Vaše příběhy

Něčí přítomnost

Někdo na mě promluvil?! - (komentáře)

Adanom
Martine :)
20. 06. 2014 21:12

Tak ja jeste neco povim. :)
Pred mnoha mnoha lety jsem patrala, dotazovala se vsech nazoru a sdileni ostatnich lidi na veci ktere se me deli. :)
Dnes jsem jinde, chapej ve smyslu jinde v posunu vedomi. Dnes vim a nejen vim ale je me to naprosto videlelny ze nikdo me nemohl dat odpoved. Nikdo ji krome me neznal.
Sla jsem zivotem a veci se dely. Pokazde se me zdalo ze jsem nasla tu pravou odpoved na otazky, pokazde rok za rokem se ty odpovedi menily. Az jednoho dne se vsechno nahle rozprostrelo jako cely obraz. Jedina zkusenost pak odpovedela na vsechny ty otazky.
Od te doby se me odpovedi nemeni. Protoze jakmile prozijes zkusenost ze objekt ve skutecnosti neni venku pak nemuzes uz nikdy jinsk divat se na to co se drive zdalo nemyslitelne.

V roce 2004 jsem uslysela hlas ktery me rekl zretelne - jdi do hloubky. V jinem jazyce. A stejne tak jako Ty jsem patrala a ptala se.
Tehda jsem to vyhodnotila jako nejaky hlas nekoho z venci. Jako neco co je nezavisle odemne , oddelene odemne , a ze skutecne existujici mimo me.
Dnes vim ze je tomu uplne jinak. A tohle vedeni zustava.
Mozna svoji zkusenosti dojde " na stejne misto" jako ja. Mozna dojdes tam kam dosli jini. :)
Tak zlom vaz. :)

Preju Ti z celeho srdce najit odpoved uvnitr. :)
Jelitko
Martine
20. 06. 2014 20:26

a klidne na konec to muze byt taky jmeno,takze to potom ve slovniku nikde nenajdes.Tady v IL se odjakziva davali jmena co neco znamenaji.Muze to byt klidne i jmeno tvoje,jestli jsi ho nekdy takovy mel a ani o tom nevis.
Dana P.
Martine
20. 06. 2014 18:43

hlídej si to, ať se bát nemusíš. Měj se pěkně :o)
Martin Svoboda
Dano
20. 06. 2014 15:24

Měl jsem málo brzdové kapaliny, tak jsem jí dolil, brzdy byly v pohodě. Teď mi po jedné jízdě trochu ubyla, tak řeším servis. Ale nebál bych se..
Dana P.
Martine
20. 06. 2014 15:15

tak to bylo varování, které v tu chvíli jsi docela logicky nechápal? A asi zbytečná otázka - ty brzdy jsi dal do pořádku?
Martin Svoboda
ale
20. 06. 2014 15:10

v článku to ani není, protože by to vypadalo více jako fake :)
Martin Svoboda
Nad tím slovem
20. 06. 2014 15:08

jsem samozřejmě přemýšlel a zjistil jsem si, že v češtině neexistuje, ani v žádném jiném jazyku podle googlu ani v různě psaných variantách, například se sh na konci, i/y, ani když jsem dal na začátek "j", ani "ü". Jedině co mě napadlo, je to, že když změním jedno písmeno a přidám diakritiku, vytvoří se slovo "uhoříš". Potom za pár dní mi začali na palubovce svítit brzy.
Dana P.
Martine
20. 06. 2014 12:15

a ještě dodám - je to pro mne taky veliká záhada jak a proč se to děje?
Dana P.
Martine
20. 06. 2014 12:04

tobě se to stalo při usínání, já mám takové zážitky i během dne. Vždy když jsem sama doma, je klid. Najednou - a identifikuju to v mé hlavě - slyším zřetelně zavolání svého jména (zní to jako hlas mé maminky, která už dávno nežije) anebo dětský hlas jak zavolá "mami" (moje děti jsou už dospělé). To jsou dva případy z cca 1 roku zpátky.
Adanom
:)
20. 06. 2014 10:36

Nenech se vysmat Ivko.
iveta
adanom
20. 06. 2014 10:27

jo,vím že posloucháš dítě..:-))
Adanom
:)
20. 06. 2014 10:07

Pohadky pro deti. ;)
iveta
ty bláho
20. 06. 2014 9:29

Jelítko,nehledě na to že je spoustu slovníků v hebrejštině.
Ale když tak nad tím přemýšlím...je to něco co dobře Martin nejsíš zná ale nemůže si vzpomenout.
Ten někdo mu to chce nejspíš připomenout.
Je to něco co mu připomene svůj domovský chorál,hymnu...prostě to kam patří.
iveta
Jelítko
20. 06. 2014 9:08

to by muselo znít jako koriš,nebo tak podobně...pak by to bylo hebrejsky,znamenalo to by asi v tom smyslu "sbor,hudební soubor".
Napadá mě spoustu věcí jaký význam přidat k tomuto slovu.
Martine,mohl ti ten hlas dát jasně najevo že se máš k nim do toho "vesmírného sboru" přidat...??
To slovo podle mě znamená určitou nabídku k setkání v nějakém chrámu,místě,sboru...prostě něco jako přidej se k nám do nějakého druhu mystiky,třeba shambaly,kabaly...někam kde to dobře zná Martin z dřívějších životů,odkud třeba pochází nebo tak podobně.
Jelitko
jeste
20. 06. 2014 7:59

