Vaše příběhy

Teorie a myšlenky

Co je dál? - (komentáře)

Sylvia
Svetluska
13. 11. 2014 11:25

no vidis, ja zas myslim, ze blbosti hovoris Ty, to ze niekomu pomahas je pekne, nemusis byt ale sama, vypovede ludi, ktorym by si pomahala vzhladom ku kontextu o ktorom sa bavime nemaju ziadnu vahu. Ci pomahas alebo nepomahas o tom neni rec a ani nepochybujem.

Existuju tisice knih, ktore ludia precitali a neprecitali, Ty si objavila Ameriku v tych svojich, ja som objavila Ameriku v inych. Nemam rada ploche argumenty ala to je blbost. Pomahaj dalej, neviem, jak posudzujes, co je dezinformacia, ale predpokladam, ze si si nasla svoje vlastne vyhovujuce vysvetlenie, ktore Ti nateraz takto staci. Mne to nestaci a nesuhlasim s nicim, co pises ohladne tychto veci. Resp. nesuhlasim neni spravne slovo, nestotoznujem sa s tym. A kedze si zabetonovana z mojho pohladu v niecom, tak nemam ani potrebu pisat konkretne Tebe jak to mam ja. A to, ze si zas zaplietla, ze ja nejak hodnotim, ci pomahas, tak si uhla z kontextu a ja tomu hovorim topiaci sa stebla chyta. Inak mnejte se tu fajn uz tu padlo parkrat, ale stale Ta tu vidim, takze myslim, ze Ta tu uvidim znovu.

PS vies, ze ani nevies, ze ten loutkovy parlament kludne existuje, nie sice tak jak si myslis, ale to v tej Tvojej knihe asi nenajdes.
Adanom
Svetlu
13. 11. 2014 10:59

Vubec nic jste nepochopila.

Tuhle vetu : " Pravda " je Vzdy relativni k tomu kteremu subjektu,ktery tu kterou naleza v sobe. "

Teprve pokud se skrze tento vzkaz dostanete do hlubin jejho sdeleni, teprve potom muzete pochopit. Jinak budete naopak dal v inerakci s nekterymi jedinci dal bloudit v takovem bludnem kruhu v jakem bloudite napriklad tady.

Preju hodne stesti. :)
To ze pomahate lidem tak jak to delate, je vec pekna. :)
Adanom
Svetlu
13. 11. 2014 10:59

Vubec nic jste nepochopila.

Tuhle vetu : " Pravda " je Vzdy relativni k tomu kteremu subjektu,ktery tu kterou naleza v sobe. "

Teprve pokud se skrze tento vzkaz dostanete do hlubin jejho sdeleni, teprve potom muzete pochopit. Jinak budete naopak dal v inerakci s nekterymi jedinci dal bloudit v takovem bludnem kruhu v jakem bloudite napriklad tady.

Preju hodne stesti. :)
To ze pomahate lidem tak jak to delate, je vec pekna. :)
svetluska9
Adanom
13. 11. 2014 10:42

Jinak ve svém volném čase se snažím pomáhat nemocným lidem, když o pomoc požádají a toto Sylvia skutečně hodnotit nemůže. Dělám to velmi ráda, zcela zdarma a největší odměnou mi je spokojenost těch lidí, ale to mohou hodnotit pouze Ti lidé a ne Sylvia :) Mějte se tu krásně :)
svetluska9
Adanom
13. 11. 2014 10:33

Reaguji na konkretní větu, kterou mi napsala Sylvia.
Avšak tvrdit o něčem, že to není pravdivé aniž se s tím seznámíš již z logiky věci nelze. Takže tvrdit o knihách aniž si je přečteš, že nejsou pravdivé také nelze. Upřímně pokud si knihu nepřečtu - nemohu si na ni udělat názor. Pokud nemám zájem se s knihami seznámit, je to v pohodě - každého věc, ale psát, že jsou nepravdivé tedy špatné jednoduše nemohu. To je všechno. Odcházím - mějte se tu fajn :) Tady to je totiž jak v loutkovém parlamentu :))
Adanom
:D. Svetlu
13. 11. 2014 10:03

Pise: " Nemáš však právo soudit moji práci, stejně jako já nesoudím tu Tvoji. "

V zapeti vsak ve stejnem vstupu napise: " Promiň, ale to je pěkná blbost ..... "

