Vaše příběhy

Praktická magie

Případ nevědomé černé magie - (komentáře)

Adanom
:)
9. 06. 2014 16:21

Ano souhlasim. Existuje egem spustena sila ktera je schopna nekomu druhemu radikalne ublizovat ublizit. Avsak jen tomu kdo sam neni v sobe ocisten.
Clovek egocentricky ovladan egem vetsinou ani nevi- neuvedomuje si co zpusobuje druhemu a predevsim zaroven sam sobe.

Pisu sila nikoliv magie prave z toho duvodu ze si pod pojmem magie nekdo predstavuje snad pouze naprosto vedomou schopnost - umeni maga. ;)



missi
:-)
7. 06. 2014 20:56

Mohou Te pak ostatni jen prekvapit..ne zklamat..a obcas jeste nekdo mile prekvapi..
iveta
missí
7. 06. 2014 13:32

ničemu nevěřit?to znamená že nevěříš ani sobě?
za člověkem hledat jen podvod?dobře chápu ale všichni nejsou stejní a to je dobře.
missi
co když
7. 06. 2014 13:08

Co když je to vsechno obr podvod..co když zadny Kristus nebyl..a jestli ..byl uplne obycejny clovek jako vsichni okolo..jen se zrovna trouba priplet nekam kam nemel a dopadl jak dopadl..a hodil se do pohadky..je to jeb muj nazor..nikomu ho nevnucuju..me zivot naucil nicemu neverit a za vsim co je spojene s clovekem hledat nejdriv podvod..
iveta
ikdyž
7. 06. 2014 8:14

mi na to možná odpovíš že kristus byl ztělesněním oboupohlavní bytosti že on vlastně ani Máří nepotřeboval..rozumím a zcela subjektivně jsem toto poznala na vlastní pocity.Chodím do astrálu skoro každý den a již několik let.:-)
Jenže o tom bychom se mohli bavit do nekonečna...je to hodně co říct.
iveta
Pavle
7. 06. 2014 8:10

já bych hlavně vyzdvihla jednu neodmyslitelnou součást krista..a tím byla Máří,pak je to celek.
Ikdyž k tomu jistě chybí to dítě ale kdo ví jestli jich neběhá po světě dost.
Bez Máří je kristus neůplný...mám dojem že církev zblbla ještě dost lidí na to aby zapomínali jak je ten celek kompletní a co vlastně ten celek znázorňuje a jak ten celek(Kristus a Máří) vnímal a vnímá a co vnímal a jak to prožíval..Pak se může zcela otevřít ta pravá magie,magie bytí...tak snad mi budeš rozumět.
missi
:-)
6. 06. 2014 22:22

Co ja na to ?
Je to krasna velka bouda..udelat z lidi ovce a drzet je v sachu peklem..ktere vypada malinko jinak nez jak je nam predhazovano..ale treba taky ne..kdo vi..podle me je to pekna holomajzna..
A navic..me je to vlasne fuk ..
Pavel Karpeta
pro missi...
6. 06. 2014 22:11

ano, to vše je součástí celku a je to třeba vnímat v souvislostech... dva tisíce let působení římsko-katolické církve se podepsalo maximálně na tom, že dnes už nikdo nic neví... oni jsou pastýři, lidstvo chtěli mít stádem... a celkem se jim to podařilo, co vy na to ?...
missi
:-)
6. 06. 2014 22:03

Dualita..buh..kristus..a ktomu leta praxe s magii..
iveta
Díky Pavle
6. 06. 2014 20:28

mrknu na to.:-)
Pavel Karpeta
Ivetě
6. 06. 2014 20:10

děkuji ti za tvůj zájem o moji práci... hodně informací najdeš na www.ragauian.cz a tam také najdeš možnosti spojení na mně... v rozsahu tvé otázky už to není na diskusi k jednomu článku, rád si ale s tebou o tom budu chvíli povídat...
Pavel Karpeta
Sylvii...
6. 06. 2014 17:01