me napadlo...kdyby to bylo astralne receno,tak bys musel vyznam toho slova pochopit,protoze tam se domlouva telepaticky,takze preklad ti je prelozen okamzite do mozku.Neva,ja se ti na to slovo zeptam,uvidime...
Jelitko
Martine
20. 06. 2014 7:56

jestli to slovo taky neni z Hebrejstiny,manzel neni prave doma,je v BRne a ja jsem v Izraeli,ale zeptam se ho pak.Ja moc nevynikam v hebrejstine,ale neco mi to pripomina.Buh vi,kdo na tebe promluvil,asi nekdo neco po tobe chce....
Kybernaut
Ambient na danú tému.
19. 06. 2014 23:05

http://ulozto.sk/xMNZYDW4/atmosfericke-zvuky-strasidene-zvuky-ako-keby-duchov-mp3
Adanom
Ivko
19. 06. 2014 21:13

Mas to marny, ver ci never, tomuz je jen na tobe. :)
iveta
a je to
19. 06. 2014 20:54

tady...
adanom,dokážeš mi vysvětlit jak vznikají tyto jevy NEZÁVISLE na pozorovateli? :-)))
Neříká se tomu náhodou realita?...a co je podle tebe realita a co iluze?? :-))
Už si přišla na to kde je navázaná nit?
Tak snad už seš ve střehu neboli podle gárfí v pozornosti.:-))
Jestli ještě ne?..nevadí,možná ti to dojde v kontextu.:-))
Už se ani neptám jestli jsi schopna zodpovědět otázky..:-))nejsi
Adanom
A Ivka
19. 06. 2014 20:51

Pokud chces byt pochopena v tom co chces vyjadrit ,tak ja bych s dovolenim rekla ted ze by jsi jednoduse mohla misto nejakeho takoveho prazdneho nic nerikajiciho : " budte ve strehu apd " Jednoduse napsat sve sdeleni se smyslem.
On takovy pouhy nahy vyktik budte ve strehu ,neobnasi zadnou specifickou informaci ktera se skryva pouze v tve mysli a tedy Nerika nic.
A proto je jasne ze se ostatni zeptaji o co ti jde. :-) aby v tom snad meli vic jasno zda se. :)
Adanom
Martine
19. 06. 2014 20:38

Je prima jit a najit odpovedi sam v sobe. Je prims jit a najit svoji cestu sitou na Tebe.
Vsechno je jen iluze. :)
Adanom
:D
19. 06. 2014 20:35

Jo ahaaa ..... aa :-)

ivetajak 19. 06. 2014 17:40
" jak adanom víš s čím souhlasím a nesouhlasím?...znovu opakuji nejsi ve střehu. "

Vim to asi tak jako ty " vis " jestli ja jsem nebo nejsem ve strehu. :-)
Mas to?

To jsem jak ziva jeste nevidela aby me nekdo opakovane rikal co mam a co nemam, co bych mela a nemela a aby ne a ne pochopit ze je to zbytecne. :))




Martin Svoboda
Ještě jednou děkuji
19. 06. 2014 20:28

za rady a názory :)
Adanom
Haloo
19. 06. 2014 20:27

A o cem ze tu je rec vlastne? :D
iveta
v tom případě se
19. 06. 2014 20:19

do toho nepouštěj...a nech to plynout,tak jak to je.
Stejnak časem příjdeš na to že se není čeho bát.
missi
jak
19. 06. 2014 20:17

To uz je na Tobe..nevim jak udelat aby se tomu dalo vyhnout..ale nepropadej panice..dulezity je myslet pozitivne..zas ........
Martin Svoboda
iveto
19. 06. 2014 20:14

Já vím, ale jen říkám, proč mě tento názor trochu "vyděsil". Přiznám se, že zřídka opakující se kontakt s druhou stranou mi nevadí, ale nevím jak bych zvládal nějaké těžší zážitky. Nepřipadám si jako tak silná osobnost.
missi
jo
19. 06. 2014 20:10

Respekt je dobrej..
iveta
Martine
19. 06. 2014 20:08

médium není jen komunikace s duchy.
Martin Svoboda
Ani jsem nečekal, že...
19. 06. 2014 20:04

se strhne taková diskuze. Na to pracující člověk nestihne reagovat hned :). Ani mě to ani moc nevylekalo. Leknutím jsem otevřel oči a pár minut nemohl usnout. Že bych cítil přímo strach, to ne. V každém případě děkuji za ty kvalitní komentáře, které je velmi zajímavé číst. Docela mě zarazil názor, že prý jsem médium. Jsem určitě citlivější na tyto věci, ale o komunikaci s duchy jsem se prakticky nepokoušel, protože před těmito věcmi mám respekt.
missi
hmm
19. 06. 2014 19:30

Ego..a jme vsichni v jednom pytli :-(

..mas kliku Zbynku ze stojis bokem..
A mozna ze sis nevsiml..ale radilo se mu je tu toho hodne ceho se muze chytit..
iveta
proto
19. 06. 2014 19:22

říkám Zbyněčku,že si zde zahrávají s myšlenkami a proto upozorňuji na to aby byli ve střehu,nebo lépe řečeno podle gárfí v pozornosti...:-))
Každý se tu dneska předvedl jaké má obrovské ego...jo a gárfí,jaký je rozdíl mezi střehem a pozorností?To asi nebude v kontextu že?
Zbyněk P.
Do diskuse a pro všechny
19. 06. 2014 19:05

