký je to jazyk. Nepřipomíná nic co znám. Teda od poslechu. Ale je mi to nějak povědomé. Fakt nevím???
Honza784512
Jinak
5. 06. 2012 21:07

Jinak já nechapu jak můžete prožívat takovy věci :D ja při meditaci prestavam jenom cítit telo a nejzajímavější okamžik byl, kdyz jsem ho přestal cítit cele :) ale jinak by mne zajímalo jaky to je mit ruku mimo ruku :D a ještě mne zajímá jak byste popsali stav tranz? Mne by zajímalo jestli jsem ho prožil nebo ne... Ale asi ne...
Honza784512
xxxxx
5. 06. 2012 21:03

Ty vaše zážitky mne někdy rozesmeji :D například: ...Já taky jednou stála u okna v kuchyňi a zjistila jsem, že nemám tělo ani ruce... :D
Jinak stal se vám někomu třeba nejaky negativni zážitek při AC? Já jsem různé slyšel jak se lidi boji AC, protoze se boji nejaky příšery :D ale tady zadny negativni zážitek nevidím...
iveta
mississippi
5. 06. 2012 20:58

a nejsou to náhodou vize?něco jako krátký několikavteřinový film?
mississippi
Jarda
5. 06. 2012 20:55

Dík. Prečteno. Nastudováno. Ale nevím.
Nechám to tak :-)
iveta
Jardo
5. 06. 2012 20:54

myslím že né ale jestli ano,v tom případě je ještě další technika.
Já mluvila čistě o astrálních tělech,:-)
Jarda
re: iveta
5. 06. 2012 20:03

Přece jen si myslím, že v tý knize mluvili o výměně fyzických těl. Musel bych to ale dohledat, abych si byl 100% jist.
Jarda
re: mississippi
5. 06. 2012 20:02

To je nejspíš hypnagogie.
Viz. první komentář.
iveta
mississippi
5. 06. 2012 17:20

zkus to nějak sesmolit a dát to sem...třeba dojdeme k nějakému závěru :-)
mississippi
AC
5. 06. 2012 17:09

Jak to tady tak čtu, asi to AC bude docela fajn. A to jak Ivet píše, o té energii co jí nabila, to bych taky bral.
S AC sice nemám zkušenosti, ale chtěl jsem napsat o tom , co se se mnou děje, když usínám, ale nejde mi to pořádně popsat.
Je to něco mezi spaní a normálním vědomím a mám při tom něco jako sen. Jsou to spíš takové útržky, ale je to strašně živé. A já si přitom uvědomuji, že spím, ale zároveň mám pocit, že to co prožívám, je opravdové. Vždy se potom probudím, ještě se mi nepodařilo to přečkat a normálně usnout.

Přeji vám cestovatelům spoustu příjemných zážitků a noce plné odpočinku...
iveta
když
5. 06. 2012 14:33

už jsme u toho....tak při správné meditaci,můžeš dosáhnout taky.....a nikdo vedle tebe není,jenom ty sám(a).
Co se tohoto týká jsou ještě další možnosti!
iveta
jardo
5. 06. 2012 14:26

ano jde to milovat se!
Už jsem to tady naznačila jestli si pochopil :-)
Mohu konstatovat,že nic intenzivního jsem nikdy nepocítila!!!
Je to nepředstavitelně krááásné,i ten největší fantasta nemá šanci představit si jaké to je!
JE TO BOŽSKY BOŽSKÉ!!
Těla si neprohodíš,miluješ se úplně stejně jako v reálu ale s tím rozdílem, že použiješ astrální těla.Chápeš?
Ty doteky a to všechno okolo je tisíckrát lepší.
Jarda
re: iveta
5. 06. 2012 12:51

Se vtělením se do někoho tímto způsobem zkušenosti nemám. Kamarádi z (AC fora, oba znám osobně) tvrdili, že jim to jednou nějak náhodně podařilo. První byl v těle druhýho a obráceně. Jeden z nich, ale mohl ovládat obě těla a ten druhý to jen sledovat. Už si to nepamatuju přesně jak to říkali, v případě zájmu bych se mohl přeptat.
V jedný knize o AC jsem narazil na jednu zajímavost. Popisovali tam takovou věc, že když jsou partneři a oba umí AC, tak si můžou prohodit těla(alespon tak jsem to pochopil) a pak se milovat a zase se vrátit do původních. Oni ani nespekulovali jestli to jde, ale rovnou tam udávali jaký to má pozitivní vliv na psychiku lidí a doporučovali si o tom napřed popovídat s někým kdo to už takhle zkoušel, protože už jen představa, že vaše vlastní tělo vás ošmatlává na intimních místech, které jste nikdy před neměli je dost psycho :-D Zkoušel najít tu knihu v PC. Neúspěšně.
iveta
ještě
5. 06. 2012 6:46