A stale a stale dal pise o tech " pravdivych " knihach. Pravdivych podle ni. :))
svetluska9
Sylvia
12. 11. 2014 23:22

Ano, máš pravdu, psal to Bigbiz - přehlídla jsem ve spěchu nick - ospravedlňujem sa. Může se to však stát každému. Svůj volný čas věnuji pomáhání druhým lidem, sem jsem si pouze odskočila. Nemáš však právo soudit moji práci, stejně jako já nesoudím tu Tvoji. Jinak možná nevíš to, že z nebes se sem bytosti inkarnují s posláním. Jinak ano je spousta různých frekvencí (tzv. dimenzí v nebi - existuje vnitřní, střední a vnější nebe). 12 dimenzí má vnitřní, 24 střední a 12 vnější nebe. Jiné dimenze mají jiné fyzikální konstanty, což je logické a jednotlivé dimenze mezi sebou nijak neinteragují. Možná znáš knihy hovory s Bohem - v iluzi, zde na Zemi žijeme všichni. Píšeš, že žádný dobrý ani zlý anděl neexistuje a že existuje len Tvoj pohlad na toho anjela. Alebo Tvoj odraz, v ktorom sa bude pre Tvoje oci zrcadlit ten anjel. Promiň, ale to je pěkná blbost. Andělé jsou naprosto svobodné bytosti bez ohledu na Tvůj úhel pohledu. Andělé z nebe se sem inkarnují s posláním mimo jiné i tím - vnést sem trochu světla do té tmy. Je zde spousta dezinformací ze tmy a spousta zavádějících knih. Tady nejde vůbec o moji pravdu, jen jsem upozornila na pravdivé knihy jiných - je jich zde sice velmi málo a jsou vzácné, ale jsou tu. Hodně štěstí Sylvia.
Sylvia
Svetluska
12. 11. 2014 17:22

Nie, pravdu moze posudit len ten, kto ju pozna. Otazka este je, pravdu o com? Ked mi tu napises rok, kedy sa vystavala Eiffelova veza, tak tam je len jedna jedina moznost - OK. Pravdy, ktore ale spominas Ty, tak to su pravdy len a len Tvoje, nikoho ineho. Ziadny Univerzalny patent na ne nemas a kedze vidim, ze tomu okazale veris, tak moja pravda je ta, ze zijes v iluzii, ze vsetko sa deje len jedinym sposobom a nastavenim a to tym Tvojim, v Tvojej urovni, urovni je ale viac, niektore, ked ich premenim na frekvencie, su rychlejsie nez tie Tvoje, niektore iste aj pomalsie. Urcite sa tu najde mnoho ludi, ktori poznaju vsetko z inej strany a myslim, ze Ti dokonca budu odporovat v tom, ze ziaden dobry a zly anjel neexistuje. Existuje len Tvoj pohlad na toho anjela. Alebo Tvoj odraz, v ktorom sa bude pre Tvoje oci zrcadlit ten anjel, neviem, ci mi bolo teraz rozumiet.

Zaroven vidim, ze si zmatena aj z jednoduchych veci, o vychloubani pisal Bigiz, nie ja. Ty prosim davaj pozor, lebo pokial vsetko odflaknes tak, jak ze v kratkej diskusii zamenis mena, potom sa nedivim, ze veris tomu, comu veris a mas to v tom trochu nejasno. Pre mna toto vychloubanie neni, je to len akasi snaha povedat to svoje a to je v poriadku. Blog uz viackrat propagovat nemusis, som si ista, ze si tam je Tvoja pravda, nie ale moja a uz vobec nie pravda univerzalna.
Iv
jejda
12. 11. 2014 16:46

ty sis zase nastudovala nějaké nové slovíčko že?
Adanom
:-)
12. 11. 2014 16:31

Ale pani Ivetko, ja se vam divim ze se takto ztrapnujete.
Inteligentni clovek nemuze takto reagovat na kontext ani z legrace ....nebot pak tak i tak - no sense.
Iv
no
12. 11. 2014 16:08

o tvojí určitě asi ne...:-) to by sis fandila
Adanom
Svetlu
12. 11. 2014 15:38

Dovolte mi vas obeznamit s cimsi co zijeme my nekteri vcetne me a co je take pravdive zase z jineho vnitrniho uhlu poznani.

" Pravda " je Vzdy relativni k tomu kteremu subjektu,ktery tu kterou naleza v sobe.