Koukám a nestačím se vůbec divit. V minulém příběhu s názvem: "Moje zvláštní záhada" jsem byl upozorněn na nevhodnost a závadnost mých vstupů pro údajnou závadu s názvem: "pseudohumor", a bylo mi vysvětlováno, že autor potřebuje radu a né bůhví co!!
A když se nyní podívám na Vaše vstupy a jejich obsah, tak opravdu nevím!! Píši já závadnosti, nebo Vy?? Prozraďte mi všichni, co si prosím odnese za rady autor příspěvku pan Martin z Vašeho triviálního a nechutného hašteření se a hádání?? Není Vám to jaksi blbé vůči tomu chudákovi autorovi panu Martinovi?? To přeci není zase tak potřebné, aby se zde lidé mlátili po hlavách, i když jen slovně...... Proboha uklidnite se a vzpamatujte se!!!! Pěkný den. Zbyněk P.
Dana P.
ájé
19. 06. 2014 18:31

tady je to zas ve stylu "jeden za všechny a všichni na jednoho" :o)
Garfi
Missi,
19. 06. 2014 18:16

pokud myslíš pořád výraz ve střehu, tak tam by se hodilo spíš třeba "buďte pozorní", prostě něco v kontexru, tohle bylo legrační-nic víc.:-)
missi
:-(
19. 06. 2014 18:13

Ach jo...
Neni to kokretni ach jo..
Je to vseobecne ach jo..
Ono jinak vypada myslenka kdyz je v hlave..jinak kdyz se vyslovi..
A kdyz se napise tak to muze vyznit uplne jinak nez jaky to melo vyznam..
Garfi
Ivet,
19. 06. 2014 18:05

víš kdy se používá termín být ve střehu? Asi ne, jinak by ses nedivila našim reakcím...:-) Jinak ti tam chybí sloveso v první větě, a vašimi se píše s měkkým i, ale jinak dobrý..
iveta
Bigbiz
19. 06. 2014 18:00

ty voe..před vašimy myšlenkami a nepohrávejte si s nimi jako kočka z koťaty.
To znamená...nes.rte si do huby,hezky a česky.
Bigbiz
Ivet
19. 06. 2014 17:55

A před čím máme být ve střehu? Že by před rozzuřenýjm Elektryonem?
iveta
gárfí
19. 06. 2014 17:49

jako vtip dobrý
Garfi
před čím
19. 06. 2014 17:45

ve střehu. Letí odněkud kulka?
iveta
jak
19. 06. 2014 17:40

adanom víš s čím souhlasím a nesouhlasím?...znovu opakuji nejsi ve střehu.
missi
ale
19. 06. 2014 17:39

Bigbiz to bylo zbytecny ne..
A ja si tedy stojim porad za svým..ja to nepottebuju a nechci. Nepotrebuju vedet co bude po smrti co bylo pred tim nez jsem se narodil..umim z nejakeho duvodu lecit..fajn..ale nefunguje to na me a na moji rodinu jen omezene..je to bezva muzu teda pomahat lidem reknu si..a najednou jejda..on o to nikdo nestoji..nabidnu se jednou dvakrát ..víckrát je to uz vnucovani..a odpovedi co dostavam..jsi hodny..to zvladnu..to prejde..jsem na bolest zvykla a me to mrzi..proc se ma nekdo trapit kdyz by nemusel..proc..co tem lidem brani ? Hrdost ? Nebo mi neveri ? Netvrdim ze dokazu zázraky..ale dovedu to zmirnit ulevit od bolesti aspon na chvilku..ale on o to nikdo nestoji..nikdo me nepotřebuje. .tak k cemu to mam..Treba by byl Zbynek uspesnejsi a nekdo by jej o pomoc pozadal..
V cem si protirecim ?
iveta
adanom,garfí,bigbiz
19. 06. 2014 17:39

znovu opakuji...budte ve střehu,zatím mě o tom nepřesvědčujete.

Adanom
Garf
19. 06. 2014 17:28

Ale ano byla jsem u toho. :)

Je to ve skutecnosti pak uz jen vedlejsi produkt. ;) Nekdo tim projde a jde dal ( neustrne na tom ) nekdo tim vubec neprojde a ba ani nemusi a jde dal. Jde kazdy svoji cestou. :)

Pro Ivetu je velice tezke pochopit o cem je rec. Nemam ji proto ani nijak za zle , naopak ji chapu ze s tim nemuze bytostne souhlasit.

Adanom
Ale ne Ivko
19. 06. 2014 17:24

Vsechno je jeste uplne jinak nez se ti zda.
Garfi
Adanom,
19. 06. 2014 17:23

netuším, zda jsi byla v zimě při tom, ale na chatu jsem rovněž zmínila tento názor manželů Tomášových. A bylo dost zle.:-) AC je jen stupeň, schůdek, při cestě za poznáním, ale manžele Tomášovy, ale i další veličiny mágů nebo jak je ještě nazvat se vyjádřily, že je to sice zajímavá věc, ale že v podstatě pak už zdržuje na cestě za poznáním...
Bigbiz
Ivet
19. 06. 2014 17:21

Nádech, výdech, nádech, výdech, nádech, výdech. Už jsi klidná?
iveta
gárfí
19. 06. 2014 17:20

no to ti snad nebudu říkat...to bys měla poznat sama,nemyslíš?
Adanom,copak mluvím celou dobu o sobě?
Domněnky jsou domněnky a zároveň taky názory.Jestliže nepojímáš co ti píšu,nevadí,já to řešit za tebe nebudu.
Adanom
A Ivka
19. 06. 2014 17:20