bych se podělila o jeden zážitek: mám psa(je to fenka brazilské fily,takové malě žvížátko:-))
a jednou při AC,přišla za mnou do pokoje a lehla si vedle postele,kde jsem ležela.Věděla jsem o ní hned,po chvíli jsem se ocitla v jejím těle,nepamatuji se jak jsem se tam dostala ale věděla jsem že jsem v ní,viděla jsem tak jinak tak úplně z jiného pohledu,bylo to velmi zajímavé,cítila jsem se naprosto jinak.Trvalo to sice jen krátkou chvíli ale pocit byl úžasný!Byla jsem na chvíli zvířetem!
iveta
jardo
5. 06. 2012 6:31

k tomu mechanizmu: ještě bych dodala že mi to též příjde jako přechod z hustoty do velmi řídkého prostoru.Něco jako kdyby si se pomalu a jistě vynořoval z vody na hladinu a cítil naprosto každičký pohyb.
Něco jako porod.
Jinak taky to někdy nevnímám,mám na tu chvíli absolutní výpadek.To je normální.
Jednou jsem taky vplouvala do těla a cítila jsem absolutně všechno.Vznášela jsem se pomalu k tělu a ten přechod z té beztíže do té hustoty byl ještě intenzivnější než když vystupuješ s těla.Bylo to tak super,že to byl pro mě ten největší zážitek z celé cesty.
Nedávno jsem zažila taky něco co bylo pro mě nové:držela jsem se v astrálu za ruku s osobou ,která mi předávala zřejmě energii,bylo to tak krásné,ty pocity,ty jemné bublinky,jako kdybych byla součástí těch bublinek a toho víření.Skvělý pocit,nezapomenutelný!!
Když jsem potom procitla....celý den jsem měla tolik energie, že bych mohla lámat skály!
Zjistila jsem za poslední roky, že mám tolik energie ,že ji nestačím ani vybít.
Jarda
re: iveta
4. 06. 2012 18:17

S tím nehýbáním v podstatě souhlasím, taky občas pokračuju po převalení nebo i jiných pohybech. Všiml jsem si, že cca po třetím návratu mě to mimo tělo táhne samo a stačí se tomu pocitu jen poddat. Když se pak po vícerém návratu převaluju na posteli tak ten pocit trvá. Když už jsem se ho chtěl zbavit pak bylo lepší vstát s postele a trochu se projít. To pomohlo.
Tak jako tak nehybnost není na škodu, pokud to chce cestovatel opakovat.

K tomu "mechanizmu" já to vnímám tak, jako kdyby se změnila atmosféra kolem mě. Jako kdybych byl v jiným prostředí. Jednou mi to připadalo jako kdyby se ponořil pod vodu nebo jinou tekutinu. Ne snad, že by to bylo mokrý, ale takový všechno jiný. Špatně se to popisuje.
Jindy zase jsem prostě vstal jednoduše z postele a žádných průvodních jevů jsem si nevšiml. Někdy slyším bzučení a někdy ne. Někdy mi silně brní tělo, především části, které odděluji nebo celé tělo. Po opuštění těla se to zpravidla zklidní, ale i tak někdy cítím jakési slabé brnění po obvodu těla, kterým jsem venku.
Toto všechno by mělo záležet na tom, s jak hustým tělem se vymístím. To taky ovlivnuje kam se mohu dostat, jak můžu ovlivnovat okolí a jak okolí může ovlivnovat mě.
iveta
j
4. 06. 2012 17:49

Jinak já ten přechod do toho že jsem mimo tělo poznám tak že jakoby projdu přes jakýsi šustící mechanismus.Těžko to popsat

Zapoměla jsem dodat, že teď nemám na mysly to klasické bzzz
prostě dokážeš cítit a vnímat naprosto všechno,celý ten proces vyklouznutí mimo tělo.
iveta
jardo
4. 06. 2012 17:34

když se cestovatel vrátí do svého těla a chce to po chvíli zopakovat znova...podle mých zkušeností není důležité se nehýbat,mám několik zkušeností že i při pohybu na bok (tedy že se otočíš na bok)přesto to po chvíli funguje stejně a vrátíš se tam kde jsi skončil AC.
I několikrát za sebou,nejvíc se mi to podařilo asi tak pětkrát zopakovat.
Vždy se dostanu k pokračování stejného zážitku.

Jinak já ten přechod do toho že jsem mimo tělo poznám tak že jakoby projdu přes jakýsi šustící mechanismus.Těžko to popsat.

