Vaše příběhy

Praktická magie

Nepřijetí vlastního ženství - (komentáře)

iveta
pjotože
17. 06. 2014 20:23

cííí...řeknu ti jeden vtip

Abys udělal ženu šťastnou, stačí být:
1) přítelem
2) druhem
3) milencem
4) bratrem
5) otcem
6) učitelem
7) vychovatelem
8) kuchařem
9) elektrikářem
10) instalatérem
11) mechanikem
12) pokojovým designerem
13) stylistou
14) sexuologem
15) gynekologem
16) endokrinologem
17) psychologem
18) psychiatrem
19) terapeutem
20) být výkonný
21) organizovaný
22) dobrý otec
23) velmi čistotný
24) sympatický
25) atletický
26) citlivý
27) pozorný
28) kavalír
29) inteligentní
30) mít fantazii
31) tvůrčí
32) sladký
33) silný
34) chápavý
35) tolerantní
36) starostlivý
37) ambiciózní
38) schopný
39) odvážný
40) rozhodný
41) důvěryhodný
42) vděčný
43) náruživý
44) skládat komplimenty
45) rád nakupovat
46) nikdy nedělat problémy
47) velmi bohatý
48) nebýt přítěží
49) nekoukat se po jiných
Současně je třeba dávat pozor na to:
50) nebýt žárlivý (ale ani bez zájmu)
51) rozumět si s její rodinou
52) dát jí prostor (ale mít starost o to, kam jde)
Mimo to je velmi důležité:
53) nezapomenout datum:
výročí (svatby, zasnoubení, prvního střetu, narozenin, menstruace,…)
Bohužel, i když dodržíš naprosto všechny tyto instrukce,
nemusíš dosáhnout 100% jejího štěstí, protože ona se
může cítit pod tlakem příliš perfektního života a utéct s prvním
alkoholikem, zlodějem, úchylem, …, kterého potká.
Snad proto asi Bůh řekl : ?Miluj ji !
Snad proto asi Bůh nikdy neřekl : Chápej ji !
NO A JAK UDĚLAT ŠŤASTNÝM MUŽE? Jednoduše:
1) Dej mu !!!
Adanom
?
17. 06. 2014 20:11

A z jakeho duvodu pokladas Vlastne svoji otazku nakonec?
Psala jsem ze to byla odpoved bez odpovedi , tak na co se ptas ted?
A proc ?
iveta
tak vidíš
17. 06. 2014 20:00

že každý jsme originál a nejednáme přesně podle očekávání ostatních ale hlavně podle sebe a tak by to mělo být...a odpověď to přeci byla,nebo ne? :-)
Adanom
:)
17. 06. 2014 19:51

Tva odpoved byla ze to neni dulezite. To je odpoved bez odpovedi na otazku o cem to vlastne mluvis kdyz jsi psala tohle- " a že tě to nenapadlo už v samotném začátku tvých vstupů? "
Proc by jsi to mela ocekavat neboli proc jsi to ocekavala na zacatku?
Ja nejednam podle Tvych predstav takhke to nefunguje.
Dana P.
Pavle Karpeto
17. 06. 2014 19:47

troufám si říct, že jsem pochopila, oč v příběhu šlo. Tento vnitřní "problém" s sebou tahá celý život hodně žen. Nemluví o tom většinou. Píšete však, cituji : "Likvidace této energie nepřijetí byla pak jednoduchou magickou operací. Udělali jsme ji.

S odstupem několika dní bylo po problémech. Zklidnila se a konečně se dostavila vysoká úroveň radosti ze života - a stala se trvalou."

Mám dotaz - jak s jistotou víte, že po 35 letech, kdy s tím ta mladá žena žila, bude mít opravdu pokoj? Že se problém neskrývá v podvědomí a znovu nevypluje například při komunikaci s otcem (možná i matkou, která s otcem zůstává i po tom všem)?
iveta
ale
17. 06. 2014 19:37

já ti přeci odpověděla,žádné vyhýbání,nemůžeš přeci čekat že ti odpovím podle tvých představ...takto to prostě nefunguje.
missi
:-)
17. 06. 2014 17:33