že v něčem máte pravdu... jako umění je to vědomé, to ano... každá myšlenka ale tvoří... když se normálnímu člověku honí roje myšlenek v každém okamžiku života hlavou, žádná nedokáže nabrat dostatečnou sílu, aby se mohla v astrále nebo v pozemském světě projevit... magický akt má takovou sílu, kolik je do něj člověk svojí schopností intenzívní koncentrace na jedinou myšlenku schopen vložit... vžijte se do případu, žýe vám někdo ublíží /jak se říká/ až za hrob... je to sice mnohdy jen jeho vidění situace, ale touha ztrestat provinilého člověka roste do obludných rozměrů a nemůže na to přestat myslet... navíc, když ti lidé jsou dva a navzájem se v nenávisti podporují... navíc pokaždé, když si na jednání toho druhého vzpomenou, vynoří se jim z podvědomí chumel velmi negativních citů k dané osobě...
i to vytvoří živlovou bytost, která úměrně síle do ní vložené se vydá v astrálních světech vykonat to, co je do ní vloženo... i tohle spadá pod karmický zákon... ano, magie je všechno, co existuje... jen o tom obvykle nikdo nic neví... pokud nejsem dost přesvědčivý, je mi to líto... dál už nemám k tomu co říci...


iveta
Pavle
6. 06. 2014 16:48

můžeš mi prosím něco říct o té tvojí magii a jak ji provozuješ?co si o magii myslíš a jak s ní pracuješ?
Víš něco víc než co se všeobecně píše o magii?
Jak si k ní přišel?
Sylvia
Pavel
6. 06. 2014 15:13

No to mne je jedno, to tvrdite Vy. A jaku to ma suvislost s tym, co hovorim ja?
Pavel Karpeta
ať je po vašem, Sylvie...
6. 06. 2014 15:02

ale diskutujete s člověkem, který pracuje s magií v praxi už více než dvacet let...
Sylvia
Pavel Karpeta
6. 06. 2014 8:36

Nesuhlasim s Vami, magiu ja povazujem za nieco ako umenie, ktore je velice vedome. Podla Vas neni rozdiel medzi myslienkami a magiou, to je Vasa interpretacia. Magia je nieco jak malba obrazu, je to ako ked poviete, ze maliar maluje obraz a neuvedomuje si to a nevie, co robi. Ze niekto podvedome vysiela myslienky, ktore niekoho negativne ovplyvnuju je jedna vec, len to moc demonizujete, vacsinou to nema vplyv. Magia je velice cielena a sustredena. Vo Vasom meritku je magia vsetko, co existuje.
Pavel Karpeta
ještě slovo k magii...
6. 06. 2014 3:41

říkají vám, že jste stvořeni k obrazu Božímu... a Bůh tvořil slovem... a slovo je vyslovená myšlenka... slovo a myšlenka tedy je tedy tvůrčí... každý člověk je proto mágem... tvoří v astrálních nebo duchovních vibracích jistým způsobem inteligentní živlové útvary k obrazu své myšlenky... výhodou běžného člověka je roztříštěná mysl znemožńující soustředit kvantum energie k jednomu cíli... pozor ale zejména na souběh zlé myšlenky a zlé emoce... a vaše emoce vyráží z podvědomí, takže ji tak docela nemáte pod kontrolou... proto platí, že i člověk nic netušící se může dopustit aktu černé magie a nejde vůbec o to, zda si to uvědomuje...
Zbyněk P.
Pavel Karpete
5. 06. 2014 13:30

Vážený kolegáčku, pane Pavle Karpete! Promiňte mi, ale jinak to neumím...... Pouze jsem Vás chtěl ještě požádat, aby jste to nebral osobně, neboť je to jen naše diskuse, i když maličko zabarvená našim subjektivním jástvím. Bohužel na to, aby jakákoliv diskuse byla zbavena našich subjektivních (a tím pádem tedy i sobeckých) emocí, tak to by musely z nás býti bio-roboti..... A to naštěstí nejsme, a buďme rádi, že jimi nejsme! Náš život by byl velice ošizen o barevnou krásu a vůni našich subjektivních povah, názorů či myšlenek..... Takže, pěkný den, kolegáčku! Zbyněk P.
Pavel Karpeta
jen krátce...
5. 06. 2014 12:56

nádherný zápal pro věc, Zbyňku... lhostejnost je vám určitě cizí a to je dobře... tiše házím zpátečku... mohl bych v té souvislosti ocitovat známý výrok Ježíše Krista, nedovolím si to však... jste svobodná bytost, máte právo mít svůj pohled na věc... jsem poslední, kdo by vám v tom chtěl bránit... PK
iveta
magický odraz je
5. 06. 2014 11:27

přirozená realita,je to energie která neustále plodí další energii....nikdy,NIKDY nevyhasne!
Tak se nesnažte to změnit,je to marnost nad marností.
Raději ji nechte plynout!!:-)
Zbyněk P.
Pavel Karpete
5. 06. 2014 7:54