Já taky jednou stála u okna v kuchyňi a zjistila jsem, že nemám tělo ani ruce,přitom mi fungoval hmat.
Běžně se mi stává že na mě někdo sahá,drží mě za ruce a je toho mnohem víc co ještě můžeš dělat.
Můžeš pocítit dokonale i tři vteřiny štěstí...jestli mi teda rozumíš.
Je to tisíckrát intenzivnější než ve skutečnosti.
iveta
jardo
4. 06. 2012 16:45

těch zkušeností mám taky více.
Je fakt ,že medituji každý den.
Musím však říct ,že opravdu zbytečné myšlenky mě obtěžují málo.
Jarda
re: iveta
4. 06. 2012 16:31

S neviditelnou rukou mám i další zkušenosti. :-) http://multidenik.cz/astralni/544-ac-neviditelne-ruce.html

Jinak s tou dobou potřebnou pro tranz a vymístění. Dle teorie by to mohlo být tak, že by se do něj člověk mohl dostat tak rychle jak si dovede změnit mozkovou frekvenci na příhodný hodnoty. Mozky lidí, kteří mnoho meditují a jsou myslí v přítomnosti bez zbytečných myšlenek prý fungují na nízkých frekvencích. Teoreticky by u nich tranz a vymístění mohlo být otázkou okamžiku.
Jarda
re: kachulka
4. 06. 2012 16:25

Většinou je opačný problém... jak se nedostat zpět do těla. Stačí myšlenka na tělo, strach o tělo nebo otevřít oči a hned jsi zpět :-)

Jestli cestovat nebo ne, to se musíš rozhodnout sama. Ale když se ti to děje samovolně, tak by to mělo být v pořádku s nebál bych se toho.
iveta
kachulka
4. 06. 2012 16:05

z mého hlediska nemá smysl se tomu bránit,dřív nebo později to příjde znovu :-)
Jinak vše se dá později natrénovat.
Jen si užívej,experimentuj,pozoruj a vnímej :-)
Jinak zpět do těla se podle mého dostaneš vždy bezpečně.
Důležité je nemít STRACH
kachulka
jarda
4. 06. 2012 15:52

Děkuji za odpovědi:-) jestli se to příště stane, nemám se tomu tedy bránit? jak se dostáváte zpět do svého těla?
iveta
jardo
4. 06. 2012 15:37

Zaměřil jsem se na pravou ruku a silou vůle jsem jí vnímal jinde než je fyzicky a vytáhl jsem jí ven.

Tak toto přesně se mi stalo spontánně při plném vědomí.Jen tak jsem ležela a odpočívala a najednou moje ruka byla venku s té fyzické...jen tak jsem s ní hýbala a nechápala :-)
Myslím, že se čas uvedení do tranzu dá zkrátit na nejmenší možné minimum.
Nebo nedávno jsem též odpočívala(na krátkou chvíli jsem zavřela oči) a můj přítel koukal na televizi,když tu po nějaké krátké chvíli na něho křičím ať stlumí tu telku, že mě to ruší.....hulákala jsem na něho jak splašená a nic!Po kratičké chvilce jsem otevřela oči a uvědomila jsem si ,že jsem byla mimo tělo.
Jarda
re:
4. 06. 2012 12:31

Pohyblivé obrazy byla pravděpodobně hypnagogie. (http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnagogia) Stalo se nejspíše to, že tělo usnulo, ale ty jsi zůstala při vědomí. Kdyby jsi si dál udržela vědomí, tak by se z hypnagogie stal sen.

Brnění a bzučení je zde nejspíše stav lehkého transu. Mozek v tranzu funguje na nízkých vlnových frekvencích. Nízké frekvence se objevují během spánku nebo meditací.

Z tohoto stavu mi většinou nedělalo problém dostat svoje vědomí mimo tělo. Z tranzu je to snadné proto, že se zeslabuje vazba mezi fyzickým a mentálním(snovým) tělem. V tranzu je mozek jakoby ve spánku a pracuje na nižší frekvenci, ale vědomím je vzhůru. Ve snu můžeme provádět různé pohyby, činnosti a přestože je vnímáme jako by to bylo fyzické tělo, tak fyzické se ani nehne. Má to svoje praktické důvody, protože by jsme se jinak probouzeli omlácení od stěn apod. :-D

Takže kdyby jsi "astrálně" cestovala, tak by se dělo nejspíše prováděli podobné procesy, které se dějí nevědomě během spánku.

Tohle je jeden z mých posledních zážitků, který by ti to mohl pomoci trochu vyjasnit: http://multidenik.cz/astralni/543-nove-poznatky-o-ac.html :-)