Amen ....
Adanom
Zbynku
17. 06. 2014 17:29

" síla která nás ovládá (každého z nás) se nám zcela otevřeně vysmívá do obličeje, když vidí, jak se lidé snaží od něčeho zachránit, a zachovat si ten svůj bídný život! "

Uz jsme se o tomhle babili. Znas muj nazor- je to pricina a nasledek- to je ta sila kterou sami tvorime skrze priciny ( myslenky- ciny zasevane ) co maji sve odpovidajici dusledky a proto nelze se vyhnout dozrajicim dusledkum ktera jsou mnohdy i fatalni.
missi
osud
17. 06. 2014 17:16

Jo bylo by fajn rici si..osud si nevybirame ten je nam souzen..
Ale muzem si za to sami..i ten mol si za to muze sam..nebylo rizeni osudu ze se nechal vcucnout..byla to jeho blbost..jeho volba..jeho chyba a Tvuj vysavac..
Jelitko
a Zbynkuuu!!
17. 06. 2014 16:56

..a co kdybych te za tu ruku chytla s tahla te do te rokle sebou?! ;o) a bylo by po ptakach....
Adanom
Je
17. 06. 2014 16:44

To nenebo neni vyhybani se odpovedi na moji otazku o cem mluvis a proc jsi to napsala?
Jake Chytani slovicek? Ani tady nevim o cem je rec.
Pojem ze znas davam do uvozovky.
Adanom
Missi
17. 06. 2014 16:37

Kdysi jsem meka s nekym debatu na tohle nesnadne tena ohledne odpusteni jakoze " vinikovi " odpusteni sobe a hluboke pochopeni veci. Stalo me to mnoho energie.
Je to slozite tema. Nebudu se do nej poustet alespon ne dnes a ted. :)
Adanom
Ze
17. 06. 2014 16:34

To s odpustenim chapes s tim odpustenim pouze v ramci svych moznosti a videni veci jeste neznamena ze to je tak jak vidis . ;)
iveta
ale to
17. 06. 2014 16:33

není důležité adanom...já tuším jak to máš nastavené,takže chytání se slovíček je zbytečné.
Vždyť tě nějaký ten roček znám a se spoustou věcí s tebou souhlasím.Jen tady je menší zádrhel a ten jsem už napsala.
iveta
a nestačí
17. 06. 2014 16:32

se jen a pouze chlácholit tím že ti někdo odpustil a nebo že si odpustila.
Musí být razantní odezva a přímá odezva!u obou aktérů!prostě a jasně ...čistý stůl se vším všudy!!
A o tom to je...duše má být čistá jako sklo aby mohla dále se vyvíjet tím poznáním,jinak stagnuje a přešlapuje na místě.
Adanom
?
17. 06. 2014 16:30

Prosim? O cem to tam pises mluvis Ivko?
A ze me to nenapadlo v samotnem zacatku mych vstupu? to me vysvetli at vim o cem je rec?
missi
odpusteni
17. 06. 2014 16:26

Jakmile začneš odpouštět ostatni si na to zvyknou a o to vic Ti budou ubližovat. ...
iveta
že prostě
17. 06. 2014 16:24

a jednoduše nemohou opravit to co způsobili??
Tak kde je sakra rovnováha???odpouštět a nevyříkat si co máme na srdci je poloviční snaha...a já myslím i na ty druhé ikdyž mě kdysi někdy ublížili!!nejsem sobec a nebudu..i nepřítel je přítel!zapoměla si?
iveta
a nehledě na to
17. 06. 2014 16:22

že pokud je alfou a omegou pouze odpuštění...tak vidím jednu zasadní nesrovnalost a tou je tak trošku sobectví vůči tomu druhému.Pokud všem a bez problémů budem odpouštět,tak ti dotyční už opravdu nebudou mít šanci napravit to co způsobili!!a ty by si chtěla umírat z pocitem že ti druzí jsou v nevýhodě?? já ne!!
iveta
adanom
17. 06. 2014 16:18

a že tě to nenapadlo už v samotném začátku tvých vstupů?
Je velmi důležité odpouštět ale vem si...co má ještě větší váhu?vyříkat a odpustit a nebo jen odpouštět?
V jakém tomto příkladu se cítí človíček o něco lépe??
Já myslím že ten první příklad je mnohem ,mnohem zásadnější aspoň má člověk jak se lidově říká...uklizený a čistý stůl.
Nehledě na to že je ouplně jedno kdy si to dotyční vyříkají...mají na to přeci celý svůj život.
Vidíš to jen z jedné stránky bohužel ale co ten druhý??ten který neměl snahu si to vyříkat a zrovna teď chce? a už třeba nikdy nebude mít šanci...a přitom by chtěl!!
To je taky karma nemyslíš?
missi
:-)
17. 06. 2014 16:16