Tak o ktere pravde to tu hovorite? :-)
svetluska9
Sylvia
12. 11. 2014 13:39

Pouze jsem se snažila upozornit na to, že knihy Emanuela Swedenborga jsou pravdivé. Nejznámější knížka od tohoto autora je Nebe a peklo (tyto knihy jsou staré přes 250 let). Též jsem si dovolila upozornit, že pravdivé jsou i knihy Nového Zjevení Pána Ježíše Krista, které byly napsány již cca před 25 lety. Knihy Emanuela Swedenborga (23 knih) a knihy Nového Zjevení Pána Ježíše Krista (7 knih) mají do babských povídaček hodně daleko. To však může posoudit jen ten, kdo se s nimi seznámí. Tím, že si pamatuji něco z doby před inkarnací a upozorním tak na pravdivost těch knih, na tom nevidím nic špatného - pokud to Sylvia bereš jako vychloubání, je mi líto. Jinak stačí si zapnout zprávy v TV - jsou vizitkou dnešního lidstva. Ty 2% jsou pravdivé. Ovšem chápu, že je pohodlnější před problémem zavřít oči.
Sylvia
Evzen
11. 11. 2014 22:00

to je Pravda len vtedy, ked na vsetko nadavas. Kazdy nenadava na vsetko. Ale tak Ty si ten blog precitaj.
Evzen Stastny
RE:
11. 11. 2014 21:41

Nechci se někoho zastávat či někoho bránit, nicméně pravdou je, že tato společnost upadá. Však se stačí podívat na zprávy - drtivou většinu jejich obsahu tvoří negativní materiál. Lidé sice nadávají, jak jde všechno do kopru, ale nic s tím neudělají. A když se jim ukáže cesta, když se jim ukáže zdroj všech problémů a jak je vyřešit - viz. obsah blogu albafos ( http://albafos.blog.cz ) - tak to odmítají. Názor si musíte udělat sami, ale kdybyste jen zkusili informace na blogu albafos pročíst a nad vším se zamyslet, třeba by se Vám oči otevřely. Ne, ono je hold asi lepší dále nadávat a to je tak vše.. K pravdě jste se dostali, snad si na to alespoň vzpomenete, až k tomu zmizení lidí dojde.. Otevřete oči!
Sylvia
Svetluska
11. 11. 2014 20:22

Nie nebudem pozerat na ten blog, uz ho tu prezentujes tretikrat, zaujimave zdroje si najdem sama. Neverim, ze pravda je vpisana v nejakom blogu a podla toho, co pises Ty to nebude pre mna zaujimave. A aj verim, ze tomu veris a pravdu pises, tak jak ju poznas, ovserm nic to nehovori o tom, ze tu pravdu poznas.
Bigbiz
Upřímně
11. 11. 2014 19:41

Souhlasím se Sylvií. Podle mě jen věříš nějaké blbosti a vůbec si nechceš připustit něco jiného. S těmi dvěma procenty taky nesouhlasím. Podle mě do Světla odchází většina lidí. Je tu i značné procento tzv. ztracených duší. A to, že si poamatuješ, jak to tam vypadá, promiň, to už mi zavání vychloubáním.
svetluska9
Sylvia
11. 11. 2014 19:26

A ano, máš velkou pravdu v tom, že každého život má smysl. A úplně každého Bůh miluje a nikoho netrestá. To co prožíváme je jen následkem námi učiněných voleb v tomto a v předchozích životech. Opět si dovoluji odkázat na blog albafos a zmiňované knihy, ať si tu nepíšem donekonečna - tam je vše. Jinak, když si pamatuješ co bylo před inkarnací a pak to objevíš v nějakých knihách - víš, že to je pravda - už to máš ze dvou "míst". Pokud máš otevřené srdce - pravdu najdeš i ve svém nitru :) Loučím se Sylvia - měj se krásně :) Jak s informacemi naložíš či nenaložíš už je na Tobě :))
svetluska9
Sylvia
11. 11. 2014 18:22