Pozadam te cti velice ale velice pozorne. Nevytvarej si iluze o tom co nepisu a najdi spise to co je na tom sdeleni o Mile podstatne v tom sdeleni.
Adanom
Ivka
19. 06. 2014 17:17

Tak tentokrat jako obvykle co se tyka tebe..... Mohla by jsi me rict o cem to vlastne pises a proc? O svych domnenkach? Je to tak? Nebo neni?
Garfi
Ivet,
19. 06. 2014 17:15

jak víš, že nic nerozeznáš? Jak víš, že marním slova?:-)
iveta
gárfí
19. 06. 2014 17:11

nerozeznáš nic...nevíš o mě nic,jen plácáš do větru.
Škoda promarněných slov,nemá to žádný efekt pro mě.
Je to začarovaný kruh a ten mě fakt už nebaví.
missi
pardon
19. 06. 2014 17:07

Jsem mohl pouzit mluveni s druhou stranou..ja to nepotrebuju a ani nechci..
Mozna ze to co se mu prihodilo v noci bylo naznaceni cesty kterou muze jit..nebo treba uz to byl prvni krok na te cestě..
Garfi
Ivet,
19. 06. 2014 17:07

ale ty to AC, podle toho všeho, co píšeš, jako koníček máš. Ale ostatní ne. O pokoře a skromnosti píšu už dlouho, bezva, žes to slovo aspoň zaregistrovala.:-)
iveta
adanom
19. 06. 2014 17:04

jak můžeš z někým víc než souznit když tu schopnost nemáš?tak jsem tady někde v kocourkově a nebo kde???
Vy dva jste si náramě přitákávali ohledně toho že to nepotřebujete a že vás to nezajímá a najednou souzníte??Tak na co si tu hrajete??
Jednou tak a podruhé jinak?tak jak to sakra máte?
Hodí se vám ta schopnost jen když potřebujete?no to si snad ze mě děláte srandu? :-)))
A říká vám něco pokora k daným schopnostem?
Jak gárfí můžeš napsat že je to koníček?
myslím že se vám hodí pokaždé něco jiného do krámu ale tak když to chcete,tak jo proč ne...ale buďte ve střehu. :-)
missi
Iv...
19. 06. 2014 17:03

Prave ze nic..
Je to jak kdyz si kopis novou telku bez navodu..
A dostaval jsem napovedy..ne ze ne..ve snech i v realnem zivote a bylo na me samotnemm to pochopit..najit douvislosti..co a proc.. a jen jsem psal ze kdyby to slo..kdyby..dal bych mu k tomu i to co vim..to AC byl priklad..stejne tak jse
iveta
ale
19. 06. 2014 16:56

no tak...copak nerozumíte tomu co jsem psala??Proč sem pletete AC,to s tím nemá nic společného.
Rozebíráte něco co jsem nenapsala ale co jste si tam samozřejmě domysleli sami.
Missí a kdo ti k tomu co dal?sakra uvědom si jak si protiřečíš.


Adanom
No
19. 06. 2014 16:53

A osobne s Milou vic nez souznim. :)
Adanom
Missi
19. 06. 2014 16:46

" ze nemam potrebu duchovne rust..no nemam..k cemu mi bude astralni cestovani...

Ja to nepotrebuju.. "

A o tom to je Missi tim je receno vse. Nepotrebujes to co naopak tolik potrebuje nekdo jiny. Kazdy jde svoji cestou.

Astralni cestovani neni nezbytne k duchovnimu rustu.
Uz Mila Tomasova vyslovila ze to pro ni byl vedlejsi produkt jenz na sve ceste za duchovnim poznanim nijak nepotrebovala. Omlouvam se za nepresnou citaci. ;)
iveta
bigbiz
19. 06. 2014 16:46

doporučuji si číst komentáře tak jak jsou a né si je přikrášlovat. :-)
Zbyněk P.
Bigbízu,
19. 06. 2014 16:35

pěkně píšeš! A mám z toho i příjemný pocit v tom, že to myslíš vskutku vážně. Pouze na mne dotírá jedna ani né otázka, spíše taková dotíravá úvaha. A není Tvé rozhodnutí, ke kterému jsi dospěl před 14-cti dny, náááhodou silně ovlivněné tím, že třeba již nějakou schopnost vlastníš?? Že na základě jejího bytí (té schopnosti), tak že jsi vůbec měl možnost se rozhodnouti tak, jak jsi se rozhodl? Pěkný den. Zbyněk P.
Adanom
Martin Svoboda
19. 06. 2014 16:29

A co na to Martin Svoboda? :)
Zbyněk P.
Garfíínko,
19. 06. 2014 16:27

je překrásné, myslíš to nádherně, a proto to hodnotím velice kladně, a že mě chceš přesvědčit o opaku. Ale bohužel, to malování, jsem pochytil od otce + vlastní píle a snaha!! Zde není nic od nějakýho dědy a soudruha boha-božíčka! To s duchovnem a s astrálností nemá nic co do činění!!!A zde se pokud vím tak bavíme o duchovně-astrální schopnosti! Nebavíme se o nějaké dovednosti!!! Pěkný den! Zbyněk P.
Bigbiz
missi
19. 06. 2014 16:23