Hlavni rozdil mezi magii a psychologii je v tom..a ted si to schytam..ze psyholog umi fungovat i na pojistovnu..mag bych si dovolil tvrdit ze nikoli..
missi
psychologie
17. 06. 2014 16:11

Je o tom umet se divat a poslouchat..magii..no nevim..
Adanom
A
17. 06. 2014 16:03

Ted si poslechni Ivka jeste tuhle verzi.
Odpusteni je alfou omegou, je vsim. Nic jineho neni tolik potreba. :)
Pro nekoho je nutne vyrikat si VZAJEMNE co ma kdo na srdci ( ten tomu dava subjektivne na sve individualni ceste duraz ) , pro nekoho jineho je pripravena jina cesta bez durazu na to same a bez ocekavani ze by druha strana mela vyrikat zase to sve. Apd apd atd atd. :)
iveta
misí
17. 06. 2014 16:02

promiň ale právě psychologie je magie jak vyšitá!!!
Garfi
Missi,
17. 06. 2014 15:59

tak to máš vlastně pravdu.:-)
iveta
adanom
17. 06. 2014 15:59

no nevím k čemu tenhle komentář měl být ale to neva...nebudu po tom pátrat
missi
ja
17. 06. 2014 15:58

Ja si jen lamu hlavu co ma tenhle pribeh spolecneho s magii..
Hezky pribeh z psychologicke poradny..
Adanom
A
17. 06. 2014 15:54

Ivka ....... To uz ale jindebjsme ..... To je jina vesnice.
Adanom
Missi
17. 06. 2014 15:53

:D S ted si poslechni petku. :-)
5.) mel u hlavy pistoli.... Proste musel. :P :-)))) (?)
Adanom
A Zbynku
17. 06. 2014 15:51

Ja rikam ze Ty si delas srandu. Sice nevim proc ale aspon ze to vis Ty. ;)
Neberu Te opet vazne.
missi
k te ctyrce
17. 06. 2014 15:48

Byla nahore ?
Uz mlcim :-)
Garfi
Zbyňku,
17. 06. 2014 15:46

příměr s roklí - jen hlupák by se nechal postavit tebou samotným na kraj rokle a shodit, zvlášť když nás tam stavíš celou řadu. Každý člověk při smyslech by se bránil Každý máme svou vůli.
iveta
mimochodem
17. 06. 2014 15:44

adanom...je to Velký vůz!!! :-))
iveta
Zbyněšku
17. 06. 2014 15:43

nejen teorie ale už se začalo i domýšlet a vymýšlet,přimýšlet k příběhu té ženy. :-)))
iveta
Jelítko
17. 06. 2014 15:39

pokud druhá strana nemá zájem si cokoliv na rovinu vyříkat,pak je velmi dobré zapřemýšlet o odpuštění,páč to je velmi dobrý nástroj k vysvobození.
Samozřejmě že se to také týká i toho vyříkání...odpustit je velmi důležité.
Zbyněk P.
Adanom,
17. 06. 2014 15:38

Ano, máš pravdu v tom, že i když jsem si něco přečetli, tak v podstatě nevím o tom případu nic, a tudíž, jest poněkud nemístné a nevhodné proklamovat svá tvrzení postavení určitě na zcela jiných, a navíc ještě pouze teoretických základech! A jestliže ta žena byla znásilněna (či byla nějak donucena), budete také rovněž tvrdit, že je to její vina, a že také za to může jenom tím, že se tomu muži nepostavila na odpor ???? Vskutku velmi úsměvná a směšná tvrzení.... Bohužel.... Měl jsem za to, že je tady stránka duchovního přístupu a vývoje, a néé, že se tady jednoznačně teoreticky odsuzují účastníci, kteří za to třeba i nemohou...... Již, když si člověk čte to, co bylo předloženo (jen doufám, že to nebylo nějak dramaticky upraveno autorem), tak je mezi řádky cítit a vnímat násilí a "zlo" ze strany otce!! Není možné hodnotit situaci svými zkušenostmi ze svého života!! Vždyť je to silně zavádějící!!
Ten můj příměr s tou roklí Vám mělo jaksi otevříti oči, aby jste si uvědomili, jaké teoretické ptákoviny tady předvádíte!! Pěkný den. Zbyněk P.
Adanom
.
17. 06. 2014 15:32