To není na základě jedné přečtené knihy :)) Pamatuji si, co bylo před inkarnací, odkud jsem přišla a kolik lidí tam odchází. Ty knihy jsou pravdivé a mysli si o tom Sylvia co chceš :) Jinak pokud máš zavřené srdce - jsi jednoduše řečeno v háji :)) Kdyby sis pamatovala od malinka odkud jsi sem přišla a jaké to tam bylo.. to že by nějaká Sylvia tvrdila, že to tak není by Ti bylo také srdečně jedno :)) Píšu pravdu a je mi opravdu jedno, co si o tom myslíš - nezlob se :)) Jinak jenom knížky Emanuela Swedenborga + Nové Zjevení Pána Ježíše Krista jsou tisíce stran textu (to není jedna kniha, ale to je jedno :))
Sylvia
Svetluska
11. 11. 2014 17:54

ano rozumiem, ze mas precitanu jednu knizku a si na nu upata, to je chvalihodne. Ale tie dve percenta by ma zaujimalo, jak si spocitala. To je tiez velice dobra matematika, takto presne to vediet. O reinkarnacii som nic nepisala, ked tak by som sa Ta spytala, takze nevies, co si o nej myslim. Zatial len vidim, ze sa spoliehas skor na babske povedacky, nez na to, preco a jak to v skutocnosti je.

A je velice osemetne a "krestanske" rozumej pre mna ovcoidne posudozovat ludi na laskyplnych a nelaskyplnych. Kazdeho zivot ma zmysel a tresty v tomto smere by nemali existovat, podla vyspelych uceni. Kedze vies, ze je reinkarnacia, o ktorej by som ja si mala mysliet, co chem, tak by si mala vediet principy a jak funguje. Potom by si ale nesmela rozpravat detkse bajky o dobrych a zlych anjeloch a o dvoch percentach, ktore sa dostanu do neba. A uz dalej ist nemusim. Viem presne s kym tu mam docinenia.
svetluska9
Sylvia
11. 11. 2014 17:25

A vše je perfektně vysvětleno v Novém Zjevení Pána Ježíše Krista.
svetluska9
Sylvia
11. 11. 2014 17:21

Dobrý láskyplný život je o nezištném pomáhání druhým lidem. Je nesobecký. Prostě když vidíš člověka, který potřebuje pomoct a Ty můžeš pomoci - neotočíš se zády jako mnozí ale pomůžeš již z principu, protože tak je to správné - aniž bys za to něco očekávala. Jinak pamatuji si co bylo před inkarnací na tuto planetu již odmalička a odkud jsem přišla a je mi jedno Sylvia, co si o tom myslíš :) Jinak jen 2% lidí po smrti odchází do nebe - stačí se rozhlédnout kolem sebe :)) Víc k tomu nemám Sylvia co dodat, doporučuji knížku Nebe a peklo pokud máš zájem :)
Sylvia
Svetluska
11. 11. 2014 16:17

Mas to zjednodusene a trochu zavadzajuce, dobry laskyplny zivot moze byt pre ineho docela sobecky. Navyse taketo rozdelenie anjelov je trochu detinske, jak rozpravka o cervenej karkulke. Existuje daleko vyspelejsia literatura, ktoru by si si mohla precitat zase Ty. Mozno by si nemala tvrdit, jak to je, ale jak si myslis Ty, ze to je a ze podla Teba to tak je, lebo dovodis len tam, kam dovidiet mozes.
svetluska9
Pro Janu
11. 11. 2014 15:33

ahoj, doporučuji knížky Emanuela Swedenborga např. Nebe a peklo a dále http://albafos.blog.cz, kde najdeš při pečlivém prostudování vše potřebné. Jinak stručně řečeno, život zde na této planetě je jen jakousi křižovatkou toho kam jdeme dále po odložení fyzického těla. Při umírání přichází ke každému anděl ze světla povídá s ním. Pokud si s ním člověk rozumí odchází do nebe. Pokud ne - anděl světla odejde, neboť se nikomu nevnucuje a přichází anděl temnoty a dotyčného odvádí on. Pokud člověk žil dobrým láskyplným životem, pomáhal druhým lidem a byl tzv. pozitivní s andělem světla si rozumí a anděl ho odvede do nebe a to do odpovídající úrovně. Doporučuji pečlivě prostudovat přednášky na http://albafos.blog.cz a knížky Emanuela Swedenborga ,)