Z tebe teď chlape padají moudra! Máš samozřejmě pravdu. Taky jsem chtěl být velkým esoterikem. Léčit, komunikovat s bytostmi, astrálně cestovat a já nevím, co všechno. Ovšem asi tak před 14 dny jsem konečně přišel na to, co je mým smyslem života. Uvědomil jsem si, že mým smyslem života je spíš ta pragmatičtější parapsychologie, než nějaké meditace, nebo já nevím, co všechno. Neříkám, že esoterika je špatná. Není, jen se podle mě zaměřuje jen na něco a ne na celek. Pokud totiž chceme být skutečnými duchovními bytostmi, měli bychom brát život se všemi jeho aspekty a ne se zaměřovat jen na AC, léčení, anebo bůhví co všechno ještě, protože tím se dost ochuzujeme a stagnujeme. A tohle byl taky jeden z faktorů, který mě ovlivnil. A musím říct, že po té, co jsem našel svou cestu, se cítím mnohem líp.
missi
je
19. 06. 2014 16:12

Je to vlastně jeste porad k tomu tematu..
Takze muzu s klidnym svedomim pokracovat..
Iv..ptas se jak muzu nekomu dat navod kdyz to nerozvijim..k tomu co umim a v pripade ze by slo to Zbynkovi dat..tak k tomu mu ten navod dam..a ver mi ze bylo hodbe tezky to z tech naznaku a hadanek co mi k tomu dali sesmolit..
A ze nemam potrebu duchovne rust..no nemam..k cemu mi bude astralni cestovani ? K cemu mi bude ze budu vedet co je po smrti..co je pred zivotem ? K cemu ? Ja to nepotrebuju..
Jestli to je tak jak je..a my se sem chodime ucit emocim a zahrat si hru na zivot..tak proc bych se mel nechat od te hry rusit necim ceho si az hra zkonci uziju tolik ze me to bude mrzet a vratim se z nudy sem abych hrsl zase jinou roli s jinou figurkou..
Garfi
Zbyňku,
19. 06. 2014 16:08

nevidíš sice duchy, nelétáš v astrálu, ale dostalo se ti přece daru velikého a obdivuhodného, jakým tu nikdo z nás tak nevládne-tvoje malba. Tvoje tvorba je úžasná, i v tom je tolik vcítění, tak jsi byl obdarován a ne že ne...
missi
zbynku
19. 06. 2014 15:59

Je to o leceni..jen o schopnosti lecit..nezapominam..i kdyz blbnu
..
Zbyněk P.
Pro Danu P.
19. 06. 2014 15:49

Danuš, bohužel nemáš pravdu v tom, že dané schopnosti, že nezanikají...... Proč si myslíš, že lidé, mající určité schopnosti, tak že je procvičují???? Jenom tak z nudy??? Kdeže!!! To procvičují proto, aby se jim ta schopnost nezarostla býlím a neztratila se v běžné všednosti..... Pěkný de. Zbyněk P.
Adanom
Ivka
19. 06. 2014 15:45

O tom radiu jimz jsi, si neco vice zjisti. Hodne stesti. :)
Zbyněk P.
Missííne,
19. 06. 2014 15:44

promiň, ale zde poněkud děláš "vlny", když píšeš, že Tě nikdo neoslovil s nějakou pomocí..... vždyť to není pravda!!! Jen si vzpomeň, co jsi říkal!!! Jen rozpomínej...... že musíš čekat, až to na Tebe přijde, a že to není okamžitě....... Tak co zde předvádíš za velekoče!!!! Takže buďto něco vlastním a tvořím, nebo nemám a nedělám vlny! Jak chceš tedy pomáhat, když musíš čekat, až to na Tebe padne, nebo až to v nějaké časově nejisté době přijde na Tebe!! Pěkný den. Zbyněk P.
Adanom
:)
19. 06. 2014 15:41

Ivka Missi podle meho cteni jeho slov v zadnem pripade nepise ze ho to nebavi ale ze o to nikdo nestal a nestoji.
Take pise mimojine ze se to rozviji dal aniz by pro to cokoli chtel delat.
Garfi
Určité
19. 06. 2014 15:40

duchovní schopnosti mizí mnohem častěji z velkého ega než proto, že z nich jedinec není zrovna nadšen, neb třeba vidí i zapeklitost tohoto daru. není přeci povinnost se z tohoto daru radovat a vrhnout se na něj jako na nějaký koníček. každý jsme jiný...
Bigbiz
Iveto,
19. 06. 2014 15:40

Dovoluji si už nejmíň po sté napsat, že nemáš opět pravdu. Ty schopnosti nemizí, ale rozvíjejí se. A to třeba tím, jak se člověk chová k druhým, anebo jak smýšlí. Meditace skutečně není hlavním motorem, ale jen startérem. A to taky nemusí být vždy pravda. Takže missi to napsal zcela správně.
iveta
adanom
19. 06. 2014 15:39

k tomu se fakt už nedá nic říct...jako rádio :-)
iveta
missí
19. 06. 2014 15:38

jak chceš někomu dávat návod,když se tomu nevěnuješ a je ti to fuk?? :-))
Adanom
Ivka :-)
19. 06. 2014 15:36

No a ja naopak chapu ze pro Tebe se Tva otazka bez kontextu zda byt na miste.
Pro Tebe rikam. Vysla z nejakeho me neznameho duvodu z Tve hlavy.
A co se tyka toho ze to nechas na me . ...:-)
No jinak to ani nejde neniliz pravda?!