4.), jo uz vim ..... Byl k tomu donucen :-)
Adanom
.
17. 06. 2014 15:31

4.), jo uz vim ..... Byl k tomu donucen :-)
Adanom
Zbynku
17. 06. 2014 15:25

Z jakeh pozice posuzujes kde jsme nechali lidstvi a praxi?
A proc se mnou Zbynku nekomunikujes primo vlastne?
Mozna si pod nej lehla z natlaku , nebo byla znasilnena ale jak to muzeme vlastne vedet .....vedet co by mohla byt skutecnost tohodle pribehu. :)

Jsou zde dve nebo i vice moznosti.
1.) lehla si pod nej sama ( vlastni vyber a volba )
2. ) lehla si pod nej z nejakeho natlaku ( a jakeho treba ? )
3. ) byla znasilnena
4.) ...... ?

Secteno a podtrzeno nezname,cele pozadi. Nelze tak jako tak ukazovat jen jednim
smerem neboli na jen jednoho zodpovedneho ze dvou.

A jakou ma prosim Zbynku souvislost pribehu s postavenim na okraj rokle a shazenim nas dolu?

Adanom
Jitko
17. 06. 2014 15:09

Ja jsem s Tebou za jedno v tom ze to co plati pro jednoho neplati vzdy pro nekoho jineho. ( mam na mysli to vyrikani si )
A jak by to take vubec mohlo platit v tech pripadech ( ktery nejsou ojedinely ) pripadech kdy jeden chce , ma zajem, ma to tak nastaveny jako reseni si vsechno vyrikat na rovinu s tim druhym a ted druhy nikoliv. :)
Zbyněk P.
Garfíí,
17. 06. 2014 15:07

nezlob se to jest pouze Tvá subjektivní a tím tudíž i sobecká doktrína...... Pisatel nemusel nic takového napsati, neb třeba o tom ani nevěděl..... Dítě jako dítě.....to tvrdí matky!! Ale jasně jsi to četla že nechtěl dívku!! A také kdo ví, za jakých podmínek s ní souložil, jestli to nebylo z nátlaku, atd..... Pěkný den. Zbyněk P.
Zbyněk P.
Přátelé,
17. 06. 2014 15:04

dobře, já Vás tedy všechny naženu na kraj rokle a budu Vás po jednom srážet dolů..... také budete tvrdit, že jedna ruka netleská??? Nebo že jste měli býti rychlejší, aby jsem Vás nechytil, či že jste se měli naučit létat?????? Takovými nesmysly mě zde krmíte........ opravdu pěkně veselé..... Nechť žije obyčejná teorie!!!!! A kde jste nechali praxi a lidství????? Pěkný den. Zbyněk P.
Garfi
Zbyňku,
17. 06. 2014 15:02

mám zato, že by to pisatel zmínil, neb je to velmi podstatná věc. A opět, nechtěl dítě, ale chtěl syna. Syn je dítě. I dcera je dítě.
Zbyněk P.
Pro Garfíí
17. 06. 2014 14:59

Garfíí, jak můžeš něco tvrdit z pozice pouhé čtenářky, že té ženě nešlo o život? Vždyť Ty jsi tam nebyla osobně, a tudíž vůbec nic nevíš, jak to tam probíhalo! Pouze do toho svého názoru vsunuješ své zážitky z Tvého vlastního života, které dozajista byly založeny na zcela jiném základě!
Rovněž i to Tvé tvrzení, že měl býti mol rychlejší, jest poněkud velmi úsměvné, s jakou lehkostí to píšeš, aniž by jsi nad tím zauvažovala!! To že se jedná jen o blbej mol, tak to ještě neznamená, že se člověk nad něj může povyšovat, a nepřemýšlet o něm! Vždyť jde o princip!! To je stejné, jako by jsi řekla o nějakém člověku, že je blbej, že měl býti také rychlejším........
A co se týče té Tvé rady o tom, že by měla říci tomu otcovi, že je to jeho dítě......... tak jestli jsi to dobře přečetla, tak by jsi se dozvěděla, že on to dítě nechtěl!! Takže i zde můžeš vidět, že opětně tento "silácký" verdikt jest poněkud pochybným!! Pěkný den. Zbyněk P.
Jelitko
Adanom
17. 06. 2014 14:50