Adanom
:))
4. 11. 2014 10:57

Nehledej Jano odpovedi vne. Nalezni je v sobe. Jedine tam jsou odpovidajici odpovedi pro Tebe samotnou. Na nazory jinych se ptat nemusis.
Je to zbytecna obklika a odkloneni ze sveho stredu. ;)
Dana P.
Jano81
4. 11. 2014 10:27

z formulace tvé otázky pociťuji, že tě nezajímá odpověď z pohledu náboženství křesťanského, neboť toto nemá odpověď. Jak moc se zajímáš o východní duchovní nauky? Jestli už studuješ delší dobu, tak odpověď (alespoň teoretickou) již znáš. Pokud začínáš, pak možná aspoň částečnou odpověď nalezneš zde: http://satori.mysteria.cz/roviny.html
iveta
smích,úsměv
4. 11. 2014 10:21

jsou různé typy smíchu,úsměvů....možná že se zrovna někteří lidé usmívají přitrouble aby zakryli svoji nevědomost a neschopnost.
Adanom
A
4. 11. 2014 9:34

Stale znovu a znovu se usmivam. :)
iveta
nudíš
4. 11. 2014 9:31

mě bambule
Adanom
:)
4. 11. 2014 9:29

Usmivam se. :)

Kdyz si bambule pomysli ze je hvezdou,pro ni je to sice pravda avsak pro jine z jineho uhlu tomu uz tak neni.
iveta
upřímně
4. 11. 2014 9:14

stále to co považuješ missí za rozumné není doplněno o tyto aspekty a je jich spoustu.
iveta
proč
4. 11. 2014 9:11

přítěží?
třeba je to taky jinak...jakákoliv přítěž může zárověň znamenat posun!
missi
Adanom
3. 11. 2014 21:38

Jo..to zni rozumne..
Adanom
:)
3. 11. 2014 20:08

Jakokakoli ocekavani ktera nejseou naplnena jsou pritezi pro subjekt jenz cosi ocekava/l
Do toho me nic neni.
missi
Adanom
3. 11. 2014 20:02

Zrovna Ty bys mela vedet jak to bylo myslene..a cekal jsem spis doplneni a ne ze to zazdis..
Jasne ze bez ni to nejde..ale aby clovek pro samou starost o to co bude s ..dusi..nepropasl zivot..
Adanom
Fiiiha
3. 11. 2014 19:56

Jakoby snad zivot tady byl vubec mozny zit bez duse :P ( dosadte si za pojem duse cokoli) ...... Zivot tady nebude zivotem bez Vedomi- duse. Boooze muj.
missi
jestli
3. 11. 2014 19:28

Se to mas dozvedet ..tak se to dozvis..ale ted se vykasli na dusi..ted jsi tady.. tak zij..
Adanom
:)
3. 11. 2014 16:53

Ucis se pekne. :P
Garfi
Zdravím Jano,
3. 11. 2014 15:29

na tuto otázku budeš mít odpovědi naprosto různé-co člověk, to úhel pohledu a vlastní názor. Ale jistě to nevíme nikdo.:-)
iveta
PAMĚŤ
3. 11. 2014 13:15

co by se stalo kdybychom dokázali nemožné...a to to,že bychom si pamatovali vše od počátku našeho prvotního zrození?
Tato myšlenka je ve své podstatě naprosto nepředstavitelná a k zbláznění....už bychom takovou otázku jakou si položila ty nepotřebovali,znali bychom samozřejmě odpověď...jednou budem všichni naprostí blázni.
iveta
všichni
3. 11. 2014 13:07

jsme byli na té nejvyšší a zároveň i nejnižší úrovňi bytí a to bez rozdílu.
Všichni a vše se řídí stejným zákonem...
Smrt je vyvrcholením vědomí,jedině smrt je ten okamžik samotného nejvyššího stupně kdy odhazuješ zátěž.
Víš vědomě a komplexně snad co bylo před tím než jsi se narodila?
Nemyslím tím vzpomínky a nějaké prožitky například ve změněných stavech vědomí,které ti připomenou zlomek.
Co jsi cítila?
Koho jsi milovala?
Kdo miloval tebe?
Vzpomínáš si na to?....tak přesně to tě čeká po smrti.
Další život s fyzickou realitou a stále dokola.
Mezi božské zákony patří PAMĚŤ.
Jelitko
ahoj
3. 11. 2014 10:37

podle me urcite postoupi vys....s tou uplne cistou dusi je to ale dost osemetne....jak vubec my vime co je "cista duse" a podle ceho se vlastne zarazuji.Takze kdyz zrovna ty si reknes,ze tento clovek mel cistou dusi....treba precejen tak uplne ne.
Ale ja myslim,ze na druhem brehu urcite jsou rozdily kam se kazdy dostane.Vsak sama uvidis....