Delavas to casto.
iveta
missí
19. 06. 2014 15:28

protože tě to nebaví a nemáš potřebu se někam posouvat přeci,sám si to napsal.Pak schopnost mizí
iveta
adanom ale
19. 06. 2014 15:27

já si nevšimla že se mnou komunikuješ...a jestli navazuje a nebo né?to nechám na tobě,chápu že může být pro tebe nesmyslná.
Danuš
Každá schopnost ať tělesná a nebo duševní může vymizet a jsou na sobě naprosto závislé...to je jasné jak facka.
Jestliže mi nezmizí tělesná schopnost běhat,může nastoupit demence a přestaneš běhat stejně.



missi
zbynku
19. 06. 2014 15:27

Prijdi na to jak a ja Ti ty schopnosti dam..a dam Ti k nim i navod i kdyz jen zevrubny ..a ten navod Ti dam proto abyse po prvnim mesici z tech nove nabytych schopnosti nestrelil do palice.. :-))
Adanom
Dano
19. 06. 2014 15:17

:D prej leda tak s nastupujici demenci. :-)

No bytost sve schopnosti muze ztratit i kvuli svemu nezdravemu egu preci. To vis asi taky. :)
missi
a
19. 06. 2014 15:12

Jestli jsem to promarnil..je to jedno..k cemu je ze nekdo umi zpivat kdyz ho nikdo neposloucha..takze spis bych tekl ze jestli jsem o to prisel neni to mnou..klidne to hodim na oststni protoze o to nikdo nestal..nikdo neprisel a nerekl..hele neslo by ? Potreboval bych pomoct..nehol bys..
Uz chápeš ?
A Ty Iv... vis ze by odeme ne neslyšeli..
Adanom
Nee Ivka
19. 06. 2014 15:11

Tudy cesta ke spolecne komunikaci nepovede.
Cekat muzes az do bezvedomi.
Neptej se me na neco co se bez kontextu rodi jen v tve hlavince. Neb se nedockas.
Nepodcenuj schopnosti jinych na zaklade svych predstav a nejakeho kdyby.

Ptam se te tedy znovu , proc , z jakeho duvodu, na jakem zaklade smerem ke me jsi polozila otazku ktera nenavazuje na nic ? a je ve sve podstate navic naprosto od veci a nesmyslna uz svym znenim?

missi
ne
19. 06. 2014 14:56

Nevim ..
Dana P.
ivet
19. 06. 2014 14:52

ale schopnosti duševní nejsou přece závislé na kondici tělesné, svalové. Když přestaneš svaly cvičit, ochabnou, to je jasné, ale schopnosti duševní přece nemůžou jen tak zmizet? No, leda s nastupující demencí snad...:o)
iveta
missí
19. 06. 2014 14:42

a víš proč se neozvu??už sis na to odpověděl sám.
missi
zbynku
19. 06. 2014 14:35

Tak vidis..snazi se ..ale je tam napis..nevstupovat..takze ta ne jen ze nemaji co delat ale nedostanou se tam v celku ani po kouskach..
Iv... neni to pohrdani sama sebou..jen vis kdyz o tom premyslim..hodne lidi tady vcetne Tebe o tom co umim..a ozves se nekdy ze bys potrebovala pomoct ? Tak k cemu to je dobre ??!!
Netravim cas v meditacich.kdyz pominu strelbu z luku..nebavi me to..a nemam potrebu se nekam posouvat..to co umim to mi uplne staci..
iveta
jestliže nerozvíjím
19. 06. 2014 14:33

schopnost,která mi byla dána a je jedno jakou...zákonitě musí odeznít!!
Jestliže umím běhat jako vítr a přestanu se tomu věnovat...přichází útlum a také i to že schopnost ztratím úplně.

iveta
néé adanom
19. 06. 2014 14:07

dala jsem ti otázku a čekám jestli zvládneš odpověď...tak neodpovídej otázkou,ostatně na to jsem si už zvykla.
Přesto stále doufám že budeš schopna mi odpovědět aspoň jednou jedinkrát.
iveta
missí a jseš si jistej že
19. 06. 2014 14:05

se to rozvíjí???? kde bereš tu jistotu?
Co když už si dávno,dávno promarnil svoji příležitost a jen si něco namlouváš? zrovna tak to platí pro adanom.
Příjde mi to jako mrhání vlastních schopností..je to něco jako pohrdání sám sebou a tady přichází ta vaše příčina a následek.
Jestliže to co tvrdíte je vám fuk! tak nevíte o sobě ale lautr nic,neumíte v sobě číst a nechcete duchovně růst!!
Přesně tak,to jsou ty již ohrané fráze...protože skutek utek že adanom,tak hlavně že si rozumíme.:-))
Toto je taky jen ve tvojí mysli co?tak nemluv o duchovním vzrůstu a osvícení když tě to nezajímá a necpeš se tam...
Garfi
Už naši
19. 06. 2014 14:01

předkové říkávali, že komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.:-) No to neplatí jen v případě inteligence, ale všeho, co je nám dáno. Ale myslím, že pokud člověk sám najde správný směr a má na mysli i správný cíl, mohou se ty dveře časem otevřít...
Adanom
Zbynku
19. 06. 2014 13:45