taky jsem toho nazoru...
Adanom
:)
17. 06. 2014 14:46

Shrnuto a podtrzeno , kazdy jeden nese za vec zodpovednost.
Protoze proc? ..... Protoze jedna ruka netleska. :-)
Jelitko
Ahoj
17. 06. 2014 14:41

Iveta,to bere podle sebe,ze by si to meli vyrikat mezi sebou....je to pravda,ale u kazdeho to neplati.Otazka je ,jestli ta zenska bys tim "vyrikanim" vuveb neco ziskala a ulevilo se jeji dusi.Mozna ze by to vyrikani ji jeste zrunovalo vice.Iveto,ono je dulezite,kdo ti lide jsou a jake jsou povahy.Napr. ME by vyrikani stacilo,ale co ti postatni...
Mozna,ze ona nejake to zafixovani ziskala i s toho,ze si toho chlapa musela vzit ze byla tehotna a treba ho nemela rada.Co my vime...
Garfi
Zbyňku,
17. 06. 2014 14:41

neberu to nijak osobně, ani já však nemohu souhasit s tvým tímto názorem. Příměr s molem neberu, neb ten mol mohl být rychlejší a jestliže nebyl nebyl, byl prostě zabit mnohem větší silou. Ale té ženě o život nešlo, šlo jen o třeba chvíle nepříjemností v rodině a ona se bála to risknout, bojovat za to dítě. Slovy pochopitelně. Stačilo tomu s prominutím volovi říct něco jako: Je to tvoje dítě, ať je jakéhokoliv pohlaví a jestli se ti to nelíbí, nemá smysl spolu zůstávat. Ona se zřejmě bála nepohodlí a nedostatku spojeného s rozvodem. A vybrala si sama zajištění hmotné nad psychickou pohodou svou a dcery. Já to třeba vidím jako její další chybu. Ale to bychom mohli spekulovat donekonečna. Shrnuto a podtrženo, matka i otec chybovali.:-)
Adanom
Zbynkuuuu
17. 06. 2014 14:41

To ale ted nemyslis uplne vazne, ,vid? ;)
Zbyněk P.
Garfíínko,
17. 06. 2014 14:31

Jak velice rád bych souhlasil s Tvou tezí, že se můžeme svobodně rozhodnouti! Do určité míry pravdu máš, ale namůže se to uplatňovat u všeho!! To je stejné i s tvrzením, že svou silnou vůlí můžeme překonat vše a nasměřovat svůj život žádoucím, tedy "kladným" směrem!!! Obé tvrzení jsou sice krásné, ale jsou to jen obyčejné fráze! Vysvětlím Ti proč. V minulou neděli jsem vysával moly v pokoji vysavačem s hadicí. Mol se po nějakou dobu držel pokladu, ale potom roztáhl křídla a měl snahu uletět z dosahu sací trubice. Neměl šanci. A proto odlétal do pekla na svých křídlech smrti. Jestli jsi to dobře pochopila, tak i kdyby se ten mol s prominutím posral, tak neměl šanci se zachránit! A takto to vidím i u nás, tedy u lidí!! Také máme ty svý osobní prédispozice, něco se navíc ještě přiučíme, ale to je tak vše!!! A síla která nás ovládá (každého z nás) se nám zcela otevřeně vysmívá do obličeje, když vidí, jak se lidé snaží od něčeho zachránit, a zachovat si ten svůj bídný život!! Neboť kdyby bylo možno, aby se mohl člověk svobodně rozhodnouti, či svou vůlí něco vybojovati a zvrátiti náš osud, tedy to, co nás čeká, tak potom bychom se dočítali velice často o tom, že člověk ten a ten překročil svůj stín, a že třeba začal létat..... Takto to jasně vyplývá z toho Tvého svobodného rozhodování.... Prosím, neber to osobně, ale vskutku nemohu s tou formulací poněkud zcela souhlasit.... z poloviny je to spíše jen a jen obyčejná fráze.....Pěkný den. Zbyněk P.
Garfi
Adanom,
17. 06. 2014 14:27