Vážený pane Pavle Karpete! Děkuji Vám rovněž za Vaši reakci. Vaše rozčlenění lidského těla jest jedním z mnohých rozčlenění, takže bych to až tak nepojímal jako něco podstatného a důležitého, neboť to Vámi uváděné zvíře není jen to Vaše (resp. naše) EGO, ale je to každý z nás. Nepředpokládám, že by jste na toto rozčlenění přišel sám svou úvahou, svým vlastním poznáním či pochopením, a tak se proto Vás ptám, z jaké že jste to převzal literatury? Z magie to určitě není!!
Je vskutku velmi úsměvné, jak se snažíte i v tomto našem soukromém dialogu daného muže chránit a hájit, a téměř tvrdit, že on za nic nemůže, neboť žádnou černou magii nedělal, nepraktikoval, a ani žádnou nenávist neměl..... Vážený pane Pavle Karpete, jak toto jasně můžete tvrdit? Vy jste spolu žili v domácnosti, že ho tak údajně dobře znáte, a to tak dobře, že jej až tak hájíte? To, že Vy k němu máte vřelý citový vztah jest nasnadě!! A proto bych Vás chtěl požádat, aby jste nepřehlížel jím vykonávanou černou magii, a bral jeho konání se stejnou optikou, jako u ostatních!! Neboť jinak lžete sám sobě, co se jeho týše! Tak dávejte pozor, aby Vy sám jste nepraktikoval černou magii sám na sobě, a také, aby jste si neprohluboval svou karmu.
Rovněž Vás chci požádat, aby jste lidem nevyhrožoval zákonem o magickém odrazu, neboť již toto může býti bráno jako praktikum černé magie z Vaší strany!! Přeji hezký den. Zbyněk P.
Zbyněk P.
Pro Sylvii
5. 06. 2014 7:18

Zdravím Tě Sylvie. Byl jsem párkrát na svatbách né v kostelích, ale na radnicích. A bohužel pro oddávané, toto zaklínadlo jsem slyšen tam jasně slyšel. To je první věc. Druhá věc je ta, že z mého pohledu by měl chlap býti schopen se narovnat, nadechnouti a říci protistraně narovinu to, v čem jedná, tedy, že má jinou ženskou! Máš pravdu ale v tom, že to ta ženská nemusí vydýchat a že může dělat komplikace. Ale v každém případě je to z mého hlediska férovější a rovnější, když to chlap zbaběle neschovává a nechává to tak tzv. "vyhnít"!! Nicméně to, že to druhá polovička může špatněji přijímat, není jen doménou žen, ale i mužů!! A ti bývají mnohdy daleko horší! Pravdu rovněž máš v tom, že když si našel už tu milenku, tak se měl k ní přestěhovat, a néé gepět na zadku v tom domě, kde žil s první ženou. Přeji hezký den. Zbyněk P.
Sylvia
Tak
4. 06. 2014 23:06

manzelstvo do smrti sa slubuje v kostole, nie na radnici. Nemam rada podvody ale, kazdy ma na vyber, moze jednat na rovinu, moze sa rozist, aj ked z manzelstva uz je to tazsie, ale nikde neni napisane, ze uz sa clovek nezamiluje inde.

Myslim ale, ze aj keby to zenskej povedal na rovinu, tak jej zloba sa nezmeni a bude taka ista, zalezi od jej povahy sice. V kazdom pripade, ked ma niekto nechce, tak sa s tym nic neda robit, neni nic odpornejsie jak vnucovanie sa a clovek sa nema ponizovat kutim kdejakych pikly.

A on nemal zase zostavat v spolocnom dome jak valach, asi mu to bolo pohodlne, tak potom dostal to, co mohol ocakavat, mal zobrat nohy na plecia a bezat z toho baraku, ked uz podvadzal.