A vidis vidis to je presne to co podle me psal Missi. Ze pokud se ty dvere maji otevrit tak se otevrou ,pokud ne muzou se klidne odstrkavat usima,dupat nozickou a nic. Oni by chteli ,presne jak pises a delaji vsechno proto ,ale nemohou,protoze jim neni otevreno.
Zbyněk P.
Missíne,
19. 06. 2014 13:39

a vidíš..... Jsou tací, kteří by něco z duchovno-astrálních dovedností chtěli, a nemají šanci něco takového získat!!! I když dělají vše proto, aby to získali!!
Takže nežehrej nad darovanými Tvými schopnostmi!!!! Pěkný den. Zbyněk P.
Adanom
Missi
19. 06. 2014 13:37

naprosty souhlas. :)
Adanom
:)
19. 06. 2014 13:37

Ivka,naopak ty me zkus jakkoli vysvetlit jak te ted a tady smerem ke me napadla tahle otazka a proc?
missi
:-)
19. 06. 2014 13:35

Asi ne..nebylo by tomu tak.
Ja nic z toho co mam co umim nechtel a neudel jsem nic proto abych to rozvijel a ani delat nebudu..a stejne se to rozviji..tak proc bych se nekam cpal..
Zbyněk P.
No, no, no
19. 06. 2014 13:34

Až tak silné a hluboké povídání to nebylo, aby se to muselo tisknoucí dvakráte!!!!!!
Zbyněk P.
Missííne
19. 06. 2014 13:33

Myslíš to dobře...... Ale z mého pohledu, je fakt ten, že kdybychom neustále byli takovými pasívními a neustále jen čekali jestli nám to bude umožněno, nebo né, tak to bychom doposud seděli jako opice na stromech....... Podle mého zjištění a přesvědčení je právě to, kde je napsáno "Zákaz", tak tím raději se podívat dovnitř!!! Vždyť je to stejné, jako s tím našim krásným lidským pocitem, tedy se strachem!!! Čím déle jej toleruji a ustupuji, tím více zesiluji mříže a případně i pouta ke svobodě....a tím více se bojíme a bojíme... Pěkný den. Zbyněk P.
Zbyněk P.
Missííne
19. 06. 2014 13:30

Myslíš to dobře...... Ale z mého pohledu, je fakt ten, že kdybychom neustále byli takovými pasívními a neustále jen čekali jestli nám to bude umožněno, nebo né, tak to bychom doposud seděli jako opice na stromech....... Podle mého zjištění a přesvědčení je právě to, kde je napsáno "Zákaz", tak tím raději se podívat dovnitř!!! Vždyť je to stejné, jako s tím našim krásným lidským pocitem, tedy se strachem!!! Čím déle jej toleruji a ustupuji, tím více zesiluji mříže a případně i pouta ke svobodě....a tím více se bojíme a bojíme... Pěkný den. Zbyněk P.
iveta
neříká
19. 06. 2014 12:28

se tomu náhodou realita?...a co je podle tebe realita a co iluze?? :-))
iveta
hmm
19. 06. 2014 12:15

adanom,dokážeš mi vysvětlit jak vznikají tyto jevy NEZÁVISLE na pozorovateli? :-)))

missi
:-)
19. 06. 2014 12:09

Pokud jsou nejake dvere zavrene a je na nich napsano nevstupovat..ma to svuj duvod..je lepsi nez jimi lomcovat a chtit tam stuj co stuj treba jen nahlednou..pockat si..a pokud se ty dvere maji i mam otevrit..tak se otevrou..a pokud ne..je to preci fuk..ne ?
Adanom
:)
19. 06. 2014 11:19

Zbynku :-) ;)

Mnoho jeste tech kdo doposud nerozeznali ze to vsechno se deje v nich samotnych- v mysli. :)



Zbyněk P.
Martine,
19. 06. 2014 9:53

ten Váš prožitek jest velmi zajímavým, obzvláště, když člověk neočekává, že by se někdy něco takového mohlo státi i jemu samotnému. O to více to pak daného člověka vystraší! A ani se nedivím, že třeba kolegáček Bigbíz mohl míti případnou újmu na zdraví či na spadnutém jídle na zem oním úlekem.
A vzhledem k tomu, že člověk ještě neotevřel z žádných zakázaných dveří skrývající tajemství lidského bytí i s jeho zážitky, tak proto je slyšet mnoho alternativ možného....... Rovněž i ta má verze jest jednou z nich! Jsem zcela přesvědčen o tom, že i v tomto tajuplném případě se nejednalo o nic jiného, než-li jen o psychické uvolnění naší mysli v souvislosti s uvolněním těla a s určitou duchovní relaxací, případně s nějakou vzpomínkou na něco co jste mohl někdy zažit či někde vyslechnout. Takže z mých úst vychází ten subjektivní názor, že to byla VAŠE MYSL, VÁŠ MOZEK kdo toto zapřičinil, a kdo to tak nastražil uskutečnil. Jen si připomeňte, že se Vám to stalo v době noční, tedy v době maximálního utichnutí všech vedlejších zvuků z tohoto našeho světa, v době, kdy již Vaše tělo i mysl byla na počátku klimbání (tedy v určitém stupni uvolnění se), a hlavně, že se ten zvuk ozval jakoby za Vámi!! A je zcela jedno, jestli vzadu z levé strany či z pravé! Vždy je to jakoby ze zadu!! Proto říkám, nechte klidně sousedy žít, nebijte je, neb oni za nic nemohou! To jen Vaše hlava, to jen Váš mozek si s Vámi trošičku zažertoval, a s nadšením očekával Vaši případnou potěšující reakci (pochopitelně pro Váš mozek)...... Promiňte, dávám svému vstupu trošičku takový odlehčený tón, aby jste došel k poznání a přesvědčení, že se není čeho báti, a že jste zcela zdráv........ Pěkný den. Zbyněk P.
Garfi
Také
19. 06. 2014 9:26