krásně jsi to zestručnila-a výstižně.:-)
Adanom
No
17. 06. 2014 14:25

Lehnout si pod hulvata je " prima" pricina ke kolobehu pricin. :-)
Garfi
To
17. 06. 2014 14:17

dobrý -špatný je velmi silné zevšeobecnění, takže pro puntičkáře dodávám, že nic není jen takové a makové a jsem si toho vědoma.:-)
Garfi
Jinými slovy
17. 06. 2014 14:16

lidská slabost je taky vinna, pakliže zapříčiňuje něčí psychické strádání. Někoho dalšího. A neomlouvala bych "slabost ženy". Žena je člověk stejně jako muž-slabý silný, dobrý-špatný.
Garfi
;Zbyňku,
17. 06. 2014 14:14

všichni máme možnost se svobodně rozhodnout. Pokud přistoupíme na něčí nemístný nátlak, je to naše slabost, nejsme bez viny. Nedovolila bych si nechat psychicky ubližovat svému dítěti jen proto, že se bojím agresora či hulváta. protože to dítě miluji.
Adanom
?
17. 06. 2014 14:12

No jak jsi Zbynku uz napsal. My nezname cely obraz- nevime o tom nic.
Je tam skryta cela skala pricin a jejich dusledku. Hledat " vinika " je v tom klubku spletitych pricin kde nelze najit pocatek je zbytecne. ;)

Zbynku proc si vubec zena neco takoveho vazneho jako je kontakt k plozeni deti zacne s takovym muzem?
Zbyněk P.
Pro Bigbíza
17. 06. 2014 13:50

Kolegáčku, svým způsobem máte oba dva pravdu ! Iv má pravdu v tom, že prvotním "zlem", tedy odporující činitel byl otec pacientky. To ať uznáš či nikolivěk. Její matka, jak jsi správně poznamenal submisivní to typ, nemůže prosazovat svou svobodnou vůli a to jednak kvůlivá obrovské dominanci muže, ale také proto, že ani neznáme podmínky, jak by asi ta matka dopadla (duševně a materiálně)kdyby svůj svobodný názor chtěla prosadit!! Takže z tohoto titulu si troufám tvrdit, že největším a zároveň i jediných "zlem" jest onen otec-generál. Nebo-li: buďto se všichni podrobíte mé hrůzyplné vládě generála, nebo "padnete" všichni!! Bigbízu, vždyť to vidíme skoro každý den na vlastní oči takový to neúprosný přístup! A jestliže ani já, a ani Ty nevíme, jak to u nich vůbec probíhalo, jaké násilnosti tam probíhaly, jaká týrání tam byla, tak přesto Ty by jsi ji radil (té matce) aby i přesto prosazovala své svobodné rozhodnutí???? Promiň, ale tady je to zcela jednoznačné!! Slabý tvor v drtivé většině nebude oponovat daleko silnějšímu, neboť se příliš bojí toho, že by mohla přijít o život, či mohla by se objevit na ulici i s dítětem....... A to by jsi chtěl??? Pěkný den. Zbyněk P.
Bigbiz
Domněnka
17. 06. 2014 13:18

Taky použiju tohle poslední dobou oblíbené slovo a řeknu svoji ehm domněnku. Mám takový dojem, že se tak trošku pleteš, Iveto. Ono je v dnešní době strašně jednoduché shodit všechno jen na muže, nebo jen ženy. V tomhle konkrétním případě se domnívám, že na vině byl nejen muž, ale i žena. Respektive matka klientky. Byla ovládána dominantním partnerem a prakticky s ním souhlasila, což byla chyba. Kdyby se mu vzepřela a nebála se dát city k dceři najevo, tak by si pak uvědomila, že se za svoji ženskost stydět nemusí a myslím, že by pak žádnou odbornou pomoc ani nepotřebovala. Ovšem, když vyrůstala v rodině submisivní matky, nemohla se jako žena projevit, protože ani ta matka se tak nejspíše neprojevovala.
Adanom
:)
17. 06. 2014 12:35

Jestl chcii domnenka to nebude. :)
O cem to ted mluvis? A Jakou to ma souvislost?