Myslim, ze ked sa jedna o magiu, vzdy je vedoma a v tomto pripade vysielanie nejakych negativnych myslienok este neni magia. Magia je navyse jedna a zalezi, jak sa vyuziva resp. zneuziva, to by ale dotycne museli mat nejaku moc, schopnosti. A museli by o tom vediet. V tomto pripade podla mna nejde o magiu. Ide mozno len o cierne svedomie chlapa, ktory si vsugeroval, ze na neho posobi zenska, ktora neprekusla ten podvod. Ked pochopil, ze sa mu nic nestane, tak sa z toho zotavil. Je to jednoduchsie mozno nez sa zda. Moznosti je sice viacej, ale v tomto pripade je to bezna reakcia vacsiny ludi, len niekto proste reaguje citlivo. Problem bol ale u neho. Predstavte si, jak by v tomto kontexte museli chradnut kdejake verejne osoby, herci alebo politici. A obzvlast politici sa maju stale lepsie.
Pavel Karpeta
Zbyňkovi :
4. 06. 2014 21:16

děkuji ti za pohled na věc… pokud se rozhodneš sledovat můj seriál „Dualita lidského bytí“ zde v kategorii článků, již v prvním díle se něco dozvíš o dvou samostatných bytostech v nás… když budeš chtít porozumět, pochopíš, že každý máme v sobě zvířecí ego s programem negativity a ducha s programem pozitivity… a my v každém okamžiku svého bytí jako součtová duše vlastní vůlí volíme program první, program druhý a nebo nějakou mezivariantu… onen muž bezesporu chyboval… vyměnil lásku za lásku a šel v souladu s negativním programem „sobectví a oddělenost“ za svým cílem… ale neprovinil se nenávistí, nejtěžším kalibrem onoho programu ega… to ty ale, Zbyńku, svým až nadměrně tvrdým a razantním hodnocením jeho jednání v této chvíli bezesporu ano… vím, že můj názor nepřijmeš, ale to na věci nic nemění… právě jsi se /chtě nechtě/ stal byť nepříliš silným černým mágem a tvoje energie odsouzení /a nenávisti/ směřují bezodkladně k onomu muži a pokusí se ho napadnout… pokud se jim to nepodaří, vrátí se k tobě prostřednictvím zákona magického odrazu… přeji ti, aby zpětný ráz byl nepatrný… proč myslíš, že i tobě doporučuje Kristus držet krb svých myšlenek čistým ?... on totiž dobře věděl, jak to tady chodí…
*****
právě jsem narazil na další tvůj vstup… je znát zklidnění… a to je dobře… pamatuj : u černé magie pracuje s energetickými zdroji ego, u bílé naopak duch… pokud bys měl problém s vyhodnocením toho, která z obou těchto bytostí se tvých energií právě chápe, uklidni se a nedělej raději nic… teprve pak, až si budeš jist...



Zbyněk P.
Iv,
4. 06. 2014 20:34

Neustále máme všichni tendenci někoho litovat za to, co ho potkalo..... ale už nikdo se ale neptá, a tudíž ani vůbec neví, jak se ten dotyčný vskutku choval, co říkal, co lhal, co schovával a tutlal, atd...... Jsem přesvědčen o tom, že když by kdokoli jednal na rovinu, tak že nic takového jej nepotká..... Pochopitelně, že se jen domnívám .....Pěkný den. Zbyněk P.
iveta
jojo
4. 06. 2014 20:04

našel si jinou...pořád to ale souvisí s tím jak je člověk silný a co ho porazí a co ne!Každopádně nejspíš si to asi zasloužil,jinač by ho to tolik neporazilo.
Zbyněk P.
Do diskuse - můj názor
4. 06. 2014 19:31

Ano, je to zcela vědomá černá magie. Néé, nevědomá, ale zcela jasně vědomá!! To, že někdo jedná s falší či jakkolivě podvodně (onen muž, co si našel jinou ženu) tedy musel počítat s tím, že to bude míti důlsedky, a že né každá žena se chce zbavit svého muže, obzvláště, když si na radnici slibovali hory-doly, tedy, že je nikdo od sebe nerozdělí jen smrt...... S tím, že to může míti jakékoliv následky, tak musel počítat! Zloděj, když jde krást, tak také musí počítat i s tím nejhorším, když jej někdo chytne!! Né ty ženy, ale ten mužskej je hlavním viníkem!! Když neumí udržet svého fógla v kalhotech a potřebuje ho míti v každé dírce od suku, či neumí ovládnoti své emoce a chtíče, tak ať neleze do manželství...... Pak takovou zkušenost s černou magií nebude míti!! A jestli chce mermomoci do manželství, tak ať počítá se vším..... Pěkný den. Zbyněk P.