mám podobný zážitek, starý pár měsíců, jen se neodehrál pozdě večer, ale nad ránem kolem páté, čili mě ten zvuk vzbudil. A druhý rozdíl je, že nešlo o mluvenou řeč, ale zvuk technického rázu. Ležela jsem na břiše a zleva, v blízkosti tak maximálně půl metru, možná spíš šlo jen o centimetry, se zval zvuk podobný tomu, co vydávají elektronické zkoušečky a pod. zařízení. A šlo minimálně o dva rozdílné zvuky. Vzbudilo mě to, překvapeně jsem se rozhlížela, ale už bylo ticho. Bydlím v domku s oknem do naší zahrady. Takže-taky záhada.:-)
iveta
nehledě
19. 06. 2014 7:02

na to že pokud budeš intuitivně postupovat ve tvých meditacích...otevře se ti brána dalších a dalších schopností.
Skrze ten tunel totiž proudí energie která je univerzální a proto na co pomyslíš to se ti při dalším tvém intuitivním učení otevře.
iveta
pokud jsi
19. 06. 2014 6:57

sám přesvědčen že to nemohl být hlas z této reality tak myslím že v tomto případě si uslyšel hlas z druhé strany.
Tam za tou oponou je totiž naprosto běžný další život naprosto nezávislý na našich emocích a myšlenkách.Prostě si to tam žije podobně jako tady,je to "normální" život jako zde.
Pokaždé když usínáme aktivuje se nám jisté centrum,které nás tam posílá.
Mohl si slyšet něco co se týkalo bezprostředně tebe samotného(tedy něco z minulého života)protože si se mohl napojit na tu svoji životní linku(cyklus životů,které si doposud žil)a nebo si zachytil zcela uplně jiný děj,který se tě netýkal a nebo někdo prostě s tebou chtěl navázat kontakt neb zjistil že jsi těmto věcem nakloněn.
Pokud by si nepanikařil...možná by si poslouchal dál ten hlas a dozvěděl se tak proč a za jakm ůčelem za tebou přišel.
Představ si tunel a na jednom konci budeš ty a na druhém někdo jiný a budete na sebe mluvit a mluvit a vzdálenost nebude absolutně důležitá,neb ten tunel vám umožňí spojení na obrovskou dálku.
Takhle podobně to funguje i se spojením z druhým břehem.
Napojil si se na síť která je v prostoru a zároveň mimo něj.
Jestliže má někdo tuhle zkušenost a začne po ní pátrat dál,nakonec zjistí že se to všechno dá ovládat,naučit a běžně využívat k dalším informacím.
Jsi médium a nejspíš o tom ještě nevíš.Tvoje mysl a vědomí je připraveno komunikovat.
Až budeš mít někdy volnou chvíli,zkus meditovat...nauč se svoji intuitivní metodu meditace,nikoho jiného neposlouchej než tvoje vyšší Já.To ti poradí jak dál v meditaci aby si se to naučil ovládat a používat dál...pokud tedy chceš.
Aktivuj v sobě všechy čakry,uveď je do harmonického koloběhu a pak se začnou dít věci nad kterými bude tvůj rozum stát.
Je to jediná cesta k úspěšné komunikaci.
Pokud nechceš v tom vědomě pokračovat a zalekl si se toho co se ti stalo...nech to plavat neb asi nejsi dostatečně připraven,protože strach je v tomto případě absolutně nežádoucí!.
Ono je velmi jednoduché někomu poradit ale každá osobnost je individualita sama,takže to co může být mojí zkušeností,nemusí být zároveň tvojí.
Ovšem pravda je ta že jediná cesta ke komunikaci je jedině tvoje energetické pole a záleží na tobě jak ho doladíš,jestli otevřeš ty tunely a prohloubíš cestu dál a dál...je to jako kdyby si v meditaci ladil obyčejné rádio a že tu anténu máme od počátku zabudovanou tak o tom z nikým nehodlám polemizovat neb to vím a zkušenost mám.

Bigbiz
Něco podobného
19. 06. 2014 1:20

Něco podobného jsem taky zažil. V klídku jsem si v noci ležel v posteli a pomalu usínal, když v tom jsem jasně vedle sebe uslyšel, jak někdo zašeptal "matko?" V tu ránu jsem se lekl a bylo po spánku. A pak další podobný zážitek, ale s tím rozdílem, že nějaký Rus hystericky volal Niet, niet, ja niet mjortvy. Taky mě to pěkně vylekalo. Ovšem pár takových zážitků jsem měl i ve dne. Chystal jsem si oběd, když v tom jsem hned za sebou uslyšel taky nějaký hlas. Měl jsem štěstí, že jsem si nandával brambory s masem, protože kdyby to byla polévka, tak ji mám na hlavě. A nebo jsem si něco dělal na počítači, když se z obýváku ozval dětský pláč a hned na to ženský hlas, který říkal "aje pjosím těbe." Nikdo z našich sousedů tenkrát mimino neměl, takže hlas zvenčí vylučuji. A naposledy jsem docela blízko sebe zaslechl dětský smích, což taky byl pěkný mazec. O co se tedy mohlo jednat? Spíš o nějaké zbloudilé duše, procházející naším světem, které se občas mohou projevovat nějakým slovem, které nejspíš opakují do zblbnutí pořád dokola, ale nevím. Každopádně je to zajímavé.