Psala jsi tady ze vetsinou muzi. Proto rikam je to Tvuj nazor, nastaveni. :)
iveta
adanom
17. 06. 2014 12:32

je to přeci jednoduchá odpověď...nemám nic nastavené jak se domníváš...myšlenkově a ani činem se nelze napojit na stejnou linku,každý ji má ojedinělou a originální.
A teď zavři oči..odcházím se mrknout na ten Velký vůz zezhora...:-)

Adanom
:)
17. 06. 2014 12:25

A proc se domnivas ze odpoved neznam? Ne snad proto ze se na to ted ptam Tebe?

Je nesmyslny verit pohadkam ze " vinikem " je vetsinou muz. :)
Mas to tak nastavene Ty.
Adanom
:)
17. 06. 2014 12:25

A proc se domnivas ze odpoved neznam? Ne snad proto ze se na to ted ptam Tebe?

Je nesmyslny verit pohadkam ze " vinikem " je vetsinou muz. :)
Mas to tak nastavene Ty.
iveta
ne nedomnívám
17. 06. 2014 12:22

i žena není ochuzena ale proč to tak má nastavené?rozhodně to není přirozené.
Zeptej se třeba sama sebe,zeptej se svého Já..tam jistojistě najdeš odpověď.
Já už ji znám...
Adanom
?
17. 06. 2014 12:20

Domnivas se ze u mnoha zen je jejich chtic postaven mimo tuhle chticovou spolecnou hru?
Ze se to zen netyka?
iveta
domněnka
17. 06. 2014 12:18

hraje prim!
Jestli chceš domněnka to nebude...záleží na tobě.
Teď mě omluv...jdu si zalétat do minulosti,nebo budocnosti,jdu si prohlédnout akášu,jdu se ji dotknout!
Jdu si poklábosit se svým Já...jednoduše se jdu spojit,napojit.
Ty doteky jsou úžasnéé..:-)
Adanom
Ne
17. 06. 2014 12:15

Na to se neptam Iveto. Ja jsem to dole uz cetla ale zajima me ten pojem vetsinou.
iveta
už jsem to psala
17. 06. 2014 12:11

dole adanom.
Zapoměli milovat ženu naplno,netuší jak moc je důležitý dotek...dotýkejte se,je to silný emocionální zážitek ať vědomý a nebo nevědomý.
Adanom
?
17. 06. 2014 12:11

Je to nebo neni vyhybava odpoved? Ptam se aby nedoslo k domnenkam.
iveta
příjdu ti to za
17. 06. 2014 12:09

pár okamžiků pošeptat do ucha...:-))
Adanom
A
17. 06. 2014 12:08

Iveto , proc teda vlastne podle Tebe jsou " vinikem " vetsinou muzi?
Adanom
:)
17. 06. 2014 12:06

Kam mirim tedy? - "podle Tveho chapani "
iveta
no
17. 06. 2014 12:01

přeci pojímat...uchop tu moji myšlenku...já tu tvoji uchopila a vím kam tím míříš.
Adanom
A
17. 06. 2014 11:59

Co mam podle Tebe zkouset, pokusit se?
iveta
hmm
17. 06. 2014 11:53

ale ty taky...platí stejnej metr na všechny i na tebe. :-)tak se pokus....za zkoušku nic nedáš,naopak posílí tě to!
Adanom
No
17. 06. 2014 11:48

At uz si to ted dokreslis jakkoli podle sveho, presto se muzes pokusit budes li chtit pojmout smysl toho spontanniho vstupu. :)
iveta
adanom
17. 06. 2014 11:43

ty nevíš že máš ještě jemnohmotnou?a ta je mnohem mocnější a silnější než fyzická...:-)
Nehledě na to že jich tam je víc a vždy se dokáží o něco zachytit nebo opřít..ba dokonce můžeš nahmatat i další cizí pomocnou jemnohmotnou ale přitom také velmi silnou ruku.
Nikdy netleškáš jednou rukou do prázdna!!
Adanom
?
17. 06. 2014 11:37

C cim mam podle Tebe zkusenost?
Pisu ze jedna ruka netleska.... Zkus si zatleskat jednou rukou o nic, budes mit take tu zkusenost a poznani. :-)
iveta
adanom
17. 06. 2014 11:34

máš s tím zkušenosti že? :-)
Adanom
:)
17. 06. 2014 11:32

Jedna ruka netleska Iveto. :-)


iveta
Víš Pavle
17. 06. 2014 11:30

ono je krásné "přesvědčovat! lidi o tom jak je důležité míti se rád,ba dokonce přímo se milovat...ale!je tady ještě jedna velmi důležitá věc bez které toto všechno jaksi pokulhává.
Tím je to že by člověk se měl naučit také to aby s tím dotyčným se kterým má nějaké nevyřešené vztahy začal mluvit a to přímo na rovinu!
Vyříkat si přesně to co je trápí,co je rozčiluje a ničí psychicky.
Dávám tomu velký důraz,neb pak se jaksi mine účinkem právě to sebemilování!
Ta žena se nesrovná pokud toto nebude vyřešené a navždy.
Měli by si říct vše do očí a bez okolků tak jak to cítí a vnímají...pokud se ani tak nedohodnou,nevadí...páč vše co je tížilo a tíží je vyřčené a vyrovnovážené,negativní a pozitivní je v rovině s tím sebemilováním.
Duše má klid a jistotu že už nikdy nebude napadána,poněvadž se s tím naprosto smíří a stotožnía co víc...bude připravena čelit dalším útokům,bude naprosto silná a beze strachu!!!
iveta
Pavle
17. 06. 2014 11:16

však se neboj...moje břevno je už vědomě povytáhnuté,ba dokonce směle tvrdím že vytáhnuté a zničené! :-))
Tenhle život jsem tu právě proto!!!!:-)
iveta
myšlenky
17. 06. 2014 11:13

řídí životy ale to ti snad nemusím říkat.
U něho se zrodila zrádná a negativní myšlenka..on ji vyslal do prostoru a na ní se nachytalo spoustu dalších negativních od samotné matky,protože to by nebyla matka aby se nezastala svých dětí(v tomto případě syna)které většinou příjdou plakat na rameno mamince.
Pavle však jistě víš že veškeré myšlenka a následné činy se zapisují do "vesmírné databáze" neboli akaši,takže je jasné že taková myšlenka dříve nebo později se objeví na scéně a z větší kadencí.To už je případ té ženy,která nepřijala vlastní ženství.
A zase...na negativní vytáhnutou myšlenku z databáze se zákonitě vědomě nebo nevědomě nabalují další negativní myšlenky... a jede to pořád dokola!dokud to silná pozitivní a nebojácná myšlenka rozpustí,zničí.
iveta
kde se vzala
17. 06. 2014 11:07

prvotní myšlenka,kde se zrodila u koho??
Kdo nechtěl o dítěti ani slyšet?kdo přišel s odporem jako první?no nejspíš to byl budoucí otec,který to řekl své matce...takže zde je ten první zádrhel.
V jeho hlavě se zrodila myšlenka...nechci žádné dítě a už vůbec ne holku!
iveta
Pavle
17. 06. 2014 11:03

to máš sice pravdu...není to o tom že muži jsou všeho příčinou!není to ani o tom že by byli za vším ale když sena to podíváš pozorně,tak zrovna tenhle případ je právě vzorový!
Takže kde vznikl problém??zamysli se,buď nestranný a nevytvářej si iluze o tom co znamenal můj komentář dole.
I tohle je jedna z mnoha dalších rovnováh.

Pavel Karpeta
a co takhle
17. 06. 2014 9:48

nevšímat si třísky v oku mužů a pokusit si vytáhnout břevno z oka svého, Ivet ?
iveta
víš kdo je ale
17. 06. 2014 7:17

většinou "viník"?
No přeci muž!!
Muži naprosto zapoměli jak mají ženu opravdově milovat,tam je samozřejmě zakopaný pes.
Myslí za ně pouze chtíč a to je špatně.
Až si toto muži uvědomí,pak žádné takové syndromy nevzniknou.
iveta
Pavle
17. 06. 2014 7:11

takových žen je spoustu...osobně znám dvě ženy co se nějak nemůžou vyrovnat s ženstvím.
Hlavní důvod je právě to že vždy za tím stojí nějaké